05-05-2007, 11:26 AM
Tere!
Autoga on tekkinud järgmine probleem: Nimelt lekib auto alla jahutusvedelikku. Korralik loik on auto all, kui öö otsa seisnud on.
Asi algas käesoleva aasta alguses, kus remondis vahetati plokikaane tihend, lisaks veel muud ( kollektori, klapikambrikaane ). Tõsi, enne oli mootoril paar õlileket, samuti oli jahutusvedelik veidi õline. Peale vahetust enam kuskilt õli läbi ei immitse, aga nüüd hakkas jahutusvedelik tilkuma. Tilgub just mootori tagaosast, väljalaskekollektori poolsel küljel. Seal, kust plokist soojendusradikasse läheb lõdvik ( mootoriks siis m102 ). Seega on süüdlane plokikaane tihend, mille vahelt seda tuleb.
Milles võiks asi olla? Kas kaant on lihvitud lohakalt, et tihend enam pidama ei jää? Või omakorda tihend praak vms ?
Küsin seepärast, kas uue tihendi panek üldse suudab olukorda parandada? A la kui ükskord tihend enam paika ei jää, siis ei jäägi.
Öeldakse, et pisike töösurve jahutussüsteemis on normaalne. Ise täheldasin, et kui survet pole, siis jätab tilkumise järele. Panin katkise tihendiga paisupaagikorgi. Nüüd enam kohe peale kuuma mootori seiskamist lekkima ei hakka, aga päris ära see leket pole kaotanud.
Pika jutu lõpetuseks küsiksin nõu, mida teha? Kas leppida olukorraga ja sõita edasi, kallates jahutusvedelikku vahel peale? ( Auto ju pole enam esimeses nooruses ). Võimalused oleks veel uus mootoriplokk, uus tihend või suisa terve mootor ringi vahetada?
Oleksin nõu osas tänulik!
Autoga on tekkinud järgmine probleem: Nimelt lekib auto alla jahutusvedelikku. Korralik loik on auto all, kui öö otsa seisnud on.
Asi algas käesoleva aasta alguses, kus remondis vahetati plokikaane tihend, lisaks veel muud ( kollektori, klapikambrikaane ). Tõsi, enne oli mootoril paar õlileket, samuti oli jahutusvedelik veidi õline. Peale vahetust enam kuskilt õli läbi ei immitse, aga nüüd hakkas jahutusvedelik tilkuma. Tilgub just mootori tagaosast, väljalaskekollektori poolsel küljel. Seal, kust plokist soojendusradikasse läheb lõdvik ( mootoriks siis m102 ). Seega on süüdlane plokikaane tihend, mille vahelt seda tuleb.
Milles võiks asi olla? Kas kaant on lihvitud lohakalt, et tihend enam pidama ei jää? Või omakorda tihend praak vms ?
Küsin seepärast, kas uue tihendi panek üldse suudab olukorda parandada? A la kui ükskord tihend enam paika ei jää, siis ei jäägi.
Öeldakse, et pisike töösurve jahutussüsteemis on normaalne. Ise täheldasin, et kui survet pole, siis jätab tilkumise järele. Panin katkise tihendiga paisupaagikorgi. Nüüd enam kohe peale kuuma mootori seiskamist lekkima ei hakka, aga päris ära see leket pole kaotanud.
Pika jutu lõpetuseks küsiksin nõu, mida teha? Kas leppida olukorraga ja sõita edasi, kallates jahutusvedelikku vahel peale? ( Auto ju pole enam esimeses nooruses ). Võimalused oleks veel uus mootoriplokk, uus tihend või suisa terve mootor ringi vahetada?
Oleksin nõu osas tänulik!