30-01-2016, 04:27 AM
tere
Mis mõõdud lähevad alla mitte rikkumata originaal plastik kaitset ja et käiks millegi vastu ?
Mis mõõdud lähevad alla mitte rikkumata originaal plastik kaitset ja et käiks millegi vastu ?
maksimum w124 velje ja rehvi mõõt ?
|
30-01-2016, 04:27 AM
tere
Mis mõõdud lähevad alla mitte rikkumata originaal plastik kaitset ja et käiks millegi vastu ?
30-01-2016, 09:48 AM
Kupeele panin alla 225/45/17 ette ja 245/40/17 taha. Vastu nagu ei käinud
30-01-2016, 11:51 AM
Kindlasti palju oleneb vedrude seisukorrast. Ühel tuttaval olid 18 veljed alla pandud, ei mäleta mis rehvidega.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
30-01-2016, 01:17 PM
Coubil olid all 18 amg monoplokid koos lorinseri madaldusega.
Kõik oleneb velje laiusest,ETst,rehvi/auto kõrgusest. Talvekad nt 17 amg monoplokid 205/50 rehviga,eest käib keerates kergelt vastu lansekat.
30-01-2016, 11:11 PM
Mida tehases alla pandud on:
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
09-02-2016, 01:39 AM
7.5J x 16 Inch ET51
kas sellised lähevad alla
09-02-2016, 09:12 AM
27-02-2016, 09:03 AM
18 x 8 Aukude diam. 5 x 112 Keskaugu diam. 57,1 mm Offset 48
kas sellised lähevad alla või siin juba suur offset ja on vaja flamtse ja koopaid laiendada?
27-02-2016, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2016, 10:42 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Keskauk jääb väikseks, valuka keskauk peab olema 66,6. Ehk siis velg ei istu alla, kui just keskauku suuremaks ei puuri.
27-02-2016, 01:05 PM
Lisax, 48 offset 8 tolli laia velje puhul võib tähendada, et ratas hakkab seestpoolt koopasse vastu käima. 8 tolli laiade velgede offset on 124-ja puhul tavaliselt 30 ringis.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
27-02-2016, 09:41 PM
Tänud!
Aga kui kasutada flantse siis ikka ei lähe alla? kas kellegil on mingit kogemust sellega? ja kui puurida suuremaks, kes seda saab teha?
28-02-2016, 12:45 AM
(27-02-2016, 09:41 PM)swagiebear Kirjutas: Tänud! Tegelikult on sulle kõik ära öeldud. 8 tolliste velgede ET, siis mõtle ja uuri mida sa peaksid tegema, et muuta ET-d. ET on millimeetrites. Keskauku suuremaks saab treides, mõtle/uuri edasi kes kus. Aga ma pakun nii puusalt et ei ole mõtet, suvalist velge alla väänata. Lisaks kui puuduvad ka teadmised, et kuidas seda teha. Vale mõõduga velg koormab ka telgi. Ümber modifitseerides on muidugi kõik võimalik (loe: kallis).
28-02-2016, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2016, 01:20 AM ja muutjaks oli erx000.)
Üleval olevast tabelist suuremad AMG veljed tavalistesse koobastesse ära ei mahu.
01-03-2016, 12:43 PM
(28-02-2016, 01:16 AM)erx000 Kirjutas: Üleval olevast tabelist suuremad AMG veljed tavalistesse koobastesse ära ei mahu. Vahemärkusena lihtsalt, et suurus polegi probleem vaid ET. Neljale maksimaalne mõõt ees oleks 18x8 ja ET35, siis peaks jääma ilusti koopasse. Mõistlik oleks võibolla jääda 17 velje juurde aga noh see juba rohkem selline filosoofiline küsimus. Mu autol on ees 18x8.5 ja ET35 ning rikkusin koopad ära. Nüüd on koopaservad rullitud ja vastu ei käi. Muidugi ratas väljapööratud asendis ja aukudest läbi tuisates ei pruugi see õnnestuda. Olen ka vaadanud siin velgi ja kui peaksin uue komplekti hankima siis ette 18x8.5 ja taha 18x9.5 ET40. Mütsi ma ei hakka sööma kui peaks eest vastu amorti minema aga silmaga praeguseid velgi vaadates siis võiks velje 5mm sissepoole panna küll.
Turbo
01-03-2016, 01:22 PM
Olen internetis näinud omaaegset AMG juhendit kus tavalise kerega 124-le oli kaasas mingi logari tükkide komplekt ja juhend kuidas koopaservasid painutada vms.
01-03-2016, 07:44 PM
Samuti pakkus AMG komplekti plastpuxidest, mis tiivapoltide alla käisid kere ja tiiva vahele ja tiiba väljapoole nihutasid. Seda sai MB esindusest tellida, aga ma ei tea, kas neid komplekte enam alles ja saadaval on. Samas ei tohix taoliste puxide leidmine mõnest poldipoest ka mingi probleem olla.
http://mercedes-190.co.uk/topic/6584972/1/ http://www.benzworld.org/forums/w201-190...pacer.html Siin on näha erinevad kummipuhvrid amortidele, millega saab vedrustuse käiku muuta/piirata: http://www.benzworld.org/forums/w201-190...stops.html Siin teemas on lisax veel spacerid amortidele, vähendamax vedrustuse käiku üles suunas: http://mbworld.org/forums/e-class-w124/1...pdf-2.html Siin veel asjasse puutuvaid õpetusi. (wheel install failid) http://www.w124performance.com/docs/mb/W124/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
03-03-2016, 08:28 AM
Saab kasutada ka lihtsalt pakse seibe.
Testitud |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 477 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 318 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 666 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 495 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 573 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,960 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 557 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 910 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 965 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
w124 | Robin03 | 0 | 625 |
10-11-2021, 02:02 AM Viimane postitus: Robin03 |