19-12-2006, 10:29 PM (Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2006, 11:14 PM ja muutjaks oli Laur.)
juhtus selline jama et, tühikäigu pöörded on madalad, eriti just külma mootoriga, auto on 88a. w124 3.0D. Tühikäiku ei reguleerita vaakumiga, pumba otsas on hoopis mingi induktiivpool või midagi sellist, igatahes kontrollisin poolile tuleva juhtmepaari pinget, seisva mootoriga ~8v, töötava mootoriga ~12v. Kui töötava mootoriga poolilt pistiku eemaldasin ei muutunud mootori töös midagi, isegi korraks mitte, kuidas ma saan kindlaks teha kas pool on läbi või mitte, või äkki on viga hoopis milleski muus? Naaber ütles, et tõmba toores peale:eureka:
Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.
Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestilly:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Hinnast ei tea midagi, mul see jurakas korras mis pumba otsa on. Puudub automaatika mis seda juhib. Mootor ise vahele tõstetud, eelmisel juhtis tühikäigu pöördeid vaakum.:evil:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.
Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestilly:
Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
09-01-2007, 11:58 PM (Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2007, 12:00 AM ja muutjaks oli meego.)
meego Kirjutas:
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.
Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestilly:
Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!
W201 2.0D käib vaakumiga külmast peast pöörete tõstmine. Osadel W124 on see andur eraldi osadel temperatuuri anduriga koos.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Meego pane see skeem üles siia, et oleks näha mis otsa alt, läheb temp. adurisse ja millised pumbakülge, mul jookseb tahoka ots kusagile salongi poole, aku taha releedesse ei lähe.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
10-01-2007, 06:28 PM (Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2007, 06:29 PM ja muutjaks oli Arno_76.)
see induktiivpool ikkagi reguleerib pidevalt mootori pöördeid, aju (tahh.pdf joonisel: N8/1 Control unit ARA/ELR) mis seda induktiivpooli juhib, saab andmeid temperatuuriandurilt (B11/1) ja pööreteandurilt(L3). See vist rohkem selleks, et kui mingid suured tarbijad järele ühendada, siis see automaatika tõstab veits mootori pöördeid. Ja nagu ma aru saan siis minu autol ei reageeri see pumba otsas asetsev induktiivpool aju käskudele. Huvitav kas selle induktiivpooli võib sealt pumba otsast maha võtta, ja kas peale selle eemaldamist saab autot kasutada?
sain mingi kasutatud pooli, vahetasin ära aga see ei andnud tulemust. Nüüd tekkisid uued küsimused, et kuskohas see "aju" asub, mis seda pooli juhib, raamatus on kirjas et kuskil aku taga aga niipalju kui mina nägin siis poolist tulev juhtmepaar läks kuhugi armatuuri alla. Ja kas sellel "ajul" on eraldi pöörete ja temperatuuriandur? sest tahomeeter ja temperatuurinäidik armatuuris töötavad
ei aidanud muud kui läksin kadakale imre juurde ja seal tegi elektrik korda. Viga oli mingis relees, täpselt aru ei saanud, igatahes elektrik veits näppis seda ja peale seda nüüd töötab
Kui suured need normaalsed tühikäigu pöörded on muidu? Mul omal sama mootor ja kui käima panna siis tiksub ka kuskil 700 peal minumeelest. Külmast peast üldse köhib ja müriseb suht lärmakalt.
Sai ka üks OM603 soetatud, kuna tühikäigu ELR/ARA relee 006 545 36 32 juhtmestik oli läbi lõigatud, siis otsisin vastavat skeemi päris kaua-seega igaks juhuks panen ka siia.