Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Külmalt käima
#21
Käima läks ilusti, aga starterit ei tahtnud alguses järgi võtta, 5-10 sek. hoidsin võtit käivitus asendi ja käima ta läkski.Mul lääb külmalt paremini käima kui soojaltBig GrinBig GrinBig Grin
Hea tunne oli küll endal,et auto alt ei vedanud, neid nööri otsas vendi oli ikka päris palju.
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta
#22
Krt,lõpetage hirmutamine! :pissed2:

Mu auto nädal aega parklas seisnud,äkki on solvunud mu peale ja ka ei käivitu sellise külmaga.Confusedilly:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#23
2,0 diisel kutsikas
eile hommikul -22 ja laksust käis.....kuus tundi seisis ja siis käivitama minnes -18 ja oi oi milline tuul ja kuradi kurat ei lubanud ka enam törtsugi....kasutasin ka autoabi teenust kes andis täkku ja turgutas ka eetriga....lõpuks selgus et hõõgküünlad paugust ära kustunud....vedasin siis äiapapaga sooja garaazi ning vahetasin küünlad ära,õnneks olid poes kohapeal olemas......täna hommikul kell 10 siis -27 ja käis jälle laksust ning soojaks läheb väga hästi 5 km sõitu ja temp 87-90 kraadi
Kaido
5051362
Vasta
#24
hmm.. Tutikas Exide (55 milliamprine), Täna hommikul Tallinnas -20 juures oli tuim. Aga käim aläks ikka esimesest pöördest.

Tundub, et aku tuleb ööseks ühikasse kaasa võtta, siin Tartus on ikka kole värk suisa selle külmaga. Vaja vist suuremat akut aga esialgu kiruks veidi seda vana...
...
Vasta
#25
Minu s4,2 -23Ja veel kulma tuulise nurga peal 4 pöörde pealt käima ja ilusti koik 8 pütti järgi kohe.tundub et ressursii jätkub.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#26
mul mingi jama oli ..sõitsin linnas siis ..valgusfoori taga seistes vaatasin,et armatuuris tuled kipuvad ära kustuma ja hakkasin rohelise ajal siis edasi liikuma... jõud kadunud ..fsjoo auto suri välja...käiasin natuke ja aku tühi .. kutsusin sõbra järgi,andsime natuke täkku...alguses turtsus turtsus ja kukkus siis kõrgetel pööretel töötama..juu hakkas laadima ... arvati,et kenekal hari kinni jäätunud ja polnud head laadimist ..muud asja nagu ei oska isegi välja pakkuda ..nüüd kõik töötab kellavärgina jälle
Vasta
#27
300 SD r6
6 kuud vana Exide (75 milliamprine) töölt laenatud , vedas alt.Mootor tegi vast mingi 4-6 pööret ja kõik..Oma viga ka mul uus aku vedeleb tööjuures ,ei viitsinud eile külmaga ära vahetada,Antsin täkku ja teisest pöördest läks.
Vasta
#28
Rääkisin just isaga(ta soomes) ja ta ütles, et vito(tavaline, ilma turbota 59kw diisel) läks neil ilusti käima, eetrit kah ei kasutatud, -24* oli väljas. Kõigenaljakam on asjajuures see, et hõõgküünlad on peetis.
:tongue:
Turbo
Vasta
#29
sm. pelle Kirjutas:Rääkisin just isaga(ta soomes) ja ta ütles, et vito(tavaline, ilma turbota 59kw diisel) läks neil ilusti käima, eetrit kah ei kasutatud, -24* oli väljas. Kõigenaljakam on asjajuures see, et hõõgküünlad on peetis.
:tongue:

Jaa... mul 208D peal seesama diiselmootor. Veel siis, kui oli 450K km sõitnud, läks kah samamoodi käima, aga nüüd 600K km peal enam ei lähe.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#30
Markko Kirjutas:Kalev äkki räägid rutem oma cdi mootori jutu ära enne kui päris külmaks läheb tahaks targaks saada kiiresti

No veel muud ei tahaks rääkida praegu, kuna remont pooleli, aga sulle võin niipäalju öelda, et kui tühikäigul paha haisu sisse ei tule, siis pole veel hullu midagi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#31
kuld Kirjutas:
Karl Kirjutas:
Mets Kirjutas:Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?

Tule kuula mis häält 2001a. Sprinter teeb külmaga.:bigsmile:
Esisild nagu kassikontsert,sama viga oli ka vana Sprinteriga kui külma oli -15C ja rohkem.Confusedmash:

Täna lülitades ventikat ümber siseõhule oli korraks ehmatus,klapp liikus päris kõva kriginaga.Kuid kõik toimib.

sprinteri esisillas olevaid helisid olen isegi kuulnud ja seda 2005 aasta omal ja ja eelmise aasta esimeste külmadega läks küll pödinaga käima, turtsus. ja käivitus alles 2-3 käivitusega. Mootori LS oli kuskil 17000

Karl kas kolisemine löpeb koos külmadega vöi vaja silberis aega kinni panna ?
Silber juba korda paar neid vahetanud Ls 34 700
Vasta
#32
See lõppeb külmaga.Seal polegi eriti midagi vahetada,Sprinteri esivedrustus samasugune nagu 50 aastat tagasi tehti.:bigsmile: Risti autot on üks suur lehtvedru,mille otsad toetuvad kummipatjadele,need hakkavadki külmaga krigisema.Oleme üritanud määrida ja on ka vahetatud,kuid ei miskit.Vaiksemaks saab,kuid päris vait mitte.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#33
Täna juba asi huvitavam.Masin tahtis juba 2x eelsüüdet ja pikemat starteri kasutust.
Vasta
#34
Tänane hommik töi  siis -25 kuid käivitamisele see ei möjunud ,kuid kast on väga uimane ja ei taha ültse toimetada.Peale külma peaks ölid filtri seal rajoonis vahetama .
Stabikapuksid  oma kobisemisega ajavad meeletult närvi.

PS Töökaaslase 2001 aasta audi a4 hakkas küll tööle aga armatuuris  on surmavaikus(kiirus,  bensiin, läibsöit, kell jne) ükski asi ei tööta.
Vasta
#35
Täna hommikul Laagris -30C :help: Ma ei saa aru mis Siber see koht on..... Eile õhtul 23:30 oli -28C...

Sprinteri 3 esimest käivitust: Kuni starterit peal hoidis käis mootor kaasa tuttadi-tuttadi.Starterit vabastades kustus.Neljanda korraga jäi käima.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#36
Akumüüjatel on küll paradiis, ei jõuta raha vastu võtta. Eile akut ostes akukeskusest, oli pood veel peale sulgemist tunnike lahti ja järjekord oma 10 inimest. Aga enne esmaspäeva(siis peaks ka veit soojem olema) ei hakka autot piinama, neid hulle hääli on kõrval kuidagi valus kuulata.
Vasta
#37
Täna Türisalus -29

Vabatahtlikud käivitujad:

Honda
venna töövito (2003 109CDI 85K km)
vito siis vedas 208D kah käima.

Teised ei käivitunud.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#38
kalev Kirjutas:...
Teised ei käivitunud.

Või hakkas kahju ja ei üritanud?

Kernus -26 ja bensukad kõik (3 tk) OK.
Sohvat ei hakanud õrritamagi, niikuinii aku lahja...Sulab välja ja sõidame jälle :bigsmile:
Vasta
#39
No, B10M ikka proovisin, webasto küttis ka, aga oleks ilmselt pidanud pisut pikemalt laskma. Voolu oli, aga õli nii paks, et ei jaksanud ringi vedada lihtsalt. Huvitav on see, et -22 vs -29 on nii oluline vahe sees... samas 7 kraadi kahh ikka - ju see mõjub akudele, kütusele, õlile, kõigele ikka päris korralikult...

Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#40
Nii -380 SEl on kogu aeg käima läinud-suurema külmaga küll vaevalisemalt, aga siiski. Diisel andis muljuba -18 ga saba ja siiani pole käima saanud - pole ka eriti proovinud, kuna Opel veel töötas korralikult.

Täna -29 ga ei läinud see ka enam käima, ehkki uus aku oli peale vaadatud. Olen juba proovinud akut laadida ja soojapuhuriga mootorit soendada, aga hetkel veel tulutult.

Kui Opelit käima ei saa, siis proovin sama meetodiga 300SD ikkagi käima saada
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Question K:ce 300 88a,3,0l-bensiin,manuaal(külmalt ei tööta) reigo120479 3 3,723 18-02-2010, 09:12 PM
Viimane postitus: reigo120479



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne