Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud
#1
Ml 350 bluetec 3,0 cdi.
Kui kiirendades  gaas põhja vajutada siis mingil kindlal pöördevahemikus ei ole gaasipedaalist enam mingit kasu, ei kiirenda, hoog väheneb.
Lased pedaali järgi ja vajutad rahulikult uuesti, siis kiirendab.
Kuna tihti ei vajuta põhjani, siis ei tea, millal see alguse sai. Esimene kord oli ka elektrik (Pets) kohe võtta, kes pani kompuutri külge ja see ei näidanud midagi. 
Proovis ka sõidu ajal, et kas võtab mingi vea sisse, ei näidanud midagi.
Aga kuna mingi aeg tagasi oli Lesvenis mainitud, et turbol lõtk liiga suur, siis sai see ära vahetatud. Ei aidanud.
W163 400 cdi-l oli kunagi midagi sarnast, siis suri aga korralikult kiirendades välja. Aitas mingi õhurõhuanduri vahetusest.
Kas on mingeid kasulikke vihjeid. Lesven ja Hort raskustes.
Bluetec on ajus ringi või maha programmeeritud, ei teagi, kuidas seda nimetada.
Vasta
#2
Täpsustan: järsult vajutades hakkab kiirus hoopis vähenema. Sujuvalt vajutades kiirendab normaalselt kuni lõpuni (milleks on jõuga siis väikest käiku hoida vaja). Kas kiirendus on ootuspärane või jääb märgatavalt lahjemaks?

Lesven ei leia arvuti ja oma kogemustega põhjust? See on midagi uut...

Ega peale gaasipedaali asendianduri ja ebapiisava õhu/kütuse koguse muud pähe tulegi, mis sedamoodi auto ära tapaksid ilma veakoodita. Eks tuleb kiirenduse ajal vaadata, kumb neist (või hoopis miski kolmas) säärase pahandusega hakkama saab.

AdBlue räpakas eemaldamine on ka palju huvitavaid kõrvalnähte põhjustanud...
Vasta
#3
AdBluega tegeles  parimaid Mercedes-Benz elektrikke Pets .
Kui vajutan rahulikult pole probleemi.
Kui vajutan gaasipedaali põhja, siis alguses kiirendab, aga mingite pöörete juures enam ei kiirenda. Justkui kaoks gaas tagant ära. On ja siis ei ole.
Aga V6sa vastust ma ootasingi. Püüan Petsiga lahendust leida ja annan teada.
Vasta
#4
(27-06-2022, 10:45 AM)Rai66 Kirjutas: ...
Kui vajutan rahulikult pole probleemi.
Kui vajutan gaasipedaali põhja, siis alguses kiirendab, aga mingite pöörete juures enam ei kiirenda. Justkui kaoks gaas tagant ära. ...

"Vanal heal ajal" tähendas säärane käitumine, et mootor lükati avariirežiimile ja enne taaskäivitamist oligi säärane jõuetu.

Saan aru, et praegu nii ei ole: vaikselt vajutades on võimsust küll, lihtsalt põhjagaasiga kuskiltmaalt võetakse vedu tagant ära? Mingi 2500 pöörde pealt?
Vasta
#5
Kuna ma ei tunne seda Petsi ei saa ma ka tema kompetentsi kohta midagi öelda.
Aga selline probleem on suure tõenäosusega tekkinud ebapädevast autoajuga manipuleerimisest.
Sel puhul on täiesti tavaline veakoodide puudumine ja samuti ei pääse enam paljudele asjadele ligi, et oleks võimalik mingeid parameetreid kontrollida.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#6
(27-06-2022, 04:38 PM)vreps Kirjutas: Kuna ma ei tunne seda Petsi ei saa ma ka tema kompetentsi kohta midagi öelda.
Aga selline probleem on suure tõenäosusega tekkinud ebapädevast autoajuga manipuleerimisest.
Sel puhul on täiesti tavaline veakoodide puudumine ja samuti ei pääse enam paljudele asjadele ligi, et oleks võimalik mingeid parameetreid kontrollida.

Ei hakanud täisnime panema, Mersude elektri alal parim Eestis. Aga alati on kõik võimalik.
Vasta
#7
(27-06-2022, 04:38 PM)vreps Kirjutas: Sel puhul on täiesti tavaline veakoodide puudumine ja samuti ei pääse enam paljudele asjadele ligi, et oleks võimalik mingeid parameetreid kontrollida.

Parameetreid saad alati kontrollida, need ei kao kuhugi. Iseasi kas suudad nendest andmetest probleemi välja lugeda.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#8
Tuleb välja, et mingi salapärane mees nimega Pets on parim Mercedese elektrik Eestis. Kas tegemist on erategijaga, kes töötab üksi või on ta tööl mingis suuremas mersudega tegelevas firmas? Kes selle Blueteci välja proges? Kui progemine on tehtud sellises odavamas töökojas, siis võib probleem selles tõesti olla. Auto omanik käib aga mööda erinevaid töökodasid, igal pool pannakse tester külge, laiutatakse käsi, ei mingeid veakoode ja küsitakse järjekordsed 20-30 eurot...aga lahendust autoomaniku jaoks ei ole.
Vasta
#9
Auto on toodud USAst ja mina sain kätte , kui ka Bluetec oli välja progetud. Kas tegi seda ka enne, ei oska öelda. Kõik tegijad on pika Silberi kogemusega ja mitte odavast ja nurgatagusest kohast. Üritame lähiajal kõik parameetrid sõidu ajal üle vaadata.
Sarnane asi oli ka W163 400cdi ga. Samamoodi gaasi andes kõrgetel pööretel ei vahetanud käiku ja suri välja. Paarikümne sekundi pärast käivitus. Veakoode ei näidanud. Tunde järgi sai vahetatud mingi õhuandur ja aitas. Iga paari aasta tagant tuli vahetada või siis normaalselt kiirendada.
Vasta
#10
(29-06-2022, 10:49 PM)Rai66 Kirjutas: Auto on toodud USAst ja mina sain kätte , kui ka Bluetec oli välja progetud. Kas tegi seda ka enne, ei oska öelda. Kõik tegijad on pika Silberi kogemusega ja mitte odavast ja nurgatagusest kohast. Üritame lähiajal kõik parameetrid sõidu ajal üle vaadata.
Sarnane asi oli ka W163 400cdi ga. Samamoodi gaasi andes kõrgetel pööretel ei vahetanud käiku ja suri välja. Paarikümne sekundi pärast käivitus. Veakoode ei näidanud. Tunde järgi sai vahetatud mingi õhuandur ja aitas. Iga paari aasta tagant tuli vahetada või siis normaalselt kiirendada.

Paluks mitte solvuda aga lühikokkuvõte antud teemast kõrvaliselt ja autode kohapealt mitte päris lollilt kodanikult kõlaks:

1. USA päritolu massin, me kõik teame mis probleemidega autod sealt üldjuhul tulevad.

2. Tundmatu tegelase näpitud softid, saatan murrab ka jalad, et seal millestki aru saada.

Ja peale seda rääkida mingi jupi tunde järgi vahetamisest ja iga paari aasta tagant, nunuu...

Ma üritaks prooviks paigaldada õige tehase softi ja vaataks mis tulemused ja vead ilmnevad. Need silberi kogemusega tegijad peaks selle väikse asjaga hakkama saama küll.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#11
W163 oli ostetud Silberist. Veakoode ei näidanud.
Lisaks veel sedagi, et see auto oli garantiikorras antud uus auto. Eemisel w163 270cdi-l oli 2 aasta jooksul nii palju probleeme, et anti uus auto. Selleks pidi vähemalt 3 korda sama viga välja lööma. Mul tuli neid isegi mitu. Maksin lihtsalt võimsama mootori vahe kinni
Praegune w166 on korraliku ajalooga, kuigi kõike ei tea kunagi. Samuti müüs Silber minult tagasi võetud auto kellegile maha.
Vasta
#12
Kas mingi õhurõhuandur võiks olla intake manifold pressure sensor? Kui jah, siis see andur Boschina maksab 25 eurot ja selle võib igaks juhuks välja vahetada.
Vasta
#13
Võin mingite sünonüümidega puusse panna.
Vigu jällegi ei näidanud.  Sai sõidetud üle 100km elektrikuga. Paremeetritest: turbo rõhk väljalaskegaasides on väljalülitamise hetkel 4500-4600. Normaalne on äkki üle 2000, aga mitte nii palju. Muu kõik korras. Sai turbo rõhu andur ka üle kontrollitud. Manuaalselt oli võimalik 1500 panna. Töötas.
Et välistada Blueteci välja progemine, pani algse programmi tagasi. Midagi ei muutunud. Uus tagasi.
Sai arvutiga kõik tehtud, et välistada pisivead.  Isegi tahmafiltri  puhastus sai tehtud.
Kõigi näitajate järgi on justkui turbo labad vales asendis või midagi reguleerimata. Kuna viga tekkis vana turbo ( mis oli lõtkuga ) ajal ja uue vahetusega (Lesvenis) ära ei kadunud, siis kui suur on jälle tõenäosus, et uue turbo viga.
Mingi imeväike võimalus on ka õhukulu mõõtjad (HFM) koos toruga. Neid eraldi ei saa vahetada.
Homme suhtlen Lesveni Imrega , et mis ta neist kahest viimasest asjast arvab.
Vasta
#14
(11-07-2022, 10:22 PM)Rai66 Kirjutas: ...
turbo rõhk väljalaskegaasides on väljalülitamise hetkel 4500-4600. Normaalne on äkki üle 2000...

Otsi viga ummistuvast väljalaskest - miski seal kuhugi ette ronib ja ummistuse tekitab. Säärast hulkuvat viga on tülikas tuvastada. Paunad ükshaaval alt ja raputades võiks (aga ei peaSad..... ) süüdlane end kolinaga välja andma

Mõõtühik on ilmselt mbar ehk tuhandikbaar?
Vasta
#15
Kas turbo aktuaator jäi vana uue turboga või pandi komplektsena kõik uus. Mõnikord on vaja aktuaatorit häälestada, et õieti töötaks. Samuti ei välista selle uue aga tõenäoliselt taastatud turbo viga. Lambist pakun viga turbo labade juhtimises ehk siis aktuaatori kala.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#16
Lesveni Imre ja elektrik tegid ka ise väikese sõidu, vaatasid parameetreid ja suutsid ka mingi veakoodi välja meelitada.
Ja selle alusel otsustas järgmise asjana teha tahmafiltri puhastuse mingi nendel müügiloleva pastaga.
Ühe korra korralikult kiirendades tegi ka vahekast mingit häält, mille peab ka kunagi ette võtma.
Vasta
#17
(12-07-2022, 12:22 PM)Rai66 Kirjutas: Lesveni Imre ja elektrik tegid ka ise  väikese sõidu, vaatasid parameetreid ja suutsid ka mingi veakoodi välja meelitada.
Ja selle alusel otsustas järgmise asjana teha tahmafiltri puhastuse mingi nendel müügiloleva pastaga.
Ühe korra korralikult kiirendades tegi ka vahekast mingit häält, mille peab ka kunagi ette võtma.

Tere

Meenub, et mul tegi kunagi ML 320  (W164 kere, 165kw) samasugust jama aga praegu kohe ei mäleta milles viga oli. Pean veits arvepidamises uurima sest korda ta sai ja suht mõistliku hinnaga.
Vasta
#18
(12-07-2022, 01:46 PM)bon Kirjutas:
(12-07-2022, 12:22 PM)Rai66 Kirjutas: Lesveni Imre ja elektrik tegid ka ise  väikese sõidu, vaatasid parameetreid ja suutsid ka mingi veakoodi välja meelitada.
Ja selle alusel otsustas järgmise asjana teha tahmafiltri puhastuse mingi nendel müügiloleva pastaga.
Ühe korra korralikult kiirendades tegi ka vahekast mingit häält, mille peab ka kunagi ette võtma.

Tere

Meenub, et mul tegi kunagi ML 320  (W164 kere, 165kw) samasugust jama aga praegu kohe ei mäleta milles viga oli. Pean veits arvepidamises uurima sest korda ta sai ja suht mõistliku hinnaga.

Vaatasin oma arvepidamisest jargi ja ainsad  remonditood  mis sobida  voiksid  oli  see et Lesvenis tehti sisselaskekollektori  klappide remont. Ei oska arvata kas see asi võib konkreetsel juhul olla. 
Aga edu
Vasta
#19
Igatahes mehed on samad (Lesven), kahe nädala pärast targem. Ma vanakooli mees. Ma ei käi Lesvenis, vaid Imre ja Joonase juures. Töömehed ka enamus  nimepidi teada.
Vasta
#20
Kui sealt abi ei saa, soovitan minna mujale. Mitte sellepärast, et nad hakkama ei saa aga saada teine arvamus. See on inimloomuse viga, et kinnistud ühele probleemile ja enam kõrvalisi asju tähele ei pane.
Vigade lugemisel peab olema ka õige seade, ei näita need Autelid ja muud diagnostikavahendid alati õigeid asju ja kõige halvem, sa ei tea ka, et aparaat valetab. Mul omal kogemus sellega olnud, tunduvalt odavamate seadmetega ja nüüd hiljuti ilmunud video selle tõestuseks, korralikust töökojast:

https://youtu.be/mags7bhzCR4
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W251 R 350 jamo 2 136 22-10-2024, 08:17 AM
Viimane postitus: v6sa
Photo G 350 Bluetec tagauks ei avane Indrek Nau 0 360 14-04-2024, 11:06 PM
Viimane postitus: Indrek Nau
  W166 jahutusvedeliku temperatuuri anduri asukoht. Ooberst 0 683 08-12-2021, 06:58 PM
Viimane postitus: Ooberst
  W164 tagatulede probleem EvertS 4 1,204 29-11-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML 350 190 KW diisel bon 2 1,129 07-11-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  W166 õhkamordid bon 6 1,142 01-11-2021, 11:21 AM
Viimane postitus: jsv
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,835 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,681 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,797 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  W163 ML320 ABS/ESP probleem Joel. 5 6,909 19-07-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Joel.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: