Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Avastamas 2008a Viano 4matic
#1
Tere.

Ma ei hakanud uut teemat tegema, koondan siia ühte oma tekkinud küsimused.

Tegemist 2008a Vianoga, 2,2
Olen auto juba saanud sellisesse seisu, et võib rahule jääda, üks probleem veel on, millele ma ei ole abi saanud.
Nimelt kero töötab,kui lisasoojendus, pole probleeme, aga miks see sigudik ei tööta eelsoojendina? Ei nupust, ei taimeriga.
Kas võib olla nii, et...Algselt näitas lisa veepumba riket. Minu küsimus,kas see lisa veepump on töös ka lisasoojendus olukorras, või siis teeb kogu töö mootori veepump ja lisa pump töötab ainult siis, kui mootor ei tööta. Sest rest funktsioon tundub ka, et ei toimeta, sest kohe hakkab külma tulema.
Palun mõned näpunäited.

H
Vasta
#2
Eks mingi viga vaevab. Lisa veepump, aku pinge jne. Võimalusi palju. Aga ilma diagnostikata ei tee midagi.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#3
Diagnostika on sealt üle käinud, Boschi seadmega. Algselt oli lisa veepump, hakkas tööle, siis oli aku, see ka kõrvaldatud..
Käin veel korra pärast seadmega autot paaritamas, vaatame, mis näitab.

H.
Vasta
#4
Kui käivitada üritab ikkagi (kaasneb tavalise pisut suitsu, haisu, klõksutamist), siis tasub viga otsida kerost endast.
Ma pole enda omaga kah remonti jõudnud, kuuldavasti on põhihädadeks küünal, kütusepumba madal tootlikus jne.
Vasta
#5
Ta töötab, kui lisasoojendus, aga ennem käima ei taha minna. Seade ise vast töötab
Vasta
#6
Jah, mul kah käiva mootoriga töötab väga hästi, kui lisasoojendus.
Seisva mootoriga peale suure suitsupilve ei saa muud midagi, on juhuseid, kui ei tule sedagi.
See kõik vihjab üldiselt sellele minu puhul, et kütusepump ei jõua soovitud kogust ette anda. Aga oletama ei viitsi hakata, mõistlikum on viia kellegi juurde, kes kerodega toimetab.
Vasta
#7
Aga kas mitte piisav kütuse kogus ei mõjutaks ka töötamist lisasoojenduse funktsioonis? Kütus tuleb ju ikka sama rada?
Muidugi oleks alati lihtsam viia, aga siin kaks probleemi, nimelt pole meil palju usaldusäärseid tegijaid ning mulle meeldib ise nokitseda, kui veel seda aga rohkem oleks.

Enda omale panin arvuti sappa.
Eelsoojendusel oli veaks kütuse tase. Tankisin paagi täis, kui tuli põles. Mis ajast see pada enam käima ei lähe, kui palju peab kütust olema, ennem, kui lukku läheb?
Kustustasin vea, võtsin maha luku.
Teine viga oli kliimale. Nimelt aux water pump. Kas see viimane võib põhjustada kero mitte töötamist? Kas sellel juhul on tegemist pumbaga, mis asub mootori ruumis, paremal rattakoopal allosas? Neti info kohaselt põhjustab see pump REST funktsiooni mitte toimimise.

H.
Vasta
#8
Kui mootor käib, siis kütus läheb kah paagis soojemaks (tagasivoolust) ja kui pumba tootlikus kehva juba, siis külma kütust ta ei jõua piisavalt ette sööta.

Mis puudutab kütusekogust, siis üldiselt on mõistlik kerot kasutades paak ikkagi üle poole täis hoida. Mida vähem kütust, seda raskem on kütust ette sööta.
Vasta
#9
Kui lisasoojendusena töötab, siis pole kütuse probleem. Pigem lisa veepumba probleem. On olnud juhuseid kus heitgaasid lähevad nii öelda uuele ringile. Õhuvõtust sisse ja lämmatab ära. Aga siis olnud tihendi probleem või summuti katki. Osadel VW on kaks akut ja eelsoojendusena töötab lisa aku pealt. Kui lisa aku tuksis siis eelsoojendusena läheb korraks tööle aga kuna pinge madal siis lülitab välja.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#10
Mul küll oli bensukas ja VW, aga mul oli tsirkulatsioonipump kutu, läks käima täpselt nii kauaks, kuni üle kuumenes, siis lülitas ennast välja. Sõidusoojendina töötas.
Vasta
#11
(27-02-2018, 08:18 AM)Eero_S Kirjutas: Mul küll oli bensukas ja VW, aga mul oli tsirkulatsioonipump kutu, läks käima täpselt nii kauaks, kuni üle kuumenes, siis lülitas ennast välja. Sõidusoojendina töötas.

Nagu enamus katlaid, kaitseb ka MB oma end ülekuumenemise eest. Kui tsirkulatsioonipump ei toimi,siis loomulik ringlus pole kaugeltki piisav.'

Tee tsirkulatsioonipump korda, veendu piisava pinge olemasolus (katla klemmidel, mitte akus!!!) ja seejärel saad alles hakata uurima, kas midagi peenemat on tuksis.
Vasta
#12
Täpselt ei tea aga osadel autodel on kaks lisa tsirkulatsioonipumpa, üks auto enda oma kliima jaoks ja üks eelsoojenduse jaoks.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#13
Tere.

Ma loodan, et keegi jõuab siia alla ka.
Hakkas huvi pakkuma, et mul autol tuled põlevad ka 0 asendis, muidu eelmistel Mersudel on automaatsed tuled olnud ON asendis, sellel aga lõõmavad mõlemis asendis, selle vahega, et ON asendis ei kustu ära. Nagu imelikul Prantslasel. Tuhnisin netis, seal väidetavalt peaks saama menüüs seda muuta. Minu auto menüü on aga suht lühike, isegi ranget (jäänud kilomeetreid) ei näita. Saab ainult kojusaatmise tulesid seadistada.
Kas parem on board comp. Tuli lisaraha eest tellides? Või Viano omanik ei taha menüüdes auto sätungeid muuta?
Milllised on lahendused, et oleks võimalik need tuled pisut ringi progeda, kui auto enda menüü seda ei võimalda, kui üldse on?

H.
Vasta
#14
Terve.

Mul tekkis paar küsimust.
Hakkasin lisa kaugtulesid installima. Kindlasti on veel need keegi oma autole installitud, kust olete võtnud impulsid releele? Peaksid töötama koos auto enda kaugu tuledega. Ma ei leidnud kuskilt auto enda releede skeemi. Isegi netis polnud sarnast. Toite kaitsmele panen lisa moodul kaitsme karpi.
Teiseks, tahavaate kaamera paigaldus. Autos Command NTG 2,5 on vist täpne mark. See vist tuleb arvutiga ka paaritada,et hakkab aru saama, et peaks pilti näitama?

Parimat

H.
Vasta
#15
Tänapäevasemates autodes ei kasutata tulede lülitamiseks enam väga releesi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
Tere.

Leidsin netist sellise lehe, kus kirjas MB lisad ja muu säärane.
Lisan oma auto vin koodiga lehe

https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede...qn1u-l-62l

Peale kõike uud on seal kirjas selline lisa nagu z11BAD ROADS VEHICLES

Mida see tähedab ja kas seda asja võib 100% usutavana võtta?

H.
Vasta
#17
Mercedese esindus annab sellise tulemuse

2007 MERCEDES-BENZ CDI22TRE/L4X4 3200 (639.813)
General Data
FIN WDF63981313398636
Model CDI22TRE/L4X4 3200
Engine 646982 51 499729
Transmission 722682 07 234397
Order Number 5 7 525 10036
Order Location LATVIA
Paint 1 PAINT COLOR, BRIL.SILVER METALLIC MB 9744 (9744)
Release Date 2007-12-22
Delivery Date 2007-12-26
Code Description
181 FUEL FILTER WITH WATER SEPARATOR
213K ALTERNATOR 14 V / 200 A
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
617K FUEL FILTER WITH WATER SEPARATOR
AC7 AXLE RATIO I = 3.273
BB3 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
CL2 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
CL4 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL WITH TRIP COMPUTER
CM2 BUMPER AND DETACHABLE PARTS PAINTED VEHICLE COLOR
D12 ROOF RAILING/TRUNK LID RACK
D24 POWER GLASS TILTING/SLIDING ROOF IN PASS. COMPART.
E07 HILL-START ASSIST
EL9 2-WAY SPEAKER AT FRONT AND REAR
EN4 COMAND WITH TMC INTERFACE
ES1 12 V SOCKET PASSENGER COMPARTMENT
EZ8 PARKTRONIC
F61 INSIDE REARVIEW MIRROR
F64 ELECTRICALLY FOLDING OUTSIDE MIRROR
F66 LOCKABLE GLOVE COMPARTMENT
F69 ELECT.ADJ.& HEAT.OUTSIDE MIRR. W/INTEG. TURN SIGN.
FF1 CENTER CONSOLE WITH STOWAGE COMPARTMENT
FS5 ILLUMINATED MIRRORS FOR SUN VISORS
FY1 THEFT PROTECTION PACKAGE
FZ8 CONVENIENCE OPENING/CLOSING W. INFRARED REM.CONTRL
G40 AUTOMATIC TRANSMISSION
H00 HOT/COLD AIR DUCT TO PASSENGER COMP.
H12 HOT WATER ADDITIONAL HEATER
H16 SEAT HEATER FOR DRIVER
H21 ALL-RND.HEAT ABSORB.GL.W.BAND FLTR ON FR.WINDOW
HH4 THERMOTRONIC AUTOMATIC AIR CONDITIONING
HI1 CLIMATE ZONE 1 (COLD/COMFORT)
HZ0 ELECTRIC HEATER BOOSTER
HZ7 SEMI-AUTOM. REGULATED A/C, TEMPMATIC IN REAR
IL2 EXPORT CODE
J56 SEAT BELT WARN. SYS. F. DRIVER + FRONT PASS. SEAT
J65 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
JA1 INDICATOR LAMP FOR WIPER FLUID LEVEL
JA5 LIGHT AND RAIN SENSOR
JC2 SOFTTOUCH COCKPIT
JK3 INSTRUMENT CLUSTER WITH PIXEL MATRIX DISPLAY
KA1 PARTICLE FILTER
KL5 FUEL FILTER WITH WATER SEPARATOR
L04 AUTOMATIC DIM-DIP LIGHT
LB9 EXIT LAMPS
LD0 OVERHEAD CONTROL PANEL WITH 2 READING SPOTLIGHTS
LD5 ADDITIONAL INTERIOR LAMP IN PASSENGER COMPARTMENT
M40 ALTERNATOR 14 V / 200 A
MC3 ENGINE OM646 DE22LA 110KW (150HP) 3800RPM
MF4 LOW EMISSION VEHICLE AS UNDER EU4 GR.III
MS1 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
Q22 TRAILER HITCH WITH NON-REMOVABLE BALL HEAD
RF1 TIRE MANUFACTURER CONTINENTAL (10)
RG7 TYRES 225/55 R17
RL8 LIGHT-ALLOY WHEELS 7JX 17
RM4 COMFORT TYRES
RR6 SPARE WHEEL WITH JACK
S22 DRIVER'S SEAT ARMREST
S25 CO-DRIVER'S SEAT ARMREST
SA6 CO-DRIVER'S AIR BAG
SB2 PASSENGER SEAT, COMFORT
SF1 FRONT SEAT ELECTRICALLY ADJUSTABLE
T70 CHILD SAFETY LOCK ON DOORS IN PASS. COMP.
UR1 SEAT RAIL SYSTEM WITH QUICK COUPLING
US5 3-SEAT BENCH, COMF., 2ND ROW W. FOLDING OUTER SEAT
US6 SINGLE SEAT 1. ROW LEFT
US7 SINGLE SEAT 1. ROW RIGHT
V33 CARPET IN REAR
V36 HEADLINER
V44 CARPET IN FRONT VEHICLE INTERIOR
VH1 GRAB HANDLES IN REAR
VP1 TREND EQUIPMENT LINE
VU5 LEON ORION GRAY FABRIC
W16 LEFT FRONT WINDOW, FIXED IN SIDE WALL/SLIDING DOOR
W17 RIGHT FRONT WINDOW,FIXED IN SIDE WALL/SLIDING DOOR
W32 ELETRIC VENT WINDOW PASSENGER COMPARTMENT
W65 TAILGATE
W70 COLOR GLAZING IN REAR, BLACK GLASS
W78 LIFTGATE/REAR-END DOOR WINDOW W/ WIPER+WASHER SYS.
WA9 STEUERCODE WERK
X42 PLATES / PRINTED MATERIALS ENGLISH
XA2 WEIGHT VERSION 2940 KG
Y10 FIRST AID BAG
Y44 HAZARD WARNING TRIANGLE
YE2 FOLDING TABLE
YE5 ASH TRAY AND DRINKS HOLDER IN PASS. COMP.
YF7 FIRE EXTINGUISHER, 1 KG
Z11 BAD ROADS VEHICLES
Z42 APPROVAL AS PASSENGER CAR
ZG2 PERMANENT ALL-WHEEL DRIVE
ZP5 ACTIVITY PACKAGE
Kurjajuur
Vasta
#18
Tänud, st. Võis uskuda ka esialgset. Aga ikkagi, mis asi see halva tee asi on. Ja lihtsalt, seal ka kirjas , SOFTTOUCH COCKPIT, jessas, see on ikka jõhker plastik, pole sellist üheski teises mersus.

H.
Vasta
#19
Võta tavaline Vito ja sa saad teada, kui "Soft" see Viano oma on. See on ikka päris soft, võrreldes kõige planguma Vito kaubikuga.
Z11 ehk halva tee pakett sisaldab üldjuhul tugevamaid vedrusid, võibolla on ka amortides erinevus.
Vasta
#20
Tere.
Mulle tundub, et tuleks mingi hetk ette võtta esimese diffri laagrite vahetus. Tundub uluvat pisut.
AGA, ma netist ei suuda leida mitte mingit infot, mis differ tal üldse all on, kas sobib ka teiste MBl kasutatavatest. See on lihtne info, et R, ML ja GL on samad, aga edasi? Äkki kellelgi on rohkem infot selle kohta?

H.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Viano w639 v6 d. salongiventilaatorite puhumise mure. taavi526 7 710 22-01-2024, 06:57 PM
Viimane postitus: taavi526
  Viano w639 mootori juurest tossab Svensi 3 594 04-11-2023, 01:16 PM
Viimane postitus: v6sa
Information Viano 2012 pisidetailid andrese61 0 322 16-06-2023, 07:44 PM
Viimane postitus: andrese61
  Viano 3.0cdi soonrihm jass161 1 421 16-01-2023, 10:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB Viano starter klõpsub atammepold 8 959 03-01-2023, 02:50 PM
Viimane postitus: atammepold
  Viano 2009. 2.2, 4matic rehivde kohta küsimus andorian 2 538 11-09-2022, 09:10 PM
Viimane postitus: andorian
  W639 Viano istmemälud Ahven777 0 570 26-10-2021, 08:42 PM
Viimane postitus: Ahven777
Thumbs Down Mb Viano w639. Elektriuks maku 0 562 15-09-2021, 09:42 PM
Viimane postitus: maku
  Viano stabika puksid klambrid farmer 4 1,352 27-08-2021, 10:22 PM
Viimane postitus: shed
  Viano tagatuli ei tööta Junglirott 0 612 22-07-2021, 04:53 PM
Viimane postitus: Junglirott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne