Postitused: 9
Teemad: 4
Liitus: Jun 2020
Maine:
0
Tere !
HEAD UUT KA SIIA MAJJA!
Olen pikemalt juba noolinud sellist MB -d ,mida soetada n.ö pühapäeva sõidukiks.
Leidsin sellise isendi: https://www.auto24.ee/soidukid/4167390
Ehk on siinsel kogukonnal reaalset kokkupuudet antud sõidukiga?
Esialgu lõi punase põlema, et Lätist toodud. Aga tundub seni olevat vaid 1 omanik. Mida jälgida sellise ostu juures ja, mida karta?
TÄNUD VASTAMAST!
Postitused: 325
Teemad: 23
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
(02-01-2025, 10:25 AM)S212 Kirjutas: Tere !
HEAD UUT KA SIIA MAJJA!
Olen pikemalt juba noolinud sellist MB -d ,mida soetada n.ö pühapäeva sõidukiks.
Leidsin sellise isendi: https://www.auto24.ee/soidukid/4167390
Ehk on siinsel kogukonnal reaalset kokkupuudet antud sõidukiga?
Esialgu lõi punase põlema, et Lätist toodud. Aga tundub seni olevat vaid 1 omanik. Mida jälgida sellise ostu juures ja, mida karta?
TÄNUD VASTAMAST!
Head Uut Aastat!
Hobiautoks ja pühapäevasõitudeks oleks ilmselt rida kuus ja kolme liitrine mõistlikum.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 576
Teemad: 105
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
02-01-2025, 03:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2025, 03:41 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Mootoril suuremad probleemid on biolaguneva juhtmestikuga seotud, kui juba vahetatud ei ole. Pildil paistab tühikäik kuidagi imelikult kõrgel olevat - temperatuuri näidikut vaadates siis sellise tempi peale peaks juba tühikäik kukkunud olema.
Teine probleem on kere, sellise hinnaga võiks olla kere korralik - aga mine tea. Tasub vaadata tungiava ümbruseid, uksi, tagatiibasid, esiklaasi servad, tagatule ümbrused seest väljast, esitule taguseid ja lansekaid üldiselt koos amordikannudega, tagasilla kinnitused jms. Kui roosteuss juba sees siis nii naljalt enam sellest lahti ei saa. Lisaks jälgida, et ei oleks mingisugust lego tehtud, kuskilt kapoti alt kokku vms keevitatud. Kupee puhul jälgida veel ka küljeklaaside tihendeid (kere küljes siis) - kui pekkis, siis kostub salongi ebameeldiv tuulevihin. Lisaks jälgida, kuidas uksed sulguvad, kas on vajunud.
Ja tagatipuks tuleb veenduda, et küljes olevad lisad ka töötaksid, 124 kupee tükke juba üsna keeruline leida.
Postitused: 1,368
Teemad: 158
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Mis karta on, kui Lätist toodud? Mul on enamus enda autod Lätist-Leedust toodud, sest Eestis samasugused olid halvemas korras
124 kupee puhul mina vaataks tähtsuse järjekorras:
1. Kere (kui on keevitatud, siis väärtust enam ei ole asjal, kui ei ole keevitatud, siis lootust on, siis kui palju roostet kui on ja kuidas üldiselt värvi kvaliteet)
2. Üldine väsimuse tase (teed ukse lahti ja kohe saad aru kas on väsinud lego või värske olemisega tunne)
3. Tehnika ja lisade seisukord.
Läbisõit on ilmselt teist ringi juba või ei toimi näidik ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png) Stangedering prefl oma, nina fl - veidi riivab silma. Hind Euroopa turu vaadates väga odav. Aga hea kui on taskus veel samapalju auto remondiks tagavaraks. Mine vaata proovi, tõsta ja kontrolli ja tee ise otsuse. Aga ega neid juurde enam ei tehta ja bodykitiga c124 leida suht võimatu tänapäeval, eriti nii odavalt.
Postitused: 743
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kas need stanged ja iluvõre on mingi bodykit, mitte tehases külge pandud? Maitse üle ei vaielda, aga mulle meeldib tehaseversioon rohkem.
Postitused: 9
Teemad: 4
Liitus: Jun 2020
Maine:
0
Öhtast!
Nagu oligi arvata, köhutunne ei petnud mind...
https://vininfo.ee/r/df2e05
Tänud kaasamõtlemast!
Otsingud jätkuvad!
Postitused: 1,368
Teemad: 158
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(02-01-2025, 08:07 PM)S212 Kirjutas: Öhtast!
Nagu oligi arvata, köhutunne ei petnud mind...
https://vininfo.ee/r/df2e05
Tänud kaasamõtlemast!
Otsingud jätkuvad!
No läbisõit on viimane asi, mida sellise auto puhul vaadata, tavaline 5-aastane auto sõidab 300 tuhat tänapäeval, aga siin on tegemist 31a vana autoga. Mine vaata oma silmaga ja kui meeldib osta. Mul oli mitu w140/w124/e38/w123 (kõik üle miljoni sõitnud) ja korralikud autod.
Postitused: 3,824
Teemad: 287
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-01-2025, 12:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2025, 02:48 AM ja muutjaks oli nostromo.)
2.2 110kW R4 M111 mootorit loetakse üheks vastupidavaimaks (100x etem kui antiikne 2.3 97kW) aga ehk biolagunevad juhtmed tõesti 1 kitsaskoht.
Mina võtaks vist selle 1991 CE300 162kW 6900€ kui kere korras:
https://www.auto24.ee/soidukid/4155571
Sellele Elbe Engineeringus panud juba 5-ne automaat mis võrreldes antiikse 4-sega suur vahe.
Rool muidugi rõveduse tipp + veljed samuti liiga suured C124 kohta (max 17” Monoblockid ideaalsed).
Parem muidugi mõlemad autod üle vaadata oma silmaga.
C124 iseenesest väga ilus auto, edu!
Postitused: 5,241
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
See 2,2 on paras võrr küll, eriti kui pühapäevaauto ja kupee, pakutud kolmene tunduvalt tummisem.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 9
Teemad: 4
Liitus: Jun 2020
Maine:
0
Tänud vastamast!
Otsingud jätkuvad, kiiret pole selle kiire asjaga! Ja muidugi on veel enne sõiduki soetamist ka ulualune valmis teha.
Igatahes kodanikud, edasi!
|