Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h
#1
Mark: Mercedes-Benz 190D
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit:600000
Mootor: 2,0 53kw
Värvus: must
Lisavarustus: 1el peegel, el katuseluuk, kärukonks, 70l paak.

Kaua sai ringi veeretud 203c klassiga nüüd siis oman jälle autot millest kannatab teema teha. Muidu tore masin aga edasi ei lähe. Kere on üsna heas korras. Auto on ümber ehitatud diisliks all 5 kast ja 3,46 lahtine differ. Seest on täitsa viisakas. Sport vitsa panin ise peale sest originaal rooliga jube ebamugav sisse välja käija, jalg ei mahu rooli alt normaalselt läbi.

Tehtud ja plaanis asjad.

Vedelesid blitsu B8 esiamordid, täna sai need külge visatud. Ehitasin juba valmis ühe 6mm kõrgsurve pumba ja tahaks paigaldada OM606 turbo. Ette viskan teise kutsika vana cooleri, summuti ja sisselaske torustiku teeks 2,5 tollisest rv torust. Kulissi puksid ka läbi, tuleb need ka pronksist või plastist uued teha. Vedeleb ka jooks tutikaid Eibachi vedrusid aga neid enne kevadet alla ei pane. Eelistan talvel kõrgema autoga sõita. Diffrisse väike luku poiss ka sisse mõelda peaks juba hea olema.
[Pilt: 89634-DSCN0901.JPG]
[Pilt: 73824-DSCN0900.JPG]
[Pilt: 89744-DSCN0902.JPG]
[Pilt: 82829-DSCN0896.JPG]
[Pilt: 29243-DSCN0897.JPG]
[Pilt: 46883-DSCN0899.JPG]
[Pilt: 58269-DSCN0905.JPG]
[Pilt: 59778-DSCN0908.JPG]
Naftapress.
Vasta
#2
Sellist esiukse kõlari lahendust pole varem näinud. On see originaal?
Panen märgi maha, jälgin edasist huviga. Edu!
Vasta
#3
Originaal jah, ei ole ise ka varem näinud. Ja kui juhuslikult lugejatel peaks 606 turbo üle olema siis olen pakkumistele avatud.
Naftapress.
Vasta
#4
Mul tuli meelde, et mul ju 3,5Td mootor, mille turbot ehk kasutada.
T3 flantsiga, saab hiljem midagi asisemat asemele panna.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Väga hea, kui sul föön korras võib käiku lasta.
Naftapress.
Vasta
#6
Täna sai bemmi kanalisatsiooni tööd lõpetatud ka kutsikas garaazi aetud. Jõudsin oma aretatud 6mm pumba peale visata aga see toimis üllatavalt hästi auto käib hoopis teise häälega ja on tublisti erksam pakuks perse järgi 60+kw. Laba andes käib ikka korralik tahm välja tagant. Homme hommikul läheb kollektori keevitamiseks. Praeguseks on juba cooler ees ja õli tagasivool ka tehtud.
Kanalkast ka väike pilt Big Grin
[Pilt: 39972-16237601_10211643270461095_1758024229_n.jpg]
[Pilt: 43924-16295315_10211643270621099_1854410352_n.jpg]
Pärast sellist asja tundub 3 tolline toru paras pihlaka püss
Naftapress.
Vasta
#7
Ma arvan, et selle 2.0d kw arvestuse stock punktiks võiks võtta mingi 40 kw ma arvan. Oleks pidanud pingist läbi laskma algul.
Vasta
#8
Kohe ei tulnudki meelde, aga kiire küsimus pumba paigaldamise kohta. Muidu olin üsna kindel et pump läheb 0 kraadiga kokku aga sellel oli vana pump 10 kraadi pärast nulli päripäeva keerates mootorit. Läksin esialgu kindla peale välja ja panin kokku samamoodi nagu vana oli. Aga tegelikult vist peaks ikka mootor 0 kraadi peal olema?
Naftapress.
Vasta
#9
(24-01-2017, 09:46 AM)arts24h Kirjutas: Kohe ei tulnudki meelde, aga kiire küsimus pumba paigaldamise kohta. Muidu olin üsna kindel et pump läheb 0 kraadiga kokku aga sellel oli vana pump 10 kraadi pärast nulli päripäeva keerates mootorit. Läksin esialgu kindla peale välja ja panin kokku samamoodi nagu vana oli. Aga tegelikult vist peaks ikka mootor 0 kraadi peal olema?


Siin foorumi info kohaselt oli äkki 15 kraadi peale surnud seisu pump? Nii imelik kui see ka pole. Mina panin 15 igatahes. Ei mäleta kuidas vana pump oli.
Loogika ütleks ka et nulli ümber võiks olla aga võta sa kinni.
Targemad teavad äkki.
Vasta
#10
Oleneb mis asendis sa vihid pumba nuka otsa kinni keerasid, muidu on jah 14-15 kraadi.
Vasta
#11
Ma neid vihtisid üldse lahti ei võtnudki nikerdasin vihtide vahelt nuka lahti ja välja. Aga tegin nii et keerasin vanal pumbal teraviku ülesse ja pump lukku vana pump valja ja uus samamoodi läks asemele. Külmalt lagiseb küll päris valjult soojast peast on täitsa timm.
Tänase päeva töö. Homme katsun summuti ära teha. Summuti tuleb roostevabast poole autoni teen 3 tolliga ja lõpuni panen 2,5 arvan et 3 oleks liig lõpuni tegemiseks.
[Pilt: 43499-DSCN0928.JPG]
[Pilt: 28688-DSCN0931.JPG]
Naftapress.
Vasta
#12
Kas summutaja peale toru ka millegist koosnema hakkab?
Vasta
#13
Taha mingi 2,5 tollise resoka ikka panen, see nii pisike turbo peaks hääle ise juba üsna maha võtma. Hetkeseisuga on kapoti alt kõik valmis, klapikambri kaane õlileke veel kõrvaldamata. Summuti 3 tolline osa ka valmis mis on enam vähem tagasillani, homme veel väike jupike summutit lõpetada siis võib testima minna. Wg panin õiget pidi tööle 606 töötab ta ju originaalis tagurpidi, manomeetri ja kompressoriga katsetades jäi avanemis moment sinna 1,7 1,8 kanti täielik tõde selgub sõidu käigus. Omal on kõige suurem hirm kepsude ees.
Naftapress.
Vasta
#14
Kepsu mure vast ei tule.
https://www.youtube.com/watch?v=M93735bgYvE
Vasta
#15
Masin käib ja sõidab jõudu ka ikka looma moodi võrreldes eelnevaga. 2 muret on üks on see et siduri tõmbab alates kolmandast iga käiguga üle kui pedaal põhja panna mingi 3,0 bensuka siduri koos hoorattaga panema vist. Ja see lõgin häirib ikkagi kui mul praegu on pump 10 kraadi peale nulli ja asjast õigesti olen aru saanud on see siis varajane. Peaks proovima hilisemaks keerata ehk jääb vaiksemaks või mida dislamehed soovitavad?
Naftapress.
Vasta
#16
10 on jah varajane, pane 14 peale, meil 2.2 käis 6mm elemendiga väga pehmelt.
Vasta
#17
Tänud, homme proovin järgi.
Naftapress.
Vasta
#18
Minu oma teeb tühikäigul seda mersule omapärast laginat. Ei teagi millest see täpselt tuleb. Veel huvitavam on see,et see kaob kui kasutada kütuseks diisli ja õli segu 50-50. Katsetasin omal nahal sõidab muredeta aga haiseb pahasti aga käib väga pehmelt iseenesest.
Ptui ptui, mul sidur pidanud siiamaani. Pole ka väga kuritarvitanud,ei teagi ju on lahja mu oma.
Me geograafiliselt suht lähedal vist üksteisele peaks trehvama mingi aeg.
Vasta
#19
Mina olen 14,5 pand ja siis lõppkraadi käimise aeg paika keeranud.
Vasta
#20
Panin algul 14 käis väga pehmelt aga minekut vapsjee ei olnud siis keerasin käimise pealt nii et viskas juba kerge õrna lagina sisse ja nii jätsin kraadi ei vaadanud enam mis lõpuks jäi aga liigub täitsa magusalt.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,385 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,240 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,664 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,579 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W124 E500 92a. MarJ 177 188,305 08-08-2017, 02:21 PM
Viimane postitus: MarJ
  MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 toomas90 13 11,303 03-04-2017, 09:06 PM
Viimane postitus: toomas90
  MB W124 E300D 4x4 Off-Road 92a. uhti 199 247,153 28-12-2014, 05:01 PM
Viimane postitus: uhti
  MB 200d 53kw 86a - atss atss 83 67,813 05-10-2014, 12:07 PM
Viimane postitus: atss
  MB w201 190D 2.5 86a, mhku mhku 24 21,452 27-07-2014, 01:03 PM
Viimane postitus: mhku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne