Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vigase õhulugeja sümptomid
#21
(23-09-2018, 09:26 AM)Zlang Kirjutas: MB C 140 6.0 l V12. 1993 aastal ehitatud.
Pikemalt on olnud probleem mootori tööga. Külmalt paneb tööle ainult ühe poole mootorist (kaassõitja) Pöörded tõstab 800 - 1000 p/min. Vahel lülitab sisse 2 lisaventikat ees, vahel mitte. Juhipool mootorist hakkab tööle, kui mootor soojeneb töötemperatuurile. Edasi sõites kõik korras , kiirendus ok ,kickdown ok, autopiloot ok. Tühikäik soojalt kõigub kõvasti ja vahel sureb auto välja. Selline anomaalia. Uuritud enamusi variante, mis antud viga võivad põhjustada. Siin nimekiri.
1. Mootori juhtmestik kontrollitud(drosselid, MAF id. j.n.e.)
2. MAF ide lahti ühendamine ei muuda pöörete kõikumist ega käivita ühte mootori poolt.
3. Kogu mootori vaakumi torukeste süsteem üle vaadatud.
4. Lambdad uued ja tõstetud ühelt poolt teisele, mis ei muutnud midagi.
5. Uus kütusefilter, uus surveklapp mootori peal.
6. Kontrollitud temp.andurite juhtmestik ja andurid. Releed, mis kaitsmete karbis on vahetamat. Avamisel paistsid seest nad täiesti korras ja puhtad.
7.Uued jagajakaaned, süüteküünlad 4000km sõitnud.
8. Õhufiltrid uued 4000km sõitnud.
9. Drosselklappe pole kontrollitud!
10. ASR selle anomaaliaga põlema ei lähe.
Ootan teie mõtteid ja kogemusi probleemi lahendamiseks.

Ma MB V12-ga kursis ei ole, aga vana BMW V12-e puhul on paljud probleemid tingitud just drosselklappidest, mis vajavad puhastust või remonti, et tasub need ka vast üle kontrollida, puhastada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#22
Mootori ja kere vahele käivituskaabli ühendamisel ei muutu midagi?

Kas MAFid on omavahel vahetatavad? Muutust on?
Vasta
#23
Mootori ja kere vahelist kaablit pole kontrollinud ega ei teagi täpselt ta asukohta.
MAF id. võimalik vahetada. Kui aega saan, uurin asja.
Tänud.
Vasta
#24
(25-09-2018, 02:17 PM)Zlang Kirjutas: Mootori ja kere vahelist kaablit pole kontrollinud ega ei teagi täpselt ta asukohta.
...

Kiire krokude ühendamine annab kohe vastuse. Aga ole siis tähelepanelik ja ühenda mootori ja kere haljaste metallosade vahele, mitte plasti ja värvi vaheleWink


Vasta
#25
Drosselklappide sisemuses ka juhtmed, mis pidid samuti pudenema.
MAF-i kerepoolne juhtmestik pudeneb samuti, muu suurest ringist ei pudene.

Aga alati jääb aju teema või siis ülepingerelee.

Oled kontrollinud, mis pidurdab ühe mootoripoole tööd....kütus või säde? Ilma sädemeta ja kütuse pritsimisega ära sõida selle mootoriga!!!
Vasta
#26
MAF ide juhtmed kontrollitud.
Drosselite sisse pole jõudnud vaadata.
Ülepingerelee eelmisel sügisel Lesvendis parandatud.
Proovitud teist süütepooli.
Eile panin käima masina. 90 temp. saavutades käis kerge plõksatus ja võttis mootori kenasti käima. Võimalik, et see plõks ikkagi drosselist tuli. Käivitades nad surisevad ja sarnaselt plõksuvad. Edasi ülevaatusele, mis ilma vigadeta läbitud. Pesula ja garaazi. Selleks aastaks hooaeg läbi. Ostsin kaks drosselit romulast. Küsimus selles, et kas on mõtet neid ,mis peal lasta taastada? Kes neid Eestis remondib?
Tänud vastusete eest.
Vasta
#27
Selline küsimus drosselite sobivusest. Võimalik osta kasutatud drosselid olemasolevate asemele. MB orig. varuosade leht näitab, et sobivad. Pildil paistsid pistikud juhtme otsas erinevad. On võimalik pistikud vahetada ja nad käima saada? Või vaja lisaks ajud vahetada, progeda?
Varuosana:
Parem orig.koodiga 000 141 72 25
Vasak orig.koodiga 000 141 39 25

Praegu peal:
Parem orig.koodiga 000 141 87 25
Vasak orig.koodiga 000 141 88 25
Vasta
#28
Vasak ja parem pool sul vahetuses...vaadatakse alati istudes rooli taga pooli.

Peal olevad sul praegu on uuem versioon, varuosakoodid oled lisanud vanema versiooni omad. Pistikute-juhtmete osas ei oska miskit praegu rääkida.
Vasta
#29
Selge. Tänud.
Vasta
#30
Starfinder:
92-93 a.
   
94 a.
   
95 a.
   
Vasta
#31
Täna uurisin praeguste drosselite juhtmeid. Juhtmed 10cm enne pistikut jatkatud. Drosselitest tulevad värvilised juhtmed. Peale olevast pistikust tulevad ainult mustavärvi. Ühendatud olid korralikult, mingit pudenemist ja pragunemist ei märganud. Keegi on drosseleid ennem vahetanud.
Pistikud ühed sisse torgatavad ja suletakse kaanekesega(peal).
Teised keeratavalt lukustuvad.

Vasta
#32
92-93 juhtmete kirjeldus, kahjuks ei näidata ühenduse X1 kuju.
   
Vasta
#33
Jätkan oma drosselite teemat. Tõstsin ümber juhtmed peal olnud drosselitelt varuosa omadele. Peal olid üks drossel 1993.a. valmistatud, teine 91.a. Peale läksid 91.a. ja 92.a. valmistatud. Paistis nii, et 93.a valmistatu on kõige kehvem. Juhtmed sees pudenev variant. Drosselis sees hammasrattad plastikust. Vanematel hammasrattad metallist. Tegu tehtud, midagi ei muutunud. Lisandus ASR tuluke. Drosselites sees kõik nagu ok, juhtmekimp enne mind kellegi poolt vahetatud. Eelmine remontija oli teinud ühe vea: juhtmed olid vanad jäetud pistikuni, kuigi kaetud pealt uue musta plastikuga.Saagisin pistiku lahti.(Netis õpetus, pistik 140 540 38 81). Pistikusse minev kimp oli lühises mõlemal pool. Pärast mõlemal pool juhtmete parandamist sain mootori ja tühikäigu korda. Loodan, et kellegil abi pikast jutust.
Fotod eelnevale.
[Pilt: IMG-20190327-WA0004.jpg]

[Pilt: IMG-20190327-WA0006.jpg]
Vasta
#34
See viimane on väga asjalik pilt, näitab, et viga võib olla seal, kust seda otsidagi ei oskax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#35
Maanteel käidud täna. Püsikiirusehoidja toimib, Kickdown toimib.
Vasta
#36
Lisan veel drosselite jutu jatkuks. Autol oli ikkagi probleem külmalt tühikäiguga. Külmalt juhipoolt silindreid käima ei pannud endiselt. Soojalt toimis. Vigaseks osutus väntvõlli otsas olev andur. Neid on V12 2tk. vaskule ja paremale mootori poolele. Asuvad nad hästi peidetult mootori taga. Jupp ostetud "Silberist", vahetatada lastud "Truumu Diagnostikas". Pärast vahetust käivitub mootor pea poolest pöördest. Diagnositika näitas, et mootor töötab kenasti. Üritan nüüd aega leida veidi see hooaeg sõitmiseks. Edu teistele.
Vasta
#37
Suured tänud väärt info eest Zlang!
...
Vasta
#38
Thumbsup hea tööEusa_clap
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#39
Asjalik kajastus ja hea pealehakkamine! Tubli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  õhulugeja? kaljula 6 6,093 08-11-2009, 09:47 PM
Viimane postitus: kaljula



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne