Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahin käigukastist.
#1
Sõites on vaikselt kuulda kahinat. Algselt arvati, et tegu on kardaani tugilaagriga. Laager siiski paistab olevat korras.

Ilmset on viga käigukasti väljundvõlli laagris. Kas ja kui keeruline võiks olla selle vahetus? Tundub,et kasti otsakaas ei käi eraldi ära.
Autoks 2006 chrysler 300c 3.0crd.
Oskab keegi öelda selle kasti nimetust, et saaks vähe veel googeldada.

Vasta
#2
Laagri korras paistmine on suhteline, enne kasti näppimist tasub ikka vahepukk ära vahetada. On juhuseid kus vahetatud pukilaager hakkab ca kuu aja pärast undama, peab kasutama ainult kvaliteetset laagrit. Kast peaks olema veel 722.6 5g-tronic, vähe usutav et väljundvõlli laagris probleem, selle vahetamiseks tuleb kast maha võtta ja täiesti pulkadeks kiskuda.
Vasta
#3
Väidetavalt on kardaan alt võetud ja proovitud kohapeal käik sees "sõita". Kokku on selle häälega sõidetud üle aasta ja 20000km.
Kõige hullem on hääl kiirustel 30-60 ja kiirendades hääl kaob sootuks. Samas käigu pidurdades just võimendub.

Saan isegi aru , et neti teel kasti ei diagnoosi, aga väike lootus oli, et kellegil ehk sarnased sümptomid olnud.

1) kahin käiguga pidurdades ja kiirustel 30-60
2) kast töötab ideaalselt
3) pole laiali läinud

Vasta
#4
(24-10-2017, 04:07 PM)killer666 Kirjutas: Sõites on vaikselt kuulda kahinat. Algselt arvati, et tegu on kardaani tugilaagriga. Laager siiski paistab olevat korras.
...

Kas laager on võetud maha ja tõdetud hääletuks? Või ainult arvati, kuna pealtnäha on korras?
Vasta
#5
Ei ole veel kahjuks.
Kuigi uus laager on olemas on jäänud asi selle taha, et kohalik töökoda ei taha mind sinna juurde passima, vahtima. Samas ma tahaks siiski ise veenduda kas see auto teeb ilma kardaanita ka seda häält või mitte. Samas on juhtusid kus see hääl on tulnud hoopis tagasillast.
Ilmselt tulebki niikaua oodata kuni rehvivahetuse kiiremad ajad mööda saavad.

Eusa_liar
Vasta
#6
Esimese asjana võta käigukasti õlivann alt ära ja vaata kas seal sees metallipuru ei ole. Teiseks proovi testida nii, et mootor pöörleb konstanselt nt 2500 p/min ja proovi siis käike vahetada (1-2-3-4-5). Sisendvõll päärleb siis sama kiirusega, samas väljundvõlli kiirus muutus 4-5 korda. Jälgi kas hääl muudab sagevust või mitte - ehk aitab määrata kas algallikas on enne või peale planetaare. Keeruline on kui ta on planetaaris endas, sest seal võib teatud dewtailid 4 käiguga hoopis aeglasemalt keerelda kui nt esimeseg sõites.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Sisendvõllis asi kindlasti ei saa olla, sest hääl tuleb ka siis kui mootor suretada. Homme saan kardaani eemaldada ja siis proovin seda katset teha ilma kardaanita. Mulle siiski siiani tundub, et hääle muutus on kõige rohkem seotud rataste, ehk kardaani pöörlemiskiirusega. Samas nüüd viimasel päevadel olen täheldanud hääle muutust peale lörtsis sõitmist. Natuke palvetan ja loodab et siiski on viga tugilaagris.
Vasta
#8
Lõpp hea-kõik hea. Räägin häbiväärse loo lõpuni , ehk on kellegil kasu sellest. Vahepukil vahetati ära tugilaager. Kuna tegu oli ilmselt b varuosaga, siis seepärast oli laager üsna kiirelt kõrina sisse võtnud., kuigi kummiosa ise oli heas korras.
Mina muidugi arvasin, et viga selles ei ole ja ostsin kõige odavama eurose 6006sr laagri. Kahin on nüüd korras, aga hommikul külmaga on kiirendusel selline lennuki maandumise hääl .Peale esmast kiirendust ilmselt laagri määre soojeneb ja peale seda on vaikus. Ühesõnaga 5-6 eurone sääst läheb nüüd ühekorra vahetuse veel maksma.
Vasta
#9
(04-11-2017, 12:44 PM)killer666 Kirjutas: Lõpp hea-kõik hea. Räägin häbiväärse loo lõpuni , ehk on kellegil kasu sellest. Vahepukil vahetati ära tugilaager. Kuna tegu oli ilmselt b varuosaga, siis seepärast oli laager üsna kiirelt kõrina sisse võtnud., kuigi kummiosa ise oli heas korras.
Mina muidugi arvasin, et viga selles ei ole ja ostsin kõige odavama eurose 6006sr laagri. Kahin on nüüd korras, aga hommikul külmaga on kiirendusel selline lennuki maandumise hääl .Peale esmast kiirendust ilmselt laagri määre soojeneb ja peale seda on vaikus. Ühesõnaga 5-6 eurone sääst läheb nüüd ühekorra vahetuse veel maksma.

Täpselt nii ongi, ma ostsin netipoest puki ja laagri, olid vist mõlemad FEBI kirjadega, sain ca kuu aega sõita ja undas. Kusjuures laagril oli määre sees ja visuaalselt kõik okei, aga undas. Pane näiteks Timken või SKF ja mure unustatud. Teine teema on muidugi paigaldus, haamriga ei tohi lüüa sisemise saale peale.
Vasta
#10
(04-11-2017, 12:44 PM)killer666 Kirjutas: Lõpp hea-kõik hea. Räägin häbiväärse loo lõpuni , ehk on kellegil kasu sellest. Vahepukil vahetati ära tugilaager. Kuna tegu oli ilmselt b varuosaga, siis seepärast oli laager üsna kiirelt kõrina sisse võtnud., kuigi kummiosa ise oli heas korras.
Mina muidugi arvasin, et viga selles ei ole ja ostsin kõige odavama eurose 6006sr laagri. Kahin on nüüd korras, aga hommikul külmaga on kiirendusel selline lennuki maandumise hääl .Peale esmast kiirendust ilmselt laagri määre soojeneb ja peale seda on vaikus. Ühesõnaga 5-6 eurone sääst läheb nüüd ühekorra vahetuse veel maksma.
Teema on õnneks juba lahenenud, aga lihtsalt infoks tulevastele kannatajatele ,et ka mina vahetasin sarnaste sümtomitega oma c klassil tugilaagri ära. Kuna lolli pead aegajalt kollitab ikka keskmise eestlase geen, siis uueks laagriks läks loomulikult "fixuse kõigeodavam". Ca 2nädalat oli ok, aga siis hakkas väiksemate käikudega kiirendamise ajal selline undamine, nagu ikarus buss ise hakkaks lendu tõusma. Järgmine laager oli õnneks korraliku kvaliteediga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 veermiku kahin jsv 5 3,751 15-03-2015, 12:56 PM
Viimane postitus: jsv
  W124 250D manual käigukastist automaadiks canyondrift 24 22,358 28-05-2014, 05:35 PM
Viimane postitus: canyondrift



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne