Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subaru Impreza Gt limited 555 - Cusmu
#1
Tere

Päris pikka aega pole asja olnud siia foorumisse, nüüd kukkusin sirvima foorumit ja avastasin ka selle Teema siin mis oli päris üllatav
Otsustasin ka siis hetke autost teema teha.

Autoks on siis Subaru impreza Gt 555 98a
555 sellest siis et subaru tehas tootsis vahepeal erimudeleid rally valmiduseks mida toodeti 2 värvi black mica nagu mul ja subaru wrc sinine
Autol ei ole ei air bag`i, Abs`i ega muid raskendavaid lisasid ainukesed lisad on 4x el aknad

Auto sai ostetud 15. jaanuaril 2014 aastal, millega olen sõita hetkel saanud kokku 70km, miks?

70km selle pärast et teada on kõigi et sellel 2.0 155kw ja Wrx mootoritel on selline tüüpviga et kipub saaled ringi tõmbama, nii juhtus ka minul.
Tõmbas saale ringi, keeras 2kepsu ja vända peeti. Kepsud suutsin kiirelt uued sebida aga mida pole seda on vänt, vänt eestis suht tefka kaup, pole kuskilt saada. Sai uuritud igasugu allikaid, ebayst ka päris tellima ei hakanud ja ühel heal päeval kirjutas mulle Aaro(Tartu Mariine auto varuosa spetsialis) et tal on Mariines kohapeal väntvõll olemas 550.- 10% klubilise alet, esialgu ei hakanud kiirustama selle tutika vändaga aga jätkasin otsinguid kuid saamatule, mida pole seda pole. võtsin Aaroga kontakti andsin vin koodi kas on ikka õige asi ja on täpselt see mida vaja on, vastasin talle et jah ma tahan seda väntvõlli aga ennem pole ressursse kui alles 9ndal märtsil kuna tulen siis alles eestisse.
3ndal märtsil üritan sõbra järgi saata vändale ja siis saab auto kokkupanna ja ehk saab ka kauem sõita kui 70km.

Tehnilised andmed:

Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1998
Mootor: 2.0 B4 (155 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit:
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: must met. (Black mica)

Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
signalisatsioon
immobilisaator
turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
peeglid päikesesirmides

Sisustus
Alecantra tekstiilpolster
sportistmed
sportrool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)

Audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, MP3, USB pesaga, mälukaardi pesaga)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer

Rehvid ja veljed
suverehvid
talverehvid (naastrehvid)
valuveljed (17")

Tuled
Xenon (lähituled, kaugtuled)
udutuled (eesmised, tagumine)

Sportvarustus
tagaspoiler

Muu varustus
välistemperatuuri näidik
esiklaasi soojendus
tagaklaasi soojendus
veokonks


Aga to do list ka siis(kel on neid asju võib pakkuda)

Lisakellade jalga(3kella jaoks)
2lisa kella (Oil temp, voltmeter)
Kõrget tagatiiba(moosiriiul)
Blow off
Kuldseid 17" velgi
Vb ka siniseid porilapakaid aga mõtlen veel selle üle



[Pilt: 31b2a239e2ba81daed2a74c1c7c23859.jpg]
[Pilt: 4b4f743ead64d02f8b17bc6b3e369164.jpg]
[Pilt: 9adb28361ad0d034f873bec2a065d281.jpg]
[Pilt: 6259c66f620ef2e9aeb18495b956003a.jpg]
[Pilt: 821e8b68550ae359f1630704bb0d57c2.jpg]
[Pilt: d324d64d5f068abb27924db2b117f780.jpg]


Tuleval nädalal Tuleb ka üks punnsilm auto parkki
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#2
Nüüd viin auto ja kasutajanime ka kokku Smile

Muidu on kõik äge, aga Subaru ise kahjuks minu silmis mitte. Oleks Mitsu EVO, siis tõstaks mütsi.

Kunagi sain sõita sarnase imprezaga, mis oli veidi järgi aidatud, sõbra oma. Väidetavalt ca 400hp. Liikus väga julmalt edasi. Väänas maast madalast ja lõpuni välja.
Tegemist oli siis 2-ukselisega, tehasepuuriga jne. Parempoolse rooliga muidugi. 208kW on vist neil originaalis.

Aga neil oli põhihädaks sulav kolb. 2 mootorit said niiviisi otsa, üks vähemasti Audrus kiire kurvi lõpus.

Kolvi tellisin ma ise, see raibe maksis vist mingi pea 5k krooni tükk.

Ehk...."surge tank`i" soovitan kindlasti teha. Isegi poole paagi bensiiniga pidavat kohati nälga jääma. Sõbral juhtus 2 korda sedasi. Ta oli ka muidugi vormelisõitja ja läbis kurve tavalisest kiiremini.

Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Mis ametlik tühikaal ja 0-100km/h kiirendus on? Olen kuulnud et käigukastidega pidi ka mingi jama olema?
Vasta
#4
(24-02-2014, 01:33 AM)nostromo Kirjutas: Olen kuulnud et käigukastidega pidi ka mingi jama olema?

Säärase auto sihtotstarbelisel pruukimel on tüüpveaks kõik, mis liigub. Mitte kõigil ei sula kolvid ja kõnge vändad Unibrow

See on katusega kart, millega jäärajal tunnike või paar suletud kruusarajal oleks ju päris lahe. Asfaldile peaks lõbusamaid liikureid olema. Sääraseid, millel toitesüsteem hea pidamisega kurvide täisvõimsusel läbimiseks arvestetEusa_whistle

Muretuid kilomeetreid sellise preparaadi sihtotstarbelisel pruukimisel oodata ei ole. Aga meeldejäävadi kurve ilmselt küllIcon_razz
Vasta
#5
Nii kaua kuni ise inimene oled ja käike korralikult vahetad + kohapealne start ei juhtu sitaga midagi

0-100 peaks olema 5.9
kaalu peast ei tea tavalisest wrx`ist 70kg kergem

ei teagi kui kone kokku saab kas siis enam lahti julgebki vajutada Big Grin

alla poole paagi kütet ei ole tõesti mõtet lasta, kui rahulikult ei sõida
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#6
Olen kunagi samasugust sinist tarbinud ja võin öelda, et kruusal ja libedal on tegu väga mõnusa masinaga, küll aga igapäevaselt ma isiklikult sellist autot endale ligi ei võtaks, kuna igapäevases kasutuses eeldan autol midagi muud kui kangust ja sportlikust.
Muidu aga kena ja sile tundub.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#7
Nii palju vahepeal uudist, eile öösel käidi autos vargil, lõhuti ära pagassi lukk ja juhiukse lukk ja autost võeti ära käigukangi nupp ja makk

hetkel tundub et on autosse mindud kindlat asja otsima(woofer ja võim) aga seda polnd

Peale seda uudist viskas kolli ette helistasin Aarole küsisin kas on võimalik et paneb mul mootori kokku ja siis helistasin töötegijale et viin auto minema pane kõik jupid autosse ja homme või ülehomme tuleb treiler järele
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#8
Kas tõesti varastati pildil olev makk? Paranoid
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#9
Just nii
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#10
Ajad on tõesti raskeks läinud.... Eusa_doh
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Egas midagi mootor kokku ja korralik õli ning tihedat vahetamist Big Grin
Peaks enda omast ka siia teema tegema, mul samasugune must Wink Salong on aint teine, mingi noir collectioni teema.
Ahjaa blow off unusta ära, see aju ei tule kadund õhu arvestamisega toime eriti. Enne pane koonusfilter ja kuuled ka seda sutsu ilma selle klapitagi. Pole küll nii tugev susin.
Vasta
#12
(24-02-2014, 09:02 PM)Cusmu Kirjutas: Nii kaua kuni ise inimene oled ja käike korralikult vahetad + kohapealne start ei juhtu sitaga midagi

0-100 peaks olema 5.9
kaalu peast ei tea tavalisest wrx`ist 70kg kergem

ei teagi kui kone kokku saab kas siis enam lahti julgebki vajutada Big Grin

alla poole paagi kütet ei ole tõesti mõtet lasta, kui rahulikult ei sõida

kusjuures mingil legacyl olid taga amordid mille stokk oli umbes 3cm jäme, amort ise oli ehk 4cm.
ootan diskussiooni
Vasta
#13
Vahepeal nii palju uudist et tekkis aega ja siis sai varga poisse otsitud mis osutus tegelikult väga lihtsaks...
Tegemist siis oli poiste kambaga kus enamus olid alaealised ja üks poiss pidavat saama täisealiseks.
Poisid tunnistasid oma viga andsid oma nime ja muud andmed, lubasid võla ära tasuda, nädala lõpul helistan pakun tööd poistele.

Autost nii palju et kere ja süda on mariines, kus teisip telliti mootorile uus sisu ja oodatakse mil jupid jõuavad et saavad kokkupanna,
ehk siis see auto on elus esimene ja loodetavasti ka viimane mis nii kulukaks läheb.
Varuosadeks lähevad siis A-varuosad
Hetke arvestus oli mootori sisule 2000€
kolvid, kepsud,saaled, vänt, terve tihendi ring mida on võimalik vahetada + õli ja tosool

Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#14
Suht norm hind sellise tööde mahu ja originaalosade puhul.Peale seda on autoga arvatavasti suht hooletu kui just sidurit ise ära ei kärsata(ega sellega vist rahuliku kruisamist ei toimu)....
Vasta
#15
Igast mõtteid peast läbi käinud.....
Ega siin suvehooajal ei hakka mingit karmi sõiduvõtteid autoga rakendama, esialgu üritab rahulikult asja ajadaEusa_angel
Kruiisimiseks on Mercedes-Benz Rolleyes

Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#16
Tänaseks on taas auto koju toodud. Hetkel üritan temaga see paar tuhat kilomeetrit niisama ära kulgeda ja siis vaataks edasi mida kuidas juurde arendada.

Autot ootavad ka hetkel 17" Veljed mis ootavad haavlipritsi ja uut värvi, kapipeal vedelevad ka xenonid mis oleks vaja külgemonteerida aga kõike järge mööda.

Nr 1 asjas siiski sean ülevaatuse ja kindlustuse

Nr 2 võiks naelrehvid alt ära võtta ja suve velje alla panna

Nr 3 võiks olla siiski subarule iseloomulik kõrge tiib, mis on soetatud ja ka värvitud


Seniks aga jõudu! Tongue
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#17
Hetke seis...
[Pilt: CAM00345.jpg]

Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#18
Vahepeal sellised lood juhtunud et eelmine auto osteti käest ära aga õnneks tuli odavalt kätte STi versioon 2.0 206kw

[Pilt: 48434465.jpg]
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#19
Talvex paras putukas ja ega suvelgi 4 vedu ja 206 kW kahjux tule Unibrow. Huvitav, et sellel on tagumine kojamees. Enamikel sedaanidel ju tagumist kojameest ei kasutata, see rohkem universaalide ja luukpärade pärusmaa. Juu see rallivärk ole, samas Subaru ju piisavalt kiire ralliauto, et tagant lähenejaid pole ju põhjust karta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#20
Tagumine kojamees viitab Jdm autole. Arvel gt-na voi n/a ei viitsi mnt.ee kiigata
L
Muidu turbo subarutel /5kastidel lendavad üldjuhul kas 2 vôi 3 käigu sünkrod, seda nii kasutaja lollusest kuid üldjuhul vanus/läbisõit.6ne kast mis on tugevam hakkab ka sinna 20a kanti jõudma.
Mootorid käivad laiali kütuse puudujäägist, tänu millele jääb kütusetrassi viimane (3. silinder)kuivale.suretank ja paraleelne kütusetrass peaks olema kui paugutada meeldib. Bybass tänavaautole lamp, sammuti kehvasti paigaltatud koooonusfilter(kui peale vahetus map sensorit ei Kalibreeri) ilma külmakastita rohkem kahjuks kui kasuks.

Kui 70km said ainult sõita ning saalekas. Siis oleks pidanud juba tühikäigul kuulma raha/saale saagimist. üldjuhul alustavad turbosubaru omanikud tuunimist valest otsad. Pannakse suurem turbo ja mingisugune väljaheitesüsteem aga käib laiali Siis Subaru pask. Aga teha raudvarale eelnevalt uuenduskuur et saada tagasi algne tehase võimsus ja Siis tuunida suurem cooler, võimsam kütusepum+suretank+veel 1 kütusepump vedada kütuselatt paraleelseks, suuremad pihustid, korraliku seinaga 3tolli, õhufilter,külmemad küünlad ja Siis tootlikum turbo ning kogu kompottile teha jus map. Aga sedasi teha on Kohe kulukas.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW Karl 4 9,805 15-01-2017, 10:10 PM
Viimane postitus: jansa
  Buick Regal Limited, Urmas60 urmas60 0 6,962 18-01-2014, 05:22 PM
Viimane postitus: urmas60



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne