Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W204 c220 või c320
#1
Plaan soetada omale 2007 - 2009 aasta diisel w204. Kuidas on hooldus kuludega, kui võrrelda C220 ja C320? Silma all olev C320 on veel ka 4 matic. Kuidas on seis kütusekuluga? Kuidas on vastupidavusega, kumba eeliatada?
Vasta
#2
10a vanat autot ostes pole oluline, mis neist on vastupidav või mis mitte. See on oluline uue auto puhul. Kui tahad üle liisingu temaga sõita.

Kui auto on 10a kestnud, siis sõidab veel teise 10a ka.

Vanal on ikkagi kolm põhiasja:
1. läbisõit ja kontrollitud ajalugu.
2. läbisõit ja kontrollitud ajalugu.
3. Kontrollitud ajalugu ja läbisõit.
Paraku.
Mina vaataks ALLA 400t sõitnud raamatutega autosid, see 3-400 ei tee talle veel midagi.
(neid eesti auto24-s antud läbisõite ära vaata, see on matrix`i maailm, mitte päriselu, kus me iga päev elame)

Hoolduste hindadega + küttekuluga on nagu ikka, et mida suurem mootor ja rohkem lisasid või vedusid, seda kallim.
Vasta
#3
(28-08-2017, 12:24 PM)stihl Kirjutas: küttekuluga on nagu ikka, et mida suurem mootor ja rohkem lisasid või vedusid, seda kallim.
Mitte alati. Mul on reaalne võrdlus võtta 2.0 monoveolise, sedaan, manuaali ja 3.2 neliveolise universaal automaadiga, kus samades tingimustes sõitis 3.2 ivakese ökonoomsemalt. Minu arust ka 124 peal on täitsa olemas lahendusi, kus suurem on ökonoomsem, kui väiksem. Enamasti sõltub see ikka puhtalt sellest, milline tihend roolitaga on.
Vasta
#4
No C 220 ja C320 4 maticu kütusekulu vahe on kindlasti 3 l. Hoolduse vahe väga ei ole.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Hetkel on w203 kerega mb ja selle kõige suurem häda minu jaoks on rooste! Kuuldavasti polevat seda probleemi enam nii palju w204 kerega masinatel?
Lisaks veel, kuidas on lood automaatkastidega. Üks nelikveoline mis müügil on, tollel pidi käigukast jukerdama müüja sõnul. Kas pigem vaadata manuaali poole või ei ole mõtet seda karta? Lisaks küla peal räägiti mingit juttu, et automaatkäigukasti puhul tuleks iga 60k tagant teha mingi ime pesu, mis maksvat 600eur, kas see väide on reaalne?
Vasta
#6
Tere,
Küla jutte ära usuWink 60 000 intervalliga kindlasti kasti õli vahetama ei pea ja selle imepesu hinna võid rahulikult poolega jagada ja siis peaks ka veel jääma veits üle.

Kui nelivedust 320cdi tahad ja 211 kere peaksid tahtma, võid ühendust võtta.

Herki

(29-08-2017, 08:35 PM)raksike Kirjutas: Hetkel on w203 kerega mb ja selle kõige suurem häda minu jaoks on rooste! Kuuldavasti polevat seda probleemi enam nii palju w204 kerega masinatel?
Lisaks veel, kuidas on lood automaatkastidega. Üks nelikveoline mis müügil on, tollel pidi käigukast jukerdama müüja sõnul. Kas pigem vaadata manuaali poole või ei ole mõtet seda karta? Lisaks küla peal räägiti mingit juttu, et automaatkäigukasti puhul tuleks iga 60k tagant teha mingi ime pesu, mis maksvat 600eur, kas see väide on reaalne?

Vasta
#7
C220 - 722.6 kasti viimane versioon - VÄGAVÄGA töökindel. 1 kord 100 000 - 125 000 km jooksul investeerida ca 220-230 € dün. õlivahetusse ja rohkem ei pea mõtlema selle peale.

C320 - 722.9 esimese otsa versioon -nõrgem kui eelkäia (juhtploki ja planetaaride rikked jne). Kui investeerida 1 kord 100 000 - 125 000 km jooksul ca 260 € dün. õlivahetusse siis enamasti rohkem mõtlema ei pea.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
(29-08-2017, 09:54 AM)indrek Kirjutas: No C 220 ja C320 4 maticu kütusekulu vahe on kindlasti 3 l. Hoolduse vahe väga ei ole.

Linnas? Paar nädalt tagasi sama tripp (200km) möödasõitudega c220('13) vs c320 4M('09) - 6,1 vs 6,9. (Rekord on 6,5 aga softiga saab seda numbrit veel ilusamaks muidugi.) Linnas 9-11 olenevalt vajutamisest/ummikust. Mineku vahe on ikka meeletu, eriti mnt möödasõitudel.

Mina valiks/soovitaks 320cdi 4M.
Vasta
#9
Endal on W204 220 CDI ja tuttavatel on olnud nii tagaveolist 320 CDId kui ka 4Matic versioone.

220 CDI 2008-2009 aastast on väga töökindel sõiduk: mootor OM646 oma tootmise lõpuajast, käigukast 722.6 jällegi tootmise lõpuajast, veermik ja sillad vastupidavad. Dünaamika on tavaolude jaoks piisav, aga mitte midagi erilist. Ökonoomsuse mõttes uuematest mudelitest (milledes OM 651 mootor) kehvem (maanteel 5,2 - 6 l/100 km olenevalt sõidumaneerist; linnas 7-10 l/100 km olenevalt liiklusest ja sõidumaneerist), aga selle kompenseerib suurem töökindlus.

320 CDI on dünaamika mõttes juba pigem sarnane mu W210 AMG mudelile. Sel on 7-käiguline kast (mis on üldjuhul sujuvam ja kiirema reageerimisega) ja neljasilindrilisest oluliselt rohkem momenti (loe kiirendust). Lisaks tekitab V6 mootor ikkagi juba luksusauto tunde, millest neljasilindriliste puhul oluliselt puudu jääb. Kütust neelab suurem diisel maanteel ca 0,5 - 1,5 l /100 km enam , linnas on vahe suurem.

Hoolduskulude osas ei ole neil kahel otsustavat vahet - ülalpidamiskulude osas siiski küll. Süda ostaks alati V6-e, aga mõistus piirduks 220 CDI-ga. Nii lihtne see otsus ongi.

W204 hooldusajalugu on digitaalselt Daimleri serveris ja paberkandjal peaksid olemas olema vastavad hooldusväljatrükid (viimase hoolduse andmed ja üldandmed eelmiste hoolduste kohta). Tavapärast raamatut ei ole. Kui digitaalne hooldusajalugu on puudu, siis on põhjust turuhinnast oluliselt vähem maksta või minema kõndida.

Nagu kellegi eespool kõneleja mainitud, siis proovisõitu tuleks alustada külma mootoriga ja vaadata , kuidas kast vahetab (5-ne toob külmalt esile väikse jõnksatuse 1-2 ja 2-3 vahetusel, 7-ne on sujuvam) ja kindlasti proovida ka nii soojalt kui külmalt kerge gaasiga ühtlaselt kiirendada, et tunda, kas hüdrotrahvo sidur võib mingi värinat tekitada.
Vasta
#10
(31-08-2017, 10:25 AM)Valge välk Kirjutas: W204 hooldusajalugu on digitaalselt Daimleri serveris ja paberkandjal peaksid olemas olema vastavad hooldusväljatrükid (viimase hoolduse andmed ja üldandmed eelmiste hoolduste kohta). Tavapärast raamatut ei ole. Kui digitaalne hooldusajalugu on puudu, siis on põhjust turuhinnast oluliselt vähem maksta või minema kõndida.

Kui omanik ise hooldab, siis ükskõik kui korralik, tuleb minema jalutada/vähem maksta? Nalja teed vä? Või siis peaks minema sellepärast ametlikult silberisse, et saaks kõikide asjade eest 2..3x rohkem maksta?

Mul on olnud ~20a jooksul umbes 20 autot millest enamus MB ja hooldusajalugu/hooldusraamatut/digipäevikut pole mitte keegi kunagi küsinud. Vägisi olen pistnud mapi juppide arvetega kaasa (mitmeid ka ära visanud) kus enamus töid ise teinud või mõnel sõbral lasknud teha.
Vasta
#11
Digitaalset hooldusraamatut täidavad ka Daimleri poolt sertifitseeritud töökojad, nt Hort. Küll aga kaotab keregarantii kehtivuse (kehtivus 30 a).
Hoolduse väljatrükkide peal on ka kenasti kirjas kui palju on mõni hooldus üle sõidetud, näiteks.
Vasta
#12
Olin isegi pool aastat tagasi selle valiku ees.
Minu kõige suuremaks küsimuseks oli kas pre- või facelift. Olin täiesti kindel, et võtan FL. Ökonoomsusega kaotad sõidumugavuses. Pigem vali masin mis tekitab emotsioone. 9.3l on mul keskmine kuid ma olen rohkem linnasõitja ka. 90nega sõites olen saanud 6.2 kuid 110 alla 6.9 väga ei lase. Möödasõidud teevad ka oma töö.
Auto24 on umbes sama valikuga kui siis. Käisin erinevate mootorite ja faceliftiga ka sõitmas. Päris mitmed autod on keritud. (AutoDNA test on tubli abiline ja SilberAuto kaudu on ka võimalik uurida neid) Mine käi proovi , siis saad rohkem aimu nendest. Pane paika enda kriteeriumid mis peavad KINDLASTI olema ning millest võid vajadusel loobuda. Kilometraaź näiteks mul polnud üldse oluline, Mercedes-Benz diisel kindel valik kui korralikult hooldatud.
Lõpuks viskas kopa ette ja valisin õige läbisõidu ja varustustaseme järgi.
SilberAuto töötaja müüs eraisikuliselt . Saksast toodud 2014a ning sel hetkel 40000km Eestis sõitnud C320 165kw CDi. (Digi)Hooldusraamat välja prinditud ja kõik timm.
Hoolduse tegin ära Silberis, 260€ ja järgmine on aasta või 25000km pärast. Seega ei tundu väga kallis olevat, kuna tegu on siiski Silberi ajaloo pikendamine. Enamus eise margi esindused võtavad sama palju.
Mul oli plaanis maha müüa (korteriremont vaja lõpule viia) kuid 16000km emotsioone enam ei lasknud. Icon_razz
Kui huvi on siis võib teha proovisõidu ja kui hästi rääkida siis võib müügi suhtes midagi mõelda.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=3f23
Kui on lisaküsimusi siis võib otse kirjutada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C350 2012 Pimenurga andur vigane GertLem 5 262 10-10-2024, 08:46 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 232 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 FL halogeen esitulede upgrade PaulE 0 172 28-03-2024, 05:53 PM
Viimane postitus: PaulE
  W204 c320cdi generaatori vahetus? jsv 5 613 25-01-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: jsv
  W204 om651 kütuserõhk madal. Barna 4 631 24-09-2023, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 lukustus mure tomm75 2 523 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 5,341 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 617 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis lpart 2 608 03-03-2023, 10:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,949 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne