Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ostuabi 300td vs 280 vs 200coupe
#1
Nunii, olukord nüüd niikaugel, et peaks ka endale ühe väärt sõiduriista hankima. Tongue Suht eelistaks kupeed, kuid hetkel selles suhtes hinnaskaalas kuni 100 000 (aasta alates 1994) on suht nutune seis. Pakkuda ainult http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend. Ülejäänud juba > 5-e liitrised loomad, mida ei jõua hetkel kahjuks pidada. Hoidsin silma peal ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1 -l, kuid napsati ära. Seega hoopiski hetkel paistab ilusaid asju olevat neljaukseliste seast http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Samas hind 1995-da aasta kohta 90 000 äkki ülemakstud? Kuigi välimust tal on ja nahka täis, kuid ikkagi? Suht sarnane isend ka saadaval odavamalt http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html mis mõistlikum hind? Muidugi mõlemad asuvad ka kõvasti pealinnast eemal, niiet pilku peale pole jõudnud veel viskama minna.
90 000-de eest aga oleks vast mõtekam juba hankida http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Kuigi välimus pole enam vanakooli oma, mis mulle parasjasti just hetkel meeldiks. Smile
Niiet andke head nõu või siis keegi müügu oma 320 CE 3.2 162 kW kupee maha. Big GrinTongue
Vasta
#2
See viimane link, punnsilm, jäta kohe välja.
Auto suht nutuses seisus.
W124 E500 Limited
Vasta
#3
need autod on k]ik natuke kahtlased

alusta vin-koodist, vaata liikluskaju ajalood

kuid kõikidel autodel on 17 veljed peal võib tähendada et esisillaga võiks olla palju probleeme

vaata neid mis on rohkem nagu originaal, rohkem ümberehitamist-rohkem probleeme, tuning ei aita autod säilitamist

aga muidugi kõik neid vaja vaatama minna
Vasta
#4
Rohtsalu Kirjutas:Nunii, olukord nüüd niikaugel, et peaks ka endale ühe väärt sõiduriista hankima. Tongue Suht eelistaks kupeed, kuid hetkel selles suhtes hinnaskaalas kuni 100 000 (aasta alates 1994) on suht nutune seis. Pakkuda ainult http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend. Ülejäänud juba > 5-e liitrised loomad, mida ei jõua hetkel kahjuks pidada. Hoidsin silma peal ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1 -l, kuid napsati ära. Seega hoopiski hetkel paistab ilusaid asju olevat neljaukseliste seast http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Samas hind 1995-da aasta kohta 90 000 äkki ülemakstud? Kuigi välimust tal on ja nahka täis, kuid ikkagi? Suht sarnane isend ka saadaval odavamalt http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html mis mõistlikum hind? Muidugi mõlemad asuvad ka kõvasti pealinnast eemal, niiet pilku peale pole jõudnud veel viskama minna.
90 000-de eest aga oleks vast mõtekam juba hankida http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Kuigi välimus pole enam vanakooli oma, mis mulle parasjasti just hetkel meeldiks. Smile
Niiet andke head nõu või siis keegi müügu oma 320 CE 3.2 162 kW kupee maha. Big GrinTongue

On 124CE, 124 sedaan, 210, on diisel ja bensiin, on  automaat ja manuaal, ütleks, et see on  kohe väga lai valiku kriteerium.
90K on selline summa,  mis tundub  124 eest  kuidagi palju olema ja  samas  korralikku 210  selle eest ei saa.  
Kui 210 ei välista,  siis juba pea 100K eest on võimalik leida automaadi  ja väga heade lisadega 210.  Tänapäeva elementaarsete lisadega (automaat, püsikiiruse hoidja, istmesoojendused,  kliimaautomaatik) ja  heas korras 124 on isegi 90K eest  kuradima raske leida.
Vasta
#5
Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

...toimiv link oopis see.
setud sõitsid seciga
Vasta
#7
ralak Kirjutas:Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Sry, kuid su enda link ei tööta. Pead vist silmas seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Smile Samas isegi isendild pole midagi viga. Lisad ja välimust on. Kuid kas juba nii vanade autode puhul remont suht "must do" ei ole? Ala, et pead juba algusest peale arvestama ligi poole auto summaga remondifondi planeerides? Big GrinSmile Et peaksin hoopis hakkama http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html poole vaatama? Smile Või hooldusraamatu olemasolul saaks suht hea aimduse olukorrast, ning väga hullud remonditahtjad ei pruugigi ka 93-da aasta isendid olla?
Vasta
#8
Rohtsalu Kirjutas:
ralak Kirjutas:Kas siis enam aasta vanem 320 CE otse Šveitsist ei sobiks?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Sry, kuid su enda link ei tööta. Pead vist silmas seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ? Smile Samas isegi isendild pole midagi viga. Lisad ja välimust on. Kuid kas juba nii vanade autode puhul remont suht "must do" ei ole? Ala, et pead juba algusest peale arvestama ligi poole auto summaga remondifondi planeerides? Big GrinSmile Et peaksin hoopis hakkama http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html poole vaatama? Smile Või hooldusraamatu olemasolul saaks suht hea aimduse olukorrast, ning väga hullud remonditahtjad ei pruugigi ka 93-da aasta isendid olla?

Härra, Te olete samuti asjadest valesti aru saanud vist... ärgem vaadakem ainult kalendrisse, eriti kehtib see Mercedese puhul! Mille poolest need Sul esimeses postis lingitud masinad (94/95) siis paremad on 93.a. omast? Arvad, et aasta-paar vahet ja juba ei vaja remonti?
Olen neid mõlemaid diisleid näinud, roheline ei kannata üldse kriitikat, minu jaoks igat pidi surnud, üritatatakse nüüd bling-bling XXXL tolli rataste pähe maha müüa... muidu hall on tehniliselt hea, kuid värvitööd jätavad pisut soovida. See viimane punnsilm oleks ka sulaselge eksiteele sattumine... taksosisuga ja tõenäoliselt parajalt väsinud punn küll mingi säästuallikas pole... kui va küttekulu. Mõtle hästi, kas ostad aastaarvu või auto!

PS, kas juba sõidukogemused 3,2 bensiin, 2,0 bensiin (manuaal), 2,2 diisel, 3,0 turbodiisel sõidukitega on olemas? Paistab, et oled lihtsalt kuulutused lahti löönud vaadates pilte ning numbreid ega teagi reaalsetest omadustest midagi.
Muideks ära võta seda kui teravamaigulist targutamist. Lihtsalt eks me proovi siin kõik siin foorumis parimat nõu anda ning vältida olukordi, kus pärast paarikuist auto omamist tekivad teemad: "Miks ma ikka Mercedes-Benz ostsin, raha aind läheb..." stiilis Confusedmile:
setud sõitsid seciga
Vasta
#9
Autod hakkavad lagunema 3 aasta pärast peale uuena ostmist, seega tuleks juba 2004 aasta autol arvestama lisakuludega kui sa just pole kindel, et auto on korralikult hooldatud ja eelmine omanik viitsinud ka raha raisata auto peale isegi siis kui ta seda otseselt ei vajanud. Sest tavaliselt on Eestis niimoodi, et alles siis kui midagi väga hirmasat häält tegema hakkab, ega enne seda on kõik korras ja sõita ju võib, vastupidiselt lääneriikides, kus iga 10 000 või 20 000 tagant vahetatakse kindlaid osi, olenemata kas nad on läbi või mitte. Seega nagu keegi meie foorumist on juba mitu korda maininud " sa ei osta kalendrit" :p
Vasta
#10
HotPapa Kirjutas:Autod hakkavad lagunema 3 aasta pärast peale uuena ostmist, seega tuleks juba 2004 aasta autol arvestama lisakuludega kui sa just pole kindel, et auto on korralikult hooldatud ja eelmine omanik viitsinud ka raha raisata auto peale isegi siis kui ta seda otseselt ei vajanud. Sest tavaliselt on Eestis niimoodi, et alles siis kui midagi väga hirmasat häält tegema hakkab, ega enne seda on kõik korras ja sõita ju võib, vastupidiselt lääneriikides, kus iga 10 000 või 20 000 tagant vahetatakse kindlaid osi, olenemata kas nad on läbi või mitte. Seega nagu keegi meie foorumist on juba mitu korda maininud " sa ei osta kalendrit" :p

Hästi öeldud! Rahvaauto puhul on juhtumid veel verisemad... näiteks meie teedel isegi 1,5-2 aastat käib uuele VW Passatile üle jõu elus püsida :bigsmile: Õnneks firma omanduses olevad autod, regulaarne hooldus on kujunemas kapitaalremondiks... võiks Volkari foorumisse kirjutada kuidas 2006 aastal Autoweltist ostetud kolm 2005-nda aasta 2,0 diisel Passatit võidu kuluvad-pudenevad-streigivad, märksõnad - turbo, kliima, esisild, el.lisad, õlikulu, hooratas jne.
Sry, väikse vahepala pärast.
setud sõitsid seciga
Vasta
#11
Jah, olen küll kuulnud neid jutte milliste läbisõitudega mesadest jne, kuid aastanumber oli pigem seotud liisingu saamisega, kuna Hansapank väga üle 15-st aastaste masinatest pole huvitatud. Ja üheks aastaks ligi 70000 ka hetkel natuke liig laenata.
Sõidukogemuse kohapealt, ei, ei ole ma sõitnud ei bensiini ega ka diisli 2,0-3,2 mesadega, kui välja arvata jookis peaga taksojuhi kõrval, mis loomulikult ei lähe arvesse. Tegemist suht esimese autoga ja ega teda päris garaazi seisma ei plaani osta jah. Seega ikka midagi pisut jõulisemat otsiks ja nagu ka eelnevalt mainitud vanakooli välimusega kupeed kõvasti rohkem meeldivad, kui punnsilmad.
Ok, vähemalt olen targemaks saanud, hoian punnsilmast taksokahtluse tõttu eemale ja hall endiselt teemaks. Ning ka 93-da kupee ei oleks väga halb valik. Teemat algataski tegema olukord, et kas 90k mitte jubedalt ülemaksmine poleks? Pole nagu eriline näppude õliseks tegija ja nagu peale kojusõitu ka ei tahaks kohe hakata remondimeeste numbreid otsima. Smile
Ja mainitud olukorra, et suvaliselt lõin kuulutused lahti, kohta võin öelda niipalju, et olen juba aastaid igasugu mesadel silma peal hoidnud ja osta plaaninud k.a. sellel foorumil, kuid pole majanduslik olukord võimaldanud ja mingit 40000-st retsitud kutsikat ka ei soovi remontida ainult.
Niiet tõepoolest mu jutt on võibolla asjakohatu ja lollide küsimustega, kuid mis ma siis tegema pean? Ostan endale nokamütsi ja lähen bemmifoorumisse sealt küsima hoopiski ja nende leeri üle? Pigem eelistaks saada võimalikult head vanakooli Mercedes-Benz tagumiku alla, et siis aastaid hiljem veel ilusam vanakooli 500 sec vms hankida ja nagu foorumiga ja mesandusega seonduvat hoida hingeligidal. Smile
Vasta
#12
*Mhmh, liising siis liising.
*Kõnealune hall on tõesti soolase hinnaga, eks mine kae kas Sulle sobikski see üldse
*3,2 coupe kulude kohta oleks saab põhjalikku inffi Andrese käest siit foorumist
*Tegelt asusin hiljuti endalegi vanemat punnsilma jahtima (kuni 99). Siinsel turul sobramine näitas, et ka meil sõidetakse 3,0 diislitega taksot, kurb aga tõsi. Mõned müüjad ausalt ära rääkinud lausa. Kuni 100k eest saab ägeda räime, iga nurga pealt ussitab, hakka või harjuma sellega. Praeguseks pilt selge missuguses konditsioonis kohalikud vankrid on, tuleb oopiski rohkem välisriikidest peale voolavaid isendeid jälgida. Kusjuures Prantsusmaal ja Itaalias sõidavad taksot väga suvalist värvi mersud. Kui 124 taxi on/oli Itaalias tyypilisena valge siis punnid on Prantsusmaal on mustad, tumesinised, tumerohelised, valged, hõbedased, kuldsed jne ning ülekaalukalt suuremakubatuurilised turbodiislid. (Info automüüjatelt). Pole välistatud, et satub mingi miljonäri otsa... loodame Silberi abile siinjuures. Ega ma päris niisama ulu, näinud palju neid käigukaste juba ühest lammarist minema vinnatud.
setud sõitsid seciga
Vasta
#13
Tervist,Rohtsalu.Õigel teel oled.Mercedes-Benz on tubli igapäeva auto.
Aga, et endal elu lihtsamaks teha ja valikuvõimalusi vähendada, pead ära otsustama mida täpsemalt tahad.Bena või disla,atm kast või manu.124 või 210, kupee või sedaan.Nahk või riie.4 või 6 või 8 silindrit.
Need asjad kõigutavad hinda tublisti.
Isiklikult ütlen sulle niipalju. Mis iganes kere ja lisad sa valid, peab Mersul olema VÄHEMALT 6SIL.MOTO JA AUTOMAATKAST.Nemad koos tagavad optimaalse kütusekulu ja mugava kulgemise.Suurt motot ja atm. kasti ei ole nii kerge räimeks lasta kui 2.2 ja manuaali.
Igatahes jõudu otsingutel ja anna siis teada mille kasuks lõpuks otsustasid.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#14
Asi ongi selles, et kui pere tulekul ja igast elamu remondid kaelas siis ei tahagi nagu liisingusse midagi võtta, sest lisaks liisingule peab veel autot vahest remontima, teada asi, et uuematel autodel kallim hooldus ja varuosad, sellest siin juba päris palju jahutud. Seega miks mitte sõita vanema autoga, pealegi mis on stiilne ja võimalusel ka võimas. Hea kui oled hästi kindlustatud, siis suht savi millega sõidadBig Grin. Aga muidu soovitan võtta ikka 124, pealegi stiilne ja isegi kui mingi probleem, siis vast ikka on seda kergem ja odavam lahendada kui w210'l. 124 300D tavasõiduks ja 560 sec suvel cruisimiseksWink, rohkemat polegi liiklemiseks vaja...aga see ainult minu objektiivne arvamus, eks igaüks valib ise mille eest ta raha maksab
Vasta
#15
Küsin kõigepealt teemaalgatajalt.

Kas Sa oma huvialuste autodega üldse sõitnud oled? Just seda eeldatavat peamist kasutusmarsruuti.

MB on natuke teistsugune auto. See ei pea mitte igaühele meeldima ja mitte igaüks ei pea MB-d omama.

Kui oled sõitnud ja meeldis, siis ei saa aru Su valikust: seinast seina... 3,0 turbodiisel ja 2,3 (või mis see pisike lahustipõletaja oligi) on ikka väga erineva iseloomuga autod. Lisaks veel sisu ja käigukast...

Kalendrit saab soodsalt raamatupoest. Selle jutu vast lõpetame...
Liising on niikuinii nutune teema. Kui 70 kEEK laenu on valus, siis sama valus on ka 90 kEEK liising. Usu või mitte.

Punni mina isiklikult ei julge alla 110 kEEK osta. Natuke liiga palju näikse liikuvat lõpuni trööbatud ja siis ülesblingitud saasta. Ärge unustage, härrased ja prouased, et punni ikka igamees koduses garaa
Vasta
#16
Minu elamuste lagi oli w124 300 turbodiisel originaalmotoga kellal 760k Confusedmile:
Mootor käis nagu vati sees, teise käiguga sai pöörakutel pikalt kummi kärssama, käivitus poolest pöördest pakasega, ainuke märk tehnika väsimisest näis sine peale külmkäivitust ning paar litra õli 10tuh peale, samas kast ja sillad, super. Et masin realiseerida olin sunnitud spidomeetrinäitu 400k võrra korrigeerima, et siis veel ostjate kommentaare kuulata "Vaata, pea pool miljonit juba ees aga sõidab nii hästi" ... masin aastast 93.
[/i]
setud sõitsid seciga
Vasta
#17
Ok, väite teema jätk nüüd. Juhtus nimelt augusti lõpus suht õnnetu asi, et "sain" jala kipsi endal. :S Seetõttu ka autoost edasi lükkunud. Vahepealsetest pole eriti enam miskit alles jäänud turule ja paremat pole samuti eriti tulnud. Kui välja arvata see isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Kupee ideest olen juba loobunud, ära retsitud loomad ainult turul või siis 5l-sed, mida hetkel väga ülal pidama hakata ei sooviks.
Et kui lingina antud isendit võrrelda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html -ga, siis esimene võimsam, hooldusraamatuga, kliimaautomaatik ja bensukas. *-) Väga rondiga ei tohiks ju tegu olla ja vast ka 3.2 taksot palju sõidetud pole.
Või keegi oskab miskit head asja turul soovitada, mis mul kahesilma vahele jääb ning oleks alla 100 001?
Vasta
#18
Rohtsalu Kirjutas:Ok, väite teema jätk nüüd. Juhtus nimelt augusti lõpus suht õnnetu asi, et "sain" jala kipsi endal. :S Seetõttu ka autoost edasi lükkunud. Vahepealsetest pole eriti enam miskit alles jäänud turule ja paremat pole samuti eriti tulnud. Kui välja arvata see isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Kupee ideest olen juba loobunud, ära retsitud loomad ainult turul või siis 5l-sed, mida hetkel väga ülal pidama hakata ei sooviks.
Et kui lingina antud isendit võrrelda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html -ga, siis esimene võimsam, hooldusraamatuga, kliimaautomaatik ja bensukas. *-) Väga rondiga ei tohiks ju tegu olla ja vast ka 3.2 taksot palju sõidetud pole.
Või keegi oskab miskit head asja turul soovitada, mis mul kahesilma vahele jääb ning oleks alla 100 001?

See 2.9 TD on takso sisuga ja pildi järgi vaatama küll ei kutsu.
Vasta
#19
Väike tähenärimine: see 290 on DT...

Usumõõdik valetab, see mootor on välimuse järgi ikka nii 0,5 Mkm sõitnud. Vaata lekkeid tuulutuse ümber. Selle hinna eest natuke vähe tundub masinat olema. Aga samas, alati saab ju omapoolse pakkumise teha.

Bensukas näikse täitsa viisakas olema. Siiski, nii odava maisna puhul peab veenduma, et KÕIK tõesti ka töötaks, mis küljes on.

Ja seda tagaistme käetoe laegast tasuks kah näha küsida...
Vasta
#20
Nunii, saigi hetkel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html isend ära hangitud. Tongue Väiksed vead olid, üks tagaaken ei taha eriti töödata (keegi oskab pakkuda paranduse hinda, kaitse ei paistnud olevat?), pisike suitsukoni auk on nahas tagaistmel, tagapagassil väike mõlk. Muud hetkel väga avastanud pole. Smile Kütab jõhkralt minna ja küttekulu veel ei oska öelda. Omanik rääkis 98-saga sõites 12-nest ja 95-ga 15-nest.
Tegelikult oleks vist mõtekas ka kellegil targemal kusagil üle vaadata asi, siis teaks mis vead mind ootamas on. Eks selle loen siit vast vanematest teemadest kah välja.
Mingeid soovitusi ka äkki, mis õlid, asjad jne jne oleks kohe mõtekas ümber vahetada või uurida? Enamik asju minuarust vana omanik ette luges ja ära oli teinud. Smile
Nüüd veel siis millalgi peaks uurima full liikmeks saamist jne jne, kuid kiired ajad hetkel. Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ostuabi kus valikus on w166 ja x166 Reims78 4 522 28-01-2024, 09:23 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 ostuabi arthuro 6 927 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,314 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 ostuabi Makku 0 1,379 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,562 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GL Mercedes-Benz ostuabi tiit001 2 2,195 25-10-2020, 10:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 ostuabi mbfriik 4 5,268 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,503 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,764 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,167 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne