O: Brabus D5 III tuuningboksi W164-le
#1
Ostan Brabuse tuuningboksi, mis sobib W164 ML280-le.
Vasta
#2
Mõistlikum õige tuuning teha, tuuningbox petuvärk rohkem, mis pole mootorile hea.
Vasta
#3
Eks Brabuses ole amatöörid koos, kes ei tea mis nad teevad.
Vasta
#4
(06-10-2019, 10:57 PM).Alar. Kirjutas: Eks Brabuses ole amatöörid koos, kes ei tea mis nad teevad.

Eks sõltub, kellega võrrelda, tundub, et sa vist eriti ei tea neist midagi...
Ega tegelikult ei oma ka absoluutselt teavet, mismoodi tuunimine käib.
Mainekate brändide teadmine ei tee veel sääsest elevanti...

Küsin siis asjakohast...kas Brabus täna soovitaks paigaldada nende/ mistahes tuuning-boxi(andurite vahele käiv, mitte OBD vms) või läheneks kütuse koguse tõstmiseks tarkvara muutmise teed?....

Ma lugesin “läbi lillede”, et tuuningbox on parem tarkvara muutmisest, võimsuse suurendamiseks ja seda eelkõige kogu tehnika kestvuse osas.

Petuvärk tähendab siis, mitte Brabuse poolt petetud klienti, vaid ikka seda, et “petetaks” anduri tõest infot, et seeläbi oleks kütuse hulk suurendatud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Mul on üks kolmeliitrine V6 diisel, millel tuuningbox Rootsis juba 6 aastat tagasi peale pandi. Siiani auto elus ja terve. Ma usaldaks Brabuse boksi rohkem kui seda Dieselkrafti kahtlast jurakat.
Loomulikult on nö "chiptuning" asjalikum aga kui inimene konkreetset asja otsib siis las olla.
Vasta
#6
(05-10-2019, 12:09 PM)znxe Kirjutas: Mõistlikum õige tuuning teha, tuuningbox petuvärk rohkem, mis pole mootorile hea.

Kas Brabus pole mitte selline poolametlik tuunija? Ise pigem kardan just remappi.
Vasta
#7
(10-10-2019, 01:42 PM)Jacky Kirjutas:
(05-10-2019, 12:09 PM)znxe Kirjutas: Mõistlikum õige tuuning teha, tuuningbox petuvärk rohkem, mis pole mootorile hea.

Kas Brabus pole mitte selline poolametlik tuunija? Ise pigem kardan just remappi.

Aga kust sa tead, et nn remapp ei tule otse Brabuselt?
Ega tööriist ei ole ise seade konplekteeria....

Piltlikult saadad aju nt Brabusesse, seal muudavad softi ja kirjutavad ajusse....kuna meil on infoajastu, siis ressursside säästmiseks teostatakse tarkvara mahalugemine ning tagasi peale kirjutamine kohaliku tööriistaga, tarkvara saadetakse muutmiseks kuhuiganes, kui klient selle eest on nõus tasuma....
Brabus, Renntech, väth jne...kõik on huvitatud müügist...

Milles küss? Keegi pole ju väitnud, kus/kes tarkvarasid muudab. Vb pakuti brabust?
Ca 10a on nö chip-tuuning (tarkvara muutmine) olnud laiale massile kättesaadav, arenevad lisaks mainekatele brändidele ka teised, kes huvituvad ja proovivad...

Ostad kalli brändi softi, vaatad, mismoodi lähenesid nemad...teised ja veel teised...orig soft on teada, nüüd tuleb analüüsida teiste tehtut, vajadusel proovida, kas pepudünol või reaalsetel rullidel.

Ehk mis seal keerulist on? Tavaliselt on stock mootorid ja nö üldlevind mall sobib enamustele...muudetud tehnika puhul peab ka muid tegureid arvestama .

Laias laastus kasutatakse enivei tarkvara, mis juba automaatselt “tuunib” vastavalt nö “stage’le”...nagu autocorrect , laed faili ja see juba tuunitakse mingi välja töötatud algoritmi või-rütmiga, ei teagi õiget nimetust Retard


Teemaalgatajale soovitati pigem tarkvara muutmist, mitte anduri petmist.
Mitte, et küsitud aparaat pole kvaliteetne, vaid seda on keeruline leida, hind kallim kui softi muuta...rida muid asju veel...


'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Arusaadav, loogiline jutt. Tegelikkuses ma ei saa hästi aru, mis vahe ML280, 300 ja 320 vahel on: kõigil on ju sama OM642 mootor. Kas keegi omab reaalset (mitte teoreetilist) kogemust OM642 remapi osas?
Vasta
#9
(16-10-2019, 11:52 AM)Jacky Kirjutas: Arusaadav, loogiline jutt. Tegelikkuses ma ei saa hästi aru, mis vahe ML280, 300 ja 320 vahel on: kõigil on ju sama OM642 mootor. Kas keegi omab reaalset (mitte teoreetilist) kogemust OM642 remapi osas?


Olenevalt mudelist. Esimese otsa autode mootorid on 1:1le varuosa kataloogide järgi(Tehase kataloog- Parts job).
1:1 all mõtlen alates turbost, pihustitest kuni kolvide, kepsu ja vändani välja. Näitena toon välja siis OM642 165kw(3.0) ja 140kw(2.8). Isegi mootori juhtaju on sama enamasti, kuid mis seal erinev on...las jääda saladuseks.

Väike mõttekäik lisaks: Mismoodi on odavam ja lihtsam masstoota autosid- Kas toota erinevate kubatuuridega mootoreid VÕI mängida tarkvaraga, mis seda mootorit juhib?

Remapi osas saan ka aidata. Kogemus olemas rohkem kui ühega. Täiesti "safe tune" on 195kw/610nm mootorist. Seda siis nii, et midagi peale mootori tarkvara muud puutuma ei pea. Kütusekulu langus koos DPFiga -0.5l/100km ja 0-100km/h parandatud lausa 1.1s võrra. Kui huvi, võta ühendust ja luban proovida, saad ise otsustada.

Tuningboxide kohta ütlen nii: on toimivaid ja vastupidiseid, kuid "poolkõvaks" lahenduseks jäävad nad siiski.

(10-10-2019, 01:42 PM)Jacky Kirjutas:
(05-10-2019, 12:09 PM)znxe Kirjutas: Mõistlikum õige tuuning teha, tuuningbox petuvärk rohkem, mis pole mootorile hea.

Kas Brabus pole mitte selline poolametlik tuunija? Ise pigem kardan just remappi.

Brabus EI OLE seotud Daimler AG-ga kellega koos nö tehakse tarkvara ja muude asjade arendust. Brabus võtab mudeli ja teeb selle enda käe järgi valmis. Nagu iga teine aftermarket tuunija.

Ainuke aftermarket tuunija, kes reaalselt koos tootjaga koos arendusi ja koostööd teevad on Alpina, kuid see on hoopiski teine mark.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W222 Brabus style Grill/esivõre Sven Re 1 1,407 10-03-2024, 07:48 PM
Viimane postitus: Tann1882
  M: W203 Brabus D6 chip 2005 Sven165 1 4,207 25-12-2016, 05:13 PM
Viimane postitus: Sven165
  M: ML W164 ASTMELAUAD --> 180eur arrow 2 5,562 21-10-2015, 04:52 PM
Viimane postitus: alsaheed
  M: Brabus W211 pre-facelift esistange -XR- 1 4,317 03-06-2013, 10:28 PM
Viimane postitus: MrKauri



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne