Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adekvaatne vana MB V8 tehnika remontija
#1
Tere

Uurin ka margiaustajate käest-keda soovitaksite kasutada vana MB mootori taastamisel?

Autoks on MB 350SLC ja otsest viga ei ole aga ega ta päris V8 moodi ei tööta. Ilmselt peaks võtma mootori lahti ja siis hakkama järjest kokku lappama koos uute varuosade paigaldamisega. Jutt siis ei käi ainult rauast vaid lõppeesmärgiks on kogu auto tehnika ja seejärel ka kere úle käia. Ma seda otseselt ei loodagi, et kere, jõuülekanne ja tehnika ühes kohas tehtud saab aga alustaks tehnikast.

Kas Lesven või Hiteh võiks olla adekvaatsed kohad? Ma Lesveni kohta olen lugenud ainult siit foorumist ja endal igasugune kokkupuude puudub. Hitehiga on kokkupuude olemas kuid ainult masstöö osas. Olen siiski kuulnud, et nad pidavat tegelema ka veidi erilisemate töödega.

Parimat
Peeter
Vasta
#2
Usun, et ka lesven saab hakkama, samuti ka keretööde kohapealt.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Kui juba juhatus õla alla paneb, siis ilmselt läheb ta Lesvenisse, kaldusin ise ka vaikselt selle poole.

Kas seal on keegi parimatest parim või tähtsamatest tähtsam kellega oleks soovitav ühendust võtta või on kõik ühtviisi head inimesed?

Mul ei ole ilmselt lihtsalt mõtet helistada ja aeg reserveerida, pigem peaks kellegagi ennem plaani pidada.
Vasta
#4
Omanik Imre. Töökoja juhataja Joonas.
Vasta
#5
(03-01-2016, 10:23 PM)SLC77 Kirjutas: Kui juba juhatus õla alla paneb, siis ilmselt läheb ta Lesvenisse, kaldusin ise ka vaikselt selle poole.

Kas seal on keegi parimatest parim või tähtsamatest tähtsam kellega oleks soovitav ühendust võtta või on kõik ühtviisi head inimesed?

Mul ei ole ilmselt lihtsalt mõtet helistada ja aeg reserveerida, pigem peaks kellegagi ennem plaani pidada.

Joonas on 5232198, aga siis juba lihtsam kohapeale minna ning arutada tööplaane ja kalkulatsioone
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
Ma tänan, kindlasti vaja kohapeale minna aga helistan ette. Kalkulatsioonidesse ma siiski sellise töö juures ei usu aga plaanid peavad olema.
Vasta
#7
Kas see on kahe karpaga pill või on tegemist sissepritsega?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
(04-01-2016, 12:13 AM)R129 Kirjutas: Kas see on kahe karpaga pill või on tegemist sissepritsega?

Nii imelik, kui see ka ei ole - mul ei ole õrna aimugi. Auto on minust hetkel kaugel ja kui kätte sain, siis ilmselt tegin kapoti ka lahti aga põhiaur läks sellele, et aru saada, kas põhjast on võimalik näpp läbi torgata või mitte.

Mingi pilt tuleb silme ette, mis ütleks, et tegemist on karpaga mootoriga aga ma igaks juhuks 100 % ei vasta, see võis olla ka mingi muu auto pilt, mis mulle saadeti, kui autot otsisin.
Vasta
#9
Nüüd läheb huvitavaksEusa_angel Millal teema tuleb?

Palju dokumentidesse võimsuse lahtrisse on kirjutatud? Mis muidugi ei tähenda, et säärasel vanal autol algne pada enam alles on...

Lesvenisse tasub minna küll. Ei tasu ära ehmatada veidi räsitud välimusest, tööd nad siiski tunnevad.

Pelga toitesüsteemi murega tasub käia läbi Speesterist Hannese jutult. Tema tunneb nende kapriissete sõlmede hingeelu päris hästi. Iseasi on see, et pahatihti lõpeb omanikul tahtmine tõbisesse panustada enne, kui toitesüsteem korda saab.Crybaby

Alati on kahtlusalused ka ottomootori süüteosad. Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor. Kõige rumalam on see, et nende diagnoosimine on kaunikesti lootusetu ettevõtmine...
Vasta
#10
Motivatsiooni ülevalhoidmiseks on ainult üks võimalus - auto selleks suveks ilusana ja tehniliselt OK-na kasutusse. See tähendab kindlasti ka seda, et osa töid saab olema mahavisatud aga paraku nii ta peab olema. Selge on see, et ideaalis peaks auto võtma algosadeks ja alustama kogu rooste eemaldamisega ja sisuliselt uue auto ehitamisega.

Kuna aga see tähendaks, et selleks suveks seda autot valmis ei saaks, siis lähen seda teed, et püüan ta saada pealt siledaks ja seest "mittepooleksminevaks". Ehk selliseks, et teda saaks mõned hooajad kasutada ja peale seda oleks veel autot, mida põhjalikult taastada. Eks see selgub asjade käigus, kas see põhjalikumalt taastaja saan olema mina või keegi uus. Selle ülesande teeb lihtsamaks see, et aastatel 2002-2004 on seda autot mingil määral taastatud ja päris pooleks vajumas ta ei ole. Esmasel hinnangul Smile

Speedsteri kohta olen ka häid sõnu kuulnud aga mulle tundub, et lihtsam on viia auto treileriga Lesvenisse ja sealt siis pusima hakata. Töö vajab ka siiski tegemist ja laps kasvatamist. Nii et kahjuks endal väga palju aega kätt külge panna olema ei saa. Veidi siiski kindlasti.

Tehniline pass on koos autoga minust eemal ja paberil võimsusest ei tea ka midagi. Ainus info, mida arvuti taga oman, on VIN. Teema auto kohta tuleb ilmselt tööde alustamisega koos. Siis selgub ka see, kas kusagil on ehk mõni koht, kustkohast näpu läbi kere surub ja siis on ka teada täpsemad plaanid, mida vaja teha.
Vasta
#11
SLC-sid pole siin just palju seega jääme tõesti teemat ootama-seda enam et tegemist väga ilusa keremudeligaThumbsup
Vasta
#12
Ma kirjutan siia tulevaste sama küsimusega kasutajate jaoks infoks, et Lesven ei ole sellise mahuga töödest väga huvitatud. Ehk nende käest ei ole tõenäoliselt seda uurima minna mõtet. Suhteliselt arusaadav tegelikult, tõstuk oleks neil pikalt kinni ja nende põhisuunitlus on jooksev hooldus-remont.

Minul endal on tekkinud ka paar teist varianti, eks siis vaatab, mis see lõppotsus olema saab. Kindlasti kirjutan sellest ka siia.
Vasta
#13
(15-01-2016, 08:40 AM)SLC77 Kirjutas: Ma kirjutan siia tulevaste sama küsimusega kasutajate jaoks infoks, et Lesven ei ole sellise mahuga töödest väga huvitatud. Ehk nende käest ei ole tõenäoliselt seda uurima minna mõtet. Suhteliselt arusaadav tegelikult, tõstuk oleks neil pikalt kinni ja nende põhisuunitlus on jooksev hooldus-remont.

Minul endal on tekkinud ka paar teist varianti, eks siis vaatab, mis see lõppotsus olema saab. Kindlasti kirjutan sellest ka siia.

Tere.
On pakkuda SLC 350 pealt tulnud komplektne mootor. Mis aasta, ei ole enam teada. Mootor on sissepritsega ja omal ajal töötas. Nüüd seisnud ca 10 aastat laos.
Hind 150 eurot.

51942221


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 918 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  MB 280GE 110kw tuunimine Vana S 280 mootori osadega? voolavvesi 7 6,644 23-07-2015, 12:43 AM
Viimane postitus: hents99
  Käigukasti remontija Spordi tn, Kristiine? Jopinto 10 8,595 13-02-2015, 12:25 PM
Viimane postitus: Jopinto



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne