Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üks natukese tõsisem teema
See on üleüldse selline hea tekstiraamatu näide, kuidas pidu lõpetada.
1. Oma ajastu kohta normaalse võimsusega mootor, tagaveo otsas, mis algajale mahlamütsile ohjamiseks üle mõistuse käib.
2. Tehniliselt mitte korras auto, sest bensiin võtab kogu selle vähesegi raha ära.
3. Omadega otsas rehvid. Välimised servad tunduvad ok, keegi tagumistel sisemist serva nii kui nii ei vaata, kuna selle nägemiseks peab ennast natuke füüsiliselt koormama, kummarduse, kükituse või kaugemale jalutamise näol.

Üleüldse see rehviteema on suht valus. Foorumid on täis ilusaid autosi uhkete, kalliste, suurte velgedega, aga keegi ei raatsi sinna hiinlasest midagi paremat peale osta.

Karm reaalsus on see, et inimesed ei taha, ega suuda aru saada, et autot hoiab teel põhimõtteliselt kaks asja, mõistus ja rehvid. Ma olen püüdnud mõnele selgeks teha, et rehv ei ole koht, mille pealt kokku hoida, aga see on olnud tuulega võitlemine.

Meie seast peaks olema jah, kasutajanimi praegu ette ei viska. Kuna vahepeal oli edastatud valeinfot, siis muudan postituse õigemaks, kui õiget infot juurde tuleb.
Vasta
(12-06-2017, 01:52 PM)Eero_S Kirjutas: See on üleüldse selline hea tekstiraamatu näide, kuidas pidu lõpetada.
1. Oma ajastu kohta normaalse võimsusega mootor, tagaveo otsas, mis algajale mahlamütsile ohjamiseks üle mõistuse käib.
2. Tehniliselt mitte korras auto, sest bensiin võtab kogu selle vähesegi raha ära.
3. Omadega otsas rehvid. Välimised servad tunduvad ok, keegi tagumistel sisemist serva nii kui nii ei vaata, kuna selle nägemiseks peab ennast natuke füüsiliselt koormama, kummarduse, kükituse või kaugemale jalutamise näol.

Üleüldse see rehviteema on suht valus. Foorumid on täis ilusaid autosi uhkete, kalliste, suurte velgedega, aga keegi ei raatsi sinna hiinlasest midagi paremat peale osta.

Karm reaalsus on see, et inimesed ei taha, ega suuda aru saada, et autot hoiab teel põhimõtteliselt kaks asja, mõistus ja rehvid. Ma olen püüdnud mõnele selgeks teha, et rehv ei ole koht, mille pealt kokku hoida, aga see on olnud tuulega võitlemine.

Meie seast peaks olema jah, kasutajanimi praegu ette ei viska. 2 hukkunut, autojuht läks ka järgi, nooremal tüdrukul selgroomurd.

Ma just lappasin teemasid läbi ja ei leidnud meie hulgast..
On küll kasutaja "kodutu", kellel sama värvi kupee Lõuna-Eestis, kuid tal see diiseldatud ja ka numbrimärk ei klapi. Samuti on kasutaja täna hommikul foorumis käinud.
E55 AMG
Vasta
Kusjuures ma lappasin ka ja ma ka ei leidnud, aga ma tean, et tal vähemalt oli kunagi kasutaja. Mulle millegipärast tundub, et kasutaja on kustutatud.
Vasta
(12-06-2017, 02:02 PM)Lahekas Kirjutas:
(12-06-2017, 01:52 PM)Eero_S Kirjutas: See on üleüldse selline hea tekstiraamatu näide, kuidas pidu lõpetada.
1. Oma ajastu kohta normaalse võimsusega mootor, tagaveo otsas, mis algajale mahlamütsile ohjamiseks üle mõistuse käib.
2. Tehniliselt mitte korras auto, sest bensiin võtab kogu selle vähesegi raha ära.
3. Omadega otsas rehvid. Välimised servad tunduvad ok, keegi tagumistel sisemist serva nii kui nii ei vaata, kuna selle nägemiseks peab ennast natuke füüsiliselt koormama, kummarduse, kükituse või kaugemale jalutamise näol.

Üleüldse see rehviteema on suht valus. Foorumid on täis ilusaid autosi uhkete, kalliste, suurte velgedega, aga keegi ei raatsi sinna hiinlasest midagi paremat peale osta.

Karm reaalsus on see, et inimesed ei taha, ega suuda aru saada, et autot hoiab teel põhimõtteliselt kaks asja, mõistus ja rehvid. Ma olen püüdnud mõnele selgeks teha, et rehv ei ole koht, mille pealt kokku hoida, aga see on olnud tuulega võitlemine.

Meie seast peaks olema jah, kasutajanimi praegu ette ei viska. 2 hukkunut, autojuht läks ka järgi, nooremal tüdrukul selgroomurd.

Ma just lappasin teemasid läbi ja ei leidnud meie hulgast..
On küll kasutaja "kodutu", kellel sama värvi kupee Lõuna-Eestis, kuid tal see diiseldatud ja ka numbrimärk ei klapi. Samuti on kasutaja täna hommikul foorumis käinud.

Ei jah, minu auto on garaažis, poolikult üle värvitud. Eusa_angel
Ja tegu on selle autoga. Ehk siis ühesõnaga tapeti ära üsna hästi säilinud isend...
http://www.veetehnika.ee/kasutatud/auto...._missing=1
[Pilt: 55954285.jpg]

Vasta
Lastevanematele tuleb siin lisatöö. Tuleb õpetada lapsi, et teeksid kiire tehnoülevaatuse autole ja juhile. Rehvid korras, juht kaine.
Sellise laksu järel. Elus küll aga kas ka töövõimeliseks jäävad, sellest kahjuks hiljem keegi ei kirjuta.
Vasta
Ma seekord ei kirjutanud vihast facebooki, aga see, mis täna on toimunud on üle normaalse mõistuse.

https://facebook.com/story.php?story_fbi...1184213031

Nagu eelmine kordki, saavad lugeda kõik, kes linki klikivad.
Vasta
Minu kummardus pikivahe olulisuse mainimise eest.Eusa_angel

Olin eile täpselt samal ajal liikvel ja ilmselt üks esimesi, kes Ardus ümbersõidule suunati. Igatahes korraldav politseinik alles ajas kufti selga.

See, mis toimus kolonnides, on ajuvaba - sõidetakse lumepilves ilma igasuguse nähtavuseta. Samas tee oli nii libe, et 1,4 mootoriga Peugeot 5008 korralike naastrehvidega peksis pidevalt püsikiirusehoidjat välja, kuna küll kaapsas vedav ratas jääl ringi ja küll lükkas tuuleiil pära kõrvale. Ei olnud lihtsad olud, ei olnud.

Ning seda arusaamatum on bussiga juhtunu - see ülijuht pidi seisvale sõidukile sisse sõitma, siin ei olnud küsimus liigväikesest pikivahest tingitud kerge müksuga. Aga oli, kuidas oli, ta on maksunud oma ülbuse ja rumaluse eest kõrgeimat hinda. Loodame, et mugavusest või ignorantsusest turvavöötamata reisijad siiski paranevad.

Prantslaste rumalat enesetapukatset ma rohkem ei kommenteeri, kui sealse raadio kunagise hoiatusega ühe äkilise lumesaju ajal:" Ärge üritage püsida ESTnumbreid kandvate autode sabas - nad on sellise libedaga harjunud. Erinevalt meist!" Ehk kui oskusi ei ole, siis ei tasu lennata.

Täiesti masendav on aga teeviletsuste kokkuhoid eilsel päeval. Saabuv tuisk oli ette teada vähemalt 24 tundi. Tuisu algus Olustveres oli täpselt lubatud ajal - kümnest. Alustasin sõitu Olustverest Tallinna suunas kell 11.45. Ja ma ei kohanud ühtegi sahka, ei märganud mitte mingit märki sahkamisest ega kloriidide puistamisest. Ehk mindi ühel Eesti peatrassil teadlikult välja kokkuhoiule põhimõttel:"ehk ei juhtu midagi...". No juhtus. See on nüüd koht, kus mina ka hakkan kellegi pead nõudma. Üks asi on säästa lükkamiselt ja soolamiselt olukorras, kus ööpäeva temperatuur on alla -10 kraadi ja langeb mõni helves, teine eilsetes tingimustes, kus Tallinn-Tartu trassil oli paiguti 10+ cm lund sõidujälgede vahel ja on ette näha temepratuuri tõusu null kraadini.

Jah, juhil on kohustus kohandada sõidukiirus oludele vastavaks ja iga auto ette ei saa panna sahkajat, aga kui 2 tundi peale tuisu ennustatud algust ei ole mitte mingit märki hooldetegevusest riigi ühel põhimaanteel, siis on asjad halvasti ja keegi tuleb selle eest vastutama panna. Et järgmisel korral oleks sahkajaid ja nende töö tulemust näha.

Ma ei tea, millal hakati hooldama Tallinn-Pärnut, aga õhtul enne viit koju kulgedes olid sahajäljed kaunikesti värsked ja sool ei olnud mitte igal pool mõjuma jõudnud hakata. Ehk ka seal oli lastud tee kenasti jäärööpasse sõita, et hilinenult asuda ennastsalgavasse võitlusesse ootamatult saabunud libedusega.

Vasta
See pikivahe on lihtsalt äge teema. Sellega annab nii palju ära teha, mida pooled juhid ei oska ettegi kujutada.

Prantslaste kohapealt, nemad ei olnud milleski süüdi. See AB grupi auto kangutas natuke liigselt minna ja läks lappama. Nemad olid õnnetud kannatajad. Olles alustanud oma kutselise juhi karjääri just nende juurest ja teades, mis seal toimub, siis see ei ole midagi head.

Kahju on see, et kutselised juhid pooltes jamades süüdi olid. Mehed, kes peaksid olema professionaalid ja suutma igasugustes oludes toime tulla.

Meie teehooldus on saast juba sellepoolest, et meil kasutatakse mingit erilist soolasitta. -10 juures ei tohi vesi lennata, aga meil lendab vesi veel -20 juureski. Ja siis kui sellele veel midagi peale sajab, siis see muudab tee libedaks. Tegelikult peaks olema ju ka see, et külmaga on pidamine meeletult hea, aga meil uisutad ka siis mööda sõidurada ringi.
Vasta
Viimase lõiguga 100% nõus. Lumes peab talverehv väga hästi, see soolplöga mis teele voolama jäetakse on sama libe kui tavotil sõita.

Muidugi veel see teema, et tee oli "ootamatult" libe.
Kuidas saab siin olla tee ootamatult libe, talvel?
Californias sadas lumi maha, seal oli tõesti ootamatult libe.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
Kuna bussiõnnetusest kõiki detaile ei tea siis ei hakka kommenteerima aga allpool üks päris sarnane õnneliku lõpuga lugu.

Nimelt pidin olema hommikul kell 5:30 Tartus. Alustasin Tallinnast suhteliselt vara sõitu kuna ilm oli enamvähem sama nagu Ardu õnnetuse hetkel. Samas olid sõidukid veidi teistsugused ja väga häid rehvegi tuli tikutulega taga otsida.
Nautisin 123 mugavust isegi sellises tuisus, õnneks polnud kiirus väga suur kuna nähtavus oli olematu ja kõige hullemad lõigud olid põldude vahel kus oli nagu valge sein ees.
Ühtäkki aga oli selle valge seina sees kaks imepisikest punast täppi. Ja need täpid olid juba esi kapoti keskel. Nimelt olin sujuvalt juba sõitnud rekka haagise alla. Tollal polnud veel nõuet, et taga ja külgedel peavad piirded või kuda iganes neid nimetatakse olema. Nii rekkadel kui ka enamus universaalidel keerutab lumi need tagatuled ikka korraliku vati sisse.
Kurjajuur
Vasta
Ma eeldan, et toona ei olnud udutulesi olemas(sõidukatel muidugi olid, eriti MB'l Icon_biggrin, osadel haagistel pole tänaselgi päeval), aga nende kasutus on ka muidugi klass omaette. Siis kui vaja pole, pannakse põlema ja kui reaalselt võiks põleda, siis küsitakse, kus lüliti on? Eusa_wall

Eks sellest liiklusest võikski pikalt kirjutama jääda, alustades koolitajatest, eksamitest, kultuurist ja kultuuritusest, lõpetades teehooldusega.
Koolituste kohapealt arvan ma näiteks ühtemoodi oma isaga(endine sõiduõpetaja, 35a bussijuhistaaži), et sõiduõpetaja ei saa/tohiks olla inimene, kes ei ole kutselise juhina tööd teinud.
Vasta
Lauriga 101% nõus! Kõige hullem on see keemiaga üles sulatataud lumelöga, mis rehvid täis si**ab ja olematu pidamise tekitab.
Miks, miks, miks seda vaja on? OK, saan aru, et kesklinnas a la Sossi mäel vms aga maanteedel?
Sahatataud/kinnisõidetud lumi on oluliselt turvalisem ning lisaks kaasneb sellega ka valguse peegeldus, mitte neeluvus.
Ja siis see otsa, et naelad asfalti lõhuvad... Muidugi lõhub, kui see keemia asfaldis bituumeni eos sulama paneb.
Küsimus, mille vastust tahaks ka kuulda, et millal tunnistatakse, et Paldiski mnt'l tehtud betoonkatselõigud ei "olegi kõige hullemad".
Vaadates kogu seda teedehitust, alates perverssuse tipptasemest Pärnu mnt "laiendamine" näol kuni "liiklusohutust tagavate" keset sirget teed ehitavate
"ohutussaartest", tekib küll küsimus, et äkki mõni šimpans juhiks seda asja reaalsemalt.....

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(26-01-2018, 01:55 PM)Rolz Kirjutas: Kõige hullem on see keemiaga üles sulatataud lumelöga, mis rehvid täis si**ab ja olematu pidamise tekitab.
Miks, miks, miks seda vaja on? OK, saan aru, et kesklinnas a la Sossi mäel vms aga maanteedel?

Eks asi on hinnas. Muu maailm hukkab seda vastikut keemiat kalli raha eest kuhugi maapõue sisse peitu, aga meil visatakse ta teede peale.
Vahepeal nad (linnavalitsuses) isegi kisasid, et Tehnika tänava hobukastaniallee tuleks kaitse alla võtta.
(ega ei tea jah, miks need puud välja surema hakkasid)

Kui lund sajab, sa pead iga paari-kolme tunni tagant sahkama, aga selle keemiaga saab sahkamise nö üle lasta.
Muud põhjust ma küll ei näe.
Kui palju autod sellega roostetavad või poldid kinni jäävad, on otsustajatel üsna savi. Rehvide lamellide täislöömisest rääkimata.

Õnneks nüüd nad lõid ka oma valijat - vene pensionäri - jalaga. See ju ka suitsetab ja joob kogu aeg.
Eks järgmistel valimistel on näha.

Vasta
Kunagi aastaid tagasi tänavapuhastuses töötanud.
Tollal toodi sool ( kõige tavalisem NaCl ) laevadega Leedust/Poolast/Saksamaalt, tihti osteti mingit Ukraina jama, mis oli odavam. Kui Ukraina jama enam saada ei olnud, siis võeti Saksamaa oma, mis toimis oluliselt paremini aga oli 2x kallim.

Mis puudutab selle viimase "lumetormi" olusid, siis eks ta oli ikka keeruline kah. Ma sõitsin umbes 14.30 ajal Tallinnast Märjamaa poole, hakkas vihma sadama. Kernu kandis oli ikka asi päris jube, veokid sõitsid 40-50km/h ja iga tuuleiil vedas auto kuhugi kurat teab kuhu. Rapla piirkonna soolapuistur tuli mulle vastu kuskil Ruunavere kandis. Auto tagant oli ilusit vesimärg, kuskil 10km pärast oli tee jälle peegelsile ja libe kui kurat. Teepind külm, vihm sajab peale ja lõpuks muutub see "soolalahus" nii lahjaks, et tõmbab uuesti jäässe. Ega polegi midagi sellises situatsioonis kahjuks teha, kui autol edasi-tagasi uhada, aga vahepeal jõuab tee juba kuskil teises maakonna otsas 30min jääs olla ja keegi suudab selle ajaga laupa panna.

Pigem ei tasu loota ainult teehooldusele, vaid tuleks arvestada, et meil ongi talv ja see tähendab, et tee võib libe olla. Valida vastav sõidukiirus ja pikivahe ning kõik on tegelikult tehtav.
Vasta
Üpris karm.....
http://rahvahaal.delfi.ee/news/videod/vi...d=81462775

Vasta
Sobitame ühe uudise siia teemasse.
http://ekspress.delfi.ee/teateid_elust/r...d=81869165

Vasta
Ma peaks vist omale ikka eraldi teema tegema oma liiklusalaste postitustega.

https://www.facebook.com/eero.stroom/pos...8579783689

Kliki linki ja saad lugeda, ei nõua moluraamatu konto olemasolu. Smile
Vasta
Mis siis juhtub, kui eesolevale lähedale sõita? 3 meetrit pikkivahet, peeglisse vaatavad, võib hirmus tunne olla küll.
Vasta
Enamasti, kui seljas elada, siis kiirendatakse eest ära, kuni uuesti jalgu jäädakse. Ja nii korduvalt. Ma üldiselt muidugi annan ka visuaalselt märku, et tuleb sõita või eest ära kebida.

Aga mu kirjatüki põhjustas tegelikult olukord, kus sõiduautod tulid tagant kiiremini(80 alas liikusime ca 78-79km/h, püsikaga), ma hoidsin seda ca 75m pikivahet ja need tagantpoolt kiiremini tulijad hakkasid ükshetk sinna minu ette reastuma, kuni mul enam ohutut pikivahet polnud, lasin siis pikivahe umbes 30m peale, ikka oli vaja mõnel ennast sinna vahele pressida. Kõige kummalisem kogu selle asja juures oligi ju see, et me sõitsime kolonnis ühtlase kiirusega(ma oleks 85'ga läinud, kui ees poleks oldud).
Vasta
Väga ajakohane meeldetuletus. Võib-olla siin foorumis liikujatele asjatu, aga meie ümber on palju sääraseid, kes kunagi pole selle peale mõelnud. Tuletame siis vajaduse tekkimisel neile ajudeta nõelujatele meelde, et vähesed krusajuhid tahavad väiksemaid koogiks sõita, aga nad vääramatult teevad seda, kui järjekordne idioot end ohutusse vahesse pressitoorikuks pakub. Või vähemalt mina ei leia küll midagi laiduväärset krusa või bussijuhi tegevuses, kes teelt välja kummulisõidu asemel valib vaheleroninule selgapidurdamise. Ohutum (ja tihti ka keskonnasõbralikum) on lükata idioot kortsu, kui keerata sadu liitreid kütust ja kümneid õli vedukist (pluss koorem) kraavi.

Rääkimata ühiskonnale teene tegemisest ühe mõtlemis- ja vastutusvõimetu juhmi liiklusest mõneks ajaks elimineerismisega.Eusa_angel

Ükskord peab inimestele kohale jõudma, et juhtimisõigus pole mitte kõigile tagatud inimõigus, vaid massihävitusrelva ohjamise võimet tunnistav privileeg.Icon_rolleyes Igaüks ei ole selleks võimeline.

Eraldi teema on nutisõltlased, kes oma armastet kaapelauast ei suuda roolis eemal püsida. Läheb uitama, on kogemust, ole sa nii tursk prohv, kui tahes.Crybaby
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne