Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soodsad lamellid 195 / 65 / R15
#1
Isa W124-le oleks vaja soodsaid originaalmöödus lamelle 195 / 65 / R15

Milliseid soovitate-kas meie kliimasse sobivad ka köige odavamad (ca 35€/tk)?

Ja kust köige parem hindu vörrelda-on mingit eraldi lehekülge?
Vasta
#2
Igapäevasteks sõitudeks ära neid odavaid vaata. Ma siiani parimad hinnas saanud rehvid24 lehelt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#3
Aitäh! Kas need oleks ok?:

https://www.rehvid24.ee/products/show/2172800
Vasta
#4
Miks peab olema lamell?

Odav lamell on halb valik, odav naast veel toimib.

Kui peab olema lamell ja raha korraliku jaoks ei ole, siis alla Barumi ei tohiks küll latti lasta:
https://www.rehvid24.ee/products/show/1541089

Hiinlastega on see häda, et sama nime all võib täna olla täitsa hea toode, aga homme on pagan teab mis.

Muide, ka Eestis keedetud Vallai Formula N-ICE omab isegi ilma naastudeta mõningast pidamist.

Samuti on üsna pädev säärane idaüllitis, nagu seda on Cordianti naastrehv. Loodetavasti on seda ka nende lamellrehv:
https://reff.ee/pood/rehv/soiduauto/cord...-pw1-6768/

See pagana rehvid24.ee pakub ju peamiselt euroopa vihmarehvi, mitte päris talverehviSad
Vasta
#5
(27-10-2017, 03:42 PM)v6sa Kirjutas: Miks peab olema lamell?

Aga miks peab olema naast?

Mul küll ei ole mingisuguse hullu kogemustepagasiga vehkida, aga selle pisikese kogemusega, mis minul on, olen mina jõudnud järeldusele, et naast on minu puhul täiesti mõttetu rehv.

A: Ma ei ela kusagil metsas, kus mul oleks koguaeg kumer kiilakas tee.
B: Meil on linnad nii vingelt soolatatud, et koguaeg on asfalt väljas, seega on lamellil koguaeg pidamine olemas.


Aga tulles tagasi teema alguse juurde, siis rehvid24 lehel on conti lamell 81€/tk. Tegemist Tehnikamaailma rehvitesti võitjaga ja hind ei ole mitte midagi väga räiget.
Vasta
#6
Käisin eile linnavahel testimas üht autot, millel Continentali VikingContact3 lamellid on all olnud 5 (viis!) aastat 365. Auto läbisõit aastas vast 10-15tuhat.
Madalatest hangedest, kuhu suvekamehed kinni jäid, ronis veel vabalt välja.
Ehk, siis, kallis rehv on ikka hea rehv, rsk.
(tänapäevane vaste on Contact6).

Kui nii pikalt autot pidada pole plaanis, siis nii kallist muidugi ei ostaks.
Mina küsiks selle Nordex Wintersafe hinda nende käest.. (suvel, muidugi oleks pidanud juba küsima)
Seda Nordexi suvekat olen käega katsunud ja testdraivinud, no materjal tundus küll nagu Nokiani oma.
(olen oma elust paar-kolm aastat Nokiani maaletooja juures töötades veetnud)

Lamellidega on veel see teema, et tuntud tootjad teevad saksa ja meie turu jaoks erinevaid. Saksalaste jaoks mõeldud on sellised, millega kannatab küll kiirteel 200-ga kihutada, aga meie lumehanges on nad liiga kõvad. Ehk siis need Pirellid.
Minuarust Pirellil polegi põhjamaade talvele mõeldud asju.
Suvekad, neil, on muidugi üle kõigi, see on selge. Ferrari on kõrvaltänavas ja need ainult nõuavad tulemusi.
Pirelli P6000 on kõigil meeles, see ei kulunud ja pidamine oli super.
Aga talvel lükkavad Ferrari mehed oma autod garaaži ja sõidetakse Range Roveritega.

.

.
Vasta
#7
Vaata, et muster oleks tuntud tootjatega sarnane. Viimased paar aastat oma talveautodele olen ostnud uued hiina lamellid ja kõik tiptop, ainukesed, mis ei meeldinud olid nexen winguard. Kõige odavamad ära osta, ca 50€ tk on okei. Või vaata ca 200€ 4tk ca 7-8mm vähekasutatud DOT 16-17a. nokianid või continentalid.
Vasta
#8
Formula lamell pole suurem asi, naast on küll väga hea. Ma olen neid see aasta meeletult müünud, eelmine aasta läks kah isukalt ja kõik kliendid kiitsid. Lamell aga ei ole saanud üldse head tagasisidet.

Ise vaataks kah Kumhot, Barumit, Savat näituseks. Need peaks olema hinnaklassis 45-55€ tk. Pirelli lamell peaks kah samasse kategooriasse minema (Ice Friction, see on Põhja-Euroopa lamell). Vähemalt viimast ma saan koos KM teha 55€ tk ja kohaletoomisega Tallinnas.

Vasta
#9
Ma panin c124-le alla kõige odavamad 205/55-16 lamellid mis ma leidsin. Ei kavatsenud nendega sõita, vaid lihtsalt igaksjuhuks, kui garaazist talvel korra välja ajada. Maksid 33€ tk (ilmselt sain tuttava soodustust) Kui eelmine aasta see üllatuslumi maha tuli, olin sunnitud sõitma, said hakkama küll, eks ASD aitas ka omajagu. Tootjaks Hifly


Vasta
#10
Soovitan soojalt wolf tire http://veebikunn.ee/liisiauto/pood/wolf-...nord-stud/ rehve,neid nii naelaga kui ilma .
Kuna mul pargis 22autot siis premiumit iga aasta ei jõua osta ja sai sel aastal neid proovitud.Esimese lumega peaks mainima olid super ljuks-id,korralik külg pidamine ja pidurdus maa olematu.Seda brändi hakati vist eelmine/üleelmine aasta alles siin müüma nagu maaletooja jutust aru sain.Eelmine aasta 400 jooksust ei tulnud ühtegi praaki tagasi ja hädaldamised ka puudusid,halva rehviga olevat kohe kiun üleval,seevastu kui normaalne on ega siis keegi ju tagasiidet ei jäta eestlasele omaselt Big Grin
Mul sõber Vianoris ja ei tohi väga võõra ettevõtte kaupa promoda aga siis õlle kõrval ta mulle mainis moka otsast,et võin julgelt need alla keerata,hooaja sõidavad ära ja ilmselt ka teise.
Segu tundud selline hea pehme.Hinnaklass jääb kasutatutega ühte auku.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#11
Nagu arvata vöis siis lahvatas arutelu lamell vs naast nagu Apple vs SamsungSmile

Mu isa on juba vanem mees ja ülirahuliku söidustiiliga. 98% ajast söidab linnas ja ega maal ka tänapäeval teed üsna korras-ka löuna-Eestis.

Tal on juba pea tutikad Nokian Hakkapeliitta naastud eraldi jooksudel kuid meie talvede juures pole mötet 95% ajast naastudel klöbistada.

Kuna NOKIAN i3 suverehvid said selle suvega otsa siis arvasime et vöiks naastudel jooksu üldse ära müüa (mis ka velgede+rehvide all müügis) ja siis kulunud suverehvide velgedele uued aastaringsed lamellid osta-jääb ära see igasügisene ja kevadine rattavahetus ning ei pea kuskil teist jooksu hoiustama.

Eks vötab siis mingid mitte köige odavamad lamellid ära ca 50€/tk.

Vasta
#12
Lamellil tasub pilku pöörata, et kas Lääne-Euroopa lamell või Põhja-Euroopa lamell. Viimane peab meie tingimustes ikka oluliselt paremini, esimesed on odavamad.

Wolf Tyres on protikas, samahästi võib siis Vallaid ja Masterit alla keerata. Pigem eelistada ikkagi tehaserehvi, kasvõi hiinakat.
Vasta
#13
(27-10-2017, 04:17 PM)Eero_S Kirjutas:
(27-10-2017, 03:42 PM)v6sa Kirjutas: Miks peab olema lamell?

Aga miks peab olema naast?
...

Ega peagi. Aga odavad lamellid ei kõlba talveoludes mujale, kui reklaami. Või vihmamärjale asfaldile. No meil säärane viimastel aastatel olnud ongi.

Põhjamaade lamellid ei ole odavad... Olen sõitnud hea lamelliga, olen sõitnud odava lamelliga ja päris paljude asjadega nende kahe vahelt, mistap julgen midagi ka arvata.


Sellest ka minu soovitus, et odava naastuga võib ju proovida, aga odava lamelliga ei ole mõtet end petta - see on vihmarehv.

Mis võib olla väga OK juhul, kui on võimalik sõit edasi lükata parema ilma saabumiseni.Eusa_angel
Vasta
#14
Kusjuures sm. v6sa räägib täielikku õigust. Kui naastrehvi kannatab osta ka kõige odavamat ja see suudab pakkuda mingit pidamist, siis lamelliga on lood teised. Odav lamell ei pea üldjuhul talvetingimustes üldse.
Vasta
#15
Lääne-Euroopa lamell või Põhja-Euroopa lamell-kuidas neil vahet teha?

Järsku mõnda firmat soovitada? Ei orienteeru neis hiina või mittehiina firmades.

Tean vaid vanakooli Pirelli, Nokian, Dunlop, Michelin jms.
Vasta
#16
Mustri järgi teeb vahet, Lääne-Euroopa lamell samalt tootjalt üldjuhul ka odavam Põhja-Euroopa lamellist. Osad müüjad avalikustavad ka selle info.
Põhja-Euroopa jaoks mõeldud nt Sava Eskimo Ice, Continental VikingContact 6, Goodyear UG Ice2, Pirelli IceFriction, Michelin X-Ice 3, Kumho KW31, Bridgestone VRX jne.
Lääne-Euroopa jaoks Barum Polaris 3, Gislaved Eurofrost, Continental WinterContact TS850, Goodyear UltraGrip 9, Michelin Alpin jne.
Vasta
#17
Loetelu on väga täpneNinja

Jämedalt teeb vahet lamellide järgi: kui mustriplokis on peeneid ristsuunalisi lamelle, mida saab näpuga kenasti painutada, on tegu põhjamaade lamelliga. Mis on soojas asfaldil vedel ja Saksamaal kiirteel gaziljoniga paugutades keeb üldse pudruks. Mistõttu rehvi kiirusindeks on enamasti T või H, mitte enam. Reeglina on rehvi küljele kujundatud mägede ja lumehelbega pildike.
[Pilt: Winter_tires_with_North_American_symbol_crop.jpg]
Kui rehvi kiirusindeks on tänapäeva autode ja juhtide (muhhahhhaaaRetard) võimetele vastav V+, mustriplokkides lamelle kas üldse ei ole või on need näpuga katsudes väga jäigad, on suure tõenäosusega tegemist kesk-Euroopasse mõeldud rehviga. Paljudel on avarad pikisuunalised sooned. Aga kuna need on täiesti legaalsed MS rehvid ja tõepoolest saab nendega libedal sõita, siis nimetatakse ka neid lamellrehvideks. Kuigi lamellidest ei pruugi sel rehvil märkigi olla.

Kõik suuremad valmistajad pakuvad mõlemaid.Icon_rolleyes

Lamell vs nael valiku juures on oluline ka see, et lõuna pool on naelad keelatud. Mistap palju Euroopas sõitjal ei jäägi üle muud, kui valida hea libedapidamise (millega kaasneb nigel juhitavus lõunas ja häbiväärne aeglane kulgemine autobahnil rehvide säästmiseks) ja heade sooja ilma sõiduomaduste vahel.
Vasta
#18
Seda mägede ja lumehelbekese märki kusjuures olen kohanud ka mõnel nö. Lääne-Euroopa lamellil ja samas on ta mõnel Põhja-Euroopa lamellil olemata olnud. Võta siis kinni.Eusa_wall
Vasta
#19
Mis lamelliga aastaringsesse sõitmisse puutub, siis suvise kuuma ilmaga on tuttuue korraliku põhjamaade talvex mõeldud lamelli pidamine isegi lõpuni kulunud suverehviga võrreldes oluliselt kehvem. Rahulik ja ettevaatlik sõidustiil küll kompenseerib seda vahet, aga ootamatus olukorras äkkpidurdades võib see vahe tähendada suverehvi puhul lihtsalt ehmatust ja lamelli puhul juba plekimõlkimist. Ehk ühest küljest hoiad rehvide, velgede pealt kokku, aga teisest küljest pead võib-olla autol terve nina laskma korda teha, kuna müxasid rehvide libisedes ees ootamatult peatunud liiklusvahendit.

Iga aastaga suurenev liiklustihedus ning kasvav küsitava sõiduoskusega juhtide osakaal ainult soodustab ohtlike olukordade tekkimist ja nõuab järjest lühema pidurdusmaaga rehve, kuna loodus tühja kohta ei salli ja normaalne pikkivahe täitub liikluses kiirelt paari kolme autoga muutudes olematux. Kui nüüd arvestada lisax inimese vanuse suurenemisel vähenev reaktsioonikiirus on äkkpidurdamisel rehvi pidamise tähtsus veel suurem.

Ühesõnaga soovitan ma siiski kasutada suvel suverehve ja talvel talverehve, kuna aastaringselt ühe rehvikomplektiga saavutatav rahaline kokkuhoid ei ole võrreldav auto keretööde või nina telefonis süüdimatult ülekäigurajale astunud inimelu hinnaga.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#20
Ma vandusin oma Hifly lamellide käitumist juba +15 kraadi juures. Nii pagana vedelad, et jube


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Michelin 275 / 50 / R20 lamellid + suvekad - parima hinnaga? nostromo 9 1,200 21-03-2022, 07:23 AM
Viimane postitus: nostromo
  22" velgedele max paksud/pehmed lamellid? 285 / 35 / R22 vs 275 / 40 / R22 nostromo 7 3,342 22-01-2020, 04:36 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne