Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
(20-04-2023, 04:18 PM)torukas Kirjutas: Loodan, et kirjutasin õigesse kohta.
Kas soovitate ka Veho AS-i? Plaan on seal teha autole ostueelne kontroll.
Kas ostueelset, ka hilisemaid hooldusi - remonttöid soovitate seal teha või pigem tasuks valida mõni firma, mida on siin teema alguses nimetatud?
Eeldan, et margiesindusena on neil kvaliteet kõrge. Kas ka hinnad on kõrgemad?
Teatavasti tekib konkurents margiesinduse kõrvale nii, et lubatakse odavama hinnaga paremat kvaliteeti. Kuidas Veho puhul kogemused on?
Olen margiesinduste kohta laiemalt kuulnud hirmujutte, et tihtipeale ei süveneta nii palju kui peaks-võiks ning seetõttu eelistatakse teisi töökodasid.
Tagasiside selle osas oleks teretulnud.
Viimasel ajal on Veho tase ikka kardinaalselt kukkunud. Ostueelse kontrolli võib küll seal teha aga hooldused ja remondid tuleks jätta neile kes mitte ei teeni vaid kasumit vaid on ka asjaarmastajad. Väidavad, et kasutavad vaid OM osi ei tähenda, et neid ei saaks mujalt osta. Toon vaid ühe näite. 2017 GLC õhufiltri vahetus oli märgitud pakkumisse 98 rubla. Kõige kallima filtri leidsin kaubandusest 35 rubla ja vahetus on olenevalt näpudest 5-10 minutit. Kuna tegemist diisel sõidukiga siis arvavad nad, et kütusefiltrit pole vaja vahetada iga 20K tagant. Sest tehas ei näe seda ette. Aga neid vimkasid on neil ikka korralikult sisse visanud.
Kurjajuur
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(23-04-2023, 11:08 AM)Randar Kirjutas: Viimasel ajal on Veho tase ikka kardinaalselt kukkunud. Ostueelse kontrolli võib küll seal teha aga hooldused ja remondid tuleks jätta neile kes mitte ei teeni vaid kasumit vaid on ka asjaarmastajad. Väidavad, et kasutavad vaid OM osi ei tähenda, et neid ei saaks mujalt osta. Toon vaid ühe näite. 2017 GLC õhufiltri vahetus oli märgitud pakkumisse 98 rubla. Kõige kallima filtri leidsin kaubandusest 35 rubla ja vahetus on olenevalt näpudest 5-10 minutit. Kuna tegemist diisel sõidukiga siis arvavad nad, et kütusefiltrit pole vaja vahetada iga 20K tagant. Sest tehas ei näe seda ette. Aga neid vimkasid on neil ikka korralikult sisse visanud.
No mu teada on need "Vehod" veidi erinevad.
Järvevana ja Laagri omad lähtuvad tehase juhendist.
Ülemiste omal on lubatud vist ise ka mõelda.
See õhufiltri vahetus võib suures Vehos vabalt 98 tugrikut olla
Filter ise u 45.- ja 0.75h
Alar
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(22-04-2023, 07:41 AM)Alr77 Kirjutas: (21-04-2023, 02:52 PM)torukas Kirjutas: (20-04-2023, 08:34 PM)kaupo51 Kirjutas: (20-04-2023, 04:18 PM)torukas Kirjutas: Loodan, et kirjutasin õigesse kohta.
Kas soovitate ka Veho AS-i? Plaan on seal teha autole ostueelne kontroll.
Kas ostueelset, ka hilisemaid hooldusi - remonttöid soovitate seal teha või pigem tasuks valida mõni firma, mida on siin teema alguses nimetatud?
Eeldan, et margiesindusena on neil kvaliteet kõrge. Kas ka hinnad on kõrgemad?
Teatavasti tekib konkurents margiesinduse kõrvale nii, et lubatakse odavama hinnaga paremat kvaliteeti. Kuidas Veho puhul kogemused on?
Olen margiesinduste kohta laiemalt kuulnud hirmujutte, et tihtipeale ei süveneta nii palju kui peaks-võiks ning seetõttu eelistatakse teisi töökodasid.
Tagasiside selle osas oleks teretulnud.
Mu oma läheb kolmapäeval Ülemiste Vehosse vea diagnoosimisse.
Õli vahejahuti leke.
Neil hetkel 5+a autodele kampaania 49euri töötund.
Eks ma siis pärast võin neid siin kiita või laita.
Alar.
Nii.
Vehos käidud ja tööd tehtud.
Vanema autoga võib siis vabalt Ülemiste omas käia.Esimene kogemus täitsa positiivne.
Salongi pool inimesed sellised,kellega saab vabalt juttu ajada.Eks aeg näitab,kas mehhaanikute töö ka kestma jääb.
Mul käis siis õlijahuti vahetuses.
Esialgses pakkumises polnud jahutusvedeliku ja õli vahetust sees.Pakkumise tegija näpukas või siis kogenematus.Noor poiss ka.Küll areneb
See sai sinna töö käigus juurde pandud.Lisaks ka muude asjade kontroll.
Aega läks plaanitust mõni tund kauem ja selle kattis Veho ise.
Et selline 5- hindeks.
Alar.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Aug 2024
Maine:
0
(10-04-2023, 10:56 PM)allarh Kirjutas: Murele lahendus leitud. Kui Tartu kandis kellegil sama mure, siis võin kontakti PS jagada. Palun ole hea ja jaga seda kontakti.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Minu eelistuseks on olnud Lesven.
Kuna neil reeglina pikad järjekorrad, siis olen ka DMG'd kasutanud. Võib rahule jääda.
Kuna veedan 4-8 tundi päevas autos, siis on üsna tüütu kuskile remonditöökotta minna ja siis päev läbi taksoga ringi sõita teadmata, kas saan õhtul auto kätte või mitte. Lõpuks taksoarve sama, mis remondikulu. Viimasel ajal olen otsustanud pigem kõik remondid, mis kodus teostatavad, hoopis ise ära teha. Kuigi tunnihind sama mis teeninduses, siis ise toimetades vaatan alati üle ka muud kaasnevad osad, mida sama töö raames teha võiks. Varuosad, sh.OE osad saab samuti soodsamalt kätte. Teiselt poolt see isetegemine arendab ka muid oskusi ja vahelduseks lausa mõnus puhkus. Saan aru, et hoolduspäevikus neid töid ei kajastata. Enamusel seal nagunii ainult õlivahetused kirjas.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 151
Teemad: 24
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kellegil viimasel ajal on kogemusi Veho järvevana poolega - on seal mingi tase tõusnud või kukkunud?
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(20-11-2024, 08:59 PM)laisad Kirjutas: Kellegil viimasel ajal on kogemusi Veho järvevana poolega - on seal mingi tase tõusnud või kukkunud?
Mulle meeldib FoxAuto teenindus. Hea asukoht, konkreetne hind, asjalikud selgitused, mitte peale remonti "üllatus" kassas.
Teeb, kes teeb, peaasi, et hästi.
Varuosade poole pealt enam ei tea mida valida. Vahetasin GL'l absoluutselt kõik silladetailid, Lemförder ja SKF jubinatega. Ei pea aastatki vastu. SKF veovõlli kaitsekumm juba kolmandat korda aasta jooksul katki ja silladetaile tuleb iga mõne tuhande tagant vahetada Sõit enamasti maanteedel. Neli korda aastas sildasid remontida on liiast. Iga kord, kui põhja kõrgeks tõstan, annavad pooled detailid otsad.
Soovitage kestvat varuosa brändi.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See ringipakkimine ongi läinud nii hulluks, et lihtsam on kohati eelistada OEM toodet. Sel juhul on MB tehas selle katsetamise sinu eest ära teinud.
Odavam on neile see tööraha selle eest maksta
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|