Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi
#1
Tere!

Vabandused ette kui olen oma küsimusega vales kohas.
On tekkinud mingi seletamatu soov lahtise auto järele.
Tingimused on sellised, et peab olema Mercedes, bensiin ja automaat. Lisaks peab olema nelja inimest mahutav. Tahaks ikka kogu perega rahulikult kruisida.
Silma on jäänud see auto:
http://www.auto24.ee/used/2336967
[Pilt: 86080258.jpg]
Palun andke nõu. Konkreetse auto kohta või siis üldisemalt CLK kabriolettide kohta.

Sorri, saigi valesse kohta. Nägin alles nüüd alajaotust ostuabi.
Vasta
#2
Lähen seda autot vaatama. Kas keegi oskab juhendada mida ja kuskohast vaadata.
Katusekate?
Rooste?
Lekked?
Tüüpvead?
Jne.
Tunnistan ausalt, ise ei jaga midagi.
Vasta
#3
Eeldan, et oled ostuabi foorumis 208 clk teema läbi lugenud. Kabriol siis tuleb katuse teema juurde.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11105
Klubis on olnud mõned clk'd olnud. Autode teemadest võid kaevata neid välja ja vaadata millega on maadeldud.
Muidu jah, rooste ja elekter mida vaadata, sillad/mehaanika pool peaks võrdlemisi vastupidav ja ka soodne olema.
Turbo
Vasta
#4
(08-02-2017, 07:02 PM)Agent007 Kirjutas: Lähen seda autot vaatama. Kas keegi oskab juhendada mida ja kuskohast vaadata.
...
Tunnistan ausalt, ise ei jaga midagi.

Miniseeliku all on hoolimata punnsilmsest välimusest mitte E-klass, vaid C klassi põhi ja osa veermikust. Koos oma plusside ja miinustega. Selles osas ei ole muret

Roostet otsi tiivaservadest, stangeservade alt ja ukse tihendikanalitest. Poolraame ja esisilla talasid ilma autot tõstmata ei näe. Ma ei ole kuulnud, et neil üritaks tagasilla poolraam auto küljest lahti roostetada.

kabriolettkerega autot ei tasu külmaga vaadata, kuna üsna kõrge tõenäosusega katusemehhanism kas ei toimi üldse või puruneb miski (enamasti hinnaline). Katusetzüdeemi toimimise kontroll on aga üks oluline asi säärase auto soetamisel. Või siis tuleb olla moraalselt valmis maksma katuse taastamist probleemide ilmnemisel.

Armatuuri tuled peavad süttima-kustuma normaalset, kõik lisad peavad toimima ja mootor peab käima viisakalt ja ühtlaselt. Platsiautol ilmselt proovisõitu ei õnnestu teha, aga käigud peavad lülituma konkreetselt ja kolakata. Auto ei tohi hakata käigu sissepanemisel oluliselt värisema ega mootor puterdama.

Kõnealune R4 pada on üldiselt tarvitamiskõlbulik, aga eputamise autole kaunikesti sobimatu õmblusmasina häälega, kui summutimajandust pole oluliselt järele aidatud.

Selle auto puhul on tungivalt soovitav kuulata auto arvutiga üle. Kellelt vastavat teenust Tartus tellida, ei oska öelda. Äkki mõni kohalik oskab soovitada?
Vasta
#5
Tere!

Aitäh vastamise eest.
Müüa väitel auto liigub lausa igapäevaselt ringi, seega sõita saaks.
Kui müüale sobib viiks auto Silberisse kontrolli.
Silberauto Pärnu osakonnaga soojad suhted, leping olemas, ehk saab selle Tartu omaga ka hakkama.
Katuse kalasid ja roostet kardangi kõige rohkem.
Vasta
#6
Ahoi,

Olles mõnevõrra kabrioautode katustega mänginud ja mängimist näinud, võib öelda, et karta on nende juures vaid seda kui kate või aknad tuksis on. Kõik muu on tavaliselt suhteliselt lihtsalt ja odavalt (<500 euri) lahendatav ning nõuab pigem süvenemisvõimet ja oskust leida mõistliku hinnaga varuosi (sageli kasutatuid). Mõne konkreetse katuse liikumisveaga kabriot on tegelikult isegi väga hea osta, sest sageli kardetakse neid rohkem kui asi väärt on.

Rooste on tõesti CLK ja ükskõik millise teise sama ajastu Mercedese puhul ainus tõsiselt vastik probleem, mida võimendab see kui ta talvel Eestis ringi liigub. Kui rooste kõrvale jätta ja seda ei leidu, on tegu muus osas tänaseks juba igati lihtsa, töökindla ja hea autoga.

Parimate soovidega,

Tauno


(09-02-2017, 11:27 AM)Agent007 Kirjutas: Tere!

Aitäh vastamise eest.
Müüa väitel auto liigub lausa igapäevaselt ringi, seega sõita saaks.
Kui müüale sobib viiks auto Silberisse kontrolli.
Silberauto Pärnu osakonnaga soojad suhted, leping olemas, ehk saab selle Tartu omaga ka hakkama.
Katuse kalasid ja roostet kardangi kõige rohkem.

Vasta
#7
Tänud info eest, Tauno.
Vasta
#8
Tere!

Käisin, vaatasin. Mina temalt väga palju roostet ei suutnud leida aga kõik muu oli kuidagi ligadi-logadi. Sees displeid näiteks ei funktsioneerinud korralikult. Pool kustunud ja pikslid surnud. Esimene iluvõre katki. Juhiukse alt mingisugune liist rippus. Masinaruumis oli remonti tehtud kastmisvoolikuga. Nina tundub, et on väheke viltu.
Ei meeldinud mulle see masin.
Need on siis puhtalt need asjad mis mulle silma jäid ja isiklikult ei meeldinud. Mõnele kindlasti pisiasjad.
Sõitis minuarust hästi. Mugav ja mõnusa olekuga.
Aitähh kõigile.
Vasta
#9
Eks 15a vanal autol ole ikka pisivigu, pikslid paljudel surnud, neid saab remontida.
Vasta
#10
Piksleid parandab:

www.harteron.ee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 265 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 726 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,285 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,810 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,552 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 8,155 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  Mercedes CL500 (2001) ABC pumba peavoolik. Ussmees 5 5,600 24-05-2018, 09:24 PM
Viimane postitus: Ussmees
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,853 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  SLK 200 kompressor boost pressure sensore asukoht VeikowSLK 1 3,509 25-07-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: VeikowSLK
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,921 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne