Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas ehk keegi oskab õelda selle õnnetuse tausta kohta midagi:
https://www.auto24.ee/soidukid/3826927
Eestis tundub et arvel pole.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Arvestades, et originaal 600-se velg on all, pole ilmselt Türgi tuuningut (ehk) näinud.
Ja võttes arvesse, et valged plastid ei ole pleekinud (tuled, peeglisuunad, tagatulede ribad) võib eeldada, et see auto on seisusekohaselt garažeeritud olnud.
Aga W220 ja Distronic, Webasto jnje. Väärt "kuuesajane"!
Ja ei ole ka Jaapan, kus absoluutselt kõik (nii sisu, kui viimanegi kui mootori "elastne" kumm) on mahukahanenud....!
Mina täna lähtuks ainult ühest - kere.
Need mädanevad seest välja ja keskelt mõlemale poole jnje. Kohutav "fail".
Kui on uss sees, on see mõttetu võitlus.
Kui kere on säilinud, anna minna. Normaalsel inimesel peab hobisid olema!
See tehnika on tänaseks ajalugu, järelturul on asju jalaga segada ja know-how on puhtalt Googeldamise tulemus.
Kui endal käed sealt samusest välja ei kasva (mille muret Sul ei ole!), saad hea nokitsemise endale.
Seda enam, et ABC-ga oled juba piisavalt kursis!
Olgem ausad, see on nalja hind saamaks osa kunagisest autotööstuse tipust, mida said omale lubada väga vähesed.
Emotsioon on hindamatu, mis sellega kaasneda võiks!
Ainuüksi see kogemus on selle omandamist väärt!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sul on vist liiga palju vaba aega, et 220 mõttes mõlgub?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Njh
Eks seda vabaaega tegelt ju väga pole. Koguaeg miskit käsil. Meil õeldakse et seda tuleb võtta. No eks mersudega on see pigem alati seotud.
Hetkel lõpetasin just poja mopeedika värskenduse. Tuletasin meelde auto värvimist. Hallist sai valge nagu isal. Kilovatid ainult 4 kw vs. 368 kw.
W220 jah kere, kere, kere. Selle rooste kuradiga ei viitsi tegeleda. Muidu nagu väga ei karda neid. usun et hullem pole kui 215. ABC -d ma jah väga ei karda. Tegelikult on äge süsteem ja kui saad järje peale, siis pole ka enam nii kulukas remontida. Mina nimetan seda vormeli vedrustuseks. Selles suhtes sul õigus Rolz. Juppe liigub järelturul piisavalt. Ja infot on maailma foorumites ja videotena palju.
Aga kui linna saan liikuma, siis vaatan vast üle oma silmaga mis seal tegelikult vastu vahib.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
21-08-2023, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2023, 09:24 AM ja muutjaks oli MAV.)
(19-08-2023, 08:41 PM)siimruz Kirjutas: Kas ehk keegi oskab õelda selle õnnetuse tausta kohta midagi:
https://www.auto24.ee/soidukid/3826927
Eestis tundub et arvel pole.
Siim
See automüügi ettevõte ei ole just väga usaldusväärne. Väljast ja seest timmitakse puhtaks ja ihaldusväärseks. Võib juhtuda, et osa olulisi märgutulesid on eemaldatud või manipuleeritud. See ei pruugi alati nii olla, aga selle müüja tagasiside on selline.
Läbisõit korruta kohe kolme või neljaga!
Ilma täiskontrollita margiesinduses ei soovita mitte mingil juhul.
Auto ise pika kere ja V12 mootoriga on ju puhas unistus.
Vaata originaalkatalüsaatorite olemasolu, ABC vedrustuse toimimist, sh. kompressori hääl.
Aku peab olema värske ja õiges suuruses. See auto ei talu, kui aku mahtuvust vähe.
Pidurid üli tundlikud effektsetele deffektidele, aknad lahti ja ei tohi mingit kahinat ja vilet olla. Mistahes kahin, eriti rattalaagrites läheb kalliks maksma.
Püsikiiruse hoidja, distantsi hoidja, kui on, tuleb kontrollida - tuvastab ka kõigi abs andurite vea sellega.
Võtmete olemasolu vähemalt kaks ja füüsiline võti. Kontrollida kõigi füüsiliste lukkude toimimist, eriti tähtis on saada pagassi, kui aku tühi.
Softclose funktsioonid kontrolli. Katuseluugi tihedus. Peeglite liikumine, kõik istme funktsioonid. Parkimisandurid. Valgustite automaatika. Tagatulede ussitamine.
Käigukast kontrollida, kõik vahetused peavad olema pehmed ja ilma jõnksuta.
Niiskus pagassis kontrollida.
Õlilekked kontrollida. Küünlajuhtmed kontrollida. Mitte üks silinder ei tohi vahele jätta. Selle mootori puhul pole ka pisiremont odav.
Juutuub täis W220 ostukontrolli videoid.
Igal juhul tuleb üle vaadata põhjakatete alla, mis varjavad kogu korrosiooni.
Kui tiiva äär mistahes otsast juba ussitab, siis on põhi nagu Flinstone autol. Kui tõstekohad väändunud või pehmed, siis võid juba eos arvestada koheselt min. 2500 keretöödele (istmete, sisu, polstri eemaldus, rooste eemaldamine, keevitused, korrosioonitõrje, kaitse, värvitööd, pärast veakoodide kustutamine jne.) ja nii hakkabki olema. See kere mädaneb korralikult. Rekin juba varsti pool aastat enda omal kere ja ikka immitseb kuskilt peale vihma pruuni vett välja.
Tegemist on hobiautoga. W220 ei ole just kõige usaldusväärsema kvaliteediga ja hoiatan ette, et selle ülalpidamine on väga kulukas! Kütusekulu on siinkohal täiesti teisejärguline teema. Võta parem armuke Sõidumõnu saab igatahes garanteeritud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Selle viimase jutu peale peaks nüüd küll igasugune W220 ostmise isu üle minema
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tänud MAV
Päris põhjalik jutt!
Tekkis üks küsimus. Kas w220 600 sel on ka veermik juba erinev tava w 220 st. ABC vedrustus seda ma tean ja selle hinge eluga olen end tänaseks päris hästi juba kurssi viinud. Minu w215 AMG 55 K -l 368 kw on Tagasilla jupid suures osas teised ja ainult originaalina. Mina sain oma jaole veel kogu komlekti kokku. Aga ühte detaili enam ei toodeta ka.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
On tavavedrustus, mis on I generatsiooni Airmatic. On lisana kliendi soovil tellitav olnud ABC ja AMG mudelitel standardis olnud ABC.
Viimasel kahel on erinevused, ennekõike amordid ise.
Eks W220 puhul tuleb ka aru saada, mis tehniline tase see oma ajastul oli.
Kas 1998 a Opel Astra't kiidate taevani? Jube hea kindla elektroonikaga, üldse ei lagune....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kurat seda astrat ma tean . Isegi ühe sellisega nühkinud. Oli veel see 55 kw ohc mootor. Hammasrihma maha viskas maanteel või puruks, siis panid uue peale ja sõit jätkus.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Kui endal kunagi käisid v12 mõtted peas, siis lõpuks tõmbas hoo maha teadmine, et ka sellel mootoril on õlijahuti tihendid(ilmselt oli need õlijahuti omad, sellest uitmõttest juba mõnda aega möödas) õnnetukesed. Tuleb muidugi aru saada, et miski pole igavene ja tänaseks on need tihendid ka üsna eakad.
Igatahes, kui v6`el on nendeni pääsemine üksjagu töömahukas, siis v12 puhul tähendas see vististi isegi plokkude eemaldamis. Minu mäletamist mõõda ka kõige optimistlikum eelarve selle töö juures oli suurusjärgus 5000-6000€ ja kurb tõsiasi on ka see, et need lekked jäävad mingi aja tagant korduma. Jah, loota võib, et keegi on selle arve pidanud hiljuti alla neelama, aga kui see kirves seisab enda pea kohal, siis mina lõin vedelaks. Loodetavasti mäletasin eelnevat õigesti.
Lisaks on süütepoolidega ka üksjagu probleeme ja need on 6 silindri kaupa. Uue hind oli taas kosmos, USA` keegi on pühendunud nendele v12`tele ja taastas neid. Üks süütepool taastatuna maksis järsku 1500€. nii et jah, jupid on kallid ja kas meil siin keegi Eestis liiga hästi nende mootorite elustamise ja hingeeluga sinapeal on... ei tea, aga pigem ei ole kindel. Tegu ongi omaaegse tipptehnoloogiaga ja nõudis nende loojatelt palju ning nõuab ka hilisematelt hooldajatelt palju. Kuna neid ju liikvel ülivähe, siis ei saa mingit liigset kogemust meite remontijatel kellelgi olla. Ei tahtnud vist Vehogi nendega tegeleda.
Herki
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
(22-08-2023, 02:37 PM)herki Kirjutas: Lisaks on süütepoolidega ka üksjagu probleeme ja need on 6 silindri kaupa. Uue hind oli taas kosmos, USA` keegi on pühendunud nendele v12`tele ja taastas neid. Üks süütepool taastatuna maksis järsku 1500€.
Veidi ajasin jama, uus süütepool maksab u. 1000€
Herki
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kuulge mehed! Kui elus kõike karta, ega siis ei jõua ka kuhugi!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
USA hindasi ei tasu võrrelda EU omadega. Seal purgis on ka üks video, kus R129 kabriolett katuse silindrite parandamise, vahetamise arve on 7000 dollarit. Kommentaarides toodi esile, kui odav see EU oleks, kui mälu ei peta, oleks sama töö saanud 3000 euroga. Seal pool ookeani on igasugused maksud otsas ja palju asjad kallimad.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(22-08-2023, 05:57 PM)Rolz Kirjutas: Kuulge mehed! Kui elus kõike karta, ega siis ei jõua ka kuhugi!
Aamen!!!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Karta või mitte, aga on asju millega peaks arvestama. Ma ei eeldagi, et v12 ostja ei arvesta sellega, et masina korras hoidmine ei ole päris samaväärne Daewoo Ticoga, samas peab olema valmis, et mõne probleemi lahendamine võib maksta koorma või angaaritäis Daewoo Ticosid.
Ma ei ütle midagi teemaalgataja kohta, aga eks on küllalt masinaid, mis jäävad aianurka, kuna selgunud "pisivead" osutuvad ebamõistlikult kalliks, et neid kõrvaldada. Ja tihtilugu ongi need sellised kangemad ja keerulisemad masinad. Eks paljud on näinud neid maasse vajunud kroonijuveele ja see pilt on kurb.
Minupärast ostke ja nautige, endalgi ilus vahel pilk peale visata korras masinatele, aga endal läks tookord isu üle ja sellest ka kirjutasin.
Herki
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Olles omanud M137 W220 siis minu arvates on see üsna näotu mootor. Ta ei tee gaasi vajutades mitte mingisugust häält, edasiminek enam-vähem aga ei midagi erilist ja nagu Herki mainis siis võib selle mootoriga kaasneda siis 5-6 k eurone arve(enne meie toredat inflatsiooni), mis jääb korduma. + siis pikad süütepoolid, mis mingi hetk ära väsivad. Liida plussid ja miinused kokku ning saad tulemuseks, et võta pigem mõni W140 S 600 12 k eest. Öö ja päev. Kui tahad saada elamust V12 mootorist.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(23-08-2023, 10:53 PM)HotPapa Kirjutas: võta pigem mõni W140 S 600 12 k eest. Öö ja päev. Kui tahad saada elamust V12 mootorist.
Aamen!
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Minu poolt võib selle teema lõppenuks nimetada. Aga nii palju ma jõudsin, et viskasin ühel tööpäeva lõpusel ajal sinna platsile pilgu ja tegin tiiru ümber selle kuuesajase. Tagumine üks amort on täiesti läbi. See on nii õline et kogu öötshoob ka leemendab. Tekib küsimus mis valemiga teda seal püsti hoitakse. Püsti ta seal seisis. Kõhualla vaadates mootori plastikud olid vägagi leemesed. Katalüsaatorite juures on värskelt hõbedase spreiga tegeletud. Roostekohapealt oli näha et taga tiibasid on keegi värvinud kuid suured rooste randid on juba ilusti näha värvi alt. Mujal nagu midagi trastilist silma ei hakanud. Samas kui vaatasin põhja alust tagant poot siis metallsed osad olid üsnagi pruunika rooste helgiga. See selline väljas kaua seisnud auto nähtus. Samas salong tundus väga värske ja korralik. Kahjuks käima ei pannud ja ei tea mis seal veel huvitavat oli. Esi iluvõrega oli seal ka midagi naljalat tehtud. Ma päris täpselt aru ei saanudki.
Kahjuks või õnneks leidsin endale ühe teise W220. See tähendab et 600-st enam ei otsi. Varsti tuleb ka teema kindlasti sellest uuest projektist.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|