Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om603 soojalt rapub
#1
Külmalt käib mootor väga peenelt , ilma et kere rapuks. Mootor hakkab töösoojaks minema, hakkab mootor rappuma tühikäigul. 

Olen vahetanud: Uued taastatud pihustid.
Kütusevoolikud, filtrid, pihustiseibid, puhastanud kõik banjopoldid.
Sisselaske kolektor pestud, uus tihend.Uued mootoripadjad, kastipadjad.

Vahel käib ka soojalt ilusti. 
Ei oska vaadata enam midagi.
Käivitub hetkega, edasi liigub kenasti, pöörde käib ka ilusti.

Autoks Mb s350 Om603d35a.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Katsetuseks võtsin magnetklapilt voolu tagant ja tostsin pumbast pöördeid, eks näis kas muutub midagi.


Käib ikka imelikult
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
Tee video sellest raputamisest.

Ma esimese hooga vahetaks filtri, aga lõhnab KSP regulaatori hammaslati kulumise järgi... Kas soojalt sõites vahel ühtlasel koormusel "lainetab" ka vedu gaasipedaali paigal hoides?
Vasta
#4
(13-08-2023, 07:56 AM)v6sa Kirjutas: Tee video sellest raputamisest.

Ma esimese hooga vahetaks filtri, aga lõhnab KSP regulaatori hammaslati kulumise järgi... Kas soojalt sõites vahel ühtlasel koormusel "lainetab" ka vedu gaasipedaali paigal hoides?

Sõidab väga pehmelt, ei laineta koormusel, kiirendab ühtlaselt, alates 1000rpm hoiab ühtlaselt pööret.

Proovin video ka saada siia.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#5
https://youtu.be/n5NHN4zOewU


https://youtu.be/WDVzOu-9hI4

Videol üsna raske arusaada aga salongis tunda , et rapub.

Ja reaalselt kuulata siis käib ebaühtlaselt.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#6
Karterituulutus ajutiselt kõrvale viidud , kuna arvasin et sealt tuleb õli turbosse aga turbo ise lekib?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#7
Miljon sõitnud kõrgsurvepump hakkab väsima/surema, tüüpviga nendel 3.5td 110kw mootoritel.
Vasta
#8
Eelnevalt pump vahetatud muidugi.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#9
Kas väikses filtris peabki kütus lendlema nii?

https://youtube.com/shorts/6kp1emtrJxo?feature=share
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#10
Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele tööjärjekorras! eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".

Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutab vähim, on nõrgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!

Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud: 


Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.
Vasta
#11
(15-08-2023, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".

Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutqab vähim, on närgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!

Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud: 


Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.

Ole sa tänatud . Kas survetorude all mõtled pihustitorusid?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#12
Kui survetoru mutrit vähendan, hakkab hakkab kütust välja ajama?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#13
Lausa pritsima hakkab, kata mutter ja võti mingi raskema kaltsuga.  Kinnas ka kätte!
Vasta
#14
3. Mõjutas kõige vähem
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#15
Kui Sul on vajalikud riistad (pikk 27 lõhikuga padrun), siis vaheta mõne teisega ära ja vaata, kas viga kolib pihustiga kaasa või jääb 3. ikka nõrgemaks. Kui kolib, on pihustis viga. Kui ei koli, on silindris jama (ilmselt klapp lekib).
Vasta
#16
(17-08-2023, 10:07 PM)v6sa Kirjutas: Kui Sul on vajalikud riistad (pikk 27 lõhikuga padrun), siis vaheta mõne teisega ära ja vaata, kas viga kolib pihustiga kaasa või jääb 3. ikka nõrgemaks. Kui kolib, on pihustis viga. Kui ei koli, on silindris jama (ilmselt klapp lekib).

Sealt tuli ka kütust kõige nõrgemalt, keerasin siis ksp pealt torusid.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#17
See ei oma tähtsust: kogust nii määrata ei saa ja rõhu määrab pihusti. Kumba otsa avad, ei oma tänu Pascali seadusele mingit tähtsustSmile
Vasta
#18
(18-08-2023, 07:17 AM)v6sa Kirjutas: See ei oma tähtsust: kogust nii määrata ei saa ja rõhu määrab pihusti. Kumba otsa avad, ei oma tänu Pascali seadusele mingit tähtsustSmile

Ma nende taastatud pihustitega saanud ala 3-4000km sõita. Eile näiteks käis väga ilusti soojalt ?‍♂️

Tundub et üks pihustitest ei taha hästi avaneda, võtmega koputades hakkas ilusti käima.

Taastada lasin diisellandis
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Sad W140 S320 1992a - külmalt käivitub ja soojalt mitte SGM 15 11,360 29-04-2010, 08:28 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne