Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
Minu kysimus oleks siis mitu pihustit ma peaks välja vahetama ja millistest veel asja on..... Ise pole just eriti selle ala mees aga usun et foorumlaste seas neid ikka peaks leiduma.Ja samas vöib muidugi ka mönd remondi ja pihustite ostmis taastamis kohta soovitada soov.Tallinna lähedal.Tänud.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
pm kõik, selle pildi järgi võiks vast esimese ja viienda jätta, aga kui ülejäänd 3 uueks saavad siis võib pilt nende osas jälle kehvem olla
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-12-2015, 12:42 AM)kaitsik77 Kirjutas: Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
...
Millise riista pealt need korrektsiooniarvud on? STAR? Kas mõõdeti ka reaalselt lekkivaid koguseid?
3 ja 4 on peedid, 2. kehva ning ega 1 ja 5 ka mingid präänikud ole.
Kas 3. ja 4. silindri surved ka mõõdeti? Korrektsioonarv on üldine näitaja, mis iseloomustab ühe tsükliga saadud nurkkiirenduse erinevust võrreldes teoreetilisega. Paraku sõltub see lisaks pihustile ka kolvigrupi seisukorrast. Muu hulgas kõver keps ajab numbri kõrgeks, kuna põlemiskambri suurema mahu tõttu on põlemine kehvem.
See viimane on siis lihtsalt aruteluks, ära siis jälle plärtsuma kuku!
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
(09-12-2015, 11:16 AM)v6sa Kirjutas: (09-12-2015, 12:42 AM)kaitsik77 Kirjutas: Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
...
Millise riista pealt need korrektsiooniarvud on? STAR? Kas mõõdeti ka reaalselt lekkivaid koguseid?
3 ja 4 on peedid, 2. kehva ning ega 1 ja 5 ka mingid präänikud ole.
Kas 3. ja 4. silindri surved ka mõõdeti? Korrektsioonarv on üldine näitaja, mis iseloomustab ühe tsükliga saadud nurkkiirenduse erinevust võrreldes teoreetilisega. Paraku sõltub see lisaks pihustile ka kolvigrupi seisukorrast. Muu hulgas kõver keps ajab numbri kõrgeks, kuna põlemiskambri suurema mahu tõttu on põlemine kehvem.
See viimane on siis lihtsalt aruteluks, ära siis jälle plärtsuma kuku! ei ,ei mis plärtsuma .jäta nyyd...
Aga mis puudutab seda et millega tehti siis selle paberi peal loeb igast jama ,,,muu hulgas ESItronic 2.0 Bosch mootorinohjaus ,määrienvertailu(eesti keeles siis mootorijuhtimine ,koguste vördlus
ma ei tea kas see ytleb midagi?yldiselt ei saa ma neist asjadest halligi aru kaugelt ehk midagi koidab,seetöttu ka uurin enne kui jälle midagi ostan
Mind huvitaks ,et mitme pihusti vahetamisega peaks alustama ja millistega ja mida peaks veel teha vöi konttrollida laskma .Saan aru ,et köik oleks hea vahetada aga neil hind suht karm....
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(09-12-2015, 10:18 PM)kaitsik77 Kirjutas: (09-12-2015, 11:16 AM)v6sa Kirjutas: (09-12-2015, 12:42 AM)kaitsik77 Kirjutas: Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
...
Millise riista pealt need korrektsiooniarvud on? STAR? Kas mõõdeti ka reaalselt lekkivaid koguseid?
3 ja 4 on peedid, 2. kehva ning ega 1 ja 5 ka mingid präänikud ole.
Kas 3. ja 4. silindri surved ka mõõdeti? Korrektsioonarv on üldine näitaja, mis iseloomustab ühe tsükliga saadud nurkkiirenduse erinevust võrreldes teoreetilisega. Paraku sõltub see lisaks pihustile ka kolvigrupi seisukorrast. Muu hulgas kõver keps ajab numbri kõrgeks, kuna põlemiskambri suurema mahu tõttu on põlemine kehvem.
See viimane on siis lihtsalt aruteluks, ära siis jälle plärtsuma kuku! ei ,ei mis plärtsuma .jäta nyyd...
Aga mis puudutab seda et millega tehti siis selle paberi peal loeb igast jama ,,,muu hulgas ESItronic 2.0 Bosch mootorinohjaus ,määrienvertailu(eesti keeles siis mootorijuhtimine ,koguste vördlus
ma ei tea kas see ytleb midagi?yldiselt ei saa ma neist asjadest halligi aru kaugelt ehk midagi koidab,seetöttu ka uurin enne kui jälle midagi ostan
Mind huvitaks ,et mitme pihusti vahetamisega peaks alustama ja millistega ja mida peaks veel teha vöi konttrollida laskma .Saan aru ,et köik oleks hea vahetada aga neil hind suht karm....
Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Korras mootori, korras pihustitega näidud on 0,..midagi.
Mõõda silindrite surved ära, või vähemalt seda kas on võrdsed.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
(09-12-2015, 10:18 PM)kaitsik77 Kirjutas: (09-12-2015, 11:16 AM)v6sa Kirjutas: (09-12-2015, 12:42 AM)kaitsik77 Kirjutas: Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
...
Millise riista pealt need korrektsiooniarvud on? STAR? Kas mõõdeti ka reaalselt lekkivaid koguseid?
3 ja 4 on peedid, 2. kehva ning ega 1 ja 5 ka mingid präänikud ole.
Kas 3. ja 4. silindri surved ka mõõdeti? Korrektsioonarv on üldine näitaja, mis iseloomustab ühe tsükliga saadud nurkkiirenduse erinevust võrreldes teoreetilisega. Paraku sõltub see lisaks pihustile ka kolvigrupi seisukorrast. Muu hulgas kõver keps ajab numbri kõrgeks, kuna põlemiskambri suurema mahu tõttu on põlemine kehvem.
See viimane on siis lihtsalt aruteluks, ära siis jälle plärtsuma kuku! ei ,ei mis plärtsuma .jäta nyyd...
Aga mis puudutab seda et millega tehti siis selle paberi peal loeb igast jama ,,,muu hulgas ESItronic 2.0 Bosch mootorinohjaus ,määrienvertailu(eesti keeles siis mootorijuhtimine ,koguste vördlus
ma ei tea kas see ytleb midagi?yldiselt ei saa ma neist asjadest halligi aru kaugelt ehk midagi koidab,seetöttu ka uurin enne kui jälle midagi ostan
Mind huvitaks ,et mitme pihusti vahetamisega peaks alustama ja millistega ja mida peaks veel teha vöi konttrollida laskma .Saan aru ,et köik oleks hea vahetada aga neil hind suht karm.... ja kui viitsid ehk seletad lyhidalt miks osadel numbritel ees miinus ja osadel mitte?tahaks natukenegi aru saada kuhu ma oma raha topin
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Üks silinder tasakaalustab teist. Kui üks liigutab kiiremini kui vaja siis teine teeb seda veidi aeglasemalt, vältimaks mootori ebaühtlasest käigust tulenevat vibratsiooni.
suures pildis, tegelik veidi keerulisem
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-12-2015, 10:47 PM)laf1247 Kirjutas: Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
Kolmandast saan aru, kuna see on >5, aga miks viienda? Maailmafoorumid väidavad, et korrektsioonarvud alla viie pole mureks ja miinuseid ei arvestata üldse.
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=96102
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(09-12-2015, 11:08 PM)v6sa Kirjutas: (09-12-2015, 10:47 PM)laf1247 Kirjutas: Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
Kolmandast saan aru, kuna see on >5, aga miks viienda? Maailmafoorumid väidavad, et korrektsioonarvud alla viie pole mureks ja miinuseid ei arvestata üldse.
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=96102
Vaatama peaks alati ainult + poolel olevaid väärtusi, kus juhtplokk üritab korrigeerida mootoritööd pihustuskogust suurendades (etteantud väärtusest suurem pihustuskogus, viitab vigasele pihustile)
- poolega pihustite väärtused tasakaalustavad teisi pihusteid. Pihustus korrektuuride keskmine peaks ideaalis olema alati 0
Etteantust aeglasema mootori nurkkiirenduse korral pihustuskogust suurendatakse ja vastupidi.
Tunda annab mootoritöös kindlasti juba väärtus üle +2.5
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
09-12-2015, 11:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2015, 11:48 PM ja muutjaks oli kaitsik77.)
(09-12-2015, 10:55 PM)Laur Kirjutas: Korras mootori, korras pihustitega näidud on 0,..midagi.
Mõõda silindrite surved ära, või vähemalt seda kas on võrdsed. ok.lasen homme ära mööta.Aga mis teema nende miinustega seal ees on....
(09-12-2015, 11:03 PM)Laur Kirjutas: Üks silinder tasakaalustab teist. Kui üks liigutab kiiremini kui vaja siis teine teeb seda veidi aeglasemalt, vältimaks mootori ebaühtlasest käigust tulenevat vibratsiooni.
suures pildis, tegelik veidi keerulisem Ok tänud .Nagu aru saan siis 4s silinder vabandust pihusti parandab 3 nda kokku keeratud sitta antud juhul jne
Tänud köigile kes viitsisid asja seletada.Yritan alati asjadest natuke ennem pildi ette saada enne kui raha hakkan tuulde loopima.Lasen ära mööta silindrite röhud siis vaatab edasi mis... Samas kas kellegil oleks ideesid kus kohast vöiks normaalse hinnaga(odavalt nagunii ei saa ) hankida neid pihusteid???
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Teemaalgataja autot testiti ilmselt Bosch testriga KTS. Sellele viitab programmi ESItronic 2.0 kasutamine. Autol Bosch toitesüsteem, siis võib teda testida ka Bosch testriga. Eks hr.Võsa, ei pea alati STAR olema
Kuna mul täna juhuslikult oli kodus kaasas üks analoogne arvuti, millel peal ESItronic programm, siis panin selle huvi pärast käima ja vaatasin remondijuhiseid. Remondijuhis väidab, et näiteks W210 E270 CDI (125 kw OM 612.961), millel peal Bosch engine management EDC15C6, tohib olla kõikumine -2...+2 mm3.
Tegelikult olen oma töö tõttu vestelnud ka erinevate diislimeestega neil teemadel ja paljud neist väidavad, et ega sa auto peal ikka päris õiget pilti ei saagi kätte. Pihustid maha ja stendi ja siis alles näed ära, milline pihusti töötab korralikult ja milline mitte. Muidugi on see omanikule lisakulu. Mida siis soovitada. Kindla peale minek on kõik ära vahetada
Ah jaa kompressiooni tasub ka mõõta igaks juhuks.
Nüüd võite mulle vastu vaielda.
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
(09-12-2015, 11:31 PM)laf1247 Kirjutas: (09-12-2015, 11:08 PM)v6sa Kirjutas: (09-12-2015, 10:47 PM)laf1247 Kirjutas: Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
Kolmandast saan aru, kuna see on >5, aga miks viienda? Maailmafoorumid väidavad, et korrektsioonarvud alla viie pole mureks ja miinuseid ei arvestata üldse.
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=96102
Vaatama peaks alati ainult + poolel olevaid väärtusi, kus juhtplokk üritab korrigeerida mootoritööd pihustuskogust suurendades (etteantud väärtusest suurem pihustuskogus, viitab vigasele pihustile)
- poolega pihustite väärtused tasakaalustavad teisi pihusteid. Pihustus korrektuuride keskmine peaks ideaalis olema alati 0
Etteantust aeglasema mootori nurkkiirenduse korral pihustuskogust suurendatakse ja vastupidi.
Tunda annab mootoritöös kindlasti juba väärtus üle +2.5 Köige huvitavam asja juures on see,et see teenindus kus möötmine teostati soovitas mul vahetada 1 , 2 ja 4 nda ....väga omapärane.Samas vöib olla ,et tegemist oli nö.rikkis telefoniga...yks ytles teisele ,et see ytleks kolmandale kes ytles mulle mida tegema peab
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Enne juba kirjutati, et pihusti korektsiooni arvud sõltuvad silindri tööst. Sellepärast tuleks mõõta surved, või vähemalt kontrollida kas on ühtlased.
Viimast saab mõõta starteri voolukasutamise järgi, vastavate seadmete olemasolul.
Boschi KTS suudab seda ka kuidagi võrrelda, mis on oluliselt odavam kui "päris" mõõtmine.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-12-2015, 11:50 PM)kaupo51 Kirjutas: Teemaalgataja autot testiti ilmselt Bosch testriga KTS. Sellele viitab programmi ESItronic 2.0 kasutamine. Autol Bosch toitesüsteem, siis võib teda testida ka Bosch testriga. Eks hr.Võsa, ei pea alati STAR olema
Kuna mul täna juhuslikult oli kodus kaasas üks analoogne arvuti, millel peal ESItronic programm, siis panin selle huvi pärast käima ja vaatasin remondijuhiseid. Remondijuhis väidab, et näiteks W210 E270 CDI (125 kw OM 612.961), millel peal Bosch engine management EDC15C6, tohib olla kõikumine -2...+2 mm3.
...
Nõus, et pädev Diagnostik saab kaudsete meetoditega ka infot kätte. Paraku mitte kõike. Või julged väita, et suudad KTSiga saada ligi W211 reaalandmetele ning suhelda iga plokiga?
Parandagu mind nüüd targemad, aga teemaalgataja toodud numbrid ei ole mitte tsüklietteande ebaühtlused, vaid nurkkiirenduse suhtarvud, mida rehkendatakse kaardilt väljaloetava ja tegelikult väljakukkunu vahest. Kindel saab olla muidugi ainult neis mõõtmistes, mis on tehtud mahavõetud pihustist n tsükli koguseid mõõtes ning pihustuskvaliteeti hinnates stendis.
Igasugused kaudsed mõõtmised eeldavad mõõdetava süsteemi hingeelu väga täpset tundmist, et saada tõest pilti. Muidu lähebki iga moonutatud signaali peal aju vahetusse, sest nii ütleb tarkvara
Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
...vahepeal tekkis lisakysimusi. Aga köigepealt KÖIGILE - H E A D U U T A A S T A T !!!
niisiis,kuidas on nende pihustite sobivusega?minu omal peal pihustid nr ga A 611 070 06 87 aga myya pakutakse norm hinnaga A 611 070 09 87 pihusteid.Olen siin nagu uurinud ja tegemist siis 220cdi pihustiitega aastast 2001 .Mingi saksa pihustitega tegeleva firma lehekylg näiteks näitab 220cdi l ja 270 cd il omavahel pihustid nagu sobivat??? On kellegil mingeid kogemusi-teadmii asjast? Tänud.
|