Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Selline lugu, et kliima puhub ebaühtlaselt, nii automaat- kui manuaalreziimis, ehk pidevalt klappide asendit muutes. Temperatuur iseenest ok.
Miski andur läbi ?
Autoks SL R230 aastast 2004
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui salongi temp andur läbi on, siis viskab kliima häiresse. AC-offi ja sisse lülitada ei lase. Vaja arvutiga sekkuda, et reset teha.
Mis on aga lahtise auto teema - see kliima paneel tuleb eemaldada ja pulkadeks lahti võtta.
Seal on hunnik ferriitradasid ja mikrolüliteid, samuti on seal vaakummootor, mis imeb õhku (saamaks salongi tempi) sisse.
Pead eemaldama keskkkonsooli puidu (vaata, et soojas teed!!), siis saad selle paneeli kätte. See laua peal algosadeks (päris palju vidinaid tuleb sealt),
tehnilsit piiritust, määret (plastdetailid) ja kokku.
PTV!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(06-11-2019, 12:30 PM)Rolz Kirjutas: Kui salongi temp andur läbi on, siis viskab kliima häiresse. AC-offi ja sisse lülitada ei lase. Vaja arvutiga sekkuda, et reset teha.
Mis on aga lahtise auto teema - see kliima paneel tuleb eemaldada ja pulkadeks lahti võtta.
Seal on hunnik ferriitradasid ja mikrolüliteid, samuti on seal vaakummootor, mis imeb õhku (saamaks salongi tempi) sisse.
Pead eemaldama keskkkonsooli puidu (vaata, et soojas teed!!), siis saad selle paneeli kätte. See laua peal algosadeks (päris palju vidinaid tuleb sealt),
tehnilsit piiritust, määret (plastdetailid) ja kokku.
PTV!
Ok, tänud juhiste eest, saab jälle nokitseda
Nupud kõik töötavad, saab sisse välja jne lülitada, lihtsalt kuuled ja tunned kuidas klapid avanevad ja sulguvad ning puhub sinna-tänna.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Minu ettepanekut ei tasu kullana võtta, aga kas kapotil olev sun senor ei võiks olla probleemi allikaks?
Tema ülesanne on ju jälgida päikese langemisnurka ning reguleerida õhuvoolu vastavalt.
A2208300272
A2118700110
A2118701310
Lisaks vaatan, et igal mootoril on ports juhtmeid küljes, seega on ilmselt mingisugune tagasiside ECU-ga klappide asendi kohta. Kas ECU liigutab neid klappe ise teadlikult või panevad mõned andurid segast ja signaal saadetakse, et korrigeerida asendit?
Samas usun, et STAR näitab ikka suuna kätte ja kui ei näitagi, siis reaalajas andmeid vaadates võiks saada selgust.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(06-11-2019, 12:30 PM)Rolz Kirjutas: Kui salongi temp andur läbi on, siis viskab kliima häiresse. AC-offi ja sisse lülitada ei lase. Vaja arvutiga sekkuda, et reset teha.
Mis on aga lahtise auto teema - see kliima paneel tuleb eemaldada ja pulkadeks lahti võtta.
Seal on hunnik ferriitradasid ja mikrolüliteid, samuti on seal vaakummootor, mis imeb õhku (saamaks salongi tempi) sisse.
Pead eemaldama keskkkonsooli puidu (vaata, et soojas teed!!), siis saad selle paneeli kätte. See laua peal algosadeks (päris palju vidinaid tuleb sealt),
tehnilsit piiritust, määret (plastdetailid) ja kokku.
PTV!
Kuna hooaja algus on lähedal sai lõpuks töö ette võetud. Kliimapaneel lahti võetud, puhastatud ja kokku pandud. Kõik nupud-värgid töötavad, aga imelik on see, et õhuklapid peale süüte väljakeeramist jätkavad armatuuris liikumist seni, kuni vaakummootor salongist veel õhku imeb, ehk kuni 3 minutit peale süüte väljakeeramist. Ehk õhuvoolud on endiselt ebaühtlased.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kas sellel võiks olla funktsioon niiskuse eemaldamiseks salongist? Kuigi see võiks ka ühtlaselt toimida.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Õhuklapid on kõik elektrilised, vaakum jäi 80ndatesse.
SL olen ise armatuuri all olnud ühte vahetades - kui minnakse "magama", lükatakse õhuvõtu klapp siseõhu peale/suletakse välisõhu ligipääs.
Ju on keegi omal ajal ette näinud, et seistes ei tuleks väliskeskkonna mõjud autosse, mis ka õige.
Mootorid ise on suht vastupidavad, järgi kipuvad andma plastik hoovad, mis on mootorite ja klappide vahel.
STAR-l on spetsiaalne kliimatest olemas, mängib nad kõik ükshaaval läbi ja diagnoosib kogu kliima töökorralduse.
Selle põlvkonna suurim potentsiaalne kurja juur on salongi temperatuuri andur, kui see segast loeb, hakkab igasugune pull pihta.
R230-l on vaja kliima resetiks kahjuks ka välist sekkumist.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
12-03-2020, 04:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2020, 04:26 PM ja muutjaks oli secman.)
(12-03-2020, 01:41 PM)Rolz Kirjutas: Õhuklapid on kõik elektrilised, vaakum jäi 80ndatesse.
SL olen ise armatuuri all olnud ühte vahetades - kui minnakse "magama", lükatakse õhuvõtu klapp siseõhu peale/suletakse välisõhu ligipääs.
Ju on keegi omal ajal ette näinud, et seistes ei tuleks väliskeskkonna mõjud autosse, mis ka õige.
Mootorid ise on suht vastupidavad, järgi kipuvad andma plastik hoovad, mis on mootorite ja klappide vahel.
STAR-l on spetsiaalne kliimatest olemas, mängib nad kõik ükshaaval läbi ja diagnoosib kogu kliima töökorralduse.
Selle põlvkonna suurim potentsiaalne kurja juur on salongi temperatuuri andur, kui see segast loeb, hakkab igasugune pull pihta.
R230-l on vaja kliima resetiks kahjuks ka välist sekkumist. Ikka jah elektrimootor. Ok, tuleb siis STAR-iga mees leida kuskilt.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
|