Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Külmalt käima
#1
Mõtlesin, et oleks huvitav teada, kes kuidas sellises külmas oma kalli auto käima saab või sai, või ei sõida sellise külmaga üldse? Seisab auto öösiti garaazis või õues? Kes käivitamisel/vedamisel abiks oli? Kaua aega läks jnejne? Või sõitsid taksoga tööle (nagu enamus meie kontorist täna :biggergrin: )?
Jagage kogemusi...
Vasta
#2
Sprinter eile läks normaalselt käima,täna oli mõningaid raskusi (kolmanda korraga jäi käima).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
törts ja käis. ei mingeid probleeme nagu ei olnud eile. täna pole proovinud. aga öösel kell 1 läks külm mootor veel ilusti. ja veeres edasi ka ilusti.
...
Vasta
#4
C 200 kompressor käivitus ilma probleemideta,kuid kast ja displey tahtis aega saada soojenemiseks.Kompressor oli ka lärmakam kui tavaliselt ,kuid peale 5 km söitu kadus ka see mure ära.
Vasta
#5
W201 85a. 2,0 DIIISEL:flaming:
natukeseks aku laadima...siis ootasid hõõgküünlad ära...start järgi...natuke eetrit ja masin käis:bigsmile:

nii lihtne see ongi:biggergrin:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Vasta
#6
Eile  -24C käivitus ilusti, aga täna -29C  suri aku ära(vanust 4 aastat) Olen ka varem tähelepannud, et kuni nii -22C  käivitub enamus korras autosid ilusti aga kui  temp läheneb juba -30C siis muutub käivitamine juba väga raskeks ja loevad  kõik pisiasjad.
Eile õhtul näitas -25C ja sõiduajal  temp ilusti 80C, aga kui kohapeal  mootor tööle jätta  langeb 65-70C peale, Kas peaks termostaadi vahetuse peale mõtlema või on see normaalne langus? Samas -15C hoiab ilusti temp üleval. Autoks siis S210 E 300 Turbodiesel T 1998
Vasta
#7
soul Kirjutas:Eile  -24C käivitus ilusti, aga täna -29C  suri aku ära(vanust 4 aastat) Olen ka varem tähelepannud, et kuni nii -22C  käivitu enamasti ilusti aga kui  temp läheneb juba -30C siis muutub käivitamine juba väga raskeks ja loevad  kõik pisiasjad.
Eile õhtul näitas -25C ja sõiduajal  temp ilusti 80C, aga kui kohapeal  mootor tööle jätta  langeb 65-70C peale, Kas peaks termostaadi vahetuse peale mõtlema või on see normaalne langus? Samas -15C hoiab ilusti temp üleval. Autoks siis S210 E 300 Turbodiesel T 1998

Diisli puhul peaks kohapeal tiksudes temperatuuri langus täiesti normaalne olema.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?
Vasta
#9
mul tegi silikoonpunks eile väikese kriuksu. samas hommikul Imre juures käidi terve sillaosa üle. Külmast lihtsalt...
...
Vasta
#10
kuressaares -20 kraadiga mingit probleemi, kuigi kast ja rooli võim ja muud asjad käisid raskelt. amordid olid nagu uued:cool_rsvd:
Vasta
#11
Hetkel väljas -22 kraadi celsiuse järgi.


kell 06:20, -21
Honda läks esimesest pöördest...
Volvo B10M läks kohe, aga sellel Webasto kahh...

kell 09:20 -23
123 300D käiasin 2 akuga mingi poolteist minutit, siis lõpuks läks
208D läks venna Toyota jeebi taga pärast 3 km vedamist (isegi tegija, arvestades, et 600 000 sõitnud see mootor ilma remondita ja veel 15 miinuskraadiga käivitub nö vabatahtlikult)
O 309 D ei läinud ka pärast 5 km vedamist...
Vito läks vedades (sellega tegelesin eile juba tegelikult, aga siis oli ka juba -19), aga no sellest Vitost kirjutan siia varsti ühe pikema jutu. See jutt paneb mõtlema nii mõnegi mehe, et kas ikka on vaja CDI mersut osta endale.... Vihjeks võin öelda, et arve tuleb ikka üle 10K
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#12
Mets Kirjutas:Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?

Tule kuula mis häält 2001a. Sprinter teeb külmaga.:bigsmile:
Esisild nagu kassikontsert,sama viga oli ka vana Sprinteriga kui külma oli -15C ja rohkem.Confusedmash:

Täna lülitades ventikat ümber siseõhule oli korraks ehmatus,klapp liikus päris kõva kriginaga.Kuid kõik toimib.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
kalev Kirjutas:Vito läks vedades (sellega tegelesin eile juba tegelikult, aga siis oli ka juba -19), aga no sellest Vitost kirjutan siia varsti ühe pikema jutu. See jutt paneb mõtlema nii mõnegi mehe, et kas ikka on vaja CDI mersut osta endale.... Vihjeks võin öelda, et arve tuleb ikka üle 10K

Et selle koha pealt enam vähem tean mida kirjutad . . . teadmiseks või eelkommentaariks et tegelt see väga tungivalt inimeste teadmatuses miks sellised asjad juhtuvad. Pole vanade diiselmootoritega võrreldavad seega peab kirielt tegutsema kui pihustid hakakvad läbi "tsutsima". Siis jooksujalu esimesse töökotta remonti . . . tuleb odavam UZI
Vasta
#14
c 280
-22
esimesest pöördest Confusedmile:
Vasta
#15
W126 124 rida 6 3.0 siiamaani laksust käima:tongue:
Vasta
#16
Karl Kirjutas:
Mets Kirjutas:Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?

Tule kuula mis häält 2001a. Sprinter teeb külmaga.:bigsmile:
Esisild nagu kassikontsert,sama viga oli ka vana Sprinteriga kui külma oli -15C ja rohkem.Confusedmash:

Täna lülitades ventikat ümber siseõhule oli korraks ehmatus,klapp liikus päris kõva kriginaga.Kuid kõik toimib.

sprinteri esisillas olevaid helisid olen isegi kuulnud ja seda 2005 aasta omal ja ja eelmise aasta esimeste külmadega läks küll pödinaga käima, turtsus. ja käivitus alles 2-3 käivitusega. Mootori LS oli kuskil 17000
Vasta
#17
7.15
-30
v8 bensukas

kaks korda käiasin, akas lubama
kolmas laks käivitus
minutiga võttis kõik potid järgi

kui täna üle 30ne külma teeb
peab öösel raudselt soojendamas käia teda

2.0d kutsika jätsin eile õhtul -26ga seisma, mis ma tast ikka piinan
lubas küll a, mai taht akut tühjaks kedrata

Vasta
#18
Endal siis nii, et kl.11 -26,5C
Starter jonksutas kaks hädist ringi ja kolmandaga lõi ilusasti käima... Ja töötas ka ühtlaselt... Aga õnneliku :tongue: manuaaliomanikuna, oli sidur väääga vaevaline üles tulema ja käigukastis oleks nagu tahke õli sees :bigsmile: - aegluubis sai käike vahetada Confusedmile: Aga mõned km sõitu ja polnud probleemi... Aga kuidagi kange ja puust on ikka selle külmaga. Autoks CLK230 '98
Vasta
#19
kui eile hommikul -25 oli, siis esimese kahe korraga käima ei läinud. Selle ööga oli jahutusvedelik ka jäiseks muutunud ja ega rohkem julgenud proovida ka siis. Kuna automaat, tuli puksiir järgi kutsuda, et töökotta viia- kaheksas puksiiriteenust osutav firma sai alles kohale tulla, teistes igal pool mitmetunnised järjekorrad või autod külma tõttu rikkis. (Puksiirimees oli oma diislil filtri salongi vedanud, et seda siis päevas mitu korda vahetada kui parafiini täis tõmbab) Tagasi taksoga sõites rääkis w124 86 a. taksojuht ka, et hommikul august läbi sõites lõi amordi puruks. Nii et see külm ikka suht tülikas ja autovaenulik.
Vasta
#20
Kalev äkki räägid rutem oma cdi mootori jutu ära enne kui päris külmaks läheb tahaks targaks saada kiiresti
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Question K:ce 300 88a,3,0l-bensiin,manuaal(külmalt ei tööta) reigo120479 3 3,723 18-02-2010, 09:12 PM
Viimane postitus: reigo120479



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne