Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Sprinter 2007 ABS-i probleem
#1
Probleem on selline, et ABS andur loeb nagu üks tagaratas pöörleks teist pidi. Probleem tekkis peale tagasilla vahetust, kõik on uued nii kettad kui andurid ja muu piduritega seonduv. MB keskus Tallinnas samuti ei saa probleemile pihta. Kas järsku võib olla, et ketas on vale, s.o. vale magneetimisega?
Vasta
#2
(17-04-2016, 10:50 PM)xcad Kirjutas: Probleem on selline, et ABS andur loeb nagu üks tagaratas pöörleks teist pidi.
...

Mis ajast ABS on hakanud pöörlemise suunda lugema? Pöörlemissagedust küll.

Proovi Lesvenit, Silberi jaoks on see auto liiga vana.
Vasta
#3
(18-04-2016, 12:34 PM)v6sa Kirjutas:
(17-04-2016, 10:50 PM)xcad Kirjutas: Probleem on selline, et ABS andur loeb nagu üks tagaratas pöörleks teist pidi.
...

Mis ajast ABS on hakanud pöörlemise suunda lugema? Pöörlemissagedust küll.

Proovi Lesvenit, Silberi jaoks on see auto liiga vana.

Alates aktiivandurite kasutamisest.

Kas pilti saaks tagasillast mõlemalt poolt.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#4
(18-04-2016, 08:30 PM)laf1247 Kirjutas: Alates aktiivandurite kasutamisest.
...

Jälle targem.

Tundub olema "ostetud omadus":
http://sprinter-source.com/forum/showthread.php?t=18072
Vasta
#5
Icon_rolleyesleiti lahendus. Andur pöörati 180 kraadi ja OK! Kõik toimib. Siin on ainuke aga: andureid on lugematu arv tüüpe, sellele lisaks ühed töötavad koos ühtede, teised koos teiste juhtblokkidega, juhtblokid aga on koos pumbaga, automaadiga oma, topeltratastega oma ja ühel aastal on samal mudelil mitu varianti j.n.e. MB on oma kvaliteedilt ja lahenduselt kuidagi kipakas........kui saaks lihtsamalt tehakse nii keeruliselt kui veel annab teha! Ja mitte üksi see andur vaid ka muud asjad. Olen kuulnud kuidas mõni tuttuue E klassi omanik ei saagi oma autot kasutada vaid on services päevast päeva.....kuni garantiiaja lõpuni ja siis?Eusa_wall
Need laulusõnad "sapikas või mercedes" tuleks vastupidi panna. Sapikas sapikaks aga ei maksnud ka mitte M-igi, MB paned 40-50tuhat magama ja saad pasa, õnneks sprinterid ja kaubikud on natuke asjalikumad s.o. lihtsamad. Vahetati andur (vana läks katki) ~160EUR ja koos tööga 405.71EUR, sain odavalt oleks täis raha maksnud oleks kusagil 1500-2000 ära tulnudEusa_angel
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB.

(18-04-2016, 11:46 PM)xcad Kirjutas: Icon_rolleyesleiti lahendus. Andur pöörati 180 kraadi ja OK! Kõik toimib. Siin on ainuke aga: andureid on lugematu arv tüüpe, sellele lisaks ühed töötavad koos ühtede, teised koos teiste juhtblokkidega, juhtblokid aga on koos pumbaga, automaadiga oma, topeltratastega oma ja ühel aastal on samal mudelil mitu varianti j.n.e. MB on oma kvaliteedilt ja lahenduselt kuidagi kipakas........kui saaks lihtsamalt tehakse nii keeruliselt kui veel annab teha! Ja mitte üksi see andur vaid ka muud asjad. Olen kuulnud kuidas mõni tuttuue E klassi omanik ei saagi oma autot kasutada vaid on services päevast päeva.....kuni garantiiaja lõpuni ja siis?Eusa_wall
Need laulusõnad "sapikas või mercedes" tuleks vastupidi panna. Sapikas sapikaks aga ei maksnud ka mitte M-igi, MB paned 40-50tuhat magama ja saad pasa, õnneks sprinterid ja kaubikud on natuke asjalikumad s.o. lihtsamad. Vahetati andur (vana läks katki) ~160EUR ja koos tööga 405.71EUR, sain odavalt oleks täis raha maksnud oleks kusagil 1500-2000 ära tulnudEusa_angel
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB. Mina soovitaksin MB inseneridel hakata prilllaudu disainima, ikka digitaalsed küll lõhna ja muud andurid, sinna tase küünib!

Vasta
#6
Kui suure läbisõiduga sprinter on ? ilmselt 300-400 000 km ja kui suurega dacia ? võibolla 100+tuhat km ja ilmselt selleks momendiks kui läbisõidud ühtlustuvad pole daciast muud järgel kui mälestus ja mõni pilt lõustaraamatu seinal.Minu sprinteri odo peal on 425 000 ja olen ülimalt rahul sõidukiga.Igatsorti probleemid tekivad autodel kui nende eest ei kanta hoolt mitte, et see mark või see mark on shit.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#7
(18-04-2016, 11:46 PM)xcad Kirjutas: Icon_rolleyesleiti lahendus. Andur pöörati 180 kraadi ja OK! Kõik toimib.
...
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB.

Hea, et korda sai. Mis ülejäänusse puutub, siis...

...miks siis sõidad selle sita Sprinteriga, kui Dacia nii hea on? Dacia pluss käru veab sama koguse ära, kui selles peaks küsimus olema. Paraku huvitaval kombel kipuvad uuemad Daciad ka üsna tihti juhtme otsas käima. Ilmselgelt vandenõuParanoid

Konkreetse VIN-koodiga peaks ikka ainult üks andur seotud olema. Suvalisest autopoest Mercedes-Benz kaubikule ABSi andurit otsides võibki lotoks minna. Ostetud omadus, kui nii võib öelda. DMB ei tee enam "elementaarautosid". Paraku tähendab iga lisanduv vidin ka võimalust rikkeksSad

Ma ei hakanud nii labast viga pakkumagi, et andur lihtviisiliselt valepidi on pandud.
Vasta
#8
Sprinteri suurim probleem on rooste. Võrdluseks on mul 10a vana Renault, rooste praktiliselt puudub, odokal ka 400 000
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(19-04-2016, 08:25 PM)Laur Kirjutas: Sprinteri suurim probleem on rooste. Võrdluseks on mul 10a vana Renault, rooste praktiliselt puudub, odokal ka 400 000
kahjuks see nii on kui oled laisk kasutaja,mina ennatlikult lasin kõik õlitada ja vahatada ennem kui sisu kokku panin(ehitatud krossibussiks) ja ikka imeb kuskilt mingi mull välja,õnneks on tume punast värvi ja rooste ei hakka silma,valge värviga oleks kuri karjas Sad muidugi renuu ja sprinteri sõidumugavuse vahe on oioioi renuu kahjuks.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#10
Midagi väga hullu vahet pole, mõlemaga sõitnud..mul 3.0 master, millest enamus pole kuulnudki Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W906 Sprinter 2019 MBUX multimedia (10.25-inch) Küsimus kaur1992 0 388 16-01-2023, 09:58 PM
Viimane postitus: kaur1992
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 788 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst
  Sprinter W906 2008 a püsikiirushoidja Pootsman 2 471 29-10-2022, 10:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  95a Sprinter 2,9TD ei käivitu marauder 19 12,156 02-11-2021, 02:15 PM
Viimane postitus: TõnisL
  sprinter 210 jespar 0 481 02-11-2021, 10:14 AM
Viimane postitus: jespar
  vito w638 temperatuuri probleem mannie 0 747 17-09-2021, 06:51 PM
Viimane postitus: mannie
  Sprinter 312 1998 a tagasilla vahetus Ran86 1 853 13-05-2021, 10:10 PM
Viimane postitus: v6sa
Photo viano 2007 a abs j2nku- 1 806 04-04-2021, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  Sprinter w903 4x4 VIN kood? onuraiu 3 1,326 21-02-2021, 05:02 PM
Viimane postitus: onuraiu
  Viano V6 2007 käigukast? taavi526 11 5,812 16-02-2021, 06:48 PM
Viimane postitus: taavi526



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne