Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S204 C220CDI
#1
Big Grin 
Tere.


  Pikk lugu lühidalt....
Kuna enda Chevy Express tahab suuremaid keretöid ja naise Mazda3-ga just kõige mugavam liigelda polnud,siis tekkis vajadus uue liikuri järele.Mai algusest sai siis igapäevaseks tegevuseks Auto24 läbi kammimine.Vist oli mai lõpp-juuni algus,kui ühel hommikul avastasin sealt -------------Chevy Tahoe Icon_rolleyes .Tuju hea,naine kaasa ja Keilasse autot vaatama.
Kõik kulges plaanipäraselt.Sisu terve,suuri kolinaid polnud ja nägi üle keskmise korralik välja.Ja siis panin naise rooli....
Ei näinud teine isegi üle armatuuri sealt välja.Krt.... Plaanid rikutud ja mott täiega maas..
 Aeg möödus ja mingil juuli alguse hommikul jälle 15 linki arvutis lahti.Mõned USAkad,paar Mersut ja muud sakslased.
Nende seas ka teemaks olev S204.Ise oleks sellest kauge kaarega mööda vaadanud sest C-klass pole just 2m mehe esimene valik.Aga sai rumala peaga naisele link saadetud ja tagasiteed enam polnud.Piletid Viljandi rongile,sõbra juurde tõstukile aeg ja edasine on juba ajalugu.

Lesvenis kontrollis käidud ja tehnilise poole pealt vastab hindele 4.
Paar el. viga,millega tuleb tegeleda.Taga mingi park.andur nöögib,GPS antennis veakood ja ECO mode ei toimeta.
Nendest tähtis on hetkel ainult park.andurid.
Veermikus 1 esimene õõts ja rattalaager lõtkuga.KK tagumine padi pehme.Vahetasin siis kõik kaikad(2*rattal ja 4*õõtsad) ja padja ära.Rehvid olid ka suht utiilid.Need ka uute vastu vahetatud.Sild reguleeritud.
Paar õlileket tahavad tähelepanu.Õlifiltri korpuse ja drosselklapi vahelt.
Lesveni diagnost näitas sisselaske klappide juhtimise viga,aga.... Sundisin neid oma arvutiga liigutama ja nädala jagu pole veakoodi enam näidanud.Igaks juhuks on uus kolle koos klapimootoriga ostetud.
KK õlivahetus viimati 100t km peal tehtud.See siis plaanis augustis uuesti ette võtta.
Muus osas tundub tehnika korras olema.

Autost:
Mootor: 2,2diisel   125KW ja 400nm
Käigukast: vahetab ise läbi 7-käigulise
Vedu: Esisild lohiseb vabalt järgi ja töö teeb ära tagasild
Ls:Täiesti aus 196...k ostes.Tänaseks muretud 1700km juurde kerinud.
Tulnud 2021a dets. Saksamaa lõuna poolt.

Varustuse poolelt tasub mainimist ILS tuled,AMG pakett ja tume lagi.Muus osas tavalised Mercedes-Benz hüved.
Teadlikult hoidusin distantsiga püsikast ja 4maticust.
Puudust tunnen mäludega istmetest,aga see saab ka lahenduse.
Lisaks tagumistele park.andurite mitte toimimisele häirib hetkel rehvirõhu kontrolli vingumine.Saab päevas ikka mitu korda OK vajutatud.Samas rõhud püsivad. Eusa_think Ja konksul pole võtit.Lukuabi pidi abiks olema.
Ja nüüd siis kõige olulisem:See polegi tavaline must Mercedes-Benz,vaid hoopis PUNANE.
Kood on vist 051.Ehk siis "FIRE OPAL RED".
Tegemist siis laki koorumise meistriga.Minu oma õnneks suuremas osas juba üle käidud.Katus ja tagaluuk ainult orig.värvi all.Ja mõlemal lakk koorub Eusa_angel 
Kere ise roostest täiesti puutumata ja piloodi ukselt leiab 1 väikese mõlgi.

Plaanid:
Kuna ma ise tööalaselt autodega seotud,siis.... Kisub vägisi projektiks ära Eusa_wall 
Talveks 17" rattad ja praegused AMG-d taastamisse.(18" veljed ilmuvad kevadel siis müüki)
Tehniliselt veatuks ja el.kalade pool korda.
Hetkel käsil ettevalmistused helitehnika paigalduseks.Heliisolatsioonitööd pooleli hetkel. Tehnikaks Gladeni toodang ja süsteem muutub "aktiivsüsteemiks".Ette 3 riba ja kuuti 10" bassikas. Suund SQ.Sama hooga saab tagumise kaamera ka paigaldatud.Suurema osa tööst saab ise tehtud.Veidi aitab kaasa Audiofookus.
See aasta veel soolapesu,uued vahad peale ja katus vaja värvida.

Järgmisel suvel võiks auto juba õhu peal sõita.Rattad tulevad 19".Väljast kõik läikiv mustaks ja lisaks mõned kere lisad.
Sisu jääb suures osas puutumata.Kui õnnestub järelturult vent.istmed leida,siis need koos mälupaketiga.

Seniks kulgeme edasi ja naudime olematut kütusekulu.

Alar.




           
Vasta
#2
Kui rehvirõhu näidik jamab, siis on rattalaager minemas.
Vasta
#3
(19-07-2022, 01:19 PM)jsv Kirjutas: Kui rehvirõhu näidik jamab, siis on rattalaager minemas.

Käis endalgi see mõte peast korra läbi.
Esimesed on just vahetatud(SKF).Tagumised laagrid ilma lõtku ja hääleta.
Et saa siis sellest aru....
Vahetan moe pärast tagumised ka ära.Eks siis paista.


Alar.
Vasta
#4
Mul endal 2 korda sedasi olnud, et stetoskoobiga kuulamise järgi vahetanud ja alles siis kui laager oli maas saime kinnitust, et ikka oli see laager. Praegu hakkasin just mõtlema, et kas arvuti ei ütle ära, et milline ratas segast paneb?
Vasta
#5
(19-07-2022, 02:56 PM)jsv Kirjutas: Mul endal 2 korda sedasi olnud, et stetoskoobiga kuulamise järgi vahetanud ja alles siis kui laager oli maas saime kinnitust, et ikka oli see laager. Praegu hakkasin just mõtlema, et kas arvuti ei ütle ära, et milline ratas segast paneb?

Homme viskan tööl arvuti taha.


Alar.
Vasta
#6
STAR näitab reaalajas loetavad pöörlemiskiirused ära. Ilmselt vähe pädevamad X arvutid ka.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(19-07-2022, 03:38 PM)Rolz Kirjutas: STAR näitab reaalajas loetavad pöörlemiskiirused ära. Ilmselt vähe pädevamad X arvutid ka.

Istus mul eile umbes 2h arvuti taga liigeldes.
Kõik rattad loevad ja hälbeid pole.ABS ise mingit viga ei näita.
Lesven ka nõutu.
Seda rehvirõhu monitoorimist välja annab kuidagi kirjutada? Eusa_shhh


Lisandus ka uus kaasaegse mootori probleem.
Sisselaske kolle vajab vahetust.Näitab klappide viga.Oli juba ostes veateade sees,aga "jõuga" klappide liigutamine kustutas selle lausa nädalaks ära.Nüüd viga tagasi.
Hort Auto ütles puusalt 1,5k Eusa_wall  Lesven lähiajal ette võtta ei taha.
See siis koos uue filtrikorpusega ja drosselklapi tihendite vahetamisega(need lekivad hetkel)Sama hooga pidid muid asju ka veidi puhastama.
Muus osas toimetab eeskujulikult ja võib rahul olla.

Esimesed uksed said ka isolatsiooni kohalt valmis.
Panen varsti pildid ja juttu ka selle kohta.
Tulemus sai igatahes hea.



Alar
Vasta
#8
Esinduses on raadiokuulaja andurite jaoks, pigem Sul mõnel anduril voolu vähe.
Kui tead, milline segast peksab, saad velgi vahetada prooviks.
Samas ega selle aja peale on andurid nagunii väsinud ja kannataks uued panna.

"Seniks kulgeme edasi ja naudime olematut kütusekulu."
Selle arvelt peadki seda mootorit turgutama nüüd Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
(21-07-2022, 11:33 AM)Rolz Kirjutas: Esinduses on raadiokuulaja andurite jaoks, pigem Sul mõnel anduril voolu vähe.
Kui tead, milline segast peksab, saad velgi vahetada prooviks.
Samas ega selle aja peale on andurid nagunii väsinud ja kannataks uued panna.

"Seniks kulgeme edasi ja naudime olematut kütusekulu."
Selle arvelt peadki seda mootorit turgutama nüüd Tongue

Sellel pole veljes andureid.
Või peaks olema?
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
Mul sellise koodiga see varustuses...
Vasta
#10
Minu teada pole ka velje küljes andureid ja lugemine käigus b ABS-i kaudu. Kas mõni mark üldse kasutab enam velje küljes olevaid andureid?
Vasta
#11
(21-07-2022, 12:11 PM)jsv Kirjutas: Minu teada pole ka velje küljes andureid ja lugemine käigus b ABS-i kaudu. Kas mõni mark üldse kasutab enam velje küljes olevaid andureid?

Kasutavad ikka.
Valdavalt küll kallimad ja suuremad mudelid.
Toikaril näiteks Corolla kaugloetav,RAV4 loeb läbi anduri.

Aga ma nüüd enda omaga ei oskagi midagi peale hakata.
Korra peaks ABSi aju restarti ja uuendust proovima.Äkki annab tulemust...
Vasta
#12
Veidi siis uste juttu ka.

Kuna mingil hetkel hakkab ees otsas 3 ribaline süsteem olema,siis sai isolatsiooniga tegelema hakatud.
Esimese hooga sai asju kohe valesti alustatud....
Polstriga on asi lihtne.2 polti ja tüüblitest lahti.
Sisemise plekiga veidi keerulisem.See needitud ja selle küljes asuvad klaasi mehhanism ja luku plastikud.
Esimese ukse avasin nii,et puurisin kõik võimaliku lahti ja plekk jäi luku jubinate külge rippuma.Pole kõige mõistlikum variant sest 99,9% tõenäosusega läheb seal miskit katki.Mul murdus mingi plastiku jubin ära.Õnneks lukud/lingid töötavad ja suurt kahju ei teinud.
Teisele uksele lähenesin teisiti.
Polster maha,Klaas eest,välimine lukk/link minema ja siis neetisin pleki lahti.Asjad jäid terveks .

Töö iseenesest lihtne.Uks seest cleaneriga puhtaks ja saab kleepima hakata.Kuna uks jääb seest täiesti tühjaks,siis saab pm kõik kohad viisakalt ära teha.

Ukse välisplekile läks 2 kihti.
Jäikuseks  Gladen AERO-Butyl
Heli summutamiseks  Gladen AERO-Wave
Jälgima peab ainult seda,et vee äravoolusid kinni ei pane.

Ukse siseplekile piisab ühest kihist ja vajab pm ainult jäikust juurde
sinna läks  Gladen AERO-Butyl.
Tulevikus peab kõlarite ümbruse lihtsalt jäigemaks tegema.

Polstri tagumine külg Gladen Aero-Poly ja veidi pigimatti.
lisaks uued tüüblid ja tüübliavad riidest teibiga üle käidud.

Oma hinnaga materjali kulu umbes 50euri uks.
Ajakulu rahulikult tiksudes 1,5h ukse kohta.

Sama hooga sai kuudi luuk ka tehtud.
Tulemus rahuldav ja vahe kurdile ka kuulda.

Polstri tagusest pole hetkel pilti sest kaup jõudis veidi hiljem kohale ja pilti ei teinud


               




Alar
Vasta
#13
Ma ütleks, et pigem enamus uusi autosid kasutav rehvirõhuandureid ja kas mitte see isegi seadus ei ole või seaduseks saamas. See ABS anduri pealt pöörlemisekiiruse lugemine toimib, kui on kõrgema(normaalse)profiiliga rehv. Töökaaslasel oli auto mille madalaprofiiliga rehvis oli auk, sõitis sellega rohkem kui nädala. Ei tulnud ühtegi märguannet, kuna erinevus pöörlemiskiirusel madala rehviga oli väga väike.
See maailm on nii erinev autodel, et tuleks kehtestada ka mingisugune standard. Hyundai kasutab vähemalt osadel autodel lahendust, kus rehvirõhk peab olema tehasepoolt määratud vahemikus ja siis nullib ise ära. Suuremat või madalamat rõhku rehvis hoides hakkab märgutuli põlema.
Suzuki omakorda kasutab sarnast lahendust, kuid menüüst saab valida kas on tavaline või koormatud auto, vastavalt sellele tuleb menüüst teha valik ja rehvidesse rõhku panna.
Toyota on üldse peavalu läbi aastate. Ütlen kohe, et ka Yarisel on velje küljes/ventiili küljes olevate anduritega.
Osadel Toyotadel oli kindalaekas reset nupp, teistel rooli all, siis läks roolilt juhitavasse menüü valikusse. Sealt omakorda nullimine oli ka vastuolus manuaalis õpetatuga. Vajuta nuppu ja hoia all kuni vilkuma hakkab. Tegelikult tuleb 3 korda vajutada jne. Läbi aastate erinevad lahendused.
Mis on kõikidele autodele omane, igal anduril on oma tunnuskood, mis tuleb autole selgeks õpetada. Andureid vahetades tuleb juhe sappa panna üldiselt.
Toyota näitel võin öelda, et saab salvestada kaks komplekti andureid. Siis ei ole muud muret, kui menüüst vastav valik teha. Tõsi, need andurid tuleb kõik eelnevalt arvutiga sisestada. Ikka selline arvuti, mis windowsi peal jookseb.
Need rehvirõhu andurite lugejad(käsitööriistad), mis universaalselt erinevatel mudelitel loevad, nendega saab salvestada ainult ühe jooksu korraga, ehk siis suudavad salvestada ainult ainult ühe jooksu mällu. Igakord kui velgi vahetada, tuleks jälle andurid tuvastada ja salvestada.
Uuematel Toyota mudelitel on see veel keerulisemaks aetud, näitab ka nüüd kui palju rõhku rehvis on ja salvestamine käib teisiti kui OBD kaudu.
Tagasi Mercedese juurde. Tuleb minna pädevasse asutusse, kus suudetakse panna andurid autoga suhtlema. Võimalik, et andurid ei ole tuvastatud või on üldse sobimatud andurid. Auto menüüst valitav reset on ainult siis, kui rõhud on paigast ära olnud/muudad rõhku valikuks.
Vasta
#14
(21-07-2022, 10:24 PM)väikemee Kirjutas: Tagasi Mercedese juurde. Tuleb minna pädevasse asutusse, kus suudetakse panna andurid autoga suhtlema. Võimalik, et andurid ei ole tuvastatud või on üldse sobimatud andurid. Auto menüüst valitav reset on ainult siis, kui rõhud on paigast ära olnud/muudad rõhku valikuks.


Selles see asi ongi,et mul pole andureid.

On kaugloetav läbi ABS-i.Arvutiga ühtegi viga pole ja lives loevad kõik andurit korralikult.

Selle 198000km peale on anduritel selline 500km erinevus ja see pidi ok olema.

Mul see varustuses--477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER. See siis passiivne lugemine.

475 koodiga on aktiivne ja anduritega(guugel vähemalt ütleb nii).
Aktiivsel süsteemil on kelladel ka hoiatustuli.Selle oskab Lesven arvutiga jäädavalt ära kustutada.
Aga passiivsel seda monitoorimist välja kirjutada ei suuda.
Veho selliste asjadega ei tegele.
Kust need pädevad inimesed siis võetakse  Icon_rolleyes
Vasta
#15
Kas Veho ei tegele väljakirjutamisega või vea tuvastamisega?
Vasta
#16
(22-07-2022, 01:43 PM)väikemees Kirjutas: Kas Veho ei tegele väljakirjutamisega või vea tuvastamisega?

Väljakirjutamisega.

Käin homme MB Abist läbi.
Nad vist kodeerivad erinevaid asju...
Vasta
#17
Ok, siis selge. Ma mõtlesin soovid korralikult toimima saada süsteemi.
Lihtsalt infoks, alates 2014 aastast kõik autod mis on müüdud uuena EU-s, peab olema rehvirõhu kontrollsüsteem.
Vasta
#18
Rehvirõhu kontrollsüsteem pole päris sama mis andurid velgede küljes. Peaks sobima ka läbi ABS-i toimiv värk.

Alar, tekkis küsimus, et kust ostad polstrile tüübleid ja kas on ka korralikud? Ise olen vahest kuskilt tavalisest autopoest ostnud ja nende kvaliteet tundub kehva.
Vasta
#19
(23-07-2022, 09:09 AM)jsv Kirjutas: Alar, tekkis küsimus, et kust ostad polstrile tüübleid ja kas on ka korralikud? Ise olen vahest kuskilt tavalisest autopoest ostnud ja nende kvaliteet tundub kehva.

Me ostame enamus tüüblitest ALMELOst.
Kõige suurem valik.Väga palju mudelipõhiseid tooteid.
MB ukse omadel tihend küljes ja puha.
Orikaga võrreldes on vb veidi pehmemast materjalist,aga täiesti korralikud.
Kõige odavamad muidugi pole.20-ne pakk on letis äkki 15-20 euri vahel.(pole arvelt täpselt vaadanud.Et pole päris täpne number)
Et pole mingid 10 sendised aliexpressi omad.


Alar.
Vasta
#20
(22-07-2022, 11:27 PM)väikemees Kirjutas: Ok, siis selge. Ma mõtlesin soovid korralikult toimima saada süsteemi.
Lihtsalt infoks, alates 2014 aastast kõik autod mis on müüdud uuena EU-s, peab olema rehvirõhu kontrollsüsteem.

Mingil hetkel tulebki asja nii süveneda,et kõik asjad toimiks.Hetkel lihtsalt nii kopp ees sellest,et ei viitsi süveneda.
On tähtsamaid asju kuhu raha paigutada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Wink Mercedes-Benz S204 C320cdi 165kW Avantgarde 2008 Zink220 11 14,719 14-11-2017, 06:12 PM
Viimane postitus: Zink220
  Minu MB C220CDi Eric 9 5,980 12-06-2007, 11:46 PM
Viimane postitus: Eric



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne