Tundub, et esivedrud on pehmeks muutunud (sujuvates lohkudes käivad porilapakad vastu maad) siis peaks need ära vahetama. Küsimus siis selles, et millised vedrud panna (originaal või B-osa) ja milline töökoda seda hästi teha võiks. Auto - MB E300D S124 aastast 94.
Andres65 Kirjutas:Tundub, et esivedrud on pehmeks muutunud (sujuvates lohkudes käivad porilapakad vastu maad) siis peaks need ära vahetama. Küsimus siis selles, et millised vedrud panna (originaal või B-osa) ja milline töökoda seda hästi teha võiks. Auto - MB E300D S124 aastast 94.
kaldun arvama, et originaal oleks mõistlikum, kuigi ise pole katsetanud.
ostsin ühele 3,0 turbodiislile kilo eest tutikad Lesjöfors vms vedrupaari, lükkasin alla, oh väga lahe, nina tõusis kõrgemale kui pagass, kuid natu rohkem kui poole aasta pärast oli jälle paras lumesahk. Järgmine kord võtsin nö tugevdatud vedrud, mingi 1 mm jämedamad vist olid ja panin kõige paksemad padjad ka lisaks vahele (sedakorda siis tagaotsale), et haagist vedades puksimajandust ära ei tapaks ning siiani hoiab kenasti "kikkis".
Nüüd siis lõpuks vedrud vahetatud. Läksid alla originaalvedrud, mille väljaselgitamine oli üks kõva punktide kokkulugemine (iga lisavarustus andis miskid punktid ja vastavalt punktisummale siis vedru number) aga tulemus sai hea. Padjad olid kenasti terved ja jäid vanad. Hind vedrupaaril 2100.- EEK. Vahetus õige tööriistaga võttis aega 45 minutit.
16-08-2007, 10:29 AM (Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2007, 10:30 AM ja muutjaks oli jansa.)
Andres65 Kirjutas:Nüüd siis lõpuks vedrud vahetatud. Läksid alla originaalvedrud, mille väljaselgitamine oli üks kõva punktide kokkulugemine (iga lisavarustus andis miskid punktid ja vastavalt punktisummale siis vedru number) aga tulemus sai hea. Padjad olid kenasti terved ja jäid vanad. Hind vedrupaaril 2100.- EEK. Vahetus õige tööriistaga võttis aega 45 minutit.
VINi järgi siis ei saanud või?
Mina võtsin Heiksi käest- toksis vinni sisse ja voilaa: siuke vedru, siuke padi.
Ei mäleta küll mingit punktide lugemist. Auto nina kenal kõrgusel ja mõnus sõita.
A ega ma tea ka muidugi, v-b jättis Heiks mõne sammu vahele
Silberis loevad ka punkte - VIN kood ei anna seda tulemust. Milleks neile veel ühte andmebaasi mis arvutaks lisade järgi kaalu - lihtsam on teha tabel. Lisaks on eri maadel veel erinevad vedrud, näiteks MB puhul on Austraalia ja USA hoopis teine teema kui Euroopa pillid.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine. www.hobenool.eu
5227858
Loevad-loevad. Keila poisid pusisid kah tükk aega VIN järgi, kuna meite masin on mingine üleminekumudelilly: Liitsid ja lahutasid varustust, kontrollisid varuosakoodi ja alustasid taas otsast.
Millegipärast ei olnud EPC sugugi kindel,millised vedrud meite säästukal all peaks käima, pakkus nelja varianti... Ei teagiu, mis seal all täpselt on, aga praegu on auto igatahes loodis&vedrutab kenasti.:cool_rsvd:
v6sa Kirjutas:Kui see just ärisaladus pole, siis kus teha lasid?
Meite säästukal maksid ka kolmetähelise markeeringuga spiraalid ja vahetus sama palju...
Autotall 59, Petrooleumi tänaval, Tallinnas. Oli miski õige tõmmits. Midagi lahti ei võetud, kokkutõmmatud vedru tuli õõtsa vahelt vabalt välja ja uus läks tagasi ka. Töö maksumus 400.- EEK
Patjadel on niiöelda erinevad paksused (vist oli default 8 mm) ja siis mitme kordne padi on - nii mitu korda 8 mm ongi padja mõõt. Oli vist 8, 16, 24 ja 36 mm (võin eksida).
Patjade küljes on kummist "kõrvakesed" ja nende arv näitabki mis mõõtu on asi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine. www.hobenool.eu
5227858
Mul vahetas Priit männikul esivedrud ära, 45min. Täpselt sama jutt: originaalid ja Silberist, kuna siis saad õige kõrguse ja jäikusega. Samamoodi 2100 paar. Kuna vanad padjad, mis uuesti alla läksid, olid kõige paksemad olnud, siis nüüd mõtlen tagavedrude vahetamise peale... p***e on lausa inetult vastu maad nüüd.