Postitused: 41
Teemad: 7
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
09-09-2016, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2016, 01:33 PM ja muutjaks oli OttTamb.)
Jagaks foorumi kaaslastega oma meeldivat kogemust Lesven Oü remondis käimisega. On olnud varemgi nendega probleeme nagu näiteks:
1). Taastati kõrgsurve pump nõnda ära, et peale remonti lekkis rohkem pump ja hea et auto põlema ei läind.
2). Pannakse auto käima aga ei kontrollita vahepeal kas auto on seisma jäänd või mitte. Ja antakse auto tühja akuga tagasi. Muidugi oldi üldse ära unustatud et auto kuskil nurga taga peaks töötama, kuna auto võtmeid ei leitud.
Lootsin, et tegemist on kvaliteetse töökojaga ja inimestega kes oskavad oma tööd. Ja siiani olin kõik nende vead alla neelanud ja sõbralikult laiali läind.
Järgnev lugu sai alguse Mai kuus, kui palusin Lesven Oü-l oma kliima süsteemi diagnoosida, kuna eelmine aasta sai täidetud ja selleks aastaks oli see jälle kord tühjaks jooksnud. Ja sai neile seletatud, et salongi radikas sai üle kontrollitud ja süsteem peale viimast täitmist töötas kuni selle aasta alguseni. Lesveni mehed tegid oma nö diagnoosi ära ja diagnostika tulemuseks oli et Kliima radikas tuleb välja vahetada. Nõustusin sellega ja lasin ära parandada raha küsiti natukene alla 300€. Sain siis auto tagasi, minu üllatuseks konditsioneer ikka ei töötanud. Kell oli muidugi 17.00-kah ja reedene päeva ja viisakalt ei hakanud enam inimesi kinni hoidma reedel. Tulin järgmine esmaspäev tagasi, et mis jama on mehed süstem ikka ei tööta. Vaadati üle õeldi et kuule kompressor vaja ka ära veel vahetada, see sul katki(ennem testimise ajal väidetavalt töötas). Taheti veel raha diagnostika eest ja tehti pakkumine 375 € kompressorile ja sinna oleks lisandunud mõnus tööraha. Ma keeldusin igasugusest diagnostika maksmisest, kuna nende poolt oli töö ebakorrektselt teosatud, ja tulenevalt tarbia seadustest oleks pidand Lesven oma kuludega asja korda tegema.
Seega lolli peaga, vahetasin, siis ise kompressori ära. Maksis too 250€. Kõik töötas alguses ilusti, kuni järgmise auto käivitamiseni, seegi kompressor jooksis kokku. Selleks hetkeks olin juba kliima paranduseks pea 800 € kulutanud raha(seal sees korduvad täitmised ja tühjendamised) lisaks tundide kaupa oma aega ja närve.
Seega sai siis uuesti Lesveniga ühendust võetud, et mis jama nad õige kokku keeranud on. Kõike eitati, kõike tegin mina valesti, väidetavalt oleksin pidanud süsteemi läbi pesema kui pumpa vahetan. Ja kui palusin neil süsteemi kontrollida nö kuivatil korgi maha võtta, seal sees on filter mis on vahetatav, siis sain Lesvenilt vastuseks et see ei ole lahti käiv ja rikub radika garanti. Olin hämmingus, et päris hästi tunnevad oma tööd, kui ei tea isegi et radikas käib lahti.... ja et filter on vahetatav. Panen ka pildid korgist, millest räägin:
Sinna sisse käivad taolised filtrid:
Viimast ei kontrollinud keegi originaal radika küljes. Lisaks kõigele visati veel väikese ringi jahutuse radikas pihku, et seda pole vaja ja kui on soovi võin ise selle uue radika külge neetida.
Turul on olemas ka radikad millel on see küljes ja hind on sama...
Seda viimast juttu tean tänu sellele, et olen väga palju uurimustööd teinud ja erinevate kondtisiooneeri remondiga tegelevate firmadega suhelnud. Oldi imestunud, et miks süsteemi läbi ei pestud. Lekkiv radikas ju imeb sodi süsteemi.
Siiani on süsteem katki. Tänaseks on soetatud kõik uued jupid: Radikas, kompressor ja kliima radikas. Kõige vahetamine tuleb odavam kui lasta terve süsteem läbi pesta. Minu kulutused antud kliima korda tegemiseks on old üle 1000€. Kui aga oleks tööd korrektselt tehtud, siis oleks vähemalt kolm korda odavamalt asi korras old.
Pikk jutt jama jutt. Kokkuvõtteks jäin mina antud olukorras kaotajaks, nii Lesveni ees kui ka tarbija kaitse ees. Oleksin pidanud oma õigused maksma panema ja nii kaua Lesvenis peale käima, kuni asi oleks korda tehtud. Paraku kasutati minu teadmatust väga julmalt ära ja sain oma õppetunni eluks ajaks.
Minu poolne soovitus on antud firmas mitte lasta oma autot remontida või, siis vähemalt alati väga põhjalikult kontrollida oma auto üle, ennem kui mingeid arveid tasute. Kuna oma tegude eest ei vastutata ja koheldakse sind kui kõntsa. Väga halb suhtumine.
Tean, et ei saavuta midagi sellega, aga vähemalt teate nüüd mis asutusega tegemist on.
Olge ettevaatlikud!
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
09-09-2016, 07:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2016, 07:55 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Neile meeldib tõesti süvenemata öelda, et üks või teine osa tuleb kohe ära vahetada. Mul oli sama lugu talvel seismisega tekkinud roolivõimuõli lekkega. Lasin Lesvenisse viia ja kohe esimene diagnoos oli, et pump tuleb vahetada. Ütlesin neile, et leidku pump, kas uus või taastatud aga enne andku teada, mis hinnaga. Samal ajal hakkasin ka ise pumba otsinguga tegelema. Paar päeva hiljem helistades, et ups, polnudki pump, vaid klamber vajas vahetust. Kuna neil läheb nii hästi, et meilidele ka ei vasta, olen oma auto remondid teises pädevas kohas lasknud teha.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ja mul just esmaspäevaks 12.9. sinna aeg pandud. Ei tea kas Hort Auto tegeleb ka 1992 kupeega vöi see liiga vana nende jaoks?
Postitused: 41
Teemad: 7
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(09-09-2016, 10:29 PM)nostromo Kirjutas: Ja mul just esmaspäevaks 12.9. sinna aeg pandud. Ei tea kas Hort Auto tegeleb ka 1992 kupeega vöi see liiga vana nende jaoks?
Kahjuks ei ole old kogemusi teiste firmadega. Aga ilmselt nüüd otsin uue firma, kes mul korralisi hooldusi tegema hakkab või teine võimalus on ise teha. Võibolla oskab keegi jagada oma kogemusi Hort Auto kohta või soovitada mõnda muud firmat. Just lugesin üht teemat kus erinevate firmade nimed ja kontaktid: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
09-09-2016, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2016, 11:55 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Probleem tänapäeval tundub olema see, et igal pool on metsik juhe järgi ja tamp peal ning kahjuks ka kliendid on ilmselt rahul sellega, et saavad tagasi poolikult parandatud auto ja lisaks veel ülbe suhtumise.
Keegi ei viitsi asja süveneda ja ka väiksema töökojad on võtnud malli margiesindustest, et kõigepealt tegeleme vea diagnostikaga(loe- kirjutame "lambale" paar sotti ei millegi eest) ja siis tellime osad (loe- pargime seda autot paar nädalat töökoja õue peal kuna ei ole aega sellega praegu tegeleda) ja lõpuks kuna valmis saamisega on kiire, siis lappame midagi/kuidagi ülejala kokku ja anname poolikult/räpakalt tehtud töö kliendile tagasi. Ja juhul kui klient ise ka asjast matsu jagab ning konkreetselt ütleb, mida tehtud tööst arvab, siis on ta probleemne isik ja meil töökojas töötavad ikkagi spetsialistid ja ei ole mõtet teil siin vaielda...
Ise ei olegi Tallinnast suutnud korralikku töökoda leida(olen piisavalt katsetanud). Küll aga maakohast kus ei ole vahelülisid ja pääsed otse ka selle mehega vestlema, kes sinu autot remondib. 5 min ajad temaga juttu ja siis peaks küll kohe selge olema kellega tegu on ja kas usaldad tema kätte oma auto või ei. Ise olen leidnud oma suvekodu lähedalt sellise, kellel on "talupojamõistus" olemas(teeb kõike mida vaja: elektrit, külmjooteid, jahutust, mootorit, muud remonti).Ühesõnaga ei ole asja, millega hakkama ei saaks ja kui ei oska, siis õpib/uurib.
P.S. tegija kontakti ei jaga, aga soovitan soojalt ka kõigil teistel pealinnast väljapoole vaadata. Hinnatase ja suhtumine klienti paraneb pöördvõrdeliselt sellega, mida kaugemale linnast lähed...
Hort Auto- mälu järgi vähemalt 1993 aasta kupee mootori hingeelu uurimisega keeldus tegelemast, kuna pidi olema nende jaoks liiga vana auto(loe- liiga keeruline).
Ju siis õlivahetus ja obd-ga uuemate autode vigade lugemine ning uute osade tellimine on rohkem nende tase.
Ühesõnaga autoremont on selline teema kus olen ennast mitu korda" seaks vihastanud". Kui leiad korraliku tegija siis hoia temast kümne küünega kinni kuna tegemist on tõelise haruldusega
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Horti pole otseselt jõudnud aga 2x kui nendega suhelnud olen alati korrektse vastuse koos hinnapakkumisega saanud ja see on hea mulje neist jätnud
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Mina olen Horti paar korda sattunud. Klienditeeninduse pool on küll oluliselt parem kui Lesvenis, töö kvaliteet umbes samas järgus, ehk et probleeme esineb sealgi. Eks kõik üritavad kliendi teadmatust ära kasutada tänasel päeval.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mul Hort Autoga positiivsed suhted, kuid ma polev vist ka kõige erapooletum hindaja
Samas pole olnud ka Lesvenile midagi suurt ette heita olnud, alati kaubale saanud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Ma käisin kunagi ca 4a tagasi Lesvenis ja siis ei jätnud ka klienditeenindus kõige paremat muljet, autot tegema ma sinna ei läinudki.
Hort'is hakkasin käima sellepärast, et esimene kogemus oli kohe hea, võeti õhtul kohe ette(diagnost), saime remondi ajad ilusasti klappima ja siiani pole töödega probleeme olnud, ühekorra olime eriarvamusel sillaremondi kohapealt, aga mina olen siiani rahul ja käin seal ka edaspidi.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Minu masuudipress käis aastaid Lesvenis, kuni viimase korrani, kus tehti jama. Ma arvan, et eks Lesvenis oleneb ka mehest kes tööd teeb. Seni kuni üks ja sama kutt autot tegi, siis oli kõik väga hästi tehtud, viimasel korral tegi teine mees ja käisin 2x tagasi viga parandamas ning lõppudelõpuks ajasin ise asja tungraua otsas korda.
Nüüdseks viimased ~4 aastat kõik remondid ise teinud ja kui jääb teadmistest puudu, siis on saadud siit ja EPC/ASRA-st lisainfot.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 24
Teemad: 1
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Aastas mõnisada autot, kümneid rahulolevaid kliente ja ühe uue mehhaaniku cock-upi peale kantakse kogu firma maha. Tänamatu tegevus see autoremont.
Postitused: 41
Teemad: 7
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
11-09-2016, 07:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2016, 07:24 PM ja muutjaks oli OttTamb.)
(11-09-2016, 04:04 PM)j00nas Kirjutas: Aastas mõnisada autot, kümneid rahulolevaid kliente ja ühe uue mehhaaniku cock-upi peale kantakse kogu firma maha. Tänamatu tegevus see autoremont.
Keegi ei kannaks midagi maha, kui on mehhaanik kehv või mingi jamaga hakkama saand, siis tuleb ju sellel firmal vastutust kanda ja asi ära lahendada. Minu üle lihtsalt naerdi ja ajati häma, selle asemel, et asi sõbralikult ära lahendada. Meie kui klientide jaoks vastutab meie autode remondi eest firma, mitte firmas töötav mehhaanik. Ja marru ajab kui oled teind suuri kulutusi lootes asja korda saada, aga raha on õhku visatud ja auto siiani katki...
See teema pigem selleks, et inimesed kes edaspidi seal käivad. Teaksid kuidas antud firma autosid remondib ja oleksid ettevaatlikud. Kuna sellist olukorda mis ma läbi elasin, ei soovi ma kellelegi.
Ja väga hea, et teisedgi inimesed oma kogemusi jagavad.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
(11-09-2016, 04:04 PM)j00nas Kirjutas: Aastas mõnisada autot, kümneid rahulolevaid kliente ja ühe uue mehhaaniku cock-upi peale kantakse kogu firma maha. Tänamatu tegevus see autoremont.
Ei ole halba ilma heata, mina sain seal käies vastu kanni, aga sellest hoolimata soovitan siiani vanemate mercedeste omanikel sammud Lesveni poole seada, sest teised kohad on tihtipeale veel hullemad või siis oskavad mingit üksikut osa hästi, Lesven on selle kohapealt all-rounder.
Kõige kergem, remondi oma autod ise ja saad ainult ennast süüdistada
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Minul Lesveniga 50/50.
Ei kiida, ega ka laida.
Peale seda, kui kolisin Lõuna-Eestisse ja sain hea sõbra varuosakauplusesse pole nagu põhjust nende poole pöörduda.
Sain lihtsalt teada, et Lesveni nn. "sõbrahind" varuosadele on ca 25% kallim, kui mujal letihind.
Kui veel oskad kaubelda, siis on reaalselt hinnavahe varuosadele 30-40%.
Aga teemasse- üleüldine Eesti probleem on see, et kui midagi läheb valesti, ei suudeta vabandada ja teha asi õigesti.
Alati on süüdi klient, varuosatootja või keegi muu.
Kes teeb sellel ikka juhtub, aga kasvatage omale munad ja paluge vabandust ning sööge oma sitt ära.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Minul Lesveniga kõik suhteliselt hästi olnud ja viin alati oma mersud sinna. Kassa mehed küll ei oska viisakalt teenindada seal, aga remondimeestega alati räägin sõbralikult juttu ja Joonas aitab kiiresti kui väga vaja. Varuosade hinnad tõesti natuke kallimad, viimati tulin oma varuosadega, siis ok.
Aga üleüldse kogu Eesti äri probleem on kliendiga halb suhtumine, ei osata viisakalt klienditeenindust pakkuda, ja muidugi punktuaalsus ja ausus.. Olgu see autoteenindus, mööbli firma, toidukauplus. Pole vahet, enamus inimesed on ülbed
Võib olla reisin liiga palju välismaal ja võrdlen sealse teenindusega, kus inimesed on rohkem õnnelikud ja klienditeenindus tasemel, ehk oma raha väärt.
Inimesed, raha on raha ja äri on äri, aga olge ausad ja lahked, Eesti on väike, tehke endale sõpru mitte vaenlasi!
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Minul pole otseselt midagi halba öelda Lesveni kohta,tihti peale kui ise hätta jään saab telefonitsi Joonast tüüdatud ja aitab ta alati nii palju kui telefoniga seda teha saab.Pigem olen mina seal M-ide nimekirjas
Tellisin jupid ja pole tänaseni järgi läinud aga täna lähen !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ma ei hakkaks enne kirjapandud aegasid tühistama, kui teine osapool pole oma sõna öelda saanud. Siinkohal tundub asi nagu delfi kommentaarium, kus üks kaagutab mingi asja üles ja teised kiidavad takka asjaolusid täielikult teadmata.
Ei ole olemas täiuslikke teenindusi, olen ise kogenud pealjude margiesindustega erinevaid probleeme ja võtan seda kui juba igapäevaelu. Vigu tehakse ja head ettevõtted ehk ühel hetkel tunnistavad oma vigasid ja panustavad paranemisele ning vigade likvideerimisele.
Mis aga antud kaasusesse puutub, siis lähiajal ehk teema teine osapool paneb ka omad kommentaarid ja nagu aru sain ka on olemas juba Tarbijakaitsepoolne arvamus asjast.
Veelkord - ärge hakake kedagi kohe mõrvama ja mainet kahjustama, kui tervet tõde ei tea. Kokkuvõttes teeb see rohkem halba, kui head. Jäägem enda kogemustele truuks ja see loeb.
Usun et Lesvenist tulöeb välja iga kuu sadu autoomanikke, kes on teenusega väga rahul, aga rahuluolu ei väljendata üldjuhul, kuid vigu tuletetatakse meelde aastaid.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Viies w220ne Lesvenisse esiamortide vahetusse ilma ühegi airmaticu veata,on auto käind seal juba korduvalt.Kui vahetatakse amort,siis vist pole väga raske vaadata mis 10 cm eemal toimub.
20 km peale esiamortide vahetust airmatic error.(tegid garantiikorras ära)
Nädal vast toimis kuni uuesti viga,(uus kõrguse andur Silberi lettist -15 euri ja töö pea 2h,naljakas on see,et esiamordid vahetati 3.5h.)Ma saan aru koifitsendist ja kõike ei saagi autodata ajaga teha,aga mõni mees on küll seal youtube mehaanik.
Peale anduri vahetust kestis 2 nädalat,küll on tore vaadata "stop,car to low" kirja,muidu igapäevaselt on" airmatic visit workshop."
Üldiselt ma oleks oodanud ,et need 2 andurit oleks kohe vahetatud koos amortidega.Aga eks tööd tule ka hoida,ei saa ühekorraga korda teha.
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Esimene Matrossov viskus dzotile
Postitused: 41
Teemad: 7
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(12-09-2016, 03:12 PM)indrek Kirjutas: Ma ei hakkaks enne kirjapandud aegasid tühistama, kui teine osapool pole oma sõna öelda saanud. Siinkohal tundub asi nagu delfi kommentaarium, kus üks kaagutab mingi asja üles ja teised kiidavad takka asjaolusid täielikult teadmata.
Ei ole olemas täiuslikke teenindusi, olen ise kogenud pealjude margiesindustega erinevaid probleeme ja võtan seda kui juba igapäevaelu. Vigu tehakse ja head ettevõtted ehk ühel hetkel tunnistavad oma vigasid ja panustavad paranemisele ning vigade likvideerimisele.
Mis aga antud kaasusesse puutub, siis lähiajal ehk teema teine osapool paneb ka omad kommentaarid ja nagu aru sain ka on olemas juba Tarbijakaitsepoolne arvamus asjast.
Veelkord - ärge hakake kedagi kohe mõrvama ja mainet kahjustama, kui tervet tõde ei tea. Kokkuvõttes teeb see rohkem halba, kui head. Jäägem enda kogemustele truuks ja see loeb.
Usun et Lesvenist tulöeb välja iga kuu sadu autoomanikke, kes on teenusega väga rahul, aga rahuluolu ei väljendata üldjuhul, kuid vigu tuletetatakse meelde aastaid.
Keegi ju ei kiida takka. Vaid räägitakse enda kogemustest.
Kindlasti on palju häid ja positiivseid kogemusi ka, nagu ka siin teemas on mõned üksikud esile toonud.
Mina lihtsalt ei saanud sellist olukorda enda teada jätta. Usun et kes iganes sellises olukorras, loe(musta autoga suvel sõita, kus pole õhku ja on ohtlikult palav on. Proovid veale lahendust saada, aga ei saa), ei suudaks end tagasi hoida
Seda teise osapoole vastust loeks huviga.
|