Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 salongimüra
#1
Tervist kaasfoorumlased,
on tekkinud selline mure/probleem, et universaalkerega autol on salongi tekkinud väga kahtlane kumin, on vahetatud rehvid ja kõik tagasilla puksid. amordid on ka korras.

Mida rohkem asju vahetatud sai seda hullemaks nagu läks, võibolla muu müra sai vähemaks ja selle võrra on kuminast rohkem aru saada.

Kas on kellelgi ehk mahti demonstreerida enda masinat? et saaks võrrelda lihtsalt, võibolla on minu mingi pseudo eeldus et mersuga võiks nagu vaikuses sõita.

Võiks olla bensumootoriga ja universaalkerega siis w210
rehvid on ka originaal 215/55/R16 hetkel all.

pesitsen tallinnas ja peale tööpäeva võin kasvõi ise tulla kuhugi kokku saama. piisab paari kilomeetrisest ringist täiesti.

meeldivale koostööle lootes
Alo
kontakt 5258244
Vasta
#2
Bensukat S210t pole pakkuda proovimiseks, aga muus osas tuleb tunnistada, et universaalkerega 210 ongi sihuke kergelt kumisev. Mul oli sama (ebameeldiv) üllatus, kui 2,5TD Omegast E270CDIsse sai ümber istutud. Põhjus ilmselt selles, et s210-l ei ole tagaosas lausmürasummutust, insener on lubanud pigimatti panna ainult kriitilisematesse kohtadesse.

Kõige lihtsam lahendus on see, et tuleb lihtsalt "õige" võrdlusmoment tekitada ning probleemi polegi - mul on igapäevaliikuriks WJ Grand Cherokee ning sellega võrreldes on s210 maanteesõidul puhas luksus.
Vasta
#3
väga võimalik Big Grin eks seda kõlakoda ole seal tagumises osas ka omajagu, aga elus on nii mõnigi universaal olnud nii uuem kui vanem päris sellist nooti pole üheski autos kohanud.
mürasummutust võiks juurde ju panna aga ennem värvitöid väga ei ole see hea mõte, ilmselt keevitust jne ka natuke vaja kuskil.

kumiseb juba teatud teekatte puhul isegi 10km/h kulgedes.
Vasta
#4
Tervist. Rattalaagreid oled kontrollinud?
Vasta
#5
Just eile käis luksepa juures uuringutel iga nurga alt no ei suutnud tuvastada, vaatab kui raha peale tigedaks saab siis ehk vahetab välja laagrid, ega seda ju ei tea kaua nad seal all veerenud juba on.
Sai eile ühe facelift S210 diisliga proovitud ka, no natuke oli vaiksem küll aga sarnasus oli olemas.

Üks loomkatse on veel plaanis, pagass mingit jama puupüsti täis laduda mis siis saab.
Pisike nüanss veel et kõik aknad ja katuseluuk alla lasta siis salongis peaks nagu kõlakoda vähenema aga täpselt sama heli jätkus, pigem siis selline nagu midagi käiks keresse. aga ainult veeremise hetkel.
Laagrid kõlavad selles osas kõige reaalsemana. Sest sõidu ajal, vaba käigu peale lükata või gaasiga mängida siis pole mingit vahet, mõjutab ainult kiirus
Vasta
#6
(28-04-2017, 08:16 AM)indumen Kirjutas: Laagrid kõlavad selles osas kõige reaalsemana. Sest sõidu ajal, vaba käigu peale lükata või gaasiga mängida siis pole mingit vahet, mõjutab ainult kiirus

Kõlavad jah. Tagarattalaagrit on muidugi s..tt tuvastada, kui taga mingit terasvedru ei ole. Aga siis aitab siledal teel vingerdamine - rattalaagri puhul hääl mingil määral kurvides ikkagi muutub.
Loksu ei pruugi "karvasuse" algusjärgus veel olla ja teinekord loksuvad pisut ka korras laagrid; seega see ei näita midagi.

Kardaanipuki laager on järgmine kahtlusalune. Sellele kannatab tõstuki peal stetoskoop vastu panna; kui karvane on, siis on kisa ikka eristatav.
Kui see ka on vait, siis difri väikese võlli laagreid kuulata.


.

Vasta
#7
ahjaa veermiku taastamise käigus said käigukasti toetuspuks ja Kardaanil kõik peale ristide uus
Tugipuks koos laagriga, tsentreerimispuksid ja vahemuhvid.

Siledal teel vingerdamine otsest tulemust pole andnud aga pikas lauges kurvis on mõni kord kahtlast heli tulnud tagumisest otsast küll.
Vasta
#8
Miks mitte ajada kahe posti peale, käik sisse ja hoog peale. Stetskoobiga kuulad käändmiku juurest, kumb laager on või diffri korpusest, kui seal viga on.
Vasta
#9
Asi on vaikselt eskaleerunud, aga nüüd on juba kerge kinnisidee, et sellest peaks lahti saama kuidagi. Selleks teema saigi tehtud et häid mõtteid koguda.

aga no mine tea äkki pole mõtet Mercedes-Benz inseneride vastu hammast teritada Big Grin
Vasta
#10
Tean mis sa tunned. Ise suht pedant igasuguste naginate ja myrade suhtes. Mulle endale tundub kogu aeg, et miskit on kuskilt läbi. laagreid olen vahetanud igaksjuhuks juba 3 korda küll. kohe lähevad tagant suured puksid jälle vahetusse jne. kôige rohkem on môjutanud kontide vahetus. nii ees kui taga. ja esimesed kipuvadki suht ruttu kuluma. endal muidugi disla s210. eelmine ndl sôitsin yhe 2014 universaal superbiga ja stabiilsuse ja kurvide läbimise poolest on ikka Mercedes-Benz tunduvalt parem kuigi myra on natuke suurem. vbolla peaks isegi myrasummutust tagaosas kaaluma.
Vasta
#11
igasugu kolinaid on lihtne kõrvaldada aga selline mitte rehvimüra ega vibratsioon vaid mingi kumin on sees, vahepeal täiesti sileda tee peal siis teinekord jälle treppis tee peal, no võta siis kinni Sad

tagumised rehvid on ära suitsetatud lähevad järgmised alla jälle, igasugu puksid on korduvalt kontrollitud, mehhaanikul ka mõistus otsas juba.
ükski teine auto pole niimoodi kõrva peale käinud.

sai isegi mingi vähe kobedam tagumine sumbuti pütt pandud no see müristab omaette ei häiri, aga mingi nõme kumin tekib teatud kohtades, eriti hull on kui külma mootoriga on vaja olnud kiirendada kõvasti ja siis jääb nagu eriti ruttu kõrva selline nagu käiks keresse midagi aga väga tiheda sagedusega., a'la mingi võll vms, väga raske on kirjeldada niimoodi.

eks nõnda internetis on raske kirjeldada asja.
üks võrdlusmomend mul on sama kerega aga diisliga nüüdseks.

lõhkise küna ees olen selles mõttes et kuna kumin häirib nii räigelt et tahaks auto maha müüa vahest siis jällegi tahaks proovida mürasummutust ehk aitab, aga seda ei saa ennem teha kui auto ülevärv oleks teostatud, raha päris puuga selgas ei ole et kõike topelt katsetada Big Grin

JSV kas sul midagi muutus laagrite vahetusest reaalselt ka ?
Vasta
#12
Tere

Lihtaslt Mõtlen! Minul Hakkas SL ka kumisema eelmine aasta, kui kardaan alt ära oli. Panin oma lohakusest valesti kokku, nii et nooled kokku ei läinud. Siis ka kumises teatud kiirusel ja viskas imeliku vibra keresse. Ehk sul ka keegi kunagi kardaani näppind ja pole päris õieti koos.

Lihtsalt mingi mõte ei äkki on.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#13
üldiselt on mul võrdlemisi usaldusväärne mehaanik olnud seni, kuid no nagu öeldakse usalda aga kontrolli, muidugi mine tea vb on ennem minu aega seda autot juba igast nurgast näpitud ja jäi midagi kahesilma vahele, varsti tuleb puhkus üritan ise ka käpa külge saada.

kardaan käis kindlasti alt ära kuna kõik leevendid ja käimari otsa simmer vajas ka vahetust.

Vasta
#14
Tagumiste laagrite vahetusest otseselt miskit ei muutunud. Esimestega oli teine lugu. Läks ikka palju paremaks. aga kardaani vôid lasta ju tasakaalustada ja risti ka vahetada. 100 ja vähe peale peaks maksma. midagi kindlasti muutub. ja meelde tuli mul see, et diffri esimese ylemise puksi vahetus muutis ikka väga palju. aga seal jälle see seibidega jebla, et ôigeks saada. mul varem gaasiga pidurdades hakkas jômisema kui puks läbi oli. ja kui ostad selle puksi siis ikka kogu komplekt mitte ainult kummid.
Vasta
#15
difri ümber olevad puksid said ka kõik vahetatud Smile pildi pealt need kaks tükki mis enam ei vääri puksi nimetust ka : tagasilla tegu
aga sellest ei muutunud pigem midagi, mida tihedamaks tagasild sai seda hullemaks salongis olek muutus Big Grin
Vasta
#16
Selle esimese diffri puksiga on see lugu, et need seibid siis määravad diffri joondumise kardaani suhtes. ehk siis kui kardaan diffri suhtes otse pole hakkab ta häälitsema. kui tôstuk vôi kanal olemas siis suht lihtne testida ja proovida, et milline seib see ôige sobib vôi läheb yldse ilma seibita. seibid siis erineva paksusega.
Vasta
#17
kardaani idee nagu selles ongi ju et kannataks teatud nurga all liikumist, igatahes käidud tõstuki peal ja hetkel potensiaalne süüdlane leitud, tagumise difri esimene laager siis uriseb. aga tellimise kaup ja siis pole mehhaanikul niipea aega tegeleda. ehk siis tulemusi peab ootama.
üks tagumine pidur ka peetis omadega, võimalik et ka ketas kannatada saanud.
muud osad läbi kuulatud ja katsutud töötava mootori ja veoga otse tõstuki peal. rohkem ei suutnud tuvastada,
rattalaagrid ka kõik ilusti vaiksed
Vasta
#18
(13-06-2017, 04:21 PM)indumen Kirjutas: igatahes käidud tõstuki peal ja hetkel potensiaalne süüdlane leitud, tagumise difri esimene laager siis uriseb.

See on küll huvitav, kuidas nad difri sisse nägid, et just väikese võlli esimene laager.
Tagumine võib ju samuti karvane olla.

Mina ostaks mõlemad, aga mingist http://www.laager.ee/ või analoogilisest, on 3x odavam ja sama laager, mis MB-s.
Ja distantspuksi ja simmerit muidugi ei unustaks.

Kardaani täpne nurk on poogen, küll nad siin madaldavad või tõstavad, ei hakka kellelgi karjuma sellepärast.


.

Vasta
#19
sellest ka sõna "potensiaalne" peale jaani selgub, kui härral jälle aega on autoga tegeleda Big Grin

nädalavahetusel sai ühte madratsit transporditud, ütleks et päris hea vaikne oli auto kohe Tongue

Vasta
#20
No kardaani nurk pole küll poogen. Mul vôttis kohe vaiksemaks auto. Ja kui kardaani ja diffri vahline nurk vale on vôi siis ühe joone peal ei ole siis see hakkab ju sööma löögileevendus puksi jne. kardaani rist ei puutu selle nurga juures enam üldse asjasse. ja no muidugi peab olema ka tugilaager ôigesti, mitte paikka vägistatud. siis asjad kestavad ka natuke pikemalt ja kaovad jutud, et autod lagunevad ikka liiga kiiresti ja on üldse rondid. see ei kehti ainult Mercedes-Benz kohta.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 129 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 844 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,037 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 758 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,035 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,202 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,983 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 637 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne