Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W204 retrofit: püsikiirusehoidja, luuptuled ja Harman Kardon
#1
Tere-tere kõik see Mersupere!

Tekkisid mõningad ideed pere teise autoga, W204 C180 cgi 115kw 2012, et lisaks mõned asjad, mida esimene omanik alguses osta ei raatsinud.

Nimelt, kas keegi teist on kokkupuutunud püsika, luuptulede ja Harman Kardoni helisüsteemi paigaldamisega autosse, kus neid tehasest tulles ei olnud?

Püsika kohta veits välismaa foorumitest leidsin, kuid see info jääb osalt keeleliste võimete tõttu arusaamatuks. Kas püsika süsteemid on erinevad automaadil, manuaalil, pre-faceliftil ja faceliftil?

Kas teist kellelgi on kogemusi/mõtteid, mida minuga antud ideede osas jagada? Piisaks ka konkreetse inimese või firma kontaktist, kes Eestis selliste asjadega nokitseb.

Ühel hetkel plaanis teha teema auto kohta, kuhu kõik ideed ning nende teostused kokku koguda, ehk on kellelegi tulevikus abiks Eusa_angel

Ette tänades,
Sawyer
Vasta
#2
Tere

Ei tahtnud algul uskudagi, et 204 tuleb tehasest ilma püsikata.
Esimene google link annab teada
https://forums.mbclub.co.uk/threads/w204...093/page-2
Et manualidel olid lisana ja retrofit kahes variandis 400€ ja 1600€ Saksas. Viimane olukorras, kus ECU vaja ka vahetada.
Lisaks veel mõned huvitavad nüansid. Nii et ei pruugigi lihtsalt bolton olla.
Vasta
#3
Tänud vastamast!
Jah, selle postituse ma lugesin läbi. Huvitav, kas meie maal ka selliseid nutikaid mehi leidub, kes selle ära teeksid?

Kusjuures lingitud foorumis käib jutt, et firma lihtsalt koonerdas püsika lisamisega. Teades oma auto täisajalugu, siis kipun arvama, et ka minu autot tabas sama saatus. Praegu kasutan autot küll enamasti linnasõitudel, kuid hea oleks, kui püsikas ka peal, kasvõi kunagise edasimüügi lihtsustamiseks Smile
PS! Olen teadlik, et paigaldatakse “universaalseid” püsikaid, kuid üldpildis on nad küllaltki inetud, seetõttu kaalun seda viimase variandina.
Vasta
#4
Nonii, jälle targem.

Roolimoodulit siis mõtekas otsida mõnelt doonorautolt?

Võiksin ju auto maha müüa, kuid bensukaid sedaane megavähe liikvel, ka saksas, rääkimata praeguse auto üldisest seisukorrast (uuevääriline sisuliselt) ning soovitud lisavarustusest. Diisel on kindel ei, kuna päris palju on lühikesi sõite.

Luuptulede all pidasin silmas originaali jah, ning arvestades, et luuptulel on samuti LED ning muud lisavigurid, siis ei imesta üldse, et kogupauk on küllaltki kulukas.
Vasta
#5
Tere

Kui sa tahad paigaldada "luuptuled", siis pead arvestama kuskil min 1500eurose kuluga. Selle raha eest saad kasutatud originaal tuled + xenon plokid(ebay hinnad), kuid pigem läheb 2000eurot.

Need tuled on vaja sobitada sinu autole(pistikud võivad olla erinevad) ja lisaks arvutiga kodeerida/programmeerida.


Kaido

Vasta
#6
Siiski kui auto armas, siis ise pigem ei teeks nendest asjadest peale püsika midagi ja sõidaks rahus edasi. Ei tundu väga realistlik plaan mulle nende kõigi lisade paigaldus.
Vasta
#7
Tänud mehed!

Luuptuled kukuvad sellise hinnaklassi juures kindlasti välja. Püsikas nagunii selles listis top1, leiaks nüüd inimese, kes selle asja ka realiseeriks. Helisüsteem oleks tulevikus ikkagi mõtteis, sest pere teisest autost, millel 19 kõlariline HK süsteem, Mersusse istudes on tunne, nagu kuulaks heli laptopist.
Vasta
#8
Oleks väga huvitav protsessi jälgida, loodetavasti kajastad seda ka siin Smile

Vahepeal jõudsin istuda ühes E-s, kus oli kõnealune süsteem sees - noo krt ei jäänud karp lahti. Maitseasi. Sestap olen poole silmaga uurinud erinevate helimeeste poolt pakutavaid teenuseid, ehk suudavad nemad miskit mõistlikku minu autosse paigaldada, mis ei rikuks interjööri üldmuljet ning ei raiskaks ruumi. Tõsi, kõik oleneb muidugi hinnast.
Vasta
#9
Olen sama meelt, et reeglina head/võim on suht OK ilma helipaketita.
Kõlarid on kõige nõrgem lüli, standardil kipuvad need konkreetselt papptaldrikud olema.
Proovi esmalt kõlarite swap teha + heliisolatsioon ustesse, üllatud.
Samas, mul pole ühtegi MB-d olnud, millel ma ei oleks teinud uste/kõlarite jäigastuse mattide näol, vahe on tuntav.
Eriti nendel, millel on aknalaual subwoofer/soundboard.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Hei! Ja head pühade jätku! Minu pühad möödusid täna 3 tundi garaazis ning et järgmisel hädalisel lihtsam oleks, jätan ka siia märgi maha. Ebakvaliteetsed (puhta p*sad) kõlarid esiustes vahetasin ümber 16,5 cm Hertz mid-bass kõlarite ja twiiterite vastu ning tulemusega hetkel täiesti rahul. Kuna tegemist ei ole päris “säästumarketi” tootega, siis soovitati mul enne max võimsusel kuulamist need nö sisse mängida, aga juba praegu on müstiline vahe helis sees. Suures plaanis näeb kogu protsess välja selline, nagu juba üks kasutaja siin väljamaa foorumist leidis. Pisut kannatlikkust ja improvisatsiooni ning tulemus on üllatav. Samas tagumiste uste kallale ei viitsiks tappes ka minna, üksjagu siiski aretamist ning praeguse tulemusega saab juba täiesti ladnalt lemmiklood kuulatud Smile
Vasta
#11
Mingeid pilte töökäigust? Kas valjukas ka plastkpesa külge kuidagi kinni ehitatud
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
(26-12-2018, 11:40 AM)Laur Kirjutas: Mingeid pilte töökäigust? Kas valjukas ka plastkpesa külge kuidagi kinni ehitatud

Pilte teha ei viitsinud. Suur n*ss on bassikõlari paigaldamine originaalkõlari raamile, seal vaja loomingulist lähenemist, vastasel juhul ei lähe aftermarketi kõlari magnetist aknaklaas enam mööda. Kõigepealt puurisin raami needid välja (aken laske kindlasti enne üles!!!). Vana kõlari lõhkusin välja, freesisin raami uue kõlari jaoks parajaks, kinnitasin uue kõlari poltide ja silikooniga raami külge, kõlari juhtmed ühendasin kiirliitega raami pistikusse, raam koos kõlariga uuesti neetidega ukse külge tagasi. Seejärel lisasin filtri, mis sai voolu bassikõlarisse tulevast juhtmest. Sealt edasi juba lihtne, filtrist kaks juhet bassika raami pistikusse, kaks juhet tviitrisse. Vana tviiter tuleb kergelt sikutades välja, uus pisut väiksem ning paigaldasin lihtsalt kahepoolse teibiga, sai väga hea. Õnneks oli sõber abis, tegi paralleelselt teist ust, vastasel juhul suht päeva töö kui korralikult teha.
PS! Ma olen pühapäeva nokitseja kõige tõsisemas mõttes, seega ajakulu ja töökäigu kirjelduse üle ärge kriitikat pilduma hakake Big Grin
Vasta
#13
Siis on ukseehitus 212 sama
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C350 2012 Pimenurga andur vigane GertLem 5 256 10-10-2024, 08:46 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 219 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 FL halogeen esitulede upgrade PaulE 0 172 28-03-2024, 05:53 PM
Viimane postitus: PaulE
  W204 c320cdi generaatori vahetus? jsv 5 604 25-01-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: jsv
  W204 om651 kütuserõhk madal. Barna 4 628 24-09-2023, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 lukustus mure tomm75 2 517 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 5,332 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 608 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis lpart 2 608 03-03-2023, 10:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  w204 08a kellad, terve laud ja roolinupud ei tööta kriipspois 1 452 25-01-2023, 09:41 AM
Viimane postitus: T6nu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne