:help:Autol(140)lakkas töötamast salongi ventilaator-õhtul töötas ja hommikul ei.Juhtpaneelil kõik toimib(saab muuta õhu kiirust-hulka ja ka tabloo näitab seda).Lammutasin auto kuni ventmootorini laiali(õnneks ei ole see küürakal keeruline)ja seoses sellega tekkis meeletult küsimusi:
:help:
...ventika juures asetseb pildil olev elektrooniline seadeldis- vendi juhtregulaator või midagi sinnakanti(mitte Järvakanti).Arvatavasti viga selles.Kas selle korrasolekut oleks võimalik kontrollida(lambist ei tahaks uut osta , hinnad alates 3000.-)ja kes sellega hakkama saaks.
Kas on võimalik et see seadeldis muudab nulli,sest mootoril on vool koguaeg peal?
Testriga mõõtes ja juhtpaneelil nn.mootori pöördeid muutes näidud muutusid (enne seda seadeldist)aga...nn.mootori pöörete suurenedes tesril näidud langesid,kas ei peaks vastupidi olema?
Kas kellegil on mulle seda junni korraks proovida anda või müüa.
Foorumist kuskilt lugesin et Peterburi mnt-l on mingi kauplus kus müüakse autodele elektroonika junne.Kas keegi oskab mulle selle poe ja asukoha ja kauba kohta midagi öelda.
Igasugune abi ,ettepanekud ja küsimused teretulnud.
:help:
NB!Nagu prantslased ütlevad:"oli seda n.... veel vaja"
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Eriti pole vahet kumba poolust regullida kas + või-.
Pöördeid regullitakse vooluga ilmselt ehk siis ampreid muudetakse. Võimalik, et seda karpi ennast pingega juhitakse.
Lihtsalt oletused.:bisou:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Ei tea, Mercedes-Benz ventilaatorid üldse imelikud. Neil kahel mersul, mis mul on olnud, oli mõlemal nii, et kui auto tööle tõmmata, siis ventikas ei töötand, kui aga võtmest panna, siis töötas. Suht juhuslikult jäi selline asi silma, kui olin auto mäest alla "tööle lasknud" ning aknad hakkasid uduseks kippuma
Ainuke soovitus, kui kiire ja uut ei taha osta - siis kombineeri vanatüübi traattakisti sinna vahele koos releega(süütega kogu aeg puhub).Kliima siis regullib ainult soojakogusega.
Vaevalt et vana remontida annab, enamus selliseid asjandusi valatakse möginaga veel kinni ka.
aga pildi pealt tundub ju, et on kõrvad sellel junnil ja võiks ju lahti käija?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
kas see jupstykk mitte türistor/semistori põhimõttel ei toimind? juhitakse kliimaplokist väikse pingega 0....7V ja sisse korralik + ja välja otse mootorisse? kuuel(kliimaautomaat) oli vist kindlasti nii.
vähemasti aastaid tagasi ei suutnud eestis keegi sellist toimivat tükki valmistada(30-40A), ainuke lahendus oli uus plokk mis maksis vene keeles.
Pane esijalgu mõne vanema romu traattakistite peal tehtud regulaator,
võib mingile kiirusele paika panna ja lüliti ka vahele...või otse sundkorras süütest.
marek Kirjutas:kas see jupstykk mitte türistor/semistori põhimõttel ei toimind? juhitakse kliimaplokist väikse pingega 0....7V ja sisse korralik + ja välja otse mootorisse? kuuel(kliimaautomaat) oli vist kindlasti nii.
vähemasti aastaid tagasi ei suutnud eestis keegi sellist toimivat tükki valmistada(30-40A), ainuke lahendus oli uus plokk mis maksis vene keeles.
Hinnaga panid sa küll täkkesse-täpselt niipalju nad maksavad.
Vent mootoril on laks kogu aeg peal,sellest junnist läheb läbi null.Sinna junni läheb veel 2 peenikest juhet mille otstes näidud muutusid kui kliima plokki näppida.
See junn käib lahti küll aga mina ei oska selle tarretises kirbupesaga küll midagi peale hakata.
Tuleb shoppama minna ,pruugituna leidmine võtab vist aega vene keeles(marek,see on kuradima hea väljend)
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
coeng Kirjutas:Pane esijalgu mõne vanema romu traattakistite peal tehtud regulaator,
võib mingile kiirusele paika panna ja lüliti ka vahele...või otse sundkorras süütest.
See on ka lahendus aga...see pole see!
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.