Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-01-2018, 05:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2019, 12:03 AM ja muutjaks oli nostromo.)
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=41906
Saksa autokontsern Daimler avaldas uue G-klassi maasturi debüüdi kuupäeva: selleks on 15. jaanuar.
Teadet saatis ka pisike reklaamvideo, kus räägitakse sellest, et uus auto säilitab seni tootmises olnud G-klassi DNA.
Uue auto kohta on ametlikult teada vaid see, et see on ruumikam kui eelkäija, samuti on pandud rõhku auto ökonoomsusele ja sõiduomaduste lihvimisel.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Eks Daimler on juba aastaid rääkinud G wagoni sellisel kujul tootmisest maha võtmisest ja see asendatatakse olemasolevate maasturitega. Mercedesel on neid juba igas mõõdus, kuid sellegipoolest õnneks on nad aru saanud et selise ikoonilise mudeli tootmise lõpetamine ei ole turunduse seisukohalt mõistlik, isegi siis, kui G ise ei ole kasumlik.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-01-2018, 05:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2018, 05:10 PM ja muutjaks oli nostromo.)
G löpetamisest on räägitud jah juba aastaid kuid önneks asendatakse kere poolest siiski üsna identse isendiga kui vahepeal paar a tagasi oli uus mudelikavand ikka väga jube suur ja kole nagu Escalade.
Uus sisu ka väga ilus-kunagine C-klassi sisu (vist isegi kuni aastani 2014) ei sobinud kohe kuidagi G-klassile.
Ning ma ei usu et G oleks kahjulik müüa-50% G-de müügist moodustavad AMG mudelid.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kuidas meeldib? Endale meeldib et säilitati algupärane kuju (vahepeal levisid juba mingid Hummer H3-taolised jubedused) kuid need välised uuendused esialgu veidrad-suunatuled tahapoole nurga all, tagatulede ümaram kuju, peeglid jne-kõik kuidagi "silutud".
Silumiste jaoks on ju teised mudelid-GL, ML jne.
Hetkeseisuga eelistaks vist siiski W463 välimust W464 sisuga. Sisu on tõesti ilus.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Need ümarad led päevasõidutuled on inetud....
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Need torkavad jah esimesena silma. Mingi ägeda kandilise sisuga oleks võinud olla.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ma olen G-klassi fännanud lapsest saati. Ja mul on siiralt hea meel, et Daimler AG otsustas investeerida uude platvormi jättes alles vana mudeli kerekuju. 40a vana veermik on selgelt suurim kitsaskoht W463'l.
Küll aga olen ma sama segaduses, et kui jätta alles vana kuju, siis milleks oli vaja seda ümaramaks lihvida? Kerenurgad, koopakaared, stanged, tuled jne. Lugesin kuskilt, et aerodünaamika marginaalseks parandamiseks ja et need tükid ei näeks nii "juurde pandud" välja. Noh, minu meelest selles nende võlu seisneski.
Aga igal juhul, W464 on ikoon juba sündides ning kaasaegse sisu ja veermikuga (eeskätt sõltumatu esivedrustuse tõttu) on see igati kaasaegne ka tarbida. Miinust ei saa nad kindlasti, W463 ilmselt oli üks kasumlikemaid projekte, kuna nurgast leitud juppidest kokku laotud villiseid müüdi ju täiesti kosmilise hinnaga. W464 müüginumbrid ilmselt hakkavad mühinal kasvama.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 82
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
01-02-2018, 01:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2018, 01:54 AM ja muutjaks oli ed_.)
Kõik märgid näitavad, et mudelitähis jääb ikka W463: demo-autod olid 463 VIN-iga, liin on juba sisse seatud ja Daimler ei maini kuskil W464-ja, ikka W463. Kvaliteet copy-paste ajakirjandus töötab.
Aerodünaamika paranes aga pindala suurenes, ehk tuuletakistus on täpselt sama, mis vanal.
See nüüd on puhtalt subjektiivne aga kandiline vorm tundub ajatum. Kui jätta LED-tuled ja mõned muud detailid välja, siis uus kuidagi kisub sinna 90-nendatesse Aga eks tehnika oli igapäeva kasutamiseks paljudele juba liiga iidne.
See on ilmelt tõsi, et kasumimarginaal on neil masinatel palju suurem kui mingil Fordi F-seeria truckidel, mida 100 tükki tunnis müüakse. Austria käsitöölisel kulus 38 aastat, et 300 000 Gelänewagenit ehitada, Ford müüs eelmine aasta USAs kolm korda nii palju kastikaid.
Ole mureta, see uus G mudel vanast kindlasti odavam ei ole. Ja ka vanad ’villised’ liiguvad juba ’kosmiliste hindadega’. MB ise müüs hiljuti ühe 75 tuhande EURO eest: Mercedes-Benz W 460 280 GE Cabriolet. Või kui vaadata, mis raha on nõus ameeriklased nende eest välja käima, näiteks Bring A Trailer või eBay.
Aga W461 pidavat tootmisesse jääma: kindlasti sõjaväed, suurorganisatsioonid, Austraali, Indoneesia, Lõuna-Aafrika turg; aga veel ei tea, kas midagi ka Euroopa tsiviili tuleb.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
01-02-2018, 04:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2018, 04:21 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Mida rohkem seda uut vaatan seda harjumatum-ausalt öeldes lausa kole on. Mingi silutud versioon vanast. Aga vana võlu seisneski tahumatuses.
Ehk parim variant oleks siiski minumeelest olnud prakt. identne vana kere + uus sisu + uus tehnika.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
2019 G63 AMG
4.0 V8 Bi-Turbo
430kW 585hj
850Nm @ 2500-3500RPM
AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
0-100 4.5 sek
V-max limiteeritud 220km/h (240km/h AMG Driver's Package)
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
mulle ka G klass olnud lemmik juba aegade algusest, isegi poiss mul teab seda ja linnas ikka näitab kui mõnda näeb. Eile kusjuures nägime viru keskuse juures tiirutamas G63 6x6...ma ei uskunud et sellist asja kunagi eestis üldse näha saab, loomulikult oli vene reg numbriga.
Aga tagasi tulles selle uue mudeli juurde, siis hea et niigi läks...ma kartsin et tuleb midagi palju voolujoonelisemat ja G faktor kaob täiesti!
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Vau-6x6 Tallinnas on töesti fenomenaalne. Vast önnestub endal ka näha.
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
28-04-2018, 09:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2018, 10:01 AM ja muutjaks oli MB Shop.)
6X6 ehk masin mille hind hetkel alates 880 000€-st oli suht omapärane vaatepilt Akadeemia tee ühikate juures
Teemasse ka - igava sakslase video aga autot näeb selgelt ja saab hästi aimu mis elukaga tegu. 6 minuti juures siseneb autosse.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Stockholmis töötades oli 6x6 igapäevane nähtus ja vahel isegi 5-6 reas. Nimelt meil kontor seal sõjaväeosa lähedal, kus neid 6x6si oli kümneid. Loomulikult sõjaväe specis elik laudadest kastide jms varustusega
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
Korralik sõiduproov teel ja maastikul
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-05-2018, 04:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2018, 04:19 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Jep tehnika, vöimsus, salong (S-klassi sisu vs eelmine C-klassi sisu) jne köik kindlasti suur hüpe edasi kuid välimus ei anna asu. Ta lihtsalt pole nii cool kui "originaal".
Samas sooviks neid juba Tallinna teedel oma silmaga näha.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
14-01-2019, 12:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2019, 12:05 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Eesti oma kodukootud Motors24 G63 video:
"Mr AMG" väga põhjalik video:
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
15-01-2019, 07:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2019, 07:50 PM ja muutjaks oli Joel..)
Käisin proovisin ka sõita uue G63ga Silberis. Väga mõnus oli. Ei põruta, ei nigise. Noh, 180k autost ju võiks seda ka eeldada. Hääl on tuntavalt lahjem kui oli 55'l või eelmisel 63'l. Aga mootor on ju ka väiksem. Edasi astub kõvasti, tagumikuga niiväga aru ei saagi, aga kell käib kolme numbrini küll kohe märgatavalt kiiremini kui minu ML63'l, mille kiirendusaeg on pool sekundit aeglasem. Samas, käigukast on nii sujuv, et käiguvahetustest ei saa midagi aru. See ilmselt pärsib veidi tagumikutunnetust kiirendusel. Infotainmenti on nii palju, et selle selgeks õppimine ja käe sisse harjutamine võtab ilmselt nädalaid. Mille osas ma ei oska seisukohta võtta on uksed - ilge jõuga peab kinni taguma neid. See on lahe, et lukustamise hääl ja tunnetus on samaks jäetud, aga normaalse hooga lüües need kinni ei lähe - peab ikka jõuga virutama. Ja tagaluugile oleks võinud siiski elektrilise luku ja ajami panna, et nupust või jalaviibutusest lahti ja kinni saaks lasta.
Kokkuvõttes, mulje jäi väga hea. Tehniliselt on tegu ikka väga suure hüppega. Aga eelmine G63 meeldib mulle välimuselt rohkem, hääl on tummisem ja temas on seda jaburust märksa rohkem, mis G-klassi AMG nii ihaldusväärseks teeb. Uus on nii palju normaalsem ja mõistlikum, et sellest on veidral kombel isegi veidi kahju.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
15-01-2019, 09:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2019, 09:35 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Uus pidi paremini juhitav olema, tänu uuele vedrustusele - kas see väide sai ka kinnitust?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mis teeb uuest öö ja päeva eelmisega, ongi vedrustus, nimelt esisild.
Uuel mudelil on esisild sõltumatu vedrustusega/õõtsadega.
See peaks ta ka meie linnateedel palju, palju sõidetavamaks tegema, kui eelmised täissillaga mudelid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|