21-01-2017, 06:13 AM
Pealegi peaks linnapeal üks punane universaal BBSidega olema juba
MB S123 250T RED ДЕД 1982
|
21-01-2017, 06:13 AM
Pealegi peaks linnapeal üks punane universaal BBSidega olema juba
23-01-2017, 01:01 AM
Äge taastamine. Nüüd vaja leida juurde ka üks Norma mängu mercedes (universaal w123, neid mitut värvi ja ka punaseid tuleb vahel müüki). Siis saad panna armatuuri või pagasikatte peale seisma või siis lihtsalt garaazi riiulisse. Üks lõppenud oksjon lihtsalt näiteks https://osta-ee.postimees.ee/norma-pruun...46611.html
23-01-2017, 05:58 PM
JorgenP Kirjutas:Seetõttu näeksin mina tehtud töö arvelt ka samaväärset velge seal auto all Nojah, jutuks hea küll. Aga kui palju on meie seas tegelikult kodanikke, kes päriselt ka raatsiks veljejooksu eest ca 3000 EUR välja käia? Rääkides siis originaal BBS RS sarjast. Selles mõttes tuleb inimesi mõista, et need replicad täidavad siiski väikese raha eest oma ülesande ära.
Terve aasta poole aastaga
23-01-2017, 06:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2017, 06:35 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
(23-01-2017, 05:58 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas:Täiesti arusaadav, kuid 3000€ eest saab juba kätte enamus velgi, selle raha eest isegi haruldasemaid BBSi velgi, näiteks E-seeria mis täielik võidusõidu rida. BBS RS'e saab kätte 1000€'ga ka, küll mitte ideaalkorras, kuid olles kursis mis hindadega liiguvad täiesti restaureeritud veljed ning mis hindadega saab veljed lasta korda teha, siis on alati igatepidi mõistlikum osta veljed mis vajavad korda tegemist - lihtsalt on rahaliselt mõistlikum. Olene tähelepannud, et paljud kodanikud arvavad ka et hea velg peab maksma üüratuid summasid. Absoluutselt ei pea, kui natukene ringi vaadata ja aega kulutada, siis saab väga hea hinnaga midagi paremat kui BBS koopia.JorgenP Kirjutas:Seetõttu näeksin mina tehtud töö arvelt ka samaväärset velge seal auto all Teine argument jällegi on see, et õige velg ei kaota kunagi hinda ja suure tõenäosusega tõuseb ajapikku hinnas. Replica hinnad kukuvad kolinal ning nendega käib ju kaasas sama efekt mis uue autoga, ostad uuena ja võid kohe 10-20% väärtusest õhku loopida. Kolmas argument on selline vaieldav, kuid mingi tõepõhi on ikka all - kvaliteet on replical halvem. Eestis ei ole väga katastroofilisi katki minekuid kuulda olnud, kuid internetis jagub piisavalt materjali võrdlemaks kuidas üks velg avarii peaks üle elama ja kuidas mitte. Selles osas tuleb lihtsalt enda ohutus mängu. Minu posti mõte polnud mitte väita, et replica on nüüd täielik prügi ja mitte kunagi ei tohi alla panna. Vaid lihtsalt sama raha eest mida küsitakse replcia velje eest, saab ka täiesti ilusaid ja ajastukohaseid originaalvelgi. Nagu ma ka mainisin, Rial/Borbet/Remotec velgi sellele autole leiab tihti müügis.
26-01-2017, 09:34 PM
Muidugi ma sooviks mingid ägedad laia randiga originaal kallid veljed, aga kus see raha võta
Praegu kaalun need varjandid, mis mul juba on olemas. Ja need BBS replicad oma hinna eest asja teevad väga hästi, varsti proovin need alla, loodan, et sobivad. Vahepeal huvi pärast proovitud 15x7 Rial, aga W124 offset ei sobinud. Poleerimisest pildiseeria: Otsin salongi puitdekoorist tuhatoos ja käigukangi ümbrus, samuti tagumised punased peatoed.
26-01-2017, 10:52 PM
Äge nii kiiret edenemist vaadata Loodan et jöuad max palju ära teha enne Eestist lahkumist
27-01-2017, 05:08 AM
Ilus, rsk!
Kas katuseraamid on originaalid, ei mäleta, et enne sadakakskendkolm kaubaliftil selliseid näinud oleks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-01-2017, 01:14 PM
27-01-2017, 06:52 PM
Tekkis küsimus kust leiaks seda tuulesuunajat mis on katusel?
27-01-2017, 10:37 PM
(27-01-2017, 06:52 PM)Gerthsemm1 Kirjutas: Tekkis küsimus kust leiaks seda tuulesuunajat mis on katusel?Ebaist ikka http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=w123...h&_sacat=0 Või noh, mul on ka üks samasugune sinine vedelemas. Alumised servad on nati valge värviga koos, kuna eelmine vend oli üritanud midagi värvida seal ligiduses.
28-01-2017, 12:34 PM
(20-01-2017, 07:54 PM)JorgenP Kirjutas: Oeh, veljefanaatikuna on natuke kurb lugeda, et kõik neid velgi BBS'ideks kutsuvad, peale teksti kapslil ja järeleviksitud disani on erinevus BBSist öö ja päev. Tegu on üldiselt kas Dare RS või JapanRacing veljega.Samaväärset?nagu ka omanik ise on maininud,et keegi hobikorras teeb ja ka töö hind tundub soodsamapoolsem siis peakski nagu asi paigas olema. Enamik ei tee niivõinaa vahet mis chinaracing v asi see velg on,peaasi,et näeb efektne välja ja seda ta teeb kindlasti. Ja replica jutus mulle hullult meeldis see võrdlus uue autoga,replica hind langeb kohe (400-500 jooks uuena) 50-100 eurot,no mis teha,ega neid velgi üheks päevaks ei osteta ja see ei tohiks nüüd küll eriliseks probleemiks saada Aga muidu kiiduväärt ettevõtmine tõesti
28-01-2017, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2017, 05:50 PM ja muutjaks oli stihl.)
Klge, jätke nüüd inimene ükskord rahule selle veljeteemaga.
Velg on ka hiljem 100x vahetatav, käib 20 poldiga kiirelt külge ja maha ja vahet pole. Mina investiks praegu hoopis korrosioonitõrjesse, et see auto jumalapärast mingeid mulle ei hakkaks tekitama ja nr. 2. müraisolatsiooni. Et temaga ka mõnna sõita oleks. Vanad pigid välja (need on kerged ja kõvad! ning ei tööta enam ja MB-l vist isegi kerevärvi värvitud), uued sisse + uus vilt sisse. Vana klassiku kombel. Sealhulgas see pikk ja suur lagi, rattakoopad, torpeedoplekk, pagassipõhi jne. Sellise annab pea sama vaikseks ajada, kui 20a noorem E klass ja seda mitte eriti suure hunniku rahaga. Versus see, mis sinna kere ja värvi alla on siiani läinud. .
31-01-2017, 02:55 AM
Korrosioonitõrje on hea mõte! Kus soovitate lasta teha? Ühele autole kord tegin Krownis, aasta pärast oli kõik ikka roostes..
Kuulsin, et kärberi garaazides keegi teeb hästi? Ja veel küsimus: kuidas kaitsta uksed seestpoolt? Nimelt need keevituskohad uste sees millega töödelda? Mingi hermeetik selleks olemas ja kus osta, millist täpselt vaja? Müraisolatsioon jah plaanis, selle kohta võib ka soovitusi anda, kaalun kõik variandid. Sõitsin esimest korda selle autoga mõnipäev tagasi! Väga lahe tunne on, RED ДЕД sõidab nii pehmelt, vaatamata sellele, et on madaldatud. Mootor ergas, kast täpne. Käisime sõbraga pesulas, tegime väike video:
31-01-2017, 03:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 03:54 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Hehee-lemmikpesula Punasel tänaval Peaks olema südalinnale lähim. Võtan alati enda nuustiku ja shampooni kaasa kuna ainult survekaga ei saa nii korralikult.
Supermõnus-lähed millal sulle täpselt sobib kasvõi öösel kl 3 ja maksab kokku ehk 3-4€. Ei pea tegelema mingite ajabroneerimistega jne mis on äärmiselt tüütu! Ise lasin enda G55K + E300TD + isa E250 DIESEL teha Krownis aga ega ma hiljem jõudnud eriti kontrollida kuna 2 kolmest on nüüdseks müüdud. Tundus küll et teavad mida teevad.
31-01-2017, 05:17 AM
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
31-01-2017, 10:02 AM
Mul on ka küsimus seoses keevituskohtade katmisega, olen kuulnud et pannakse klaaskiud pahtlit või üldse klaasikiudu koos vaiguga, sest need ei ima vett. Teoorias tundub hea variant, kuid oskab keegi vastu väita miks see halb idee on või keegi kiita miks see hea on?
31-01-2017, 11:35 AM
Kus see pesula täpsemalt asub?
31-01-2017, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 12:29 PM ja muutjaks oli stihl.)
(31-01-2017, 02:55 AM)Mike22 Kirjutas: Korrosioonitõrje on hea mõte! Kus soovitate lasta teha? Ühele autole kord tegin Krownis, aasta pärast oli kõik ikka roostes.. Kuna tundub, et sul käed kasvavad õige koha pealt välja, siis soovitan ise teha. Keevitusele sissepoole kõige ideaalsem on käi + roosteaktiivne krunt + suva värv + kerevaha. Aga enamus kohtadele (karp ntx) nagunii ligi ei pääse, seega jääbki ainult kerevaha, mida saab pikema kõrrega lasta. Põhja alla on Dinitrolil erinevaid asju pakkuda, need on pea samad, mis krownil. Küsi Rivorist. Kui ise ei viitsi mässata, siis jah, Termak või Krown. Ja passi peale, et ikka õigetesse kohtadesse augud puurivad ja pärast kummikorkidega need uuesti sulgevad. Kui keevitusele pahtel peale tõmmata, on 99% kindel, et kohe läheb uuesti rooste. Pahtlit ei tohi isegi vigastamata ja ilusale haljale plekile panna, rääkimata kuumaga ärritatud plekist. Müra kohta läheks jutt kole pikaks, vaata SEE TEEMA läbi, see auto on müra poolest mul üks paremini õnnestunuid üldse; seest sai umbes sama vaikne kui uus Focus. Põhjal 4mm, laes ja uste sees 2,5mm pigi + põhja + torpeedole 3 kihti combona kleebitavat kaasaegset materjali ja vilti. .
31-01-2017, 07:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2017, 04:24 AM ja muutjaks oli nostromo.)
(31-01-2017, 11:35 AM)herki Kirjutas: Kus see pesula täpsemalt asub? Punane 13B Pead kindlasti selle ostma http://www.modellauto18.de/mercedes-s123...17989.html
29-03-2017, 05:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2017, 06:10 PM ja muutjaks oli Mike22.)
Nostromo, kusjuures selline punane universaal mudel mul lapsepõlves oli, aasta oli vist 1994vms. Lollipeaga lõikasin noaga juhiuks, et vaadata, kas avab või mitte Kus see mänguasi nüüd on, ei teagi
Stihl, aitäh lingi eest, tasemel töö oled teinud, aga mul pigem tuleb mingi lihtne odav variant Suvi tulekul, aga autoga tegeleda ise hetkel kahjuks ei saa, seisab garaazis, ootab millal ma tagasi Eesti tulen Tuli idee, ehk sõber ettevalmistub kuni mind ei ole kohal. Enne ära minekut olen jõudnud teha uste sees keevitamis kohtadele roostetõrjet: roosteemaldaja+epokrunt+hermeetik. Samuti karpidele sisse valatud moviili, peab veel tagumised tiivad seest töödelda ja pagasnikus paar kohta ja võib olla ka terve põhi igaks juhuks. Talvel ma muidugi selle autoga ei plaani sõita. Mis vaja veel teha: Uste sisse, tagaluugile, kapotile, pagasniku põrandale müraisolatsiooni. Õlivahetus, sillad ülevaadata, lukkud vahetada, uksepolstrid tagasi panna, siis saab ka TÜV-le minna Veljed rehvid tulevad BBS RS090 koopiad 17x8 ET20 215/45 ja 17x9 ET20 225/45. OTSIN varuosad: - lukkude komplekt (juhiuks, kundeuks, tagaluuk) koos võtmega (soovitavalt 2 võtit) - iluvõre või selle kroom liistud - parem esimene suunatuli (originaal!) oranz - manuaal k-kangi puitdekoor ümbrus - puidust tuhatoos - 4x akendele välimised tihendid - tagumised peatoed (nahk, soovitavalt punast värvi, aga võib ka teine olla) KÜSIMUS: kus osta PUNAST nahavärvi ja vedelnahka ning nahaliimi? Salongi vaja värskendada BMW-l tegin terve sisu automaailmast ostetud nahavärviga (hall), tegin esimest korda ja tuli hästi välja. P.S Ühel päeval juhtus selline asi, et garaazi uks kukkus maha. Auto sai vastu iluvõret lööki, kroom osa nüüd vajab vahetust, hea, et kapotile värav ei kukkunud.. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 200T D, 1983, S123 - Lepz | Lepz | 233 | 106,025 |
09-11-2024, 10:01 AM Viimane postitus: Lepz |
|
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S | siim_sipsaka | 79 | 75,723 |
21-07-2020, 06:00 PM Viimane postitus: siim_sipsaka |
|
W123, 230E, 1982.a. | Sulo | 12 | 14,028 |
10-04-2007, 04:40 PM Viimane postitus: miqoo7 |
|
S123 300TD | v6sa | 8 | 8,668 |
06-01-2007, 10:57 AM Viimane postitus: vince |
|
MB 300SD W126, 1982 | indrek | 12 | 10,613 |
17-05-2006, 07:59 PM Viimane postitus: indrek |