Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mõned küsimused SEC kohta
#1
Väike plaan oleks soetama hakkata MB SEC klassi aga mis mootoriga tasuks osta? Kas 5.0L või 5.6L ?
On sellistel autodel mingeid nii öelda lapse haigusi, millega peaks arvestama?
Kui kuluks järelhooldus?

Praegu rohkem küsimusi meelde ei tule.
Ette tänades!
Vasta
#2
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=2475
setud sõitsid seciga
Vasta
#3
tänud, sain väheke targemaks.
Kuid ehk keegi võiks rääkida, kas on mingeid tüüp vigasid?
Plaan on suht kindel soetada selline auto. Aga nagu ma eelnavat lugenud olen siis tuleb ootata ja vaatata. Tõesti on www.mobile.de suht kallid SEC.
Vasta
#4
Mis su eelarve on?

Kui palju oled nõus kuus auto ülepidamisele/remondile kulutama?

Kui palju oled nõus ise tegema/kui palju oskad?
Vasta
#5
Blue Chip Kirjutas:Mis su eelarve on?

Kui palju oled nõus kuus auto ülepidamisele/remondile kulutama?

Kui palju oled nõus ise tegema/kui palju oskad?

Plaanis oleks osta 60 000 kanti ja peaks mingi 15-20 tagavaraks jätma.
SEC saaks nagu teiseks autoks ehk siis sõidan aastas ehk 10 000 km
Seda ei oska öelda kui palju hoolduse peale olen nõus kulutama. Oleneb kui
palju võib minna. Seda ma üritangi foorumist järgi uurida et kui suure kohustuse kaela saan. Kui asi ikka väga karm siis pean kaaluma tõsiselt.
Ise suht juhm kuna nii noor, pole erilisi kogemusi. Õli vahetused ja muud taolised asjad teen kindlasti ise, kuid kui vaja silla juppe vahetad või muud taolist siis ehk jään hätta, pole väga palju tööriistugi.
Vasta
#6
Minu tagasihoilikust kogemusest:

w126 SECi viimane tootmisaasta oli 1991/1992 (teadjamad parandage). Seega parimal juhul saad auto, mis on 16 aastat vana... See on vastuseks parandamise küsimustele... nii vanal masinal, mis sellest, et ta oli omal ajal üks maailma parimaid autosid, ilmnevad omad puudused.
Ütleme nii, et 20.000 võid rahulikult panna veermiku remondi peale (juhul, kui taga ei ole nivooamordid, need maksavad isegi hulgilaos 5500 EEK jooks). Kui poest ostad jupid, siis isegi vist rohkem. Tavaliselt pannakse nad müüki siis, kui veermik ära väsib.

Auto enda hinnast: olen kuulnud, et parimatele isenditele on pakutud eestimaal hinnanumbriks vist midagi 200K eesti raha :hump:...
Samas odavaimad on hetkel müügis vist 40.000 eest, kusjuures sellele on vastav ka seisukord. Kuna need autod on nii vanad, siis tavaliselt nende müüjad tunnevad nende väärtust ja odavalt võib saada ainult mingi rimaka, kus pool sõidumõnu ära jääb (kui nii teed, ära tule siia foorumisse kiruma, et SEC on s**t auto!)

Ma arvan, et selleks, et saada sellist masinat, millele võiks anda hinde "4", tuleks välja käia summaarselt kusagil 100.000 EEK (ehk kas ostad odavama ja remondid või kallima ja remondid vähem; remondid ikkagi).
See auto ei ole sõiduvahend, see on hobi. Hobi, mis nõuab aega ja hoolt ja kui miski vajab parandamist siis ei saa hakata parandamise hinnasilti vaatama.

Samas, kui saad ta heasse korda, siis on sõitmine võrratu nauding.

Edu otsingutel,
Käi kõik foorumid antud masina kohta üle, saad palju infot, mis võib valesti minna,

PS!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kas Ermo tõesti annab oma SECi ära?
Vasta
#7
Blue Chip Kirjutas:PS!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kas Ermo tõesti annab oma SECi ära?

See sec juba teine kord müügis, enne oli tal hind 90 k:tongue:
Vasta
#8
Aamen!

Ilusti öeldud, Blue Chip. See 100 kEEK on küll pigem all kui üle pakutud. Või siis vastavalt rohkem peab tööriistu pruukima...:tongue:
Vasta
#9
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=2343 Siin on Ermo müüdava auto kohta ka natuke juttu...

... Millegi pärast arvan, et vaatamata kõikidele võimalikele pisivigadele, on see üks parimaid hinna/kvaliteedi suhtega masinaid hetkel müügis (kui Ermo lihtsalt nalja viluks seda üles ei lükanud).
Vasta
#10
Selle viimase SECi peale olen pidevalt mõelnud, tahaks isegi SECi - kõige ilusam auto minu jaoks üldse, kere poolest siis.
Vasta
#11
Uurisin ja lugesin selle auto kohta ühtteist - peab vist kutsika kokku laduma(VEMSi), seadistama ja müüki paiskama. Samas on võimalik ka vahetusvarjant, praegu uurin, mis see oleks.
Vasta
#12
Suured tänud Blue Chip-le. Nüüd on mõtlemis ainet rohkem.
Ma arvan et kogun siis raha juurde ja üritan väheke kallima SEC osta. Kas siis saksamaalt või siis rootsist. Peab hoo maha võtma ja rahulikult raha kogumaSmile
Pigem maksku kohe rohkeme kui ise peab pärast hirmsasti remonti tegeam.
Sellist autot ma hobi mõttega ostangi. Sest SEC on puhas klassika.
Vasta
#13
Hoia meid siis kursis, kui suksu eesti tood.

Edu!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K:W140 velgede sobivuse kohta? Preda 10 5,394 15-03-2020, 05:18 PM
Viimane postitus: Uku
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,504 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  Küsimus w126 rattalaagri kohta kristo2106 2 3,775 28-11-2015, 09:31 AM
Viimane postitus: kristo2106
  S 400 W220 parkimisandurite kohta küsimus LondonS 0 1,988 04-06-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: LondonS
  Küsimus S420 w140 mootorite erinevuse kohta kaido 3 3,333 11-05-2012, 03:56 PM
Viimane postitus: kaido
  c126, 560 sec, `91 aknatõstuki lüliti piitre 4 3,984 02-05-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: piitre
  560 sec probleem soendusega kassartur 1 2,373 05-05-2011, 11:05 PM
Viimane postitus: Karl
  S-400 diisel 184kW kohta küsimused? rayner001 1 2,515 09-06-2010, 11:44 PM
Viimane postitus: Karl
  Küsimus 126 nuppud e kohta Ott 2 2,913 08-02-2010, 01:19 AM
Viimane postitus: Ott
  Küsimus S320 kohta Joel123 0 1,875 02-11-2009, 10:42 PM
Viimane postitus: Joel123



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne