19-03-2020, 03:21 PM
"Garaazileid" Soomes
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
EVO 2
|
19-03-2020, 05:20 PM
Ei tundu originaalina minu meelest.
19-03-2020, 05:31 PM
(19-03-2020, 05:20 PM)mbw204 Kirjutas: Ei tundu originaalina minu meelest. Ega ma ka mingi asjatundja pole. Üks pilt on veel.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
20-03-2020, 10:21 AM
20-03-2020, 10:58 AM
Oleks kapotialuse pilti, saaks kohe aru, kas Evo kere või mitte.
Numbri järgi vast ikka orig Evo. Kes ikka niisama lampi numbri peale raha kulutaks, ju peab ikka palju seda viimast olema. Hoiustamine tundub ok, pole räästa alla jäetud. Skandinaavias ongi vist enim evo2 kutsikaid, enamus muidugi Norras. Evo1 rohkem Saksa/Keskeuroopa maitse.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
21-03-2020, 01:34 PM
Embleemide ja summutiotsa järgi võix arvata, et võib originaal olla, neid tavaliselt ei viitsi bodykit-i paigaldajad külge panna. Kusagil ühiskasutatavas maaaluses parklas võib vast ühe talvehooajaga selline tolmukiht peale tekkida küll.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
21-03-2020, 10:43 PM
Esistange rant tundub liiga kaugel olevat esivõrest, esimesed tiivalaiendid originaalil natuke kitsamad ülevalt ning ei ole kindel, kas tagumised veljed ikka nii sees peaks olema (kuid ei tea muidugi EVO 2-he ET-sid ka kohe, et midagi kindlat väita).
Skeptilisus seisnes puhtalt selles, et ei taha (ei soovi) uskuda, et keegi EVO 2-hte sellisel viisil kohtleks.
22-03-2020, 11:18 AM
Nende piltide põhjal ei saa jah midagi põhjapanevat väita. Kui google pilte vaatad, siis splitter on enamikel EVO 2-edel nii kaugel, kuhu omanik selle paigaldanud on aerodünaamika huvides . Veljed pole originaalid, nii et nende järgi ei saa midagi öelda, aga minu teada peax Evo 2-e tagasilla laius sama olema kui tavaautol (Hents teab võib-olla paremini). Ja tasub meeles pidada, et kuigi EVO 2 ei ole kunagi odav auto olnud, on ka tema hinnad kõvasti tõusnud alles viimase 10 aasta jooxul, nii et see võib omanikul olla olnud juba aastakümneid ja tema jaox on see võib-olla tavaline hobiauto, millega suvel ringi sõita, mitte investeerimisobjekt.
Käigukangi nupu järgi saax teada, õigel EVO 2-el on käigukangi nupu peal seerianumber. Ehk siis selline peax olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
22-03-2020, 11:53 AM
Sillaosa on ikka tavalise 190’ga sama.
Põhierinevus on ikka keres, mida DTM’s kasutati...kere oli ka sisuliselt ainuke asi, mis jäi originaalist....Mul on kusagil DTM 190 osade kataloog...korralik pikk PDF mitmesaja leheküljega. Sillapulkadest uksepolstriteni, absoluutselt kõik oli erinev... Ses suhtes EVO1 ja EVO2 on põhimõtteliselt DTM kerega 2.5-16 190E....noh mootori plokk/kolvid/kepsud/vänt on ka erinevad tava 2.5-16’st... Muus osas on samad detailid, mis tava 16v’l... Kusjuures...teadjamad omavad rohkem teavet, aga ühest varalahkunud härrasmehest jäid maha evo1 ja evo2, kumbagi vähemalt üks eksemplar. Eestis pole need autod kunagi olnud....ja mul pole rohkem teavet, kus ja mis neist autodest sai....need polnud autopargis ka parimad palad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
22-03-2020, 12:00 PM
Veljed on jah natuke ebaõnnestunud et'ga, rehvide mõõdud veel õnnetumad.
Trafi järgi tundub õige asi olevat. MERCEDES-BENZ 190 (W201) (1982 - 1993) E Evolution II 2.5 Rekisterinumero: EVO-2 Moottorikoodi: M102.992 Teho: 173.0 kW / 235 hv Iskutilavuus cm3: 2490 Sylinterit: 4 VIN: WDB2010361F733394 Käyttöönotto: 30.05.1990 Tundub otse soome ostetud auto.
Turbo
22-03-2020, 12:22 PM
M102.992 samuti
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
22-03-2020, 12:25 PM
Kui keegi tahab oma W201-le veidi kangemat tagumist stabikat, siis selle VIN koodi alusel peax vist Silberautost saama tellida. Ilma VIN koodita EVO-de juppe vist ei müüda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|