12-10-2016, 10:49 AM
Müügiks siis üks perfektne isend ning oma hinnaklassi hinna-kvaliteedi-omaduste osas tõenäoliselt etemaid valikuid - MB w202 c200 kompressor, rwd, manuaalkast, fl isend aastast 1997. Mootoriks haruldane soojamaaturule suunatud min litraasi ja max kw-ga 2.0 r4 bensukas stockina 141kw peal, millest ei ole mitte ükski hobune kadunud ja liigubki täpselt tehaseandmete sisse! Samuti lihtne ja mõistlikult soodne jõudu juurde saada vajadusel. Küttekulu võrreldav suvalise mittemidagi ütleva 2.0ga, ala Opelid/Sirjed/c180 vms. Arvutuslik miinimum 6.3l/100 aga vajadusel tuntava istmessetõmbega ja igati piisava minekuga. Supercharger vs turbo eelis lagi puudumine ja kohe paugutama. Sisu osas haruldane vanakooli ruudustiku temaatiline kaltssisu, peale nahktoa enim otsitud/tahetud ( kohati ka kallim kui nahktuba ebay näitel ) Tehase carbon-teemaline täisliisturing. Varustust üsna askeetlikult ja minu poolest võiks vähemgi olla, et massi võimalikult alla tuua. Välja tuua vast vaid 2x el aken ning 2x el peegel soojendusega, mis on haruldase ja töökorras kokkuklapitava funktsiooniga, tagaistmed käivad alla, Hirschmann el antenn ( vahetatud, vana doonoriks kaasa ), kesklukk, roolivõim, nahkrool ( ei ole kummist imitatsioon ), kknupp+kang ühes tükis nahaga,välistemp näidik, kont+poolfunktsioonid, MB-le omane mugav 90-kraadine kapotiavamine ning tagumiste peatugede allaklappimine, AMG Aero 15" valuveljed heas korras ning all uuena tehasest, suverehv ca 5mm jäägiga. Tehnilise poole pealt võib ideaalseks lugeda, arveid ja tehtud lükkeid on meeletult. Viimane suurem arve 1000.- selle aasta juuni algusest ( detailne list+arutelu ostjale kaasa ) Mootor ja elektroonika ajaliselt 2017 juuni alguseni kehtiva garantii all! ( Põhjaaluseid lükkeid eelmisest sügisest ca 600.- vääringus ) Ülevaatus läbitud ametlikult, ainukseseks kobisemiskohaks ühe piduri törts kehvem % ning kehtib teine siis 08.2017. Lisakulusid uuele omanikule ei tohiks väga pikaks ajaks olla - pill nobe ja öko ning tänu originaalis asjalikule pööramisraadiusele väga hea valik ka talveks. Negatiivse poole pealt võib välja tuua klassile omase rooste, kerel endal kaks täppi mõlema tagumise rattakoopa juures, ülejäänud kergesti vahetatavatel liigenddetailidel. Vajadusel võin teha keretöödele+ülevärvile konkurentidest parema hinnapakkumise aga lisakulu ostjale ning täpne tööde tegemise aeg samuti teadmata, nii et pakkumisel AS IS - sõidab siiski tehnika, mitte välimus. Põhi+karbid korralikud, vajadusel võib käia tõstukil ise kaemas. Tagadiff undab ja vajab kunagi tulevikus vahetust, hetkel lahtine ja ülekanne suhteliselt aeglane. Orig makk vahetatud suvalise CD-könni vastu, ei oma Bose heli ja helikvaliteet ei kannata, kokkuleppel ajastukohase Beckeri kassetika võib kaasa libistada, koodiga ning toimiv. Endale meeldinud kapott ilma märgita aga võib ka selle kaasa saada.
Asub Keilas, alla 1800.- väga nõus ilmselt ei ole. 56096074. Vahetustest taastamiskõlbulik vanakool võib sobida, muu ei huvita.
a24:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=6e00
Asub Keilas, alla 1800.- väga nõus ilmselt ei ole. 56096074. Vahetustest taastamiskõlbulik vanakool võib sobida, muu ei huvita.
a24:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=6e00