Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190e jahutusvedeliku temp madal.(viga käes)
#1
Nii siis isegi natuke üle kuu aja sain sõita mersuga nii, et mootoriga ühtegi peobleemi ei ole. Kahjuks seda lõbu kauaks ei olnud.

Nüüd on jama siis temperatuuri hoidmisega. Esimesena vahetasin termostaatklapi ära. Kuigi seda olen aasta tagasi vahetanud. Abi ei olnud. Temp on vast mingi 50-60 kraadi juures.
Imelik on see et jahutusvent undab koguaeg. Mis sellest et vaja ei ole. Ei teagi milles alustada. Ehk mingi andur läbi mis otsustab jahuti tööle paneku eest?

1992 aasta mootor 1.8
Vasta
#2
Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Vasta
#3
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Vasta
#4
(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas:
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?
Vasta
#5
(14-07-2016, 11:32 AM)v6sa Kirjutas:
(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas:
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?

Termostaate ei võrdlenud. Korra tuli pähe mõte, ehk on läbi see andur mis annab käsu ventilaatori tööle panekuks. Arvab et koguaeg on nt 100 kraadi ja hoiab ventilaatorit taga. Kui temp on 50 kraadi siis ei ole loogiline et ventilaator töötab.
Kui ventilaatori kaitse välja võtta ja maanteel sõita siis peaks hoidma 80 kraadi. Kui ei hoia siis järelikult praak termostaat
Vasta
#6
(14-07-2016, 01:02 PM)t2rn Kirjutas:
(14-07-2016, 11:32 AM)v6sa Kirjutas:
(14-07-2016, 11:01 AM)t2rn Kirjutas:
(14-07-2016, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas: Kui jahutamise ventilaator undab, siis esmalt kontrolli selle andur üle. 50-60c on max, mille mootor saavutab?
Kui vendilaatori kaitse välja võtta läheb 80 kanti. Kuid vahest läheb ka allab selline tunne nagu termostaat oleks lahti.

Ei oleks esimene praaktermostaat.. Keeda termostaadisuppi pliidil, avanemise algtemperatuur näitab vigase kätte.

Ega uus termostaat vanast pikem olnud?

Termostaate ei võrdlenud. Korra tuli pähe mõte, ehk on läbi see andur mis annab käsu ventilaatori tööle panekuks. Arvab et koguaeg on nt 100 kraadi ja hoiab ventilaatorit taga. Kui temp on 50 kraadi siis ei ole loogiline et ventilaator töötab.
Kui ventilaatori kaitse välja võtta ja maanteel sõita siis peaks hoidma 80 kraadi. Kui ei hoia siis järelikult praak termostaat

Tegin proovisõitu. Vendikaga või ilma vahet pole 80 kraadi ei tulnud kuidagi kätte. Ilma vendita vast mingi 60-70 vahel ventilaatoriga alla 60.
Vasta
#7
See peab puhtalt termostaadi viga olema, kui on 80 kraadine termostaat siis pole vahet kas kohapeal või sõites, ventikaga või ilma, peab hoidma 80 kraadi.
Vasta
#8
Tegin termostaadi suppi potis avaneb. Ja läheb kinni ilusti. Ehk mõõdud valed vms?
Isa pakkus ka paisupaagi korki.
Vasta
#9
Kui paisupaagi kork oleks "läbi", siis lekiks jahutusvedeliku. Endal oli sarnane mure eelmine aasta, kui kork pärast korraliku raputust ristmikul lihtsalt ära lendas. Oli lihtsalt ajapikku ära kulunud ning ei pidanud survele vastu.
Vasta
#10
Sellel vist elektromagnetiga ventika lülitus. Kui vent töötab koguaeg siis kontrolli, et mingit ratsi poleks minevikus tehtud ja vent nö otse ühendatud poleks. Näiteks anduri juurest.
Turbo
Vasta
#11
(15-07-2016, 07:45 AM)sm. pelle Kirjutas: Sellel vist elektromagnetiga ventika lülitus. Kui vent töötab koguaeg siis kontrolli, et mingit ratsi poleks minevikus tehtud ja vent nö otse ühendatud poleks. Näiteks anduri juurest.
Muidu süsteem toimis. Vent ei ole koguaeg taga, aga lülitub tööle umbes 50-60ne pealt.

Vasta
#12
Näidik ei või lihtsalt valetada... ?
Turbo
Vasta
#13
viga oli siis temp. anduris [Pilt: s-l300.jpg]

Tundub et Mercedes korras olekut ei salli, nüüd lähevad käigud raskesti sisse, vahetasin siduri töösilindri ära. Läks paremaks, aga pole päris see mis enne, vahest käivad ikka kuidagi raskelt käigud sisse, eriti alla vahetades.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 55 23-11-2024, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 om651 kütuserõhk madal. Barna 4 631 24-09-2023, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,259 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  MB w204 C200 universaal 2008.a diisel, Viga ABS ja roolivõim JanikaB 1 3,350 28-02-2019, 07:33 PM
Viimane postitus: Johan
  W203 Sedaani ABS,ESP ja BAS viga susserdaja 3 4,098 23-02-2019, 04:30 PM
Viimane postitus: väikemees
  W202, C220, 1996 jahutusvedeliku märgutuli põleb jaz 1 2,694 18-04-2018, 04:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 5,716 04-02-2018, 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 3,577 01-02-2018, 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  Mb c270 viga p0251 tumbleweed 2 3,535 23-10-2017, 10:46 PM
Viimane postitus: tumbleweed
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 38,888 18-06-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne