Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
05-11-2016, 05:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2016, 05:23 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Ei osanud arvata et see aasta talv 1. novembriga algab-tavaliselt esimene lumi ikka detsembri löpus jöulude paiku.
Oleks vaja autoga 6km kesklinnas koju söita suverehvidega (uued)-ettevaatlikult vöimalik vöi pean nüüd kevadet ootama?
Tee peale jääb ka Tartu mnt mäest allasöit.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
05-11-2016, 08:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2016, 08:20 AM ja muutjaks oli .Alar..)
Ma sõitsin neljapäeva hommikul sadamast Sikupilli ning eriti hea ei olnud. Nüüd on teed palju puhtamad ja pole häda miskit. Lumised on vaid hoovid, parklad ja väiksemad tänavad.
Kui ma sain jäise lörtsiga Sossist ülesse siis saad sa puhta teega sealt alla.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Sulaga ei tohiks mingit probleemi olla. Sõida siis Filtri tee kaudu, pole allamäge.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
05-11-2016, 02:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2016, 02:52 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Sossi mägi nagu iga muu suurema liiklustihedusega tänav on lihtsalt märg, jääd kuskil pole
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kui sula/märg siis ok kuid lähen siis igaks juhuks Filtri kaudu-tänud.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
06-11-2016, 06:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2016, 06:49 AM ja muutjaks oli Mike22.)
Ei soovita. CL-iga jäin kaks päeva tagasi lumehanges kinni, ja pidin kohe seal tungiga rattad vahetama, et välja saaks, garaazi sisse ülesse mägi peale ei saanud suvekatega sõita - libises alla. Täna w124-ga isegi parklast ei saanud eriti liikuda - homme seal kohapeal vahetan ise rattad talvekate vastu.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Meil oli rehvivahetus ca 2-3 nädalat tagasi bronnitud ajaks see reede, mis nüüd käes oli. Kolm-neli päeva kõige hullemate ilmadega saime ka suvekatega hakkama. ise pidi natuke ettevaatlikum olema ja meenteele ei kippunud. meil muidugi oli nelikvedu ka, ehkki pidurdamisel see eeliseid ei anna ju.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Minu soovitus on omada talvekaid eraldi velgedel. Siis saab need rahulikult suvalisel hetkel alla keerata. Muidugi sealjuures peaks arvestama ka ikkagi sellega, millised on ilmad.
Oma 4,5a'se autode omamise perioodikäigus olen õppinud, et lumi ja libedus tuleb alati aasta lõpus ning olen keeranud talvekad alla kohe, kui esimesed miinuskraadid tekivad ja seadus lubab(on juhuste tõttu siiani naelad olnud, järgmised tulevad lamellid). Igasugune jutt kuluvatest naeltest on pseudoprobleem. Jah, ma saan aru inimestest, kes tõesti sõidavad palju(üle 7k km kuus) neil kuluvad rehvi tõesti ruttu ära, aga keskmise eestlase puhul, kes aastas ca 20k km läbib ma sellest naelte "säästmisest" aru ei saa. Rehvid jäävad mingil hetkel vanaks(üldiselt ca 5a jooksul) ja siis olenemata sellest palju neil mustrit ja naelu alles on, pidamist neil ikka pole. Minu jaoks on enda turvalisus võibolla tihedama rehvide ostmise näol väärt rohkem, kui see, et mul on katkine auto või ma pean lolli mängima esimese lumega, et liikuda saaks. Ma arvan, et lõppkokkuvõttes tuleb odavam tihedamalt rehve osta, kui autot remontida. Samuti kuna ma ei sõida ainult ise, siis minu jaoks on olulisem, et mu elukaaslasel oleks turvaline sõita. Jah, see ei päästa, kui mingi teine suverehvidega tegelane sõitmisega hakkama ei saa ja selletõttu ära käperdab.
Naelte kulumise jutu peale mainin, et minu selle aastane läbisõit 10 sõidetud kuu peale on üle 36k km.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ausalt õeldes see minugi jaoks kummaline et inimestele meeldib nendes järjekordades passida. Ma olene alati oma masinapargile organiseerinud talverehvid velgedepeal. Panen alla siis kui vaja ja võtan ära siis kui vaja.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Antud juhul tegemist müügi-/hobiautoga ehk ei plaani pikemaks jätta. Aastane ls ca 1000-2000km.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Mul oli Passat igapäeva auto ja talvekad polnud eraldi veljel, aga alla said ikka esimeste külmade saabudes, see pigem on ikka inimese enda laiskuses kinni.
Mul 124 pole ka enam igapäeva auto, millega enam talvel üldse sõita ei plaani, aga ma kavatsen talle siiski järgmine talv uued talvekad osta. Praegu suvekatega keretöödes ja sealt plaanin treilal ära tuua, mitte mingil juhul ma ei hakka leiutama seda, kuidas ja kas ma temaga sõidetud saan.
Minu jutt tegelikult ei olnud konkreetselt mitte ühegi eelkõneleja pihta suunatud, see oli üleüldine.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui kogemustest rääkida, siis sai esimese lumega Tallinnas käidud ilma ASR-ita polnud hullu midagi.