Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
10-12-2015, 03:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2018, 09:16 PM ja muutjaks oli Ott.)
Kuna auto reageeris gaasi põhja surumisele kuidagi fuel cuti laadselt, mitte aga kickdowniga ning loopis ka veateadet EPC ja soovitas workshoppi suunduda siis sai Autocomi seadmega koodid loetud. Näitas P1222 ehk pedaali asendi andurit, asendasin järgmise kasutatud jupiga, vist küll bensukalt kuid tootekoodid olid samad ning andur sobis, viga see aga ei parandanud. Veakood sai uuesti kustutatud kuid ikka sama.
Kas proovida leida Lõuna-Eestist keegi kes omab STAR-i või on kellelgi parem idee mida järgmiseks proovida? Kas peaks adaptsioonide reseti tegema?
[EDIT: Viga peitus kickdowni lülitis !!]
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
10-12-2015, 05:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2015, 06:24 PM ja muutjaks oli Ott.)
Ma ei leia hetkel sinuga sama mõttelõnga üles vist. Kas kütusesurvete väärtused või nende kõikumine (Kas oskad öelda ka lubatud piire?) peaks andma pildi "gaasi"pedaali asendianduri toimimisest?
Iseenesest auto sõidab okeilt (Ma usun, sama tehnika eelnev kogemus kahjuks puudub), ta ei lähe limp-modesse ega midagi. Kusagile 95% kanti vajutades saab ilusti mu soovidest aru ning vahetab ka käike alla, kuid viga tekib justnimelt kui ise kickdowni tahan, ehk pedaal 100% põhjas. Siis kaob jõud, kiirendus lakkab. Kui nüüd pedaal uuesti lahti lasta siis muidugi sõidab jälle tavaliselt, kuid põhjagaasiga kickdowni tegema ei hakka.
Välismaa foorumites viitab veel ka MAF-ile, kuid sellist viga see seade ei näita.
Mercedestega ühilduvate diagnostikaseadmete üle võiks vist eraldi pikemalt arutleda? Olen teadlik, et odavad seadmed sh. Autocom ei pruugi ollagi üldse täie tõe allikateks? Just käis autol küljes ka Launch, see oli rohkem eesmärgiga saada aimu Webasto eluvõimest, niipalju saime targemaks, et vist täitsa surnud. Mingit ühendust temaga ei saabunudki. Kuid seda süsteemi ma tahan toimima saada, puldiga käivitus koos taimeriga tundub lihtsalt liiga mugav, et seda mitte teha. Launch suutis ka SRS tule kustutada, Autocomil sellist võimekust ma ei tuvastandki. Omale ostmiseks ei oskaksi nüüd kumbagi seadet valida...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mõte oli selles, et kui õhurõhk sisselaskes püsib ja kütuserõhk kütuselatis samuti, siis on mootoril nii õhku kui kütust piisavalt. Kui emb-kumb järsult kukub, siis kaob ka võimsus. Ma pakuks kütusesurve langemist...
Kas auto näeb kenasti gaasipedaali anduri liikumist? Kas KD lüliti pedaali all üldse toimib? Kas auto seda näeb ka?
Käigukastiaju õlis ei marineeri? Kas Sinu diagnostika käigukastiga suhelda suudab? Mida näeb käikude vahetumisel ja mida võimsuse kadudes?
Kasti adaptsioonide lähtestamine pole üldse halb mõte. Kas sellest kasu on, ei oska ju enne keegi öelda. Aga siis ei jää vähemalt mingi õpitud narrus segama...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pedaalil peab kaks näitu olema. Kas mõlemad muutuvad ilusti ühtlaselt?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
10-12-2015, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2018, 09:17 PM ja muutjaks oli Ott.)
Jah proovisin rahulikult vajutades. Tundus, et toimis õigesti.
//Edit: Viga oli kickdowni lülitis!