20-01-2017, 10:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 10:25 AM ja muutjaks oli Even88.)
Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i
|
20-01-2017, 10:32 AM
(20-01-2017, 10:24 AM)Even88 Kirjutas: Tere, Tundub hea, 800 kilti kuus sõitnud iga kuu viimased 24 aastat!
20-01-2017, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 10:46 AM ja muutjaks oli Even88.)
Kas igapäeva autoks tasub osta? Kuidas selle mudeli vastupidavus?
20-01-2017, 10:53 AM
Kui kütusekulu ei tõmba ohkima, siis igapäeva autoks väga hea liikur. Keskmine kütusekulu olenevalt jalast ca 10-11l/100km. Tüütu on see, et iga ca 400km tagant tuleb tankida, Tallinnas võib keskmine muidugi ka suurem olla.
20-01-2017, 11:02 AM
Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta.
"Mercedes-Benzi W124 on väga töökindel auto, kuid tal on mõned mootorid, mida ei saa soovitada. Need on kahe- ja 2,8liitrised bensiinimootorid. Mõlema on probleem elektrisüsteem, täpsemalt kipuvad neil mootoriruumis asuvad juhtmed pudedaks muutuma. Nende puhul taheti teha keskkonnasõbralikumaid juhtmeid, mis kahjuks hakkasid lagunema juba auto ekspluatatsiooni ajal. Ehk siis sellega pingutati veidi üle." Kas on kellelgi on olnud neid probleeme? Kui kulukas on nende probleemide lahendamine?
20-01-2017, 11:08 AM
(20-01-2017, 11:02 AM)Even88 Kirjutas: Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta. Kui ise oled natukenegi jootekolviga sinasõber, siis enamvähem ainult ajakulu.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
20-01-2017, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 12:17 PM ja muutjaks oli .Alar..)
See jutt käib pea kõigi 1993-1995a vahemikus toodetud MB bensiinimootori juhtmestike kohta. Ma lasin juhtmestiku uueks teha Saksamaal - kulu natuke üle 400€
Suuremal osal autodel peaks see juhtmestik vast vahetatud olema. Vaata kapoti alla tähelepanelikult, kui mootoritemp andurisse jms minevad juhtmedotsad enne pistikut on sellised roheka oksiidi kihiga siis juhtmestik hapu:
20-01-2017, 12:31 PM
(20-01-2017, 11:02 AM)Even88 Kirjutas: Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta. Biolagunevate juhtmetega on paljudel probleeme. Originaaljuhtmestik maksab vene keeles, netist saab tellida analoogi jämedalt 400 € eest. siin keegi odavamalt tegema nõus teadaolevalt ei ole. Ise tehes saab odavamalt, kui jootekolviga vehkimine hobiks passib. Juhe ei maksa palju, pistikud käivad lahti. Muus osas on küsimus tahtmises. Ka parimal juhul 21 aastat vana auto on alati riskantne ja erinevad rikked on pigem ootuspärased, kui midagi ettenägematut.
20-01-2017, 01:05 PM
See auto on olnud seal platsil müügiks alates augusti lõpust/septembri algusest, ise vaatamas käinud pole, aga ehk abiks see infokild.
20-01-2017, 01:33 PM
Ma võin ära teha, nii ca 300 eest
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
20-01-2017, 02:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 02:21 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Jäin seda universaali isegi mõned päevad tagasi vaatama. Kui tõesti on roostest vaba nagu lubatakse siis ma eelistaks seda kui roostes autot korras juhtmestikuga
20-01-2017, 03:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 03:17 PM ja muutjaks oli Even88.)
Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost
20-01-2017, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 04:06 PM ja muutjaks oli pikkvint.)
(20-01-2017, 03:10 PM)Even88 Kirjutas: Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost Veidi kõrge hind pole auto kohta millel juba karbid mädad. Mis põhja all toimus?
20-01-2017, 04:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 04:12 PM ja muutjaks oli Even88.)
(20-01-2017, 04:06 PM)pikkvint Kirjutas:(20-01-2017, 03:10 PM)Even88 Kirjutas: Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost Põhja alla unustasin piiluda, aga mujal roostet ei näinud. Pole eriti teadlik nendes asjades, plaanis minna ka pädevama isikuga vaatama. Mis karpide taastamine maksta võiks?
20-01-2017, 05:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2017, 05:17 PM ja muutjaks oli Even88.)
Nii vana auto puhul vist raske leida täiesti murevaba autot, aga mis on teie arvamus sellest autost hetke info põhjal. Kas tasub selle auto ostu plaaniga edasi minna ja põhjalikumalt uurida või on seis halb ja turult on selle raha eest võimalik parem eksemplar saada.
20-01-2017, 06:40 PM
Ma võin suht kindlalt väita, et odavamalt paremas korras w124 on vist raske leida. Vähemalt normaalse mootori ja enamvähem varustusega. Hiiu Autoga on vähemalt asi, et tegu legendaarselt kehvade automüüjatega. Esimesed jutud nende pohhuismi kohta levisid rohkem kui 10a tagasi vist. Kui saad normaalselt ülevaadatud ja ka kaubale, soovitan mina selle auto ära võtta. Ma ilmselt oleks seda teinud, kui tegu oleks ASD-d oma autoga ja see veebruaris-märtsis veel alles oleks
20-01-2017, 10:05 PM
Miks mitte diisel? http://www.auto24.ee/used/2419556
Ps pildi järgi sel Hiiu omal tungiavast pole midagi ju järele jäänud, põhi ja igasugused "nurgatagused" tahaks põhjalikku uurimist.
21-01-2017, 12:48 PM
(20-01-2017, 10:05 PM)Priit Kirjutas: Miks mitte diisel? http://www.auto24.ee/used/2419556 Ei ole diisli inimene. Aga tänan pakkumast.
21-01-2017, 01:25 PM
Sedaan või universaal on samuti maitse küsimus ja oleneb milleks autot kasutatakse. Ise eelistaks kärukonksuga (hea kui eemaldatav) sedaani.
Siin n 1000 eurot kallim sedaan http://www.auto24.ee/used/2427498 2,2 l on suht öko mootor, täiesti võrreldav 10 aastat uuemate sama suurte bensukatega. Oluline, et käiks korralikult ja ei oleks eelnevate omanike poolt plomme eemaldatud ja reguleeringuid näpitud. Kui Sa ei osta kohe korralikku, siis korda tegemine on oluliselt kallim kui kohe korras auto osta ja ei pruugigi õiget elulooma saada Ja kui kerel juba uss sees, on selle välja saamine ka mitte lihtne tegevus ja mitte odav, kui ise ei tee.
21-01-2017, 01:45 PM
(21-01-2017, 01:25 PM)Priit Kirjutas: Sedaan või universaal on samuti maitse küsimus ja oleneb milleks autot kasutatakse. Ise eelistaks kärukonksuga (hea kui eemaldatav) sedaani. See sedaan on täitsa korralik. Proovin selle TE 280-ga tehno kontrollis käia ja kui seal suuri vigu ei avastata ja tuttav remondimees vaatab korrosiooni osa üle ja remont jääb alla 400 euro, siis võtan selle auto ära. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne