Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti
#1
Tere,

Aparaadiks 230CE, 2.3 bens 97kw. Minu teada karburaatoriga, igavene jurakas õhufilter on peal. Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Mul ei ole selle Merc mootoriga kogemusi aga Lada kogemuse pealt ütleks, et sümptomid sarnanevad sellele, kui proovid siksi käima panna ilma toorest avamata. Kas 2.3 Mercedes-Benz mootoril on ka toores? Äkki on automaatne toores ja see ei toimi? Kust võiks seda otsida?

Mõtlesin, et äkki tegu mingi tüüpilise veaga, et keegi oskab kohe öelda, kust otsida. Ütlen ära, et küünalde vahetamine ei muutnud midagi. Samas eelmiste omanike käes mootorit vahetatud ja äkki ei ole kõik õigesti kokku pandud vms.

Tänud
Robert
Vasta
#2
(08-08-2018, 02:31 PM)cobravello Kirjutas: Tere,

Aparaadiks 230CE, 2.3 bens 97kw. Minu teada karburaatoriga, igavene jurakas õhufilter on peal. Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Mul ei ole selle Merc mootoriga kogemusi aga Lada kogemuse pealt ütleks, et sümptomid sarnanevad sellele, kui proovid siksi käima panna ilma toorest avamata. Kas 2.3 Mercedes-Benz mootoril on ka toores? Äkki on automaatne toores ja see ei toimi? Kust võiks seda otsida?

Mõtlesin, et äkki tegu mingi tüüpilise veaga, et keegi oskab kohe öelda, kust otsida. Ütlen ära, et küünalde vahetamine ei muutnud midagi. Samas eelmiste omanike käes mootorit vahetatud ja äkki ei ole kõik õigesti kokku pandud vms.

Tänud
Robert
Pierburg ecotronic

Vasta
#3
Tere,

230CE mudelinimetuses viitab ikka ju oma "E" tähega sissepritsele ning sama teevad kilovatid.

Kas soojalt on mootoripöörded täiesti õiged ja armatuurlauas üleliigseid tulesid ei põle?

Ülepingerelee sümptomiks on sageli külmalt väga madalad pöörded ja soojalt samas võivad olla isegi kõrgemad kui ette nähtud.

Parimate soovidega,
Tauno
Vasta
#4
Mootorivahetus jälle annab võimaluse suvalise paja leidumiseks. Kunagi oli katlaruumis tõesti KE-Jet.

Et asi oleks kindel, võta õhupuhasti maha ja tee selle all elunevast ussipesast pilti. Eks me siis arvame.
Vasta
#5
Mina soovitaks Cobravellol pöörduda mõne asjatundja poole. Ladakogemuse pealt minna remontima KE-Jetronicut või Pierburgi karbussi (mis iganes selle auto peal siis on) ei ole vast tark tegu.
Esimesena turgatab pähe Speedster ja Hannes Krik Tallinnas.
Vasta
#6
(08-08-2018, 04:04 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,

230CE mudelinimetuses viitab ikka ju oma "E" tähega sissepritsele ning sama teevad kilovatid.

Kas soojalt on mootoripöörded täiesti õiged ja armatuurlauas üleliigseid tulesid ei põle?

Ülepingerelee sümptomiks on sageli külmalt väga madalad pöörded ja soojalt samas võivad olla isegi kõrgemad kui ette nähtud.

Parimate soovidega,
Tauno

Soojalt ei ole pööretes anomaaliaid täheldanud, istuvad ilusti omal kohal. Armatuuris üks tuli küll läheb vahel põlema, aga see ei tohiks olla seotud, samas mine tea. Panen igaks juhuks selle teema ka siia kirja.

Nimelt läheb vahel põlema õlitaseme tuli, ja siis kustub jälle ära. Mootoriõli on vahetatud ja kogusel olen silma peal hoidnud, see on kindlalt paigas. Samuti sooja mootoriga tühikäigul kukub õlirõhu näidik vahel alla 1 (külmalt pööretel 3 ja tühikäigul 2, soojalt pööretel 3 ja tühikäigul 0-1) samas ei ole tuvastanud ühtegi sümptomit mis kaasneks õlirõhu kadumisega (kahjuks sellega kogemus olemas) ja guugel väitis olevat tüüpiline, et õlirõhu andur soojast peast valetab, mitu inimest kirjutas et neil samamoodi soojast näitab 0. Loomulikult tuleks see ka ära vahetada kiiremas korras.

Katsun nädalavahetusel pildi teha õhufiltri alusest ka.
Vasta
#7
(08-08-2018, 02:31 PM)cobravello Kirjutas: Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Pakun, et selle K-jeti aju ei tea lihtsalt, et mootor külm on. Ja seetõttu ei tekita toorest.
Vaata, kas tempianduril on külmalt suur takistus (6k oomi) ja kuumalt väike (mingi paar-kolmsada)

.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 212 350d 4 matic külmalt vibratsioon sees. Auschwitz 18 2,862 05-03-2022, 08:26 AM
Viimane postitus: kait
  c124 E220 110kw 1993, ülepingerelee 966mkr 4 3,056 12-03-2019, 03:19 PM
Viimane postitus: 966mkr
  w210 e290 käivitub/ei käivitu mmrk 4 4,391 11-03-2019, 09:36 PM
Viimane postitus: vivaldi
  c124 E220 110kw 1993, esitulede vaakum ja kesklukk 966mkr 3 3,141 11-03-2019, 05:34 PM
Viimane postitus: v6sa
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 5,185 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,322 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  C124 Egoolen 2 2,740 14-07-2017, 01:18 AM
Viimane postitus: 124STD
  C124 Egoolen 2 2,304 06-07-2017, 04:08 PM
Viimane postitus: Egoolen
  1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale nostromo 6 5,085 17-06-2017, 12:27 PM
Viimane postitus: Werewolf
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,217 24-04-2016, 08:17 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne