Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
OK, nüüd räägime juba asjast ja mitte tjuuningust.:cool_rsvd:
Tikkpolt võib vabalt olla ka vähe tugevam, kui tavaline 12,9. Või on rattapoldid suisa 8,8? Teab keegi? Kas nonde Fordi poltide tugevus oli teada? Ja kas oli tegemist alumiiiniumi või mõne eriti tugeva, kõrgelt legeeritud alumiinimumisulamiga? Kui täpselt vahesibid osta käisid? Lõtk kümendikmm-tesvõi mm-tes?
Loomulikult on olemas väga tugevaid kinnitusviise, kuid nende jooks võib maksta enam, kui korralik veljejooks...
Tikkpolt on muidugi parem, sest kriitiline osa keermest ehk rattarummus olev osa ei liigu, mistõttu ist on tihedam ja liide tugevam. Kui sinna panna keermeliimi, siis võiks seda ühendust teatava reservatsioniga suisa monoliitseks pidada. Tikkpoldi ja mutri keerme tööosa on samas oluliselt pikem, kui poldi ja rattarummu puhul...
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Tikkpoldi täpset materjali nüüd just öelda ei oska aga vähemrahakad rallimehed, kes racing-poest osta ei jõua, treivad neid vist vanadest plokikaanepoltidest. Mutter võib ka olla terasest aga võidusõidus pöörleva massi vähendamise huvides kasutatakse miskit kõvemat alumiiniummutrit. Tikkpoldil siis keermetel väike vahekoht sees, milleni see siis keermeliimiga (sinisega, et vajaduse korral kätte ka saaks) rummu sisse keeratakse.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Võsa poolt mainitud jutust loen siis välja sellise tarkuse, et lihtsalt flantsi vahelepanemisega on probleemiks mitte see, et poltidele langeb suurem raskus ja poldid võivad ära murduda, vaid see, et tänu flantsile jääb keerme osa, mis rummu sisse läheb, lühemaks.
Kas seda probleemi sellesama keermeliimiga lahendada ei saa/või pikema poldiga?
Ja kust ma siis neid tikkpolte otsima lähen? Kas tavalised autopoed (nagu järvel üks on) sellist kaupa pakuvad, või tuleb seada sammud Balti polti?
Kas on muidu keegi kes teaks kedagi, kes oleks võimeline sellised asjad ise valmis tegema (ja mis raha eest see oleks?)
Tänud.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Või äkki on kellelgi selliseid asju olemas, et oleks nõus mingi raha eest ära andma.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Niisiis sain kätte 6mm flantsid.
Mõõtsin ära, et enne oli polt sees 15-16 mm, seega peaks 9mm jääma ilusti hoidma. Õhtul panen alla.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Said poest,või lasksid teha.Mitu raha maksis.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Just käisin raadil, nägin, et hakatakse tegema flantse mingitele 18-19" x vähemalt 10" speedline velgedele. Veljed muidu mersule mõeldud, aga lähevad corvettele alla. Eks näis mismoodi asi lahendatakse. Veljed ikka megalaiad.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Enda autol on 25mm flantsid. Tsentreerivad nii rummule kui ka veljele. Auto on saksast toodud ja seal olid need asjandused ka all. Tootekood (mitte MB oma) on asjadel olemas, nii et selline legaalne toote.
Ei tea siiamaani pole katki läinud. Kõiksugu kiirusi ja kurve saanud harrastada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
tere mul ka siis nendega probleem õigemini sõbral sõber tahab osta 5x120 auguvahega velgi volvo 470, aga oleks vaja flantse mis muudaks auguvahe kas trummlil 5x120 või siis veljed 5x108, et oskab keegi öelda kus on neid müüa, või kes tegeleb nendega eestis
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Teeb nad ära iga endast lugupidav treial. Vaja on rummu mõõtmeid ja velge ennast, siis pole mingit probleemi.