Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E klass ( vs. Škoda) on liiga väike?
#1
Härrased,

Juhtus nii, et tööjuures pidin sõitma uue Škoda Octavia (universaal) masinaga paar päeva.

Sai ka pere veetud ja kasutatud laste turvahälli ja istet.

Ja oh seda üllatust kui selgus, et uus 2015 Octavia mis väliste mõõtude järgi on 2008 E universaalist igati väiksem on tagumises reas hoopis suurem.

Mälu järgi mäletasin, et viiman auto kuhu sai ennast ette ja turvahälle normaalselt taha mahutada oli W210. Peale seda olid mersud kuidagi väiksed seest.

Mis toimub, kas MB on muutunud kole pisikeseks ja Škoda sureks või olen midagi maha maganud?
There is No Good, No Evil - Only Decisions and Consequences!
Vasta
#2
Minu arvates paneb tagaistmel istumise jalaruumi paika auto telgede vahe. Octavial võiks see number olla 2668-2677 mm (oleneb mudelist), E klassil W211 on see number 2854 mm. Seega peaks Mercedeses olema rohkem jalaruumi tagaistmel.
Vasta
#3
(09-05-2016, 11:12 PM)kaupo51 Kirjutas: Minu arvates paneb tagaistmel istumise jalaruumi paika auto telgede vahe. Octavial võiks see number olla 2668-2677 mm (oleneb mudelist), E klassil W211 on see number 2854 mm. Seega peaks Mercedeses olema rohkem jalaruumi tagaistmel.


Ja nii võiks asi olla!

Kuid kahjuks peale W210 on uus Octavia alles teine auto mille rooli tagant välja hüpates saan lapse turvahälli tahaistmele ( juhi selja taha) paigutada nii, et ruumi on.

Järgmises W211 ja Audi A6 2001 pidin eelnevalt esi istet liigutama ettepoole ja sõit oli kaunis ebamugav.

Lisaks eile sai tellitud takso mis oli sammuti E universaal 2009 aasta juht ka selline 185 + jurakas ning juhi selja taha - noo ei mahtunud normaalselt istuma, pidin ennast pressima. Manisin ka sellele tüübile, et liiguta ennast ettepoole.

Lihtsalt uue auto ost plaanis kuid uue Octavia ruumikus ja üsna sujuv sõit jättis seest kripeldama.. et osta või Škoda..
There is No Good, No Evil - Only Decisions and Consequences!
Vasta
#4
Ma ostsin sinu kirjeldatud põhjustel uue auto endale. Nimelt oli eelmiseks igapäevaautoks 2012 Accord universaal. Kahele inimesele väga hea auto aga kui veebruaris laps sündis, saime suure üllatuse osaliseks - nimelt kui turvahäll tagaistmel Isofix alusel siis pidi ees oleva istme täiesti ette tõmbama ning seal ei mahtunud normaalselt istuma ka minu 1.65 pikk naine. Vaatasime Superbi aga kuna selle tellimisaeg oli jaburalt kuni 8 kuud, sai uus Outback võetud. Seal mahun ka iseenda (186cm) taha istuma nii, et põlved vastu esiistet pole
Vasta
#5
Aga ostagi siis, see ju ei ole keelatud. Sõidame hetkel Superbiga ja peaaegu et rahul autoga, aga puudub igasugunegi vau faktor ja arvestades, et meie oma on veel 3.6 ja nelikvedu, siis teised on kindlasti veelgi igavamad.

Eks uus auto on uus auto ja teatud ajani mõnusalt murevaba ja ega Octavia pole anm amuu juba see pisike auto, mis ta algupäraselt oli. Lihtsalt igapäeva kulgemise masin, mis sulle hinge mitte kunagi ei poe.

(09-05-2016, 11:30 PM)Ardo Kirjutas: Lihtsalt uue auto ost plaanis kuid uue Octavia ruumikus ja üsna sujuv sõit jättis seest kripeldama.. et osta või Škoda..

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
(09-05-2016, 10:37 PM)Ardo Kirjutas: Juhtus nii, et tööjuures pidin sõitma uue Škoda Octavia (universaal) masinaga paar päeva.
...

Oled Sa kindel, et Octaviat ja Superbi segi ei aja? Olgugi ocuIII väga ruumikas, siis punnsilmale jääb subjektiivsel hinnangul ikkagi alla nii jalaruumis kui istemugavugavuses.

Superb annab silmad ette kõiges muus, välja arvatud istme kõrguses. Ning päeva lõpuks on tegu ikkagi poekäruga, mille ukse lööd kinni ja unustad kuni järgmise hommikuni.

Kui pikk isand Ardo on, et punnsilmas tekib ruumiprobleem? 2.10?

Ei tasu unustada ka seda, et enamus täna kiidetavatest autodest suudavad olla võrdsed sajandialguse mercedesega.Eusa_angel Ning erinevalt vana Mercedes-Benz omanikust ei pea liisingoktaavia omanik vastama küsimustele: miks vana Mercedes-Benz? Seega on elu liisingoktaaviaga (või Superbiga) oluliselt muretum ja hallim (ja turbodiislisem ja universaalsem...).

Igaühele oma. Mille sakslased ka ajakirjaartikliks on vorminud:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=34289

EDIT: märkasin alles praegu, et isand Ardo lääpsilmast kirjutas. Sellega on tõepoolest nii, et mudeliuuendusega tõmbas pesus sutike kokku... Kuigi mõõdulindiga mõõdetavat vahet kuigi palju polegi, siis subjektiivne tunne on oluliselt ahistavam. Mitte küll päris 124 mõõtu, aga siiski märgatavalt "kitsam" igas suunas... Paranoid

(09-05-2016, 11:30 PM)Ardo Kirjutas: Lihtsalt uue auto ost plaanis kuid uue Octavia ruumikus ja üsna sujuv sõit jättis seest kripeldama.. et osta või Škoda..

Ma julgen küll soovitada, et osta Octavia - hea väike auto on igapäevaasjade ajamiseks keskmisele autokasutajale.
Vasta
#7
Tänud vastuste eest. Ja EI ma ei aja Superbi ja Octaviat segi- iga teise mehe reaktsioon on sama.

Lihtsatl eelmine Octavia 2007 aasta oma oli küll üsna C mõõtu ja ruumiga ei hiilganud.

Ise usun ka, et punnsilm/Kurvasilmne on veel suurem. Kui mis puutub uuematesse siis kurvaks teeb. Hea meelega soetaks uuema E ja isegi universaali kuid esiistme ettepoole nihutamine on kindel EI, ning S klass võtaks liiga palju raha perelt.

Samas rahu, isegi W210 ja uuemad on sõudu mugavuselt paremad ( juhul kui nad on heas korras).

Lihtsalt see suuruse teema, et viskad lapse istme taha ja ka kui vaja siis ka endal oli seal lahedalt ruumi.

Eks vaatab, uudistan siin seni ringi kuniks masina leian.
There is No Good, No Evil - Only Decisions and Consequences!
Vasta
#8
Tere,

Kirjutan kahe käega alla sellele, et 211 on taga märgatavalt kitsam kui 210(211 on ruumi ilmselgelt vähe). Mul on teine liikur Mondeo ja ka see on taga tublisti suurem.
Kõige suurem probleem on siis, kui järelkasv turvatoolides istub ja taldadega esiistme seljatuge tahtmatult nühivad, sest ruumi jalgade jaoks lihtsalt pole.

Herki
Vasta
#9
Aga eks see ruumi küsimus ole paljuski ka inimestel enda ettekujutuse vili. Kui vaatad linnapeal, kuidas rahvas roolis istub, siis paljude puhul üldse ei imesta, kuidas avariidesse satutakse. iste lkatakse nii taha, kui võimalik ja vastu põhja ka ja siis need 170 Cm mehed on nagu nolgid seal autos. Nokats peas ja ega asfaltit ei näegi.

Aga räägivad, et mugav on ja mida madalamal istuda seda parem pe...se tunnetus on, kui libisemisse läheb.

Tegelikkuses on siiski E klassil jalaruumi reaalselt rohkem, pigem see roolis olemise asend muutub seal iseenesest laisemaks, kui Octavial ja seetõttu see tunne näiline.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
(10-05-2016, 01:24 PM)indrek Kirjutas: Aga eks see ruumi küsimus ole paljuski ka inimestel enda ettekujutuse vili. Kui vaatad linnapeal, kuidas rahvas roolis istub, siis paljude puhul üldse ei imesta, kuidas avariidesse satutakse. iste lkatakse nii taha, kui võimalik ja vastu põhja ka ja siis need 170 Cm mehed on nagu nolgid seal autos. Nokats peas ja ega asfaltit ei näegi.

Aga räägivad, et mugav on ja mida madalamal istuda seda parem pe...se tunnetus on, kui libisemisse läheb.

Tegelikkuses on siiski E klassil jalaruumi reaalselt rohkem, pigem see roolis olemise asend muutub seal iseenesest laisemaks, kui Octavial ja seetõttu see tunne näiline.

Ma ei sõida lamamisasendis(tean mida sa silmas pead), küll ei meeldi mul sõita jalad liialt kõveras ja kukal laes. Usun, et mu sõiduasend ei ole 211`s erinev eelnevates masinates olnuga(ja neid on olnud päris mitmeid). Aga teha pole midagi, 211 on vähem ruumi, kui näiteks: Saab 95, Mondedos, Santa Fes, Outback, Volvo v70, Passatis jne. Rääkimata 210`st

Herki

Vasta
#11
Insenerid oskavad autosid nii teha, et teljevahel pole jalaruumiga suurt pistmist, mb-l lihtsalt on taga vähem ruumi. W124 ja W202 on taga nii kitsad, et isegi keskmist kasvu inimese puhul peab istet natuke ette tõmbama, eriti kehv on veel katuseluugiga, siis pole peal ka ruumi. W124-l on paak istme taga, W202-l juba põhja all, aga ruumi ikka pole, vanas kandilises 1990a Passatis on ruumi tunduvalt rohkem kui W124-s.

Sõber ostis just uue Superbi ja täiesti uskumatu kui palju on taga ruumi, kindlasti rohkem kui tavalise kerega W140-s, arvan et isegi rohkem kui W220-s.
Vasta
#12
(10-05-2016, 09:17 PM)erx000 Kirjutas: ...
Sõber ostis just uue Superbi ja täiesti uskumatu kui palju on taga ruumi, kindlasti rohkem kui tavalise kerega W140-s, arvan et isegi rohkem kui W220-s.

Jepjep, täiesti uskumatu, et paarikümne aastaga on suudetud MBst paremini ruumi kasutama õppida, eksoleWink

Juhin paha inimesena siin tähelepanu sellele, et Superb ei ole essi konkurent, vaid siiski E. Mis ei muuda fakti, et Superbi tagaiste on ruumikaim omas klassis, 212 peab siin silmad maha lööma. Octavia konkureerib edukalt tsee aretistega, peamiselt hinna tõttu. Škoda hinna-kvaliteedi suhe on täna parim "saksa" autode seas.

Mis puudutab B3 (ja osaliselt ka B4) Passati ruumikuse fenomeni, siis olles endiselt nii B3 kui S124 kaubaliftide pruukija, julgen siin viriseda: Passati ruumikus on näiline. Jah, jalaruumi on mehiselt. Aga iste tekitab tunni järel tahtmise otsida selle loonud insener üles ja sooritada genofondi puhastusakt. Teine huumor on pakiruumi laius. Olles harjunud nelja pakiruumi toppima meetrisi asju muredeta, on paskaadi 94 cm laiust üllatavalt tihti probleemiks. Samas on tegu pelga ajaloolise faktiga, kuna tõenäoliselt on meie pere B3 üks viimaseid liikuvaid siinkandis. B5 on aga hoopis teisest puust auto, nagu ka paraolümpia analoogid.

Pisiasjad, ütlete? Aga just neist pisiasjadest koosnebki hea auto, millesse istud hommikul rõõmuga ja millest on Tartusse saabudes natuke kahju välja astuda. Vähe rõõmustab säästlik mootor, kui selle säästlikkuse tagamiseks tuleb pidevalt jälgida tahhomeetri osutit või mille iste on pärit eriteenistuse piinamisvahendite laost...
Vasta
#13
Kuskil teemas käis kunagi läbi pilt, kus olid kõrvuti W140, W220 ja W221 salongid. Silmnähtavalt oli igas järgneva põlvkonna autos järjest vähem ruumi nii ees kui taga. Ex kõik need turvapadjad ja kilomeetrite viisi juhtmeid ja ajusid tuleb ju kuhugi toppida ja väljapoole autot neid ei pane. Väga tõenäoline, et E-klassiga on punnsilmast alates sama tendents toimunud.

Kas Hiinast ei kannata autot importida? Hiina turu jaox tehaxe ju paljude markide paljusid mudeleid pikendatud kerega, sealhulgas ka E-klassi.

[Pilt: Mercedes_E-Class_V212_facelift_02_China_2014-04-14.jpg]

http://www.autocar.co.uk/car-review/merc...-wheelbase

Boonusex on Hiina turu E-klass kõrgema ja tugevama vedrustusega, arvestades sealsete teede kvaliteeti. Nii et sobib ka Tallinna tänavatele ideaalselt.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Kus juures mul E klassil w211 sama velg all.Mis aastal sellist velge alla pandi? Ostsin auto oli all juba sama velg.Kas tegemist originaal veljega?
Vasta
#15
(10-05-2016, 02:58 PM)herki Kirjutas: Aga teha pole midagi, 211 on vähem ruumi, kui näiteks: Passatis jne.

Millisest Passatist me räägime?

Mul oli 2007a B6 ja ma ei ütleks, et seal ruumi rohkem oli. Pagasiruumi oli kindlasti vähem, tagaistme kohta ma kahjuks ei oska rääkida, ma ei ole kunagi oma autodes taga istunud. Mõõtude järgi, mis ma näiteks autoweek'ist kätte sain jääb 211 alla ainult 3's punktis: ees pearuumis(1,5cm), taga on selle eest vastupidi 1,5cm rohkem ruumi ja taga on laiuselt 3cm kitsam. Muus osas on nad seest üsna ühte mõõtu, üldiselt paar cm 211 kasuks.

Ainus, millest mina aru olen saanud, et B6's oli ruumi rohkem, kui 211's, on pagasiruumi pikkade ja laiade asjade paigutamine. Kuna 211's tuleb istmepõhi üles tõsta, kui tahad siledat põrandat istmeid alla lastes, siis see kahandab pikkuse 190cm peale(istmepõhjast luugiservani), B6's tulid esimesena vastu alles esiistmed. Minu jupatsist 170cm kasvu tõttu on istmed üsnagi ees.
Vasta
#16
(12-05-2016, 10:03 AM)Eero_S Kirjutas:
(10-05-2016, 02:58 PM)herki Kirjutas: Aga teha pole midagi, 211 on vähem ruumi, kui näiteks: Passatis jne.

Millisest Passatist me räägime?

Mul oli 2007a B6 ja ma ei ütleks, et seal ruumi rohkem oli. Pagasiruumi oli kindlasti vähem, tagaistme kohta ma kahjuks ei oska rääkida, ma ei ole kunagi oma autodes taga istunud. Mõõtude järgi, mis ma näiteks autoweek'ist kätte sain jääb 211 alla ainult 3's punktis: ees pearuumis(1,5cm), taga on selle eest vastupidi 1,5cm rohkem ruumi ja taga on laiuselt 3cm kitsam. Muus osas on nad seest üsna ühte mõõtu, üldiselt paar cm 211 kasuks.

Ainus, millest mina aru olen saanud, et B6's oli ruumi rohkem, kui 211's, on pagasiruumi pikkade ja laiade asjade paigutamine. Kuna 211's tuleb istmepõhi üles tõsta, kui tahad siledat põrandat istmeid alla lastes, siis see kahandab pikkuse 190cm peale(istmepõhjast luugiservani), B6's tulid esimesena vastu alles esiistmed. Minu jupatsist 170cm kasvu tõttu on istmed üsnagi ees.

Kunagi oli b5 kerega Passat.
Herki
Vasta
#17
(11-05-2016, 11:13 AM)Werewolf Kirjutas: Kuskil teemas käis kunagi läbi pilt, kus olid kõrvuti W140, W220 ja W221 salongid. Silmnähtavalt oli igas järgneva põlvkonna autos järjest vähem ruumi nii ees kui taga. Ex kõik need turvapadjad ja kilomeetrite viisi juhtmeid ja ajusid tuleb ju kuhugi toppida ja väljapoole autot neid ei pane. Väga tõenäoline, et E-klassiga on punnsilmast alates sama tendents toimunud.

Kas Hiinast ei kannata autot importida? Hiina turu jaox tehaxe ju paljude markide paljusid mudeleid pikendatud kerega, sealhulgas ka E-klassi.

[Pilt: Mercedes_E-Class_V212_facelift_02_China_2014-04-14.jpg]

http://www.autocar.co.uk/car-review/merc...-wheelbase

Boonusex on Hiina turu E-klass kõrgema ja tugevama vedrustusega, arvestades sealsete teede kvaliteeti. Nii et sobib ka Tallinna tänavatele ideaalselt.

Miks just Hiina turu jaoks L, keskmine hiinlane oluliselt lühem kui keegi teine?

Vasta
#18
(12-05-2016, 01:00 PM)piitre Kirjutas: Miks just Hiina turu jaoks L, keskmine hiinlane oluliselt lühem kui keegi teine?

Väikstel suurushullustus peal, mis muud
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
tere

Olen Indrekuga nõus, skoda on igapäeva liikuriks hea(kasutan iagapäevaselt Octaviat 2013 aasta mudel), kuid emotsioon on null. Samas kui istun oma w140 siis isegi peale 10 aastat kasutamist on emotsiooni veel küllaga.

Seega võib vabalt osta ühe Skoda millega sõita punktist A punkti B ja pühapäeva auto mis on hingele.

kaido
Vasta
#20
(10-05-2016, 09:17 PM)erx000 Kirjutas: Sõber ostis just uue Superbi ja täiesti uskumatu kui palju on taga ruumi, kindlasti rohkem kui tavalise kerega W140-s, arvan et isegi rohkem kui W220-s.

Ma ei saa aru mida selle suuruse all mõeldakse.. W140s istud taga kolmekesi jumalast lahedalt, aga Superbis istud õlad koos ja normaalselt olla ei saa. Jah, Superbis põlveruumi on ohtralt, aga üldiselt pole ju suurem.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Uksed ei lukustu puldist. 2004 e-klass zudoshiki 4 2,643 15-01-2023, 02:06 AM
Viimane postitus: meego
  E-klass w211 Soojus registreeru 1 2,468 08-08-2017, 09:40 AM
Viimane postitus: Marksus
  S211 tagumine ots liiga kõrge peale patjade vahetust Filjar 2 2,530 11-03-2017, 11:50 AM
Viimane postitus: Filjar
  w124 temp liiga kõrge kets66 12 6,384 20-07-2016, 01:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB E-klass 2010 ja edasi Karla Mersu 2 2,538 17-07-2015, 08:21 AM
Viimane postitus: makaron555
  mercedes w211 e klass 2004a akupinge relee pagasis arturmalcik 3 3,306 26-01-2015, 05:56 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 E300 tdi käigukastiga väike mure! BlackLady 2 2,676 13-10-2014, 09:17 PM
Viimane postitus: BlackLady
  1994 S124 E300TD seisupidur ja liiga pikad (40mm) poldid nostromo 5 3,098 26-11-2013, 12:58 PM
Viimane postitus: nostromo
  mb 210 e klass eurohulgus1 0 1,640 01-06-2013, 08:08 PM
Viimane postitus: eurohulgus1
  mb 210 e klass eurohulgus1 4 3,564 01-06-2013, 08:02 PM
Viimane postitus: eurohulgus1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne