Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
230TE -88
#1
Pean üles tunnistama ühe kõrvalehüppe.
See juhtus talvel, vist jaanuaris, sirvisin mingeid kuulutusi, pilgud kohtusid ja...
Lahe tots tundus, mõtted hakkasid kohe liikuma ja sõit läks Kallastele, karakattide kodulinna.

Aga kui kerglane toon kõrvale jätta, siis oli nii:
           
Auto oli räpane ja tuunitud opeli kilpide, fordi peeglite ja punase õhufiltrikopsikuga.
Muidu aga väga sümpaatne retrokas, evides nimelt selliseid tänapäeva mõistes haruldasi lisasid nagu vändaaknad ja 4-käiguline manukast. Väga lahe oli kodu sõita, see on iseloomult täpselt selline kolmanda järgu maanteede auto.

Kodus vaatasime altpoolt ka. Sillad logisesid, väljalaset oli tuunitud ja tagavedrustusele lähenetud loominguliselt.
   
Ma ei hakanud ka mingile restaureerimisele mõtlema, alla läksid tavalised sedaani 'hevi duty' vedrud ja terrano/mavericku esiamordid. Nats nagu on jäigavõitu, aga samas kannatab laadungit normaalselt. Kui viitsiks, prooviks pehmemaid vedrusid.
   
Sillad said korda, auto sõitis hästi, aeg oli tuunima hakata.
Fordi peeglite asemele panin algupärased. Ebasümmeetrilised peeglid on 124 kaubamärk, nagu monokojamees ja kolmas päikesesirm.
Kuna kevad oli juba käes, kruttisin alla Borbetid. Need ma eelmine suvi ostsin siit. Autot, kuhu neid panna, siis veel polnud, aga kuna tegu on ühtede 80ndate ägedaimate velgedega, oli neid vaja.
   
Siis võtsin salongi ette. Juhiiste oli katki nagu ikka. Otsisin siit ja sealt, aga lähemalt kui mingi saksa romukaupmees ma samasuguseid katteid ei leidnud. Natuke läks sadulsepaga jutt risti, ma tahtsin ühe soojaga istmepadja vedrud ka ära vahetada, aga seda ta ei teinud. No järgmine kord.
   
Peale kõva pesu nägi tuba juba täitsa hea välja.
Aga kuna armatuuri puit oli räbal, tekkis kelmikas mõte salongi veidi lilleilu lisada. Tehtud-mõeldud.
   
Niimoodi olen temaga nüüd suvel rõõmsalt ringi sõitnud. Probleeme kuigipalju on, tõukurid lagisevad, tosooli kaob kusagile ja ventika visko on vist ka õhtal. Pritse tahaks näppimist, käivitus on paras loto. Vahel läheb kohe, vahel pikalt käiates.

Tunnistan nüüd ausalt- iga päev ma ei viitsiks temaga sõita, eriti linnas. Aga ilusate ilmadega, luuk lahti, aken all, tiheda liikluse välisel ajal, miks ei. Ja üle õla vaatan küll iga kord peale parkimist.

Suvi hakkab aga läbi saama, see üürike romanss samuti, tegin täna pildid ja kuulutuse: https://www.auto24.ee/used/3407395


Vasta
#2
Pikk-katus läks talvituma ära.
Osta keegi ei pole tahtnud, mis on teatav kergendus isegi.
Nati näppisin teda ikka sügise jooksul.
Leidsin ühe Exquisit maki, panin Beckeri asemele. On nati vanamoelisem nagu. Ühtlasi vahetasin ka eesmised ragisevad kõlarid ja katkise antenni.
Oktoobriga sai üv läbi, mõtsin, et käin ikka ära.
Seisupidur sai selle tarbeks korda tehtud.
Tosooli kadus termostaadi korpusest, see on plastikust ja pragu oli sees.
Viskot polegi ventikal, tuli välja, elektromagnet hoopis ja seda juhtiv temp andur mokas.

Hannese juures käisin ka ikkagi, kuigi see hooaeg ei plaaninud. Tuli välja, et KE-jet on tema leivanumber, olevat suvi otsa neid keeranud. Minu omal on a)lambda prses ja
b)kütusesüsteem ei hoia rõhku, millest tuleneb lotokäivitus (läheb kohe-ei lähe kohe) soojalt.
Osta kästi kaks asja:
kütusesurve salvesti https://www.autovaruosadonline.ee/oenumb...60621.html
ja mingi selline otsik https://www.autodoc.ee/auto-osad/oem/893906093

Aga nüüd on massin talvekorteris ja enne suvekummihooaega ei plaani ma midagi teha. Talve jooksul hangin mõne osa siis ja kevadel uue hooga.
Vasta
#3
See "mingi asi" on pumba väljavoolus olev tagasilöögiklapp.

Kui tszchydeem rõhku ei pea, siis kolm korda "süüdet" andes peaks pump kenasti rõhud üles saama. Ikka viis sekundit korragaWink

Õige on muidugi asjad korda teha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kaubalift vol 5, ehk minu 230TE –90 Kalev 21 18,353 17-11-2010, 12:10 AM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne