Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
100autot ehk kasutaja "soo" mitte-MB'd ja ka MB'd
#41
Maksuameti jälgimise alla satuvad need, kes ostu-müügiga kasumit teenivad.
Vasta
#42
Tere,

O/m lepingusse saab alati kirjutada hinnaks kokkuleppel.

Herkii
Vasta
#43
(18-09-2020, 02:48 PM)väikemees Kirjutas: Maksuameti jälgimise alla satuvad need, kes ostu-müügiga kasumit teenivad.

Defineeri kasumSmile

Üldiselt mõni auto aastas ei pääse radarile, aga paarikümne peale kipuvad küsima hakkama, miks KAV maksuline ravi tegemata onWink Kui märkavad...
Vasta
#44
Senimaani olen ikkagi enda nimele kõik kirjutanud.
Aga olen ka korduvalt mõelnud, kas ehk mingil hetkel hakkavad ametkonnad huvi tundma...
Äri nagu ju ei ole ja kasumit ei teeni. Pigem kerge miinusega projekt

Maanteeamet võiks vähemalt juba ümbervormistaimsele hulgihinda või siis püsikliendi soodustust pakkuda.
Võiks ju neile nalja pärast kirjutada, aga mine tea, äkki saab sellega hoopis pahanduse kaela Smile
Vasta
#45
Taaskord on minu omandusse sattunud järjekordne Mercedes.

Seekordne eksemplar pole kahjuks just MB kõige säravam mudel ja võibolla oleks võinud isegi tootmisliinile minemata jätta.
Aga ometi 1.1 miljonit inimest pidasid seda piisavalt toredaks autot, et see endale esindusest uuena osta.

Konkreetne auto on Kuusakoskile juba kolme rattaga võlgu ning oleks pidanud juba ammu sealt kaalu pealt läbi käima.
Kuid mingi imega on ta veel arvel ja omab suisa kehtivat ülevaatust.

Mille jumala pärast oli mul sellist autot vaja?
Vana mees, aga poisikese aru...

Mercedes A140 - 300€ Challenge stardipauk

[Pilt: imCWlL2.jpg]
Vasta
#46
Vähemalt mark on õige. Samuti on sinna kergem sisse istuda: pole vaja ei laskuda ega ronida. Lihtsalt potsatad istmele.

Jälgime huviga.
Vasta
#47
Suur rõõm on näha, et niivõrd ilusa värvikombinatsiooni ja samavõrd jubeda käigukastiga esimese otsa A-klass on vahetult enne surmatunnistuse väljakirjutamist leidnud väärilise... vastase. Big Grin

Ma ei ole absoluutselt nõus kriitikutega, kes peavad W168 kerega A-klassi koledaks autoks ja arvan siiralt, et tegu on pigem just ühe selle perioodi säravaima, kuid krooniliselt vääriti mõistetud MB mudeliga, mis on juba täna arenenud maailmas õigustatult youngtimeri staatusesse pürgimas.

Tänan Sind ja Su blogi, soo, sest sain tänu Sinule äsja massiivse inspiratsioonilajatusega piki piilumist ning taipasin, et Phaeton peab ootama ning hoopis A-klassist saab minugi järgmine pikem autojutt.

Parimate soovidega,
Tauno
Vasta
#48
Me peres oli samasugune asi, autoks ei julge nimetada, isegi värvikombinatsioonid klapivad, õnneks oli ainult
manuaal. Sellest polnud suur vahet, ka see käigukast minestas lõpuks Eusa_angel

Mina kirglikult vihkasin teda, naine sama kirglkult armastas oma rohelist konna, õnneks lõpuks oli
nõus loobuma.

Aga edu!!! Eusa_drool
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#49
Kummalisel kombel on see aparaat hakanud mulle tasapisi isegi meeldima.

Sisse istumine on tõesti mugav, kuna toolid on kõrgel ning sõiduasend hea.
Lisaks üllatab see 1.4 liitrine mootor oma krapsakusega.

Kui ta oleks heas korras eksemplar, siis võibolla isegi poleks temaga nii lõbus.

Pisikene liikuv pilt ka igahommikusest käivitamisest

Vasta
#50
Tere,

Appi, kuidas sa viitsid.... Kujutan ette seda kiusatust astuda sutsu edasi ja käivitada murevabalt RR.
Topkaga ära liialda, muidu lendab varsti hoopis laiali. Ja see tagumine parem ratas on muidugi ka vinge. See kaldenurk on ilmselt vältimaks ümber minekut, ehk siis TUUNING Wink

Edu,
Herki
Vasta
#51
(27-10-2020, 02:05 PM)herki Kirjutas: Tere,

Appi, kuidas sa viitsid.... Kujutan ette seda kiusatust astuda sutsu edasi ja käivitada murevabalt RR.
Topkaga ära liialda, muidu lendab varsti hoopis laiali. Ja see tagumine parem ratas on muidugi ka vinge. See kaldenurk on ilmselt vältimaks ümber minekut, ehk siis TUUNING Wink

Edu,
Herki

Sellest "topka" lahendusest tahaks muidugi lahti saada.
Kuna reeglid ei luba töökotta raha viia, siis peab pisut nuputama, kuidas sellele veale jälile saada..

Võiks ju proovida alustuseks küünlad vahetada. Vb süütepool ja juhtmed ka omadega väsinud.
Või siis õhulugeja, seguklapp jne... Ilma spetsialisti abita muidugi keeruline.
Vasta
#52
Alusta vändaandurist. See auto mingil põhjusel ei näe väntvõlli pöörlemist.

Võib piisata anduri korralikust kinnitamisest ja pistiku puhastamisest.

Iseküsimus, kuidas sel asjal andurini ulatuda ilma töökojale andamit maksmata.
Vasta
#53
(27-10-2020, 03:41 PM)soo Kirjutas:
(27-10-2020, 02:05 PM)herki Kirjutas: Tere,

Appi, kuidas sa viitsid.... Kujutan ette seda kiusatust astuda sutsu edasi ja käivitada murevabalt RR.
Topkaga ära liialda, muidu lendab varsti hoopis laiali. Ja see tagumine parem ratas on muidugi ka vinge. See kaldenurk on ilmselt vältimaks ümber minekut, ehk siis TUUNING Wink

Edu,
Herki

Sellest "topka" lahendusest tahaks muidugi lahti saada.
Kuna reeglid ei luba töökotta raha viia, siis peab pisut nuputama, kuidas sellele veale jälile saada..

Võiks ju proovida alustuseks küünlad vahetada. Vb süütepool ja juhtmed ka omadega väsinud.
Või siis õhulugeja, seguklapp jne... Ilma spetsialisti abita muidugi keeruline.

Mulle tundub, et ta ei saa kütust lihtsalt kätte või on külmast peast nii hõre. Mis see topka muud on, kui lisaküte(küll tiba äkilisem). Särtsu ju on, kuna topka ikkagi plahvatab. Nagu vanakooli masinatel vajus küte allaWink Seal muidugi pritsung jne. nii et päris nii lihtne see ilmselt ei ole, et pumpad peale nagu mossel oli.
Aga las targemad annavad nõu.
See muidugi on riskipisnes siin anda minusugustele õunte pealt vaatajatele ja diagnoosiatele võimalust "särada", teadmata asjast suurt midagi Smile
edu!
Herki
Vasta
#54
Hei,
Mitte, et kõik maailmas targemad ei oleks peale autoomaniku. Icon_lol

Võin rängalt eksida, aga kui tegu oleks vändaanduri veaga, ei peaks ta mu meelest ka "eetriga" käivituma.

Endal selliste sümptomite korral muidugi kargaks samuti vana ja väikese mootoriga auto puhul esimesena pähe madal kompressioon. Selle mõõtmine on kahtlemata lihtsate vahenditega teostatav.

Lisaks näib, et kui temperatuuriandurid ja õhulugeja ka korras peaksid olema, on laias maailmas A-klassi kehva külmkäivituse (ja valede tühikäigupöörete) puhul tõepoolest kütuserõhuga seonduvast abi saadud ning lisaks tuksis pumbale võivat isegi kütuserõhu langemine tänu umbes filtrile külmkäivituse ära rikkuda.

Kahtlemata soovin edu neis võitlustes!

Tauno
Vasta
#55
Märkus õige, aga mul on säärane kogemus olemas. Ilma käivitusabita - ei nohhki. Aga panid suraka mingit süttivat, siis lõi selle pealet pöörded üles ja edasi käis muredeta, kuniks ühel hetkel jälle ei lugenud. Panid topkat ja käis jälle. Omadus kadus peale vändaanduri vahetust.

Loomulikult on olematu kompressioon, ummistumasolev kütusefilter, suremasolev kütusepump vms. ka võimalikud, aga siis ei peaks peale käivitumist ka nii rõõmsalt edasi käima.

Jälgin huviga.
Vasta
#56
Äge teema, jälgin huviga.
[Pilt: 1998Atwin_03-1.jpg]
Kõvade meeste auto. Kaks mootorit ja puha.
Itaalia keelt räägib igaüks eksole.
https://www.veloce.it/storie/a-190-twin-...tori-59235
Vasta
#57
Tänud!

Siit tuli päris palju põnevat infot.
Kuna ma ise tehnilise poole pealt just kõige teravam pliiats pole,
siis tuleb välja mõelda, kuidas saada asjalikku diagnosti/remonti kupüüre välja käimata.

Töökotta viimine ja tuimalt eurode lauale panek oleks liiga lihtne lahendus Smile
Vasta
#58
Soo - kas proovid võrdluseks ka korraliku varustusega ja korralikku A-klassi?

Ise ühinen selle kampaaniaga niipea kui turule ilmub vajalike kriteeriumitega 87-90a Ford Escort.

(26-10-2020, 11:17 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Suur rõõm on näha, et niivõrd ilusa värvikombinatsiooni ja samavõrd jubeda käigukastiga esimese otsa A-klass on vahetult enne surmatunnistuse väljakirjutamist leidnud väärilise... vastase. Big Grin

Ma ei ole absoluutselt nõus kriitikutega, kes peavad W168 kerega A-klassi koledaks autoks ja arvan siiralt, et tegu on pigem just ühe selle perioodi säravaima, kuid krooniliselt vääriti mõistetud MB mudeliga, mis on juba täna arenenud maailmas õigustatult youngtimeri staatusesse pürgimas.

Tänan Sind ja Su blogi, soo, sest sain tänu Sinule äsja massiivse inspiratsioonilajatusega piki piilumist ning taipasin, et Phaeton peab ootama ning hoopis A-klassist saab minugi järgmine pikem autojutt.

Parimate soovidega,
Tauno

Ootan huviga seda juttu. Samast ajastust on ka Audi A2, mis oli sama moodi täitsa huvitav oma kiiksudega auto- juba ainuüksi ukse kinnitõmbamine on nii kergete ustega imelik.
Vasta
#59
(28-10-2020, 04:54 PM)mbw204 Kirjutas: Soo - kas proovid võrdluseks ka korraliku varustusega ja korralikku A-klassi?

Kui saaks kellegi käest mõneks päevaks 14-15 aasta A 45 AMG, siis prooviks hea meelega. Tundub väga äge väike rakett.

Täna-homme katsun lõpuni valmis saada ühe S 63 AMG artikli kasutatud autode teemal.

[Pilt: HL6Wnhk.jpg]
Vasta
#60
Esimene nädal edukalt üle elatud ja auto on mingil põhjusel täitsa meeldima hakanud.
Kuidagi fun on temaga sõita ja kui oled juba üksjagu aega sinna sisse investeerinud,
siis tekib mingi veider emotsionaalne side.

Kellel huvi, siis esimese nädala päevik on leitav siit: Nädal 1

Uue nädala kohta sai samuti sissekanne juba avatud - Nädal 2

Härra v6sa vihlje peale otsustasin väntvõlli asendi anduri ka ise ära vahetada.
Eks homme hommikul näha, kas sellest oli ka mingit tolku.

Et pimedas poleks maalt garaažist hirmus ära sõita, siis käisin ka esimesed tuled üle.
Tulemus sai väheke parem.

[Pilt: e8aAqos.jpg]
Pildil üks tuli tehtud, teine ootab tegemist.


Kui kellelgi peaks olema huvi lugeda proovisõidu kohta W222 S63 AMG'ga ja pisut ka tema tüüpvigade/potensiaalsete remondiarvete kohta,
siis sain selle artikli ka eelmine nädal ülesse:
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/kasut...ot-maksta/

See küll paraku istub maksumüüri taga...
(27-10-2020, 05:22 PM)v6sa Kirjutas: Alusta vändaandurist. See auto mingil põhjusel ei näe väntvõlli pöörlemist.

Võib piisata anduri korralikust kinnitamisest ja pistiku puhastamisest.

Iseküsimus, kuidas sel asjal andurini ulatuda ilma töökojale andamit maksmata.

Kusjuures selle anduri vahetus oli minusuguse siidinäpu jaoks isegi üllatavalt lihtne.
Ligipääs on kapoti alt täitsa hea, käib ühe tähiku poldiga lahti ja supsti pesast välja.
10 mintuti töö, proffid teeks ilmselt kolmega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo soo 27 37,887 23-05-2019, 01:21 PM
Viimane postitus: väikemees
  BMW 318i Baur TC '85 - soo soo 12 21,561 27-01-2014, 04:11 PM
Viimane postitus: zum



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne