25-06-2016, 04:41 PM
probleem siis selline et temp tõuseb üle saja aga 120-neni päris ei tõuse jääb sinna vahele pidama.
w124 temp liiga kõrge
|
25-06-2016, 04:41 PM
probleem siis selline et temp tõuseb üle saja aga 120-neni päris ei tõuse jääb sinna vahele pidama.
25-06-2016, 05:00 PM
Tere,
Paha ei teeks kui kirjutaksid, mis mootoriga auto on, sest jahutussüsteem on neil väga erinev. 6-silindriliste puhul on tüüpiliseks murelapseks ventilaatori viskosidur, neljasilindrilistel ventilaatori magnetsidurit lülitav temperatuuriandur jne. Parimate soovidega, Tauno
25-06-2016, 05:17 PM
Vabandust ununes 3.0 132 kw
26-06-2016, 01:32 PM
Proovi mootori ventikat käega keerutada (seisva mootoriga siis ), kui tiirleb vabalt siis visko läbi.
Turbo
26-06-2016, 01:57 PM
Muidugi täiendaks seltsimeest, et külma mootori puhul keerleb ventilaator vabalt nagunii. Ma üldse ei ole kindel, kas visko korrasolekut on väga lihtne niisama kontrollida. Küll soovitatakse selleks ventilaatorit keerutada, küll ajaleherulliga kuuma töötava mootori ventilaatorit peatada proovida ja Saksamaa foorumlased on kohati koguni veendunud, et mõõta tuleb ventilaatori pöörlemiskiirust mootori teatud pöörete juures.
Üldiselt tunduvad kõik variandid enne veenvat tõestust üsna posimisejutuna ja viskoga ventilaatori tegeliku töökorra selgitamiseks võiks keegi targem lausa juhendi kirjutada. Selge on see, et viskoprobleeme on suurema mootoriga vanadel MB-del lademetes ja mitmete kogemus ütleb, et isegi esindusest uue tellides pole kindel, et see õigesti toimib. Seega karjuv vajadus korrektseks diagnoosimismeetodiks oleks turul justkui olemas. Parimate soovidega, Tauno
26-06-2016, 02:02 PM
Kõige parem lahendus on see visko üldse minema visata ja korralik el. Vent panna.
26-06-2016, 02:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2016, 02:17 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Jääksin kubiliuse mõtte osas eriarvamusele. Kõige parem lahendus enamasti ei ole iseehitatud auto. Eriti vanemate masinate puhul, kus originaalseisukord on auto hinna säilitamisel oluline argument.
Kuid see selleks. Antud auto omaniku probleem võib taaskord tuleneda viskosiduri töölepingu lõppemisest. Vähemalt sümptomid näivad sellised olevat. Ka kliimaseadmega seotud elektriventilaatorite mittekäivitumine enne "paanikatemperatuuri" saavutamist põhjustab suhteliselt sarnast kuumenemist. Kui suudad selle jama millalgi ära diagnoosida ja lahendada, oled tubli mees ja jaga kindlasti kogemust ka teistega. Tauno
26-06-2016, 05:26 PM
Tiivik pöörleb ikka suhteliselt jäigalt kui käega keerutada
26-06-2016, 06:02 PM
minu 2.6 sel mootoril on ka palava ilmaga seal 100+ kraadi tembi näit ja kõrgrmale ka ei kipu minema,arvan,et võib ka täiesti normaalne olla tänaste temperatuuride juures ?! vblla tõesti visco ka minu pillil juba vaikselt suremas aga hetkel küll ei näe vajadust,et peaks vahetama.Keema veel ei lähe igatahes,võimalik,et kell peksab ka veits segast !
26-06-2016, 08:59 PM
Omast kogemusest on nii, et kui visko on "lõdva" ja jahutus probleem(need asjad peaks koos olema) siis selle vahetusega on mured lahendatud. Aga kui antud hetkel asi "tihe" siis ma ei tõttaks seda vahetema ja vaataks termostaadi poole, viimane ei tohiks olla väga kallis ja vahetus pole keeruline.
Radikas ka võib veel süüdlane olla aga enne veenduks kahe eelmise asja korrasolekus.
Turbo
26-06-2016, 09:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2016, 09:54 PM ja muutjaks oli erx000.)
Mul küll diisel aga erilist vahet pole, uue viscoga 90 kraadi juures teeb ventikas kohapeal gaasi andes "lennuki" häält, ilusti kuulda kuidas ventikas kaasa käib. Külmast peast kohapeal ventika kruttimine ei näita midagi, mul vana visco oli kohapeal näpuga keerates sama tihke nagu uus aga kuumast peast sai käiva mootoriga näppudega kinni pidada. Kui on kahtlus siis pange lihtsalt uus visco ja korras, odavamad 40 euri, kallimad 60-100 euri. Kui temp näitab 100 siis lahtise kapotiga gaasi andes peaks päris kõvast tuult keerutama, kui gaasi andes õhuvool ei suurene siis visco läbi.
20-07-2016, 12:48 PM
Minul autoks w201 ja visko ei toiminud. Mõtlesin, et visko õhtal. Siis otsisin üles anduri juhtme ja ühendasin sinna voolu järgi ja õhk imet! Visko järgi nagu naksti...
20-07-2016, 01:48 PM
(20-07-2016, 12:48 PM)Daniel Kirjutas: Minul autoks w201 ja visko ei toiminud. Mõtlesin, et visko õhtal. Siis otsisin üles anduri juhtme ja ühendasin sinna voolu järgi ja õhk imet! Visko järgi nagu naksti... Siiski mitte visko, vaid elektromagnetsidur, mis tõepoolest kaasavedamiseks temperatuuriandurilt voolu vajab. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 477 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 318 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 667 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 495 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 574 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,962 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 557 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 910 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 968 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
w124 | Robin03 | 0 | 625 |
10-11-2021, 02:02 AM Viimane postitus: Robin03 |