Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 230ce -ASD õlitoru põhjaalt puru
#1
Avastasin, et põhjaalt oli õlitoru puru läinud ja mootoriruumis on anum tühi. Kuskohast ma selle ASD "kinni saan keerata"? Pean veel paar päeva autoga sõitma, ega õlipuudus pumpa õhtale ei keera, kui õli sees pole ja rattaid ringi ei lase?
Mercedes-Benz 230 CE `90
Vasta
#2
Kapotiall pumbast sisenevat ja väljuvat toru kokku ei saa??
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(29-09-2015, 02:16 PM)Kristo5380 Kirjutas: Avastasin, et põhjaalt oli õlitoru puru läinud ja mootoriruumis on anum tühi. Kuskohast ma selle ASD "kinni saan keerata"? Pean veel paar päeva autoga sõitma, ega õlipuudus pumpa õhtale ei keera, kui õli sees pole ja rattaid ringi ei lase?

Ei saagi. Kui Sul on tandempump (ja ilmselt on), siis ainus võimalus on tekitada õlile tühi ringlus paak-pump.

Sild saab ise hakkama, pump pahandab kuivalt käimise peale korralikult.
Vasta
#4
Aga kui aku tagant see ASD nimeline relee välja võtta? Siis ei peaks pump töölegi hakkama?
Mercedes-Benz 230 CE `90
Vasta
#5
(29-09-2015, 05:04 PM)Kristo5380 Kirjutas: Aga kui aku tagant see ASD nimeline relee välja võtta? Siis ei peaks pump töölegi hakkama?

Ka C124, nagu teistel sama pajaga mudelite puhul tekitab vajaliku hüdrorõhu rihmaga ringiaetav pump. Sama pumba teine sektsioon toidab roolivõimendit. Pump pöörleb alati, kui mootor töötab. Silma skeemilt:
http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-w124.html

Kuivalt töötav pump rikneb esmalt töökõlbmatuks (ei tekita enam survet) ja hiljem jookseb kinni, kaotades roolivõimenduse.

Kui panna pump paagist õli imema ja seda tagasi paaki pumpama, saab edasi sõita, nagu difriplokita masinaga. Suvaline ATF on selleks otstarbeks piisavalt hea.
Vasta
#6
Teema lukku!
Tagasivoolu toru oli katki vanusest. Laki auto aitas hädast välja 3m vasktoru ja kahe otsaga(22euri). Raunex'st sain vajaliku hüdroõli Febi ZH-M'i(6,5€ liiter)
Mercedes-Benz 230 CE `90
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  230CE Külmkäivitus ktmduke 25 3,324 14-04-2022, 04:31 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 965 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne