Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124 automaatkast MURE
#1
Tervist!
Mure järgmine ,et sai soetatud MB w124 3.0Diisel 1988a ja automaat,mõnda aega peale ostu on autol ilmnenud mure käimakastiga.Vahepeal vahetab käiku liiga järsult väiksemalt suuremale käigule käib jõnks läbi ja kui kaasi pedaal põhja tallata ei vaheta 3ndalt 4 ndale vaid laseb suht põhja pöörded,Kui vaikselt 100ni kiirendada laseb seda teha kuni 3 nda käiguni ja kui kaas lahti lasta lööb 4 ndale alles,Muidu käigud seisavad ilusti sees ja käimakast rakendub ka tagumiselt edasi jne suht kenasti,Mida teha või uus kast ?Angry
Vasta
#2
www.hobenool.ee
Vasta
#3
(13-10-2015, 06:40 AM)007MCX Kirjutas: ...
Mida teha või uus kast ?Angry

Otsing -->automaatkast*

Lugemist nõrkemiseni.

Õlitase, vaakumi reguleerimine, trossi reguleerimine.

Või lähed Märjamaale (Pärnus kellegi juurde minna ei oska soovitada). Hõbenool on muidugi parim koht nende kastide praavitamiseks, kuid vist vähe kaugel...

Kui vene (või läti) keel suus, võivad Riia kastivõlurid pärnakale isegi lähemal ollaWink
Vasta
#4
(13-10-2015, 11:44 AM)v6sa Kirjutas:
(13-10-2015, 06:40 AM)007MCX Kirjutas: ...
Mida teha või uus kast ?Angry

Otsing -->automaatkast*

Lugemist nõrkemiseni.

Õlitase, vaakumi reguleerimine, trossi reguleerimine.

Või lähed Märjamaale (Pärnus kellegi juurde minna ei oska soovitada). Hõbenool on muidugi parim koht nende kastide praavitamiseks, kuid vist vähe kaugel...

Kui vene (või läti) keel suus, võivad Riia kastivõlurid pärnakale isegi lähemal ollaWink


Kusjuures olen ise ka otsinud samasugusele probleemile lahendust. Proovinud kõike eelnevalt mainitud, kuid päris heaks pole ikka saanud.

Auto käitub nii, et käik käigud lülituvad ilusti, hetkel küll vahetab jõnksuga, kuid reguleerisin nii käigukasti vaakum modulaatorist, et lülitus oleks konkreetsem. Probleem aga selles, et kui 4nda käiguga kiirendada sujuvalt, siis viskab käigu neutraali peale. Panen Käigu hoovalt 3nda peale, lülitab kolmanda kenasti sisse ja kui lükkan kohe D peale tagasi vahetab ära ja kõik lill. Kickdowniga toimib samuti ilusti. Viga esineb vaid 4ndaga sujuvalt kiirendades. Kardan, et viga pole minu kehvas reguleerimise oskuses vaid kuskil kastis endas. Netist leiab palju vihjeid kuid ei ole leidnud kuskilt konkreetselt sama probleemi esinemist. Oskab ehk keegi suunata mingi materjali või õpetuse juurde. Tahaks ise proovida probleemi lahendada.
Vasta
#5
Neis kastides on veel vedruplokid mida vahetada. K1, K2 ja B1 on märksõnadex. K1 vahetus ravib tavaliselt viivitavat 2-lt 3-le käiguvahetust näitex.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
Kui loogiliselt järeldada, siis võiks viga peituda minu probleemi puhul K3 vedruplokis?
On mingied adekvaatseid juhendeid asja kohta(igat videot vms mis netist esimesena ette tuleb kohe ei usaldaks)...Pole ca 10 aastat automaat kastidega lähedalt kokku puutunud, viimati sai neid lammutatud kutsekas ja tehnika kõrgkoolis.
Vasta
#7
Asi ise väga lihtne kui kasti põhja ära võtad, paistab hüdroploki küljes mitu väikest 4-ja poldiga plaati, mille taga peituvad antud vedruplokid (paar vedru ja plastplunser). Jupid ise maxavad mingi mõned eurod ja vahetus on iseenesest lihtne, plaat maha, vanad vedrud ja plunser välja ja uus komplekt sisse. Uues komplektis on vedrud teise jämedusega kui need, mis kastist välja tulevad, sellest tuleneb ka muutus käiguvahetuses. Mõnel juhul võib ka mõni vanadest vedrudest katki olla.

http://www.benzworld.org/forums/w201-190...2-4-a.html

http://www.benzworld.org/forums/w126-s-s...epair.html

http://rennlist.com/forums/928-forum/706...kit-2.html

Ma peast ei mäleta, milline vedruplokk oli millise käiguvahetuse jaox. Antud teemadest loen välja, et K1 on 2-lt 3le ja K2 3-lt 4-jandale.

Peate ise natuke guugeldama ja neid teemasid uurima, kas neid vedrukomplekte on erineva jäikusega ja mis koodidega jne. Aga suund peax olema nüüd kätte näitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Supper, suured tänud. Homme astun poest läbi ja proovin need ära tellida(kiirel teemade lehitsemisel, leidsin juba koodid)...siis saab näha kas muutub midagi või mitte.
Aitäh veelkord,
Vasta
#9
Nii...K1 kood olemas ja kaup tellitud, pidi tulema ehk nädala pärast. Maksab kuskil 5€ ringi see kit. K2 Ja B1 on veidi keerulisemad. Nende koode otse ei leidnud, ka kataloogid ei aitanud. Ainult kui tellida terve käigukasti kit, väidetavalt muudab see aga vahetused jäigemaks. Seda ma aga ei sooviks... Proovin esmalt K1 välja vahetada ja vaatan mis juhtub, kui K2 ja B1 mujalt ei saa, siis kaks kasti seisavad nurgas, sealt ikka mõne kokku saab ehk.
Vasta
#10
Kaup kenasti käes ja ka juba kastis. Igaks petteks võtsin vanalt kastilt veel teised K2 Ja B1 modulaatorid maha ja vahetasin need oma kastis ära. Tulemus: Suur ümmargune null. Ok käiguvahetus läks kohati ehk paremaks-sujuvamaks, kuid minu mure see ei lahendanud hetkel kahjuks.
Vasta
#11
See vedrude vahetus ongi pigem käiguvahetuse sujuvamax muutmisex (kui pauguga vahetab) või konkreetsemax muutmisex (kui libistab või viivitab). Kui vedrud just purux pole, siis mingeid suuremaid jamasid nende vahetus ei paranda.

Sinu puhul võib probleem peituda äkki hüdroplokis, et mingi kanal on umbes või midagi taolist, kuna kast käike vahetab, aga mitte kõigil režiimidel. Hüdroploki saab lahti võtta ja ära puhastada, aga kuna seal on palju väixeid vidinaid sees ja see meenutab puzzlet, tuleb sellele ettevaatlikult ja süsteemselt lähendeda või parem mõnel kastispetsil teha lasta. Hõbenoolest saad kindlasti abi ja nad oskavad ka täpsemalt diagnoosida kui meie siin läbi interneti.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
Vòimalus oleks mul veel terve hüdroplokk veel teise kasti pealt ümber tõsta. Remonti viia ei näe mõtet, kuna arvatavasti maksab remont terve auto summa ja teiseks meeldib endale katsetada ja proovida. Käed päris tagumikust välja kah ei kasva. Aga hetkel vist kohe ei hakka torkima, natuke vaja rõhku panna G remondile ja 124 vaja kah ports varuosi ja keredetaile välja vahetada mis juba ootel.
Eks kui tuleb jälle hoog peale, siis kisun hüdroploki maha...netist lugedes on paljudel sellist probleemi esinenud, kuid keegi pole muule lahenduseni jõudnud kui kasti vahetus või remont. Tahaks ikka ise järele proovida, et kas need vanad kastid on nii keerulised, et ise jagu ei saa.
Vasta
#13
Nii imelik kui see ka pole, siis kast justkui paraneks ise....Ei suuda sellele asjale loogilist seletust leida, aga nii on. Peale eelmise korra pole midagi teinud ega puutunud kasti, aga järjest paremaks, sujuvamaks käiguvahetus läheb. Ja käigu vabakslaskmist aina vähem kohtab. Kast on hakkanud 4ndalt-3ndale paremini vahetama. Kusjuures paranemine ei ole toimunud üle öö, aga muutust on tunda järkjärgult. Ok, ainuke asi mis on vahetatud on mootori padi, kuids ee pole kasti tööga kuidagi seotud. Minu ainuke loogiline ja mõistusepärane seletus on see, et mingi kanal on umbes olnud ja nüüd pärast neid õlivahetusi ja muud kremplit hakkab humistus vaikselt lahti tulema.
Mõnikord ka ehk veab või on see õnn enne suurt laialiminekut Big Grin
Vasta
#14
Umbes kanalit kahtlustasin minagi, kuna füüsiliselt su kast ju vahetas käike, aga mitte kõigil režiimidel. Seega pidi viga olema kasti juhtimises.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 422 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 340 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  Sprinter w903 robotkasti mure arcar 0 477 23-07-2021, 09:50 AM
Viimane postitus: arcar
  MB VANEO 1.9 ATM mure käigukastiga aivartoomi 0 491 25-06-2021, 01:33 PM
Viimane postitus: aivartoomi
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,391 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mure hal727 1 783 05-05-2021, 04:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,435 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne