Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
29-01-2017, 05:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2017, 05:25 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Naftapress.
Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
Kiire küsimus. Kas elemendid 6mm ja kui pump stenditud siis kus/kes, kui saladus just pole?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Omavahelisi koguseid ei näppinud ja vahetasin ainult elemendid. 6 jah
Naftapress.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(30-01-2017, 11:35 PM)pukkko Kirjutas: Kiire küsimus. Kas elemendid 6mm ja kui pump stenditud siis kus/kes, kui saladus just pole?
Youtubis on video kus üks venelane näitab kuidas kütuse koguseid paika panna, väga lihtne tegelikult. Endal on pooleli praegu sellise algelise pumba stendi tegemine. Et siis saaks sellega kütuse koguseid paika panna. Üritan selle video ka ülesse leida.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ma jäin lootma tehase elemendi täpsusele, ehk täpsemad kui hiinakad. Kes teab kas päris paigas on aga igatahes toimib väga hästi. Selle pumba tegemine mul oligi rohkem eksperimendi mõttes. Alati on veel võimalus pump kuskilt stendist läbi lasta. Möödasõite on ikka väga lust teha, ei pea enam 3km hoogu võtma.
Naftapress.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
31-01-2017, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 11:45 AM ja muutjaks oli erx000.)
Tehase elemendid tahavad ka sättimist, tehase pumbal on lati peal elemendid vahest silmnähtavalt erinevatel kaugustel, mul jäi alguses natuke lonkama ikka. Pärast sättimist käis ilma igasuguse vibratsioonita. Peente elementide puhul ei anna koguste erinevus väga tunda kuna kogused võrreldes 7.5-8mm elemendiga väga väiksed.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Kevadel kui kiirema kutsika igapäeva lennuvahendiks jälle võtan peaks vist pumba maha võtma ja Hentsi stendist läbi lükkama. Ma siin juba vaikselt mõtlen et kui siduriga ühele poole saan kas 2 barri oleks veel okei selle väikse turbo jaoks, kütet kindlasti sel pumbal jätkuks. Ma hetkel täpset rõhku ei teagi kuna ei ole viitsinud torustikule väljundit teha. Karterituulutuse avast sai mõõdetud aga see liiga lähedal klappidele turbokella seier pendeldas nii hullusti ma juba mõtlesin et lööb pooleks ära. Käis sinna 1,5 1,6 kanti aga selle täpsustan veel üle enne ei näpi midagi.
Naftapress.
Postitused: 17
Teemad: 2
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
Kas pööretepiiraja jäi samaks?
Präegu musta tuleb?
Selle kütte osas just mõtlen, et mul pump peale keeratud ega rohkem nagu ei saanudgi enam keerata hakkas tühikäiku jebima juba. Aga ega mingit otsest musta rõhu all pole. Et ega sealt ikka väga palju seda küttet enam tulemas pole ka vist.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Vahest nagu kergelt vist ikka viskab midagi aga eriti mitte. Tahokat mul ei ole piiraja kruvi samuti ei näppinud. Üldse suht rõvedat häält teeb see 4 silindrit kui pöörded laes hoida.
Naftapress.
Postitused: 17
Teemad: 2
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
Ma ei julgenud ka piirajat tõsta. Niigi on hirmus ????. Asja säilivusaja mõttes ilmselt mõistlik.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mis sa seda dislat ikka käunutad nii kõrgel pöördel, väänet on tal päris hästi neljandaga veab kerge gaasivajutusega üle et külgsi lasta lumistel teedel. Eile saigi viimast tegevust harrastamas käidud kui järsku hakkas kapotialt kahtlast peeru häält tulema Asja lähemal uurimisel selgus et väljalaske kollektori tihend on meie seast lahkunud. Oma viga ka et uut ei paigaldanud kohe kui turbot installitud sai.
Plaanid järgmised. Naised saunas rääkisid et turbokatel ja mitte turbokatel pidid pihustite avanemis rõhud erinevad olema ja üldse kes teab mis seisus need pihustid on. Tahakski otsad ära vahetada ja stendis pihustid paika timmida. Ja pumba võiks kindluse mõttes stendist ikkagi läbi lasta ja ehk peale ka keerata. Ja siis jääb veel siduri aretus ära teha.
Kui sellega hirmus oleks siis ma sinist liigikaaslast ei saaks üldse sihtotstarbeliselt kasutada. Sest suur bensiini mootor turboga on märksa jõulisem kui see väike paadiankur.
Aga jõudluse mõttes on ehk tänapäeva autodega konkurentsi võimeline ja vähemalt ei hakka enam asulast välja kiirendades tagasõitvad autod kohe möödasõite tegema.
Naftapress.
Postitused: 17
Teemad: 2
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
07-02-2017, 01:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2017, 01:50 PM ja muutjaks oli toomas90.)
Hirmu all pidasin silmas ikka hirmu mootori pärast mitte,et endal sellega hirmus hakkaks.Aga see selleks.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Veel ei karda jah loodan et kestab.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mõtlesin et teeks täna vigurit tõmbasin wg vaakumi tagant ära. Tahtsin näha palju puhub. Juhtus nii et lõi mu 2 barrise kella üsna kerge vajutusega üle skaala põhja siis tekkis hirm ja ühendasin vaakumi järgi tagasi siduri hais üleval. Tõmbe vahest väga hullu aru ei saanud mootor tegi küll nagu vähe kurjemat häält, samas kui kell põhjas siis tahtis gaasi jalg koguaeg vägisi järgi ka anda. Mootori pärast väga ei muretsenud aga ei ole kindel kas sellele turbole selline boost meeldib. Siduri ära mingi hetk teen siis võiks 2 kanti tõsta küll päris kinnise wg ikka sõita ei tahaks.
Naftapress.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Täna oli huvitav võrdlus. Terasemad on kindlasti märganud et mu taksodiislil on kärukonks olen seda täpselt 2x kasutanud, ühe korra ilma turbota ja nüüd täna. Esimesel korral käisin käruga tartus, lastiks oli 1 50l argooni palloon põhimõtteliselt tühi käru. Auto üldse minna ei jõudnud iga vähimgi tõus nõudis käigu alla vahetamist viiendalt neljandale, lõpuks väsitaski see nii ära et sõitsin ülejäänud tee neljandaga. Täna sai veetud 650kg lasti + käru enda kaal ja tee oli oluliselt suuremate tõusudega ei pidanud kordagi käiku alla vahetama ja sai vabalt paar möödasõitu isegi tehtud.
Tegelikult juba mõtted liiguvad kergelt 7mm elementide suunas, minu arvestuse järgi võiks 7mm elemendiga 150+kw saada ise asi mis turbs ja kepsud sellest plaanist arvavad. Turbost ehk isegi jätkuks ilmselt suht viimane piir ka. Targemad võivad vabalt takka kiita või siis maha laita, aga süües kasvab isu nagu ikka.
Naftapress.
Postitused: 15
Teemad: 5
Liitus: Sep 2015
Maine:
0
Küsimus, kuidas muutus kütusekulu võrreldes vabalthingavaga?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ma täiesti esimese paagitäiega vaatasin oli 7,9 aga seda ei ole päris õige lugeda. Sest siis oli ikkagi nii öelda uus asi ja gaas kippus enamus ajast seal põranda pool olema. Normaalsel kasutamisel küll märkimisväärset vahet ei ole. Ilma turbota võttis minu sõidustiiliga 6. Hetkel normaalsel kasutamisel arvan et 6-7 kusil.
Naftapress.
Postitused: 4
Teemad: 3
Liitus: Mar 2017
Maine:
0
Väga julm minek ikka , küsin siis ühe lolli küsimuse kuna ise täpselt turbotamisest ei tea aga plaanis endalgi see asi ära teha , kas peab aju ära vahetama võib kuidas ning kust seda turbole õli juhtimist teha.
Tänud ette!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Vanadel diislitel ei ole aju, piisab kõrgsurve pumba tuunimisest ja bensiini mootoritel on seadistav juhtaju Turbotamise A ja O millest tuleks alustada.
Naftapress.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kurat diisel on äge, hakka või kupeed ümber ehitama
Sõbral om605 kutsikas ja no ulme kuidas käib.
Pane aga suuremad elemendid ja rõhku ka, turbo saab alati suurema panna
Turbo
|