Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autod Jaapanist ja arutelu
#1
Teen siia spetsiifiliselt Jaapanist tulnud autode rubriigi. Kuna regulaarselt jälgin oksjone siis mõtlesin, et panen siia mõned huvitavad autod.


Esimene kandidaat ja ka küsimus on W210 kerega masinad. Kuivõrd ihaldusväärne on väikese läbisõidu ja väga heas seisukorras auto? Kes näeks antud mudelis hobiautot?

Antud eksemplar küll parempoolse rooliga. LS 3000 km. Hinda pole, ainuke info, et viimane pakkumine oli tehtud autole 590 000 yen ja sellega ta ära ei läinud.

[Pilt: 35875-1.jpg]
[Pilt: 64957-2.jpg]
[Pilt: 73397-3.jpg]
[Pilt: 95696-4.jpg]



Vasta
#2
Mis hinnaga seal 2008-2012 (ümarate kelladega) G55 liiguvad?
Vasta
#3
Ei ole odavad. Näen ainult 3 viimase kuu statistikat ja kuna enamus läbisõidud alla 100 k siis võid ise arvata milline on nende hind. + pane Eesti maksud juurde. Ei ole küll mobile.de vaadanud aga eeldan, et seal pole müügil odavaid G klasse Jaapanist.
Vasta
#4
Kuna Eestis G turg sisuliselt puudub (aastaid tiksuvad ühed ja samad 20 +/-3 isendit) üleval siis olen u viimane aasta pea iga päev ka Mobile G55K turul (stabiilselt 50-60 isendi vahel) silma peal hoidnud.

Mobiles pole jah Jaapani G-sid.

Seal 4 varianti:

1) kallid Saksast uuena ostetud mis seisavad aastaid müümata vanad 2004-2006 vana C-klassi oranzhi sisuga mudelid 50.000€+ mida mitte keegi ei osta.

2) soodsamate hindadega valdavalt Dubaist/Qatarist jne Araabiamaadest mis lähevad ka kiiresti ära 1-2-3 nädalaga. Vöetud Saksas arvele+SaksaTÜV aga neid ei pidanud pruukida Eestis sellest hoolimata arvele saada?

uuema 2008-2012 sisuga tihti ka valget värvi 40-45K vahel tavaliselt.

3) Kolmas teema Venemaa G-d mis millegipärast Saksasse müüki viidud-need ka seisavad üsna kaua kuna ei usaldata väga Venemaa taustaga. Vöivad olla üsna soodsad-eriti "tuunitud" isendid.

4) Petturid kes üritavat ettemaksu kätte saada. Üsna läbinähtavad-pannakse ilusad netist vöetud PEIDETUD REG MÄRGIGA pildid uuematest mudelitest mille tavahind 50-60K vahel ja pannakse siis naeruväärse summaga üles a'la 20-30K
Vasta
#5
Facelift w210 ilmselt veel päris sellise youngtimeri valdkonda ei kuulu. Eks see ole vaieldav, nagu automoto foorumis kunagi üks härra võttis omale südameasjaks ja ütles ise, mis selleks noorklassikuks sobib ja mis mitte Smile
Pre-facelifti huvitavamad mudelid on vähemalt minu silmis küll igatahes juba noorklassik, arvestades, et ka kõige nooremad neist on tänaseks 21 aastased. Vähemalt ma ise nendest niimoodi mõtlen ja enda oma selleks pean.

Küll aga leian, et kui seda eelnevat teemat otseselt taga ei aja, on w210 puhul tegu ideaalse hobiautoga. Eriti kui ta on tehniliselt ja visuaalselt korras, vähe sõitnud ja originaal. Ausalt, palju selliseid Eestiski näeb? Suviti mõned üksikud korralikud jäävad silma. Enamik meie rahva 210ed on ikka täielikult läbi aetud surmad.
Sõiduomadused eeskujulikud, turvalisus juba tänapäeva standardites ning vastupidavus kiiduväärt. Sile kurvasilmne püüab juba tänaval ka võhikute pilke.

Minul endal paneb küll alati tšakrad käima, kui enda oma nende nurkade alt vaatan.
[Pilt: 22675-IMG_20191027_140132_62.jpg]
[Pilt: 33572-IMG_20191027_140229_02.jpg]
E55 AMG
Vasta
#6
Wow, kena masin. Kunagi ammu mäletan kui foorumis hakkas tekkima jube palju C124, nüüd võiks öelda, et Eestlased on nii hea järje peale jõudnud, et AMG´sid tuleb nagu seeni peale vihma.


Eeldatavasti saan enda oma 29.01 kätteDrool
[Pilt: 37468-P1012033.jpg]
Vasta
#7
Lahe, kompressoriga?

Mis seal korralikumad C216 CL63 ka vöiks maksta?
Vasta
#8
Päris vinge 215!
Vasta
#9
Kompressoriga jah. 1 omanik, hooldusajalugu kuni 2018 a. Peaks olema originaal värvi all...aga eks lendan kohe paksusemõõtjaga peale siis selgub tõde.

CL63 ma pakun hinnad alates 1.2 m yeenist, mis võiks veel enam vähem olla.

See isend 1,7 miljonit, aga seisukord on ka vastav

[Pilt: 54327-1.jpg]
[Pilt: 94826-2.jpg]
[Pilt: 53557-3.jpg]
[Pilt: 28775-4.jpg]
[Pilt: 57762-5.jpg]


Vasta
#10
Ehk siis al. 10K ja see isend 14K.

Sinna lisanduvad siis Tollitasud jne u palju? Vöi mis vöiks tulla löpphinnaks Eestisse arvelevöetuna?
Vasta
#11
Auto+Jaapanis oleva vahendaja tasu+ transport+Eesti maksud = ~20 k selle valge variandi puhul
E50 ja E55 algavad umbes 400 k yen.
See antud isend alumise otsa hinnaskaalal kuna kõrvalistujapoolne külg on avariis olnud. Ja eks seda hinda mõjutavad mitmed faktorid.

[Pilt: 94575-1.jpg]
[Pilt: 43525-2.jpg]
[Pilt: 78676-3.jpg]
[Pilt: 94288-4.jpg]
Vasta
#12
Tere,

Paned järsku selle oksjoni lehe link ka uuesti siia. Tean, et oled seda varem teises teemas teinud, aga uuesti pannes oleks siin ka käepärast.

Herki
Vasta
#13
Ütleme nii, et kuna mul eelmise koostöö partneriga katkes ühendus(erinevatel põhjustel) siis ei hakka ma siin kedagi reklaamima. Neid vahendajaid on sadu, kes tegelevad sellega. Kui kellelgi tekib tõsine soov soetada auto Jaapanist siis pakun erinevaid konsultatsiooni "pakette"(oksjonil osalemise protsess jpm). Rohkem infot PS teel.
Vasta
#14
[Pilt: 44223-1.jpg]
[Pilt: 24588-2.jpg]
[Pilt: 98486-3.jpg]
[Pilt: 93393-4.jpg]
[Pilt: 33785-5.jpg]
[Pilt: 82568-6.jpg]
[Pilt: 95342-7.jpg]
[Pilt: 84442-8.jpg]

Mittesõitev SL 5.0 AMG bodykittiga hind ~6000 eur. Üheks indikaatoris sellest, et auto on sesinud valdav osa oma elust päikese käes viitab armatuuris nn "härmatise" tekkimisel.
Kui kellelgi peaks tekkima mõte tuua mittesõitvaid autosid siis peab arvestama konteineri kuluga, mis oli 2-3 aastat tagasi kuskil 2500 eur. Samuti oleneb auto asukohast. Ehk auto transportimine sadamasse võib minna samuti kulukaks. Võin öelda, et minu viimase auto transportimine oksjonimajast sadamasse (umbes 2 km) maksis 90 eur. Kui auto asub kuskil sisemaal siis enne auto ostmist soovitan kindlasti uurida, millised on orineteeruvad kõrvalkulud. Oksjonimajad asuvad üle terve Jaapani ja tavaliselt on kirjas, kus mingi auto haamri alla läheb seega saab kenasti google maps´i kasutades asukoha kindlaks määrata.


Puitu täis R129 ~4000 eur. R grade tähendab üldjuhul avariis osalenud autot. Üldjuhul on on soodsamad kui 3.5 aga kõik sõltub indiviidist.
[Pilt: 57354-1.jpg]
[Pilt: 45825-2.jpg]
[Pilt: 74444-3.jpg]
[Pilt: 48644-4.jpg]




Vasta
#15
Korralik 124 maksab sama palju kui S klass. Kui vaadata Euroopa turgu siis keskklassi 124 kerega Jaapanist tulnud variante on väga vähe. Antud isendi eest pakuti viimasel oksjonil ~4500 eur ja piirhinda ta ei saavutanud.

[Pilt: 98362-1.jpg]
[Pilt: 77574-2.jpg]
[Pilt: 44567-3.jpg]
[Pilt: 53846-4.jpg]
[Pilt: 54895-8.jpg]
[Pilt: 74767-9.jpg]

Vasta
#16
Soodsamaid autosid on ilmselt mõistlik omale tuua, mitte vaheltkasu eesmärgil... lisakulud ajavad hinnad üles, nagu mistahes kaubaga kolmandatest riikidest, massi puhul tuleb vahe sisse.

Mittesõitev 500SL r129 tundub asjalik, mida tuua....või otsida 6.0 mootoriga, neid tehti ka palju...
Mootorid ei tööta sageli vana hea KE jetronic süsteemi defektide tõttu.
Hea koht, mille arvelt tingida.

Varsti (mõned aastad veel, siis on õige aeg, praegu oleks ideaalne kokku osta....investorid? Eusa_think ) võiks vanu mittesõitvaid tuua....et taastada ja turustada nt USA’s.
Arvelevõtmata.
Või Hiinasse, kui neil autode impordimaks (130%) vanadele autodele soodsam oleks...või siis nagu seni läbi HK...tasakesi....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
Nagu aru olen saanud siis USA kehtib 25 a impordikeeld, ehk kui autol vanust 25 + siis alles võib USA´śse importida. See muudab kohe ka Jaapani hindasid märgatavalt, sest nõudlus kasvab. Mittesõitvate autode äri on Jaapanis päris korralik. Väga palju liigub neid masinaid Venemaale ja endistesse nõukogude riikidesse. Samuti kasutatakse skeemina võttes masina osadeks ja hiljem panevad Venemaal taas kokku, sellega väldivad nad impordimakse.
Vasta
#18
Iluvigadeta SL 55 AMG aastast 2007 LS 55 k km. Hind ~20-21 k eur

[Pilt: 49859-1.jpg]
[Pilt: 42762-2.jpg]
[Pilt: 28449-3.jpg]
[Pilt: 57655-4.jpg]
[Pilt: 35836-5.jpg]
[Pilt: 45578-6.jpg]



Vasta
#19
Tuttav jaapanis mul siin pressib peale, et ma siia saadetud masinat müütaks.
Aga see masin tundub eesti hinnklassi järgi nö "odav pann" et sellise asjaga jamamise puhul tundub mulle, et ta peaks selle masina tasuta saama, et mingitki kasumit teenida..


Tegu clk320-ga 2005aastast.

Ma muidugi ütlesin talle korduvalt, et kui tuua. Siis pigem huvitavaid/haruldasi masinaid.
Mida kaaskannatajad arvavad.
Vasta
#20
Laias laastus Jaapanist auto toomine on kasulik vaid enda jaoks. Äri sellega saab teha ainult tuues mittesõitvaid või vigaseid autosid, mis siin siis üles putitada ja müüki panna. Korralikud autod maksavad mitte ainult Jaapanis, vaid ka igal pool mujal maailmas head raha. Ja selles osas ma olen nõus, et kui tahta siin midagi müüa, mis võiks liigitada tavalise alla siis peab auto olema eranditult ideaal korras, ehk siis tõendatud väikese läbisõiduga ja ilma vigadeta. Siis on lootust maha müüa turukeskmisest kallimalt. Aga laias laastus pigem haruldasemad masinad.


Täna jäi silma miskit huvitavat. Hind ~8000 eur.

[Pilt: 37755-1.jpg]
[Pilt: 93565-2.jpg]
[Pilt: 55988-3.jpg]
[Pilt: 33848-5.jpg]

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Jaapanist auto ostmine janek126 20 33,110 01-04-2019, 02:40 PM
Viimane postitus: swrt2002
  http://www.auto24.ee/used/140408 Kommenteerige antud autod :) jaani2 1 3,087 22-08-2014, 10:04 AM
Viimane postitus: cico
  Autod mis on kasutajate/klubiliste poolt ülevaadatud. HotPapa 9 7,683 26-01-2010, 11:16 AM
Viimane postitus: hannes_s
  "klubiliikmete autod" sektsioon ervg 18 14,207 23-08-2009, 08:48 PM
Viimane postitus: Martin
  Autod tuleb teha vargakindlamaks! väikemees 9 5,590 11-04-2008, 11:50 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne